כיכר השבת

חתונת מורל ומחמוד: האב שבתו תנשא לערבי מדבר

"היא יצאה איתו שנתיים מאחורי הגב שלי, בשום אופן לא מתאים לי שהבת שלי תתחתן עם ערבי". אביה של מורל מגיב לחתונת ביתו עם ערבי, ולא מתכוון להגיע לשמחה (בארץ)

32
צביקה גרוניך | כיכר השבת | י"ח באב | 14.08.14
"לא אגיע לחתונת ביתי": הזמנת החתונה של מורל ומחמוד
"לא אגיע לחתונת ביתי": הזמנת החתונה של מורל ומחמוד (צילום: פייסבוק)

צער גידול בנים: לא רק ארגונים העוסקים במניעת התבוללות, מתנגדים לחתונתם של מחמוד (26) מוסלמי ומורל (23), תושבי יפו, שעתידים להינשא ביום ראשון באולם מרכזי בראשון לציון, כך-גם בני משפחת הכלה. אביה אמר היום כי הוא לא משלים עם העובדה המצערת הזו.

בראיון לעקיבא נוביק ב"ידיעות אחרונות" אמר האב כי הוא לא מתכוון להגיע לחתונת ביתו. "אני לא משלים עם זה ואני לא בא. אני רוצה שהבת שלי תתחתן כדת וכדין, שהרב יקדש אותה. זה אסון. זה עצוב. אמרתי לבת שלי שאתן לה מה שתרצה רק שלא תלך איתו - אבל היא לא מקשיבה. אי-אפשר לדבר איתה".

"היא יצאה איתו שנתיים מאחורי הגב שלי", הוא מספר. "בשום אופן לא מתאים לי שהבת שלי תתחתן עם ערבי" הוא אמר בזעם.

האב מספר כי אביו של החתן מוחמד ניסה לדבר על ליבו אך מבחינתו הדיבורים הם דיבורי סרק. "אבא שלו ניסה לשכנע אותי לבוא, אמרתי לו שאני לא רוצה לשמוע ממנו".

הבוקר שבו ותקפו בארגון להב"ה העוסק במניעת התבוללות, את דבר קיום החתונה וכתבו בדף הפייסבוק: "שוב התקשורת מעודדת את ההתבוללות! אנחנו נהיה שם בראשון בלילה להראות שרוב העם שפוי. ואתם?".

"אנחנו לא מתייאשים", אמר מנכ"ל ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין,ל"כיכר השבת", "אנחנו מתכוננים להמשיך לדבר אתה ולנסות לשכנע אותה וייתכן שחודשיים אחרי החתונה אנחנו נקבל אותה בזרועות פתוחות אבל עדיין אנחנו נעשה הכול כדי שהחתונה לא תתקיים".

"דיברתי עם הרבה מאוד רבנים שמבקשים לא למסור את שמם והם אמרו שעל חילול השם כזה צריך למחות בכדי שבנות ידעו שגם עם מישהי עושה עבירה אז שתעשה זאת בסתר ולא בריש גלי עם הזמנות כאילו מדובר בשמחה גדולה", אומר גופשטיין.

"אני קורא לכולם במקום לטייל בטבריה בבין הזמנים, בואו למחות על החילול השם הנורא הזה. אסור להישאר בבית וכולם מוזמנים להפגין מחוץ לחתונה", הוסיף גופשטיין.

הבוקר, הגיבה הכלה לראשונה לסערה, בראיון לגל"צ: "אין לי איך להגיב. אנשים שכנראה רוצים שיהיה לנו רע לא יצליחו בזה. אנחנו מתחתנים בהסכמה ואנחנו אוהבים ואני מאחלת באמת לכולם בעל כמו שלי יהיה. הלאום זה לא משנה. הוא בחור טוב אבל כנראה שאנשים רוצים רע והם לא יודעים לעשות דו קיום בארץ ישראל".

באשר להתנגדות אביה, אמרה הכלה: "אימא שלי מקבלת את זה באהבה ובשמחה אבל אבא שלי מתנגד. כל האחים שלי יהיו בחתונה".

תוכן שאסור לפספס
32 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
20
לעשות כזה מעשה נגד העם שלך ונגד עצמך,את עושה רע לעצמך ולא שרוצים לעשות לך רע!!!-הפוך-לכולם איכפת ממך ורוצים אותך איתנו,אחות קרובה ולא מסכנה רחוקה. אמא של מורל,זו את שהבאת אותה לזה!!!-איך את נותת לה גיבוי ??? מי ישא בתוצאות של חיבור אומלל כזה???-אם את חושבת שאת מיוחדת,נאורה,מודרנית ועוד תארים כאלה א
שם משמעון15.08.14
19
נדבר בעוד כמה חודשים
א14.08.14
18
אף אחד מאחייך ואחיותייך בני ישראל היהודים לא רוצה להרע לך. כולם דואגים לך ורוצים את טובתך. איך את לא רואה שלכולם נשרף הלב מהטעות שאת רוצה לעשות? את לא מבינה שאביך רוצה את טובתך? הוא אבא שלך! כואב לו, הוא מוכן לתת לך הכל כדי שתבטלי כי הוא אוהב אותך. אין לך מה להסתנוור ממוחמד. הוא היה נחמד וחמוד ומקסי
נעמי14.08.14

הצגת כל התגובות

17
אתן מביישות את כל קדושי עדתנו משפחת מלכה. אוי לכן מיום הדין.
דוד הספרדי14.08.14
16
כבר מעכשיו הכיני את המספר של יד לאחים בעוד חודש חודשיים את תיתקשרי אליהם ותיבכי שיעזרו לך לצאת מידיו של המחבל הערבי, לא חבל??? את נערה מסכנה שהתבלבלה בין אהבה לתאווה אז למה שלא תצילי את עצמך מהמלכודת עכשיו ברגע זה?? מקווה בשבילך שיקרה הנס ותביני לאיזה מערה חשוכה את מכניסה את עצמך, חזרי הביתה, אני בט
שרה14.08.14
15
מי שמפקיר את הבנות הם האמהות שלהן . שכל היום חושבות על איך לקבל עוד מחמאה ונימוסים זנותים זה מה שקורה שהאמא מקצצת קצת בדת אז הבת משלימה את החסר. דרך אגב אני לא בוכה על הגויה הזאת מבחינתי היא כבר לא יהודיה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרון14.08.14
היא לדעתך לא יהודיה כי היא לא הבת שלך ולכן אתה לא בוכה אני מאחל לך שתתעשת קצת ויהיה לך קצת יותר רגש ותפלל שלך זה לא יקרה
שרונה14.08.14
ולא משנה איזה טכס מטומטם היא תעבור וגם כל הילדים שלה על פי ההלכה יהיו יהודים והא עוברת חטא חמור גם אם היא חושבת שהיא נהייתה מולמית היא יהויה חוטאת והלוואי שברגע האחרון היא תעשה תשובה ותעזוב את המוחמד הזה אחרת לא יהיה לה לא עולם הזה ולא עולם הבא... תקראו באתר יד לאחים מה קורה ליהודיות שמתחתנות עם ערב
מירב14.08.14
14
סרט מדהים ומזעזע על התופעה. מצוה לפרסם את הסרט הזה ששמו שבויה בחלום
אבי15.08.14
13
מתברר שחוץ מביתו גם אשתו ויתר ילדיו "ישמחו" ב"חתונה" האיסלמית. אבל מקור הבעייה היא, שהמשפחה שייכה עצמה ללאום הישראלי ולא ללאום היהודי.
ישראלי ≠ יהודי14.08.14
12
עקב נשואי תערובת יתערבבו בצבור החלוני אנשים רבים שאינם יהודים לפי ההלכה, ולא יהיה שום הכר בינם לבין החלוניים בני היהודיות, ואף יתוספו עליהם צאצאי התערובת, ואז כל אחד ואחד מבניו של הצבור העברי הלא-אורתודוקסי יעבור מהסטטוס הנוכחי של "בחזקת יהודי לפי ההלכה" לסטטוס של "ספק נכרי לפי ההלכה". השנוי במעמדם
יהודי א-טומי14.08.14
11
שה' יפקח את עיניה אנא תצילו אותה רבנים יקרים תצילו אותה
גיל14.08.14
10
זה משגע וחסר היגיון א) אנחנו יהודים ויהודים לא מתחתנים עם משהו ערל שלא בן ברית ב) אחרי מלחמה כזאת , עקובה מדם שנפלו בה חללים אחים שלנו היא מתחתנת עם זה שאחיו או בני עמו רצחו את אחינו ושארית בשרינו זו זועה של ממש בלא שום קשר של "אהבה" ואני נגד זה בכל התוקף!!! בע"זה היא תחזור ליוצרה עמה ומשפחתה האומל
נחמי שדה23.08.14
9
אחרת ההורים כבר לא יראו אותה. חשוב שתהיה צמודה להורים שלה , והם יפקחו שהמוחמד הזה לא יתעלל בה.
אני14.08.14
ככה יש סיכוי שתברח ממנו מה שיותר מהר...
יהודי כואב14.08.14
בכפר הוא ינעל אותה בבית בלי טלפון כל יום אחרי שהיא תקבל מכות רצח... זה מה שקורה להן... אחרי כמה שנים הן מצליחות יום אחד לתפוס טלפון כשהוא נרדם שיכור ואז עם אף שבור וצלעות שבורות ועוד כמה מוחמדים קטנים היא מצלצלת ליד לאחים שיבואו להציל אותה...
ענת14.08.14
8
מוות למגיע לך
לה פימילה15.08.14
7
כל אדם זכאי באשר הוא זכאי למצוא את אושרו עם בן או בת הזוג שלו. התפיסות של המגיבים כאן חשוכות וגזעניות, אבל אפילו הם לא יצליחו לעצור את הקידמה, ולא את האהבה. חושך מגרשים רק באור.
נעמי15.08.14
ועל הייחודיות שלך - זה לא גזעני ובטח לא חשוך - העם היהודי חייב להישאר ייחודי - יהודים לא יכולים להתבולל - כי זה אסור.
אוראור18.05.17
חשבתי כמוך שמגיע להם אושר בלי קשר לדת. עד שקראתי את תגובת החתן שאמר " היא התאסלמה",כלומר שחשוב לו שהיא תהיה מהדת שלו ולא רק האושר. מי שדת לא מעניינת אותו לא דורש מבת זוגו להמיר את דתה, הוא לא הפך ליהודי בשבילה, אז שוב עולה הנושא של השליטה של גבר ערבי מוסלמי על אישה יהודיה וזה ראוי לגינוי.
דקלה17.08.14
תגידי את מטומטמת אינך מודעת לאלימות ו"לגזענות" שאת כ"כ מצודדת בה ומאחלת לבת עמך "אושר" עם מי בדיוק????? את לא מתביישת "אישאללה" שבתך תישא אחד כזה.....
בהלם18.08.14
6
אוי לנו אסון בישראל. ערלים חוטפים את בנותינו. ואנחנו צריכים לבכות על החורבן הנורא הזה.
מוטי14.08.14
5
אמא שלה ואחים שלה לא פחות עלובים.שהרי הנכד יגיע לסבתא שתעזור לו בשעורי הקוראן,במדינה שחיה תחת שנאת החמאס וערבים המביעים זעם והפגנות כלפי העם היהודי,זה רק עניין של זמן שתהפכי למוכה עד זוב דם.רובם ברחו.ואלה שנותרו חוששות לברוח מאימת הבעל הערבי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עלובת נפש18.08.14
4
בזמן שחילנו נופלים בקרב היא הולכת ומתחתנת עם אחד מאלו שרוצים לזרוק אותנו לים . אז שתלך לעזאזל איתו ביחד ולא להציל אותה . ולא לנסות להציל אותה שתמות אם מה שהיא עושה לעצמה .. על תבואי עלינו לבקש עזרה .. את לא חלק מהעם .. ואני בעד לסגור את יד לאחים על זה שהיא מנסה להציל בנות יהודיות שהתחתנו אם ערבים .
לוחם עצוב 17.08.14
3
בושה לבעל האולם שמסכים לכך שהחתונה הזו תתקיים אצלו שיסירו לו את הכשרות
שהרבני15.08.14
כן נחשבים ליהודים,היות והם נטמעו בתוך עם ישראל.אך בני עשו וישמעאל הם גויים,הם לא יהודים,יהודי הוא מי שקיבל את התורה,הגויים לא קיבלו את התורה.
אני15.08.14
2
ה' ירחם. לצערנו יש לא מאט מקרים כאלה צריך דחוףףף לטפל בזה לא עלינו
תמר14.08.14
1
אסור לשתוק,אולי היא תתעורר ותפחד להשלים את הצעד הזה בעז"ה, לא עלינו המלאכה לגמור,אולי זה לא יהיה מיד אך ברגע של משבר(שמסתבר שיבוא מהר משחשבה....)היא תחזור בה בכוח ההפגנה הזו. בשם ה' עשו והצליחו!!!
שם משמעון15.08.14
אולי גם יעניין אותך
בארץ

"הפלתי את המחבל לקרקע ונפלתי איתו - ובמקביל יריתי בו"

קובי אטינגר | 14:44

הטרור מרים את ראשו

שני פיגועים | תייר טורקי דקר שוטר בירושלים וחוסל; ניסיון דריסת לוחמי מג"ב בשומרון

דוד הכהן | 12:44

צפו בתיעוד

בשכם הוחרם ציוד צבאי; באחאדר נזרק בקת"ב: מעצרים ביו"ש

ב. ניסני | 11:53

יופעל מערך היסעים

בעקבות עבודות תחזוק, שימו לב! זה השינוי בתנועת הרכבות 

דוד הכהן | 11:24

פעם חמישית ברציפות

הדלק מגיע לשיאים חדשים: זה יהיה מחירו החל מחצות הלילה

קובי אטינגר | 10:32
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

אלו הכללים להנפקה

בלי להגיע, באינטרנט | מהפכת הדרכונים שיוצאת היום לדרך

בני סולומון | 09:56

מזג האוויר

התחזית: ירידה בטמפרטורות | גשם מקומי - בצפון הארץ

כיכר השבת | 06:54

דרמה בקיסריה

היחידה לאבטחת אישים התערבה: נזק לגדרות ליד בית נתניהו

דניאל הרץ | 29.04.24

זעם בהתיישבות

ערב החג: השר גלנט שולח 5 מתיישבים למעצר מנהלי ממושך

דוד הכהן | 28.04.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

אלו המצוות

חוסמים את הסיוע לעזה? הרב שמואל אליהו חיבר לכם תפילה

דוד הכהן | 28.04.24

"כניעה מוחלטת"

"העסקה תסכן חיים של עשרות חטופים שיאבדו את הסיכוי"

דוד הכהן | 28.04.24

טל ומטר

הגשם עדיין כאן: ימים חורפיים צפויים עד אחרי חג הפסח

כיכר השבת | 28.04.24

עדכונים שוטפים

הרמטכ"ל אישר את תכנית רפיח | ממתינים לתשובת חמאס

כתבי כיכר השבת | 28.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

הדוקר - נורה ונוטרל

חשד לפיגוע ברמלה: צעירה בת 18 נדקרה ונפצעה קשה

קובי רוזן | 26.04.24

אמונת אלוקי עולם

מאות במעמד הקבלת פני רבו בציונות הדתית | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מעמד "הצעקה" נחשף

ערב פסח, חצות לילה: מאות עמדו בלב החווה המסתורית, צעקו להשם ותקעו בשופרות

ישראל שפירא | 26.04.24