כיכר השבת

"זו סנונית ראשונה"

קמפיין בבית שמש נגד אבוטבול ומונטג: "רוצים גינה"

תושבים חרדים בבית שמש החלו בימים האחרונים במאבק ציבורי נגד משה אבוטבול וכן נגד משה מונטג, מחזיק תיק התכנון והבנייה בעיר ומי שנחשב לאחד האנשים החזקים בעירייה. הסיבה: מחסור בגינות ציבוריות (חדשות)

56
ישראל כהן | כיכר השבת | ה' באדר | 20.02.18
מונטג, ארכיון
מונטג, ארכיון (צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

תושבים חרדים בבית שמש החלו בימים האחרונים במאבק ציבורי נגד משה מונטג, מחזיק תיק התכנון והבנייה בעיר ומי שנחשב לאחד האנשים החזקים בעירייה. בקמפיין שמובילים התושבים שמתגוררים ברמת בית שמש ג', הם מוחים על המהלך של מונטג שנועד לספח שטחים ירוקים שנועדו לגינות ילדים - ולהעבירם למוסדות שונים בעיר.

במסגרת הקמפיין, שלטי ענק נתלו על כמה מהבניינים ברמת בית שמש ג‘. על אחד השלטים נכתב: "אבוטבול, מונטג, גם אני רוצה לשחק בגינת משחקים", על השלט חתומים "ילדי רחוב נריה הנביא ורחוב אחיה השילוני", שניים מהרחובות המרכזיים ברמת בית שמש ג'.

את הקמפיין מובילים, כאמור, קבוצת תושבים, רובם אברכים שקנו בשנים האחרונות דירות ברמת בית שמש ג' ומטבע הדברים להם הרבה ילדים קטנים הזקוקים לגינות ציבוריות.

אלי, אחד ממובילי המאבק, מספר כי "מונטג שהוא נבחר ציבור שלנו, של החבר‘ה שהצביעו ’דגל‘, פשוט לא סופר את התושבים, הוא דואג רק לבעלי המוסדות ומחלק את השטחים הציבוריים מבלי להתייחס לתושבים, שלמרבה האבסורד הם ציבור הבוחרים שלו (...) השלט זו רק הסנונית הראשונה, בנוסף פנינו גם למבקר המדינה ולגורמים נוספים אשר בודקים את התנהלות העירייה, גם בסוגיות נוספות".

אחד השטחים עליו מלינים התושבים הינו שטח של 1,800 מ"ר ברחוב אחיה השילוני (מגרש 825) שהוגדר בתב"ע כשטח ירוק ויועד לגינה ציבורית (שצ"פ). כאשר החלו עבודות בשטח, המיועד לגינה הציבורית, פנו התושבים ל'חברת אולניק' המבצעת את העבודות במקום, הללו אישרו כי העבודות הם עבור מגרש לבית הספר הסמוך שבנוי על שטח ענק של יותר מ-9,500 מ"ר ולא עבור גינה ציבורית.

בתגובה פנו התושבים במספר מכתבים ליו"ר ועדת תכנון ובניה וזכו להתעלמות. בצר להם פנו התושבים בלעירייה באמצעות עו״ד שי שפירא אך גם פניות אלו לא נענו.

במקביל לתליית השלטים בימים האחרונים, החלה גם החתמה של תושבים נגד העירייה. בתגובה, אמר מונטג כי השטח אמנם יסופח לבית הספר, אבל גם התושבים יוכלו להמשיך ולהשתמש בו, "המגרש מיועד לשמש הן את התושבים הגרים בשכונה בשעות הפנאי והן את בית הספר הסמוך בשעות הלימודים“ כתב - אפשרות אותה דוחים התושבים מכל וכל ומגדירים כ"התחכמות קלאסית".

עוד כתב מונטג לתושבים כי "לצערי הרב משמועות סרק בונים תילי תילים של השערות ומנסים להפחיד את התושבים כאילו העירייה באה לקחת להם משהו שמגיע להם". עו״ד שפירא אשר מוביל את המאבק המשפטי מטעם התושבים מציין מנגד כי "מונטג מזלזל באינטלגנציה של התושבים, העובדות מוכיחות כי העירייה לקחה מהתושבים את המגיע להם. בתאריך 13.4.2011 מונטג בכבודו ובעצמו ישב בראש ועדת משנה לתכנון ובניה שאשרה את בקשת העירייה לצרף את השטח הירוק לשימוש בית הספר“.

רמת בית שמש ג' אוכלסה בשנת 2014 ומאז ועד היום מתקשה להשתקם מקשיי הקליטה. כיכרות מוזנחות, מדרכות מסוכנות וכבישים בעייתים - הם רק חלק מהבעיות עליהן מתלוננים תושבי השכונה. גם בתי הכנסת בשכונה עדיין משתכנים בקרוואנים.

אחד השלטים שנתלו על בניינים בעיר (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס
56 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
42
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מויישה21.02.18
ראש עיר חילוני ישקיע באזורים החילוניים, כך שזה לא ממש פיתרון יעיל בשבילינו, וזה בדיוק הברוך כאן בבית שמש, הנציגים החרדים יודעים שממילא יתמכו בהם ולכן עושים כאן ככל העולה על רוחם, שלא כמו בערים חרדיות אחרות שם הם יודעים שהם חייבים לעבוד קשה ולהזיע בשביל לרצות את התושבים כי אם לא יעיפו אותם על טיל....
מישהו עם שכל21.02.18
41
מה אתם מבלבלים את השכל יש מלא גינות בבית שמש וברמה ג' בעז''ה יהיה כי עדיין לא סימו הכל יש לנו אחלה של ראש העיר
מאיר 21.02.18
ברמה א' יש גינות, ולא הרבה!!!! וברמה ג' אין זכר של גינה, מי שחושב אחרת פשוט מדומיין. בנו שם בניינים על גבי בניינים בלי טיפת זכר של ירוק בסביבה.
מישהו21.02.18
אחלה ראש עיר.... בבחירות הקודמות הצבעתי לאבוטבול, עכשיו אחרי שאני גר קרוב ל3 שנים בעיר הזאת דבר אחד אני יודע- באבוטבול אני לא בוחר שוב. בובה על חוטים שנותנת לכל עסקן מושחת להשתולל ולעשות כרצונו. באמת אחלה ראש עיר.
תושב בית שמש21.02.18
40
מה שלום דודו ויוסף?? כמה שטחים בלב ליבה של העיר הם קיבלו לשפך ופסולת?? ההא וד"ש גם ליניב מאיכות הסביבה...
קבלן מקופח21.02.18

הצגת כל התגובות

39
https://www.atzuma.co.il
תושבי בית שמש20.02.18
38
כל מאוכזבי רמה גימל יראו את כוחם למי שמתייחס אליהם סוג ג
הפתעת הבחירות20.02.18
37
מונטג הגיע הזמן לתת דין וחשבון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי21.02.18
36
כפויי טובה. ואלה אני מהצד רואה שאבוטבול הרים בטיל את בית שמש היתה עיר עיפה הוא קידם אותה רק ללחלך יודעים פה כולם תראו כמה כבישים סלל וכמה גני משחקים הוא בנה בכל השכונות אין פילוג בין החילונים לדתים מה שקורה שם זה נס אחד ענק שבזכות יש לאנשים בתים לגור כמה קרקעות הוא הכשיר בקדנציות שלו מגניב מחזיקים ל
גדליה21.02.18
רואים שאתה פשוט פרענק מתלהב ולא חושב עם הראש
יהודה21.02.18
35
תמימים. אבוטבול, מונטג, גרינברג, כולם אותו זן. תמשיכו להצביע ג/ש"ס כשהציעו לכם 'טוב' לא רציתם
מאיר20.02.18
באמת היה טוב. אבל את האמת??? בבחירות הקודמות לא גרתי עדיין בבית שמש, לא הבנתי איך אנשים שמגדירים את עצמם חרדים בוחרים "טוב". עכשיו אחרי כמה שנים בעיר הזאת עם התמודדות יומיומית כאילו אנחנו גרים במאדים ולא בעיר בישראל שמונה מאות אלפי תושבים- אם יביאו מועמד אחר שאפשר לסמוך עליו שישקם פה את העיר הזאת- ב
מישהי21.02.18
34
התושב הוא רק פתק בקלפי... העיקר בבחירות הם ירצו את הקול של התושבים טוב מאוד שמציפים את האמת , אבל יש עוד הרבה דברים שהשתיקה יפה להם...
תושב המקום20.02.18
בחפציבה יש עדויות מתועדות איך מונטג באמצעות מקורבו עורך דין שלמה איזנשטיין מכרו שטחים ירוקים לעמותות ובתי כנסת. לא נורא בסוף 443 עולה על כולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב21.02.18
33
שלום לכולם אני תושב רמב"ש ג' ולצערי במקום שהשכונה הזאת תהיה שכונה מהממת ומודרנית אנחנו גרים בשכונה שאולי הבניינים שם חדשים אבל זה נראה כמו דיר אל באלח כל הפחונים האלה שבונים כאן בכל פינה בלי לתת חשבון לאף אחד , על חשבון מגרשי ספורט למשל , על חשבון מגרש שיועד לבית ספר בנו ישיבה שנראת כמו מחנה פליטים
ישראל 21.02.18
32
בגלל שאין גינה אחת לרפואה בכל האזור, ילדי כמעט ולא זוכים להשתשעשע בגינה, לצערי אין בכוחי להיסחב איתם עד לגינה הכי קרובה שהיא בעצם מרחק הליכה די נכבד.. יום גינה- זהו יום חג בשבילם. קשה נורא.
תושבת רמה ג'21.02.18
31
מועמד חיצוני לא קשור לשום מיפלגה רק עם רצון לעזור לתושבים יצלח מאוד בקלפי דגל בונה על רמה ג' 2 נציגים, אם כולם נתאחד נוכל להביא לעיריה מועמד מישלנו חרדיה - אשת אברך שעד עכשיו הצביע ג' אבל די !
שרה22.02.18
30
בשביל שלמונים בטח.
דני21.02.18
29
בבחירות הבאות זו תהיה הפעם הראשונה שלא אצביע לדגל התורה. כאשת אברך ואם לחמישה ילדים פשוט נמאס לי מההתנהלות של הנציגים שלנו. אני צריכה להיסחב עם הקטנים עד גינה מרוחקת שאין בה מתקן פנוי בעוד שמגרש ענק מול ביתי שמיועד להיות פארק ניתן במתנה למנהל החיידר המקומי. זו חוצפה לשמא!
תושבת רחוב נריה20.02.18
הבעייה שאנחנו בפלונטר- למועמד חילוני לא נוכל להצביע, ואת זה אלו בדגל מנצלים שם טוב.... זה הברוך של בית שמש, תראו ערים אחרות כמו ביתר ומודיעין עילית, הכל מתנהל שם הרבה יותר טוב, רק בית שמש תקועה, צריך להחליף כאן את הנציגים של דגל ויפה שעה אחת קודם, להעיף את כולם ולהביא אנשים רציניים שיעשו משהו עם העי
מישהי21.02.18
28
אני גר בקריה החרדית והוא בנה בנין מול הבית שלי בלי לשאול אף אחד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תושב העיר 21.02.18
27
פתאום מחפשים דמוקרטיה? פתאום נמאס לכם מעסקנים? הצבעתם למפלגה חרדית! זה כמו לבקש ייצוג נשי במפלגות חרדיות. נציג ציבור חרדי בהגדרתו לא מחוייב לאינטרס הציבורי, הוא לא נבחר ע"י הציבור.
איציק21.02.18
אבל אין לנו מה לעשות. אם נצביע למועמד חילוני= לא נקבל כלום. נצביע למועמד חרדי= נקבל אולי!!! פירורים. בחינת אוי לי מיוצרי ואוי לי מייצרי. אבל טוב שהנושא מקבל תאוצה, לדעתי רק ככה אפשר ליצור לחץ על העסקונה. שיפחדו על המקום שלהם וידעו שאחנו לא פראיירים. שנים שתקנו לכל הסיבובים שעושים על גבינו. יש גבול!!
מישהו21.02.18
26
באיזה זכות החליטו לנו הפוליטיקאים שנצטרך להסתפק בראש עיר בובה על חוט. מגיע לנו מנהל לעיר הזאת ולא חותמת גומי של אינטרסנטים
תושב21.02.18
מגיע לבית שמש ראש עיר שינהל באמת את העיר הזאת, מצידי שיקפיצו את רובינשטיין לפה מביתר, רק תותח כמוהו יהיה מסוגל לעשות פה סדר ולהעמיד את העסקונה המושחתת על מקומה. ועסקונה אני מתכוון לכלל המפלגות שמשום מה כשמדובר בבית שמש כל עסקן זוטר חושב שהוא יכול לעשות מה שבא לו. ככה זה כשאין באמת ראש עיר.
תושב העיר21.02.18
25
זורים חול בעיני הציבור, גונבים שטחים עליהם התושבים שילמו טבין תקילין ב"דמי פיתוח". גזל רבים אין לו השבה.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד התושבים20.02.18
24
נמאס לנו שככה משטים בנו שנים על גבי שנים. יום הפירעון קרב. מעיפים את משה אנד משה וחלאס שחיתויות פה בבית שמש, לדעתי כל התושבים שאכפת להם צריכים להתאחד ולהגיש לגפני אולטימטום: או מועמד רציני שבאמת אפשר לסמוך עליו (ולא התכוונתי לבטלן כמו...)או שנצביע למועמד חילוני. רק ככה יוכלו להזיז כאן משהו ולהיפטר מ
תושב בש21.02.18
23
מי שאשם זה קובי רוזנשטין שגנב מהבית ספר כיתות לימוד ולכן העיריה מחפשת נואשות לפתרון לבית ספר
יודע20.02.18
22
אנחנו אוהבים שדופקים אותנו נמשיך להצביע ג רק ג. למה צריך גינות?? בשביל מה??? בא לכם לנפוש ולנוח תבואו לבית כנסת. יש לנו כאן 60 כאלה... תבואו ותרגעו עם כוס תה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך עם אינטרנט 20.02.18
21
שנים כבר בית שמש מחכה שיפתחו את התיבת פנדורה שמתחוללת כאן. הערי מרגישה בכאוס אחד גדול. הסיסמא של אבוטבול בבחירות הקודמות היו מפיתוח לטיפוח. מה שחוינו כאן זה לא פיתוח ולא טיפוח, רק מפלצות מגורים בכמויות ללא כל חשיבה על בנית מרכזי מסחר ותעסוקה מבני ציבור גינות וכו'...
רפי21.02.18
20
זה עוד כלום לעומת מה שהולך שם חלוקת השטחים לעמותות בחדרי חדרים שערוריתית התושבים הם האחרונים בשרשרת המזון החשובים ביותר הם העסקנים / קומבינטורים / קבלנים / מלחכי פנכה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זכריה20.02.18
19
ניתוק, ניתוק, ניתוק זאת ההרגשה! אבל הכי חמור שהנציגים חושבים שהציבור טיפש כל אחד יכול להכנס לאתר של העירייה בלינק הזה http://betshemesh.muni. בפרוטוקול העירייה עמוד 1 מונטג יו״ר הועדה ובעמוד 22 מונטג בעצמו העביר את השטח לשימוש בית הספר !!! זה נקרא דאגה לתושב ??
חכם בלילה20.02.18
18
דפקו אותנו לגמרי! מונטג גר בדירה ענקית שזכה במחיר למשתכן, הישיבה של הרב שטרנבוך בנתה מפלצת של קראוונים, עמותות קיבלו שטחי ענק, והתושבים ששילמו מהכיס שלהם את עלויות הפיתוח של השכונה כשרכשו את הדירה, נדפקים לג (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תושבת רמת בית שמש ג בשלוש שנים האחרונות 21.02.18
17
שטח לחיידר זה גם לציבור ולילדים שלכם זה לא משהו פרטי, מה אתם הייתם עושים אם אתם הייתם בעייריה?? סוגרים ת"ת או בתי ספר?? תנסו לחשוב בעוד כיוונים ולא רק לקלל.
בניהו21.02.18
16
במקום לפתח שכונה נורמלית מעדיף מונטג לחלק שטחים למקורבים. תתעורר אלו שטחים שהתושבים שילמו עליהם מכספם
אא21.02.18
15
אתה חושב שהילדים יוותרו על הספורט, אתה הרי יודע שמירי רגב בדרך אליך עם המכתב !
יוסי 20.02.18
14
אני תושב השכונה יותר משלוש שנים ועד היום חוץ מפינוי זבל ותאורת רחוב לא קיבלנו כלום מהעיריה. כל תלונה או מכתב שנשלח לא נענה ומה שכן העיריה מאשימה את משרד בשיכון. אני לא מצביע יותר ג' אם נציגים שאני מצביע להם וחלקםתושבי השכונה לא באים לעזרת הבוחרים שלהם . מונטג גרינברג וסילברסטון הצלחתם "לקחת" את הקו
ללא שם20.02.18
13
אם לא תדאגו לתושבים שלכם, חלקכם יסיימו במעצר.... התושבים עם ידע רב ובטן מלאה על כמה בכירים....
חיים05221.02.18
12
אני תושב רמה ג' מזה כמה שנים, ממה שאני שומע מאחרים נושא הארנונה בעיר הוא פשוט סיוט. על כל כמה שקלים שאברך לקח גמח או קיבל מהשווער חוקרים ומטרטרים.. העיקר שחס וחלילה לא יקבלו הנחה. וגם, נושא דוחות החניה צריך לקבל במה מכובדת כאשר לא די לעירייה ש'עושה' הרבה כסף מתשלום על חניה באזורים מרכזיים, מעסיקה
תושב העיר21.02.18
11
אולי לאותו אחד יש תוכניות להתמודד בבחירות... מעניין?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי20.02.18
במקום לזלזל בתושבים שלך
חיים05220.02.18
10
יש הרבה גינות יפות, נחנו גרים שכונה ליד, ברמה א' ונוסעים לטייל עם הילדים בגינות הגדולות והחדשות בג', אני לא מבינה מה רוצים? אולי בגלל הבחירות הקרובות....
תושבת העיר21.02.18
תן לי כתובת בשביל שאלך עם ילדי לשחק שם . אז זהו שאין מקום כזה . וחבל לשקר .
דני21.02.18
9
נראית כמו מדבר ,לא עץ ולא שיח , מוזנחת עד שיבא המשיח . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו21.02.18
8
בעירייה שבה הראש עיר הוא רק בובה על חוטים, ברור שהשחיתות תחגוג, אני מתעד לגור בעז"ה בבית שמש ובהלם מההזנחה והשחיתות של בכירי העירייה המבקר צריך ליתעשת ולעשות בדק בבית שמש אני יודע אישית על שחיתות קשה של כמה מבכירי העירייה... אומר זאת בלב כואב וקורא די לשחיתות במפלגות החרדיות (נשלח באמצעות כיכר הש
אלי21.02.18
7
גם אני תושב רמה ג' שמרגיש התעלמות מוחלטת מאיתנו ומצרכינו. במה זה מתבטא שהם "נציגי ציבור"? ברקימת דילים מי בראש -אבוטבול, מונטג או גרינברג? מתי תשמעו את הציבור האמיתי זה שאתם אמורים לייצג אותו? תכנון לקוי של שכונה לא פותרים בעוול!!! מאות ילדים משחקים בחניות בין המכוניות ללא גינה (וכבר קרו תאונות, ל"ע
מאיר20.02.18
6
התושבים תלו שלט ולפני שבת ביקש להוריד תוך הבטחה שעד יום רביעי יסתדר העניין.... מה התברר שההורים שלו הגיעו אליו לשבת והוא לא רצה שיראו... אז הבטיח הבטחות סרק על הקרח. בבחירות הבאות קיים סיכוי סביר שלא אצביע עבור ג' מונטג דואג רק ל"ביתו"
חיים05220.02.18
5
היום שמים שורה של שלטים בשביל לדווח על שינויים ברמה ד.מי בכלל קורא את המודעות? הציפורים? ואז מתכנסים ומאשרים! חחח ממש בדיחה! וזה גם מה שעשה מונטג כמה שנים ממש פשע ומוטב לבדוק כל החלטה אם היא חוקית. אשמח להתנדב ולסייע לעו"ד שפירא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יועז21.02.18
4
הציבור הינו כצאן המובל לשחיטה . מובילים אותנו לקלפיות ולא משנה מה שנשים (דגל או שס) . בסופו של דבר דואגים למקורבים ולעסקנים . מידי פעם זורקים פירור לציבור ואומרים הנה ההישגים שלנו . עובדים עלינו בעיניים . בושה !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי21.02.18
3
את מונטג התושבים לא מעניינים ומתעסק בכל מה שלא צריך.
מאיר21.02.18
2
ברמה ג' יש הרבה שטחים שמיועדים לגינות והפכו אותם לביהכנ"ס חסל
יעקב20.02.18
1
אפשר לסכם במילה אחת: ש-ח-יתות מסואבת!!!! וזה לא רק ברמה ג', כל ההתנהלות של העירייה היא שערורייתית, בכל נושא שהוא, אין תחבורה, אין גינות ,אין תברואה אין כלום חוץ מבניינים, פשוט בושה וחרפה!!!!!!! למה בדיוק אני משלם ארנונה??????????? בקיצור צריך להריץ מועמד אחר לראשות העיר, אם גפני לא יתעשת ויצניח מו
תושב בית שמש20.02.18
אולי גם יעניין אותך
בארץ

פריצת דרך אחרי עשור: מתי באמת נבנתה החומה בירושלים?

יוסי נכטיגל | 13:29

ודווקא סמוך ל'עצמאות' | טור

השנה נקרא פעמיים – הציונות הביאה את הגאולה

אריה יואלי | 11:07

תאונת עבודה

רמלה: פועל נהרג באתר בנייה בעיר; שני מנהלי עבודה - עוכבו

בני סולומון | 09:16

תיעוד מהאוויר

כמה עשרות נשים הצליחו לחסום את איילון; "עסקה עכשיו"

דוד הכהן | 08:36

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 08:27
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

209 ימים למלחמה

טורקיה עוצרת את כל קשרי הסחר שלה עם ישראל

כתבי כיכר השבת | 07:04

מזג האוויר

התחזית: הטמפרטורות רגילות לעונה, ייתכן טפטוף בצפון 

כיכר השבת | 06:48

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

חשש ממפגע סביבתי

ראשי רשויות מזהירים: "משרפה פלשתינית - סכנה קריטית"

דניאל הרץ | 01.05.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

"העסקה - הסכם כניעה"

המשפחות השכולות יוצאות למאבק; זו הדרישה שלהן

דניאל הרץ | 01.05.24

"אין מילים להוסיף"

לראשונה במלחמה: זה המעבר שנפתח להכנסת סיוע לעזה

חזקי שטרן | 01.05.24

שוחררו בתנאי אחד

שני קרובי משפחה של חטופים נחקרו במשטרת תל אביב

דוד הכהן | 01.05.24

"האזרחים זכאים לתשובות"

המבקר לנתניהו והרמטכ"ל: "שתפו פעולה עם חקירת ה-7.10"

בני סולומון | 01.05.24
ש

דיגיטלי, חכם ויעיל 

רכב חדש? חתונה בלי חובות? זה לא חלום רחוק! לחץ כאן >>

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

הייצוג בחוק הגיוס החדש

היועצת נגד הממשלה: "ממשיכים להחליש את מעמד היועץ"

קובי אטינגר | 01.05.24

הקטל בכבישים

תאונת דרכים קטלנית סמוך לעכו: רכב התנגש בגדר, הנהג נהרג

קובי רוזן | 01.05.24