כיכר השבת

הלקוחות זועמים

השביתה במרפאות השיניים "מכבי דנט" נמשכת: "אמא שלי מתביישת לחייך"

השביתה במרפאות השיניים "מכבי דנט" נמשכת, והלקוחות נאלצים לסתום את הפה. "אמא שלי עובדת במקום מכובד ומתביישת לחייך, הכתרים נופלים" סיפרה מבוטחת שפנתה ל"כיכר השבת". בעקבות פניית "כיכר השבת" למכבי דנט המקרים טופלו. הרשת: "מצרים על כל פגיעה בשירות בגלל השביתה" (חדשות)

10
חיים אבני | כיכר השבת | י"ז בכסלו | 29.11.15
השביתה במרפאות השיניים "מכבי דנט" נמשכת: "אמא שלי מתביישת לחייך"
(צילום: שאטרסטוק)

מבוטחים של "מכבי דנט" מתלוננים כי מזה כמה שבועות הם לא מקבלים שירות רפואי ברשת מרפאות השניים מכבי דנט, זאת מאחר שעובדי הרשת פתחו בשביתה לפני כשלושה שבועות ומאז לא מוצע מענה ללקוחות.

אחת המבוטחות שפנתה ל"כיכר השבת" מספרת כי אמה נמצאת באמצע טיפולי שיניים שנמשכים כבר שנתיים והיו אמורים להסתיים בעוד חודשיים: "הפלטה הזמנית מתפרקת, הניתוחים לעקירות ושתלים נדחו בגלל השביתה, הכתרים הזמניים נופלים".

"אמי שילמה מעל 70,000 אלף שקל שמכבי דנט לא מוכנים להחזיר עכשיו כדי שהיא תלך לרופא אחר לסיים את העבודה, אין לנו פתרון. אמא שלי מתביישת בפה שלה. היא עובדת במקום עבודה מכובד ומתביישת לחייך".

גם מ. לקוחת "מכבי דנט" מבני ברק, מספרת כי במהלך השבועות האחרונים ילדיה סובלים בעקבות כך שהטיפולים התקופתיים נדחו והם נותרו עם שתלים זמניים אותם לא מוכנים העובדים השובתים במכבי דנט להחליף. לטענתם, המקרה אינו מוגדר כמקרה חירום.

השביתה אותה פתחו העובדים לפני למעלה משלושה שבועות נערכת על רקע שחיקות בשכרם ועל רקע העובדה כי לטענתם הם אינם זוכים לתשלום עבור חגים כמוגדר בחוק. בנוסף הם מלינים על כך שרופאים מתוגמלים לפי מספר המטופלים שלהם, מה שגורם לכך שבימים ללא מטופלים הרופאים אינם מתוגמלים או מתוגמלים בשכר נמוך מאוד.

מנגד, בהנהלה טענו בחודשים האחרונים כי התאגדות העובדים בהסתדרות הלאומית לא תקפה, כשרק לפני מספר שבועות אישר בית המשפט את התארגנות העובדים, אז פתחו העובדים בשביתה.

ממכבי דנט נמסר בתגובה: "אנו מצרים על כל פגיעה בשירות ובטיפול בלקוחות מכבידנט בעקבות השביתה, עליה הכריזו וועד העובדים וההסתדרות הלאומית. במסגרת זו אנו משקיעים מאמצים רבים להעניק מענה ללקוחות, וכ- 30 מרפאות של מכבידנט ברחבי הארץ פועלות ומעניקות שירות וטיפולי עזרה ראשונה, ביניהן המרפאה ברבי עקיבא בבני ברק והמרפאה בירושלים. בנוסף, מוקד השירות של מכבידנט זמין לפניות והוא אף תוגבר ברופאים לצורך זה. אנו עושים כל שניתן כדי להציע פתרונות למקרים הדחופים, ונערכנו בהתאם להציע פתרונות גם באמצעות שיתוף פעולה עם רופאי השיניים שבהסכם של חברת מגדל".

"כך גם נעשה במסגרת מקרים אלו. מרגע שהם הובאו לידיעתנו, פעלנו לסייע. מנהלת המרפאה של מכבידנט יצרה קשר עם המטופלת, דאגה להרגיע אותה ולהציע לה מענה טיפולי עוד השבוע. חשוב לציין כי הטיפולים הדחופים מקבלים מענה מהיר כבר עתה, וכי העיכוב הקיים כרגע כתוצאה מהשביתה, יקבל מענה עם סיום השביתה".

"לצערנו, השביתה עליה הכריזו וועד העובדים וההסתדרות הלאומית, פרצה ללא הצדקה ובלי שנדונו ההצעות הכלכליות שהגישה הנהלת מכבידנט. מדובר בצעד תמוה ומיותר. מכבידנט חזרה וקראה להסתדרות ולועד העובדים לחזור לשולחן המו"מ, ואנו תקווה כי השביתה תסתיים במהרה".

"כאשר תסתיים השביתה, תיערך מכבידנט לטפל בעיכוב שנוצר ובכוונתנו להרחיב את שעות הפעילות של המרפאות ולעבות את מערך השירותים. בהקשר זה חשוב לציין את פתיחת מרפאת רבי עקיבא בבני ברק, במסגרתה הוכפל כבר עתה גודל המרפאה, אשר יאפשר מתן פתרונות מהירים וטובים ללקוחות".

תוכן שאסור לפספס
10 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
9
תמוה שהנושא לא עולה בטלויזיה.אלפי לקוחות ללא טיפול רפואי. ללא גשרים.שתלים וכד.מעניין מה היה קורה שבית חולים סוגר את שעיריו.הגיע הזמן שההנהלה תלך לפשרה עם העובדים ותפצה את הלקוחות.
עמי02.12.15
8
לידיעת הקוראים החלטה לשבות מאושרת רק על ידי בית המשפט! לא ניראה לי שבית המשפט יאשר שביתה ככ"ככ ארוכה אם זה לא צודק. ושום 30 מרפאות לא עובדות זה שקר מוחלט! בקיצור הנהלת מכבי דנט ממשיכה לסבן את כל המעוניינים לשמוע וחבל שמערכת כיכר השבת לא בדקה לעומקהעניין. את (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הדס30.11.15
7
רק שני סניפים עובדים ולא 30 !!!!!!!!!!!!! איפה המדינה שלנו ?????
צקסים30.11.15

הצגת כל התגובות

6
גם ככה עד שהם נותנים תור לרופא ילדים צריך לחכות חצי שנה אז עכשיו כבר שיש לי תור אני יחכה עוד חצי שנה. סתם אמרו טיפולים בחינם אין טיפולים בכלל. ילד שלי סובל למי אני ילך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הילד שלי סובל מאוד30.11.15
5
זה ההבדל בין המטפלים (רופאים וסייעות) לעומת מנהלים. המטפלים רואים מטופלים/פציינטים...את ההנהלה מעניין רק הכסף שהם מכניסים לקופה... לכן הם רואים בהם לקוחות. אז מי באמת מעוניין בטובת הציבור? כואב לי על הפציינטים, אבל בהנהלה מסרבים לשבת למו"מ אמיתי.... חבל שלא ראיינו גם נציגים מועד העובדים....
רופאה30.11.15
4
מכבי באופן כללי בקריסה מוחלטת מי שרוצה לראות דוגמא לשירות זבל מוזמן לבקר באלעד ... מזכירות לא מקצועיות בעליל.... אני מזמין לכאן עיתונאים לכתבת תחקיר על ההשפלות ועוגמת נפש שחולים וחולות צריכים לעבור.........
נתן 29.11.15
3
השירות יותר אישי ומחירים יותר טובים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי30.11.15
2
צפו לתביעות שיעלו לכם הרבה יותר כסף...
מיכל30.11.15
1
שביתה, שקרנים הגיע הזמן שתדאגו לעובדים שלכם ולא תעשו קופה עליהם, עובדים הם לא עבדים, הגיע הזמן להתקדם....
מטופל במכבידנט29.11.15
אולי גם יעניין אותך
בארץ

ערב החג: השר גלנט שולח 5 מתיישבים למעצר מנהלי ממושך

דוד הכהן | 16:36

אלו המצוות

חוסמים את הסיוע לעזה? הרב שמואל אליהו חיבר לכם תפילה

דוד הכהן | 14:13

"כניעה מוחלטת"

"העסקה תסכן חיים של עשרות חטופים שיאבדו את הסיכוי"

דוד הכהן | 13:01

טל ומטר

הגשם עדיין כאן: ימים חורפיים צפויים עד אחרי חג הפסח

כיכר השבת | 07:49

עדכונים שוטפים

הרמטכ"ל אישר את תכנית רפיח | ממתינים לתשובת חמאס

כתבי כיכר השבת | 07:00
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

הדוקר - נורה ונוטרל

חשד לפיגוע ברמלה: צעירה בת 18 נדקרה ונפצעה קשה

קובי רוזן | 26.04.24

אמונת אלוקי עולם

מאות במעמד הקבלת פני רבו בציונות הדתית | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מעמד "הצעקה" נחשף

ערב פסח, חצות לילה: מאות עמדו בלב החווה המסתורית, צעקו להשם ותקעו בשופרות

ישראל שפירא | 26.04.24

ההסלמה הביטחונית

המחבלים של אבו מאזן תיעדו: פיגוע ירי ליישוב בעמק חפר

ב. ניסני | 26.04.24
ש

ספיישל לחג

אפילקציה חדשה למהדרין: מטיילים חוויתי בירושלים

כיכר בשיתוף הרל"י | מקודם

כניסה מצומצמת

לראשונה מתחילת המלחמה: המשפחות השכולות נכנסו לקבר יוסף 

כיכר השבת | 26.04.24

בעודו פסול נהיגה

בפעם השישית: הנהג נתפס נוהג ללא רישיון; יוגש נגדו אישום

קובי אטינגר | 26.04.24

מורדמת ומונשמת

לוחמי האש שמעו קריאות מחלון הבית הבוער וחילצו לכודה

דוד הכהן | 26.04.24

מזג האוויר

התחזית: מהפך. אחרי השרב הכבד - עכשיו התור של הגשם

כיכר השבת | 26.04.24
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

השרים יכריעו

20 חטופים, עצירת רפיח: מתווה חדש לעסקה שנידון בישראל

דוד הכהן | 25.04.24