כיכר השבת

תנאי כליאה קשים

ניר חפץ: 'מחבלים זיהו אותי במעצר וצעקו 'נתניהו''

במהלך הארכת מעצרם של יועץ ראש הממשלה ניר חפץ ובעלי בזק שאול אלוביץ', בפרשות המטלטלות את המדינה בשל מעורבותו לכאורה של נתניהו, תוארו חוויותיהם הקשות מאחורי הסורגים (בארץ)

26
אלי רוטמן | כיכר השבת | ז' באדר | 22.02.18
ניר חפץ בבית המשפט, היום (צילום: אבי חי, ynet)

מעצרו של ניר חפץ, יועצו של ראש הממשלה, הוארך היום (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב, עד ליום ראשון הקרוב, בשל שתי הפרשיות בהן הוא חשוד: 'פרשת בזק' (תיק 4000) ופרשת 'מינוי תמורת זיכוי' (תיק 1270).

במהלך הדיון התלונן חפץ על תנאי מעצרו, וסיפר: "אני 72 שעות עם אותם בגדים. באחד ממתקני השב"ס כנראה זיהו אותי עצירים ביטחוניים מעזה. אני לא מבין ערבית, שמעתי צעקות 'נתניהו, נתניהו'. אני מציין את זה כדי להסביר את הקונטקסט שאני נמצא - לא כעציר רגיל".

"בלילה השני הייתה קטטה של עצירים בתוך התא, וזה עוד שעה שעתיים שאתה לא ישן", המשיך חפץ. "התעוררתי בבוקר עם מאות עקיצות של פשפשים. הפצרתי לראות רופא או חובש. אמרו לי 'לא מתים מזה'. רק כשהתמוטטתי הביאו לי חובש. זה לא הצגות ולא כלום. זה נגמר בזה שנפלתי על הרצפה".

נציגת המשטרה מצידה אמרה כי חפץ "לא משתף פעולה, ושותק בחקירה", פרקליטו, עו"ד ירון קוסטליץ, טען מנגד כי הוא "מסר גרסה מלאה ברשות ניירות ערך בדצמבר והפנה את החוקרים לעדות זאת", ולבסוף הוארך מעצרו עד ליום ראשון הקרוב.

(צילום: Flash90)

גם מעצרו של שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברת בזק, הוארך - בהסכמה - עד ליום שני הקרוב. מדבריו של פרקליטו, עו"ד ז'ק חן, עלה כי מרשו עבר גם הוא חקירות לא פשוטות. "החקירה קשה לו. העירו אותו ב-4 בבוקר, אמרו לו שנגמרו לו החיים ושהוא יהיה מאבטח בסופרמרקט", תיאר.

העו"ד הוסיף וקבל: "מרשי לא אכל ולא שתה מהבוקר, מבקש לתת לו קודם כל בקבוק מים". לשאלת השופטת "למה הוא לא אכל", הגיב נציג המשטרה: "גם אני לא אכלתי".

אלוביץ' בבית המשפט, היום (צילום: Flash90)

אחד הרגעים המעניינים בדיון היה, כשעו"ד ברק כהן, אקטיביסט חברתי מוכר, צעק לעבר שאול אלוביץ': "תפתח על נתניהו, תציל אותנו מהרודן".

שתי הפרשות הנידונות, שבאחת מהן אף צפוי ראש הממשלה נתניהו להיחקר בקרוב תחת אזהרה, הן כאמור 'תיק 4000', שהחשד העיקרי בו הוא למתן הטבות מפליגות לבזק שבבעלות אלוביץ' בתמורה לסיקור חיובי של נתניהו באתר 'וואלה' שבבעלותו אף הוא, ו'תיק 1270' שהחשד העיקרי בו הוא כי הוצע לשופטת בדימוס הילה גרסטל להתמנות ליועצת המשפטית לממשלה בתמורה לסגירתה את 'תיק המעונות' של שרה נתניהו.

תוכן שאסור לפספס
26 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
13
השנאת חינם הזאת תעלה לשמאל ביוקר הרי מה שלא יהיה עוד מאה שנה הם ישבו באופוזיציה והעונש הכי מתוק יהיה ביבי זכאי ויביא 40 מנדטים לליכוד על אפם וחמתם של כל שונאי ישראל
משה22.02.18
12
הוא יושב במעצר גרוע עם תנאים קשים, העיקר כדי שיישבר ושייתן איזה לכלוך על נתניהו. תראו לאן הגענו
דוד וי22.02.18
11
כמי שחרב עליו עולמו, פלא שמכר את עצמו למשטרה???? פלא שהפך לעד מדינה???? ממתי עדות כזו קבילה ואמינה? זה בדיוק כמו לקשור בנאדם לאש ולהכניס לו את המילים לפה. גועל נפש משטרת סדום. אם עד עכשיו עוד התלבטתי אם להאמין לנתניהו עכשיו ברור לי שהוא צודק. לקחו זוטות של פירורים וניפחו את זה למימדי אסון. פשוט בושה
מישהו07.03.18

הצגת כל התגובות

10
כל המדינות אכזריים על אלו שנסגרו על ידי ושלטונות רח"ל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם25.02.18
9
שפיכות דמים פשוטו כמשמעו
חפץ חיים22.02.18
8
שמים אותם בתנאים קשים כדי שיישברו ויספקו להם מידע מפליל על ביבי, הלו, לא מזכיר לכם משהו???? זה שיטות של רוסיה, טהרן, גסטאפו, איפה כל השמאלנים יפי הנפש? לאן הם נעלמו פתאום כשרומסים כאן זכויות אדם לאור היום והכל בשביל להפיל את נתניהו?????? חברה, תתעוררו..... אם ביבי יצא לבחירות הוא יגרוף 60 מנדטים על
מישהו07.03.18
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמוליק23.02.18
6
אלהים מה קרה לכם יהודים באיזה זכות אתם לוקחים את החופש .מי מינה אותכם עוד לא היה פסק דין .רואים על הפנים של הנחקר. הוא איתאבד די עם המעצרים.די עם הכפשות .המשטרה מנסה להוריד את הבן אדם לוקחת את הכבוד .ל שח ר ר מיד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני23.02.18
5
מה עושים לבנאדם גועל נפש משפילים את אותו ככה אבל הוא גבר גבר את שכרו יקבל מבורא עולם על כל אלפית השניה לא כמו הבכיין הזה עד המדינה גועל נפש כל אחד מהם יתן את הדין למעלה על זה וגם משפחתו המשטרה והשמאל יעשו הכל להפיל את ראש הממשלה רק הם לא יודעים מה שלא תעשו אין מלכות נוגעת במלכות המלכות שלכם תגי
יורם יעיש22.02.18
גבר גבר איין מילים כנראה. ששיקרו שקר פילבר והמשטרה כדי להפליל זכרו את פרשת מעץ אנשים ישבו בכלא שנים עד שקצין משטרה הודה כי המצפון יסרו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי ישראלי חבדניק22.02.18
מ
עושים שטויות וב22.02.18
4
בנינו כולנו סובלים מהמונופול של בזק , עד עכשיו הייתי בצד של נתניהו והיה נראה שמדובר בזוטי דברים, נו קצת סיגרים קצת שמפניות יחסי פוליטיקאים ועיתונאים למה לא. אבל שימכור את כולנו האזרח הקטן והיותר קטן בשביל עוד כמה מליארדים שירפדו את כיסי חביריו תאבי הבצע. יש גבול. זו שחיתות לשמה ולא משנה אם קיבל תמ
קצת לחשוב23.02.18
מי? המפכ"ל??? לא מאמין לחצי מילה שלו, בעיני המשוואה פשוטה: המשטרה ומערכת המשפט עשו פדיחה אחרי פדיחה, עכשיו לא משנה מה יאמרו ומה ימליצו, אף אחד כבר לא מאמין לחצי מילה שלהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בעיני ביבי זכאי ובגדול, סתם מנסים להפיל אותו, זה כל הסיפור.
מישהו07.03.18
3
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלשיך מתנקם22.02.18
2
בגין עשה טעות איומה ב77 שלא הרס את בגץ ואת התקשורת השמאלנית. לא עוזר כלום שיש לנו ממשלה ימנית מעוקרת שיניים ומעוקרת כוחות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי23.02.18
1
הם רוצים לשבור אותו שידבר שיטה ממושגים אפלים וחשוכים אין שום היתר למשטרה להגיע למידע בדרך לא הוגנת אנשים ישרים שמעורבים בחקירות אפילו שיוצאים חפים מפשע נשארים עם שיגעו מתקופת המעצר . צריך לעצור את זה באופן כללי ללא קשר לביבי. בושה למדינה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוריאל22.02.18
אולי גם יעניין אותך
בארץ

הגשם עדיין כאן: ימים חורפיים צפויים עד אחרי חג הפסח

כיכר השבת | 07:49

הדוקר - נורה ונוטרל

חשד לפיגוע ברמלה: צעירה בת 18 נדקרה ונפצעה קשה

קובי רוזן | 26.04.24

אמונת אלוקי עולם

מאות במעמד הקבלת פני רבו בציונות הדתית | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מעמד "הצעקה" נחשף

ערב פסח, חצות לילה: מאות עמדו בלב החווה המסתורית, צעקו להשם ותקעו בשופרות

ישראל שפירא | 26.04.24

סערה בערד

ראש העיר זועם על בן גביר בעקבות פינוי המפגינים והחסידים

כיכר השבת | 26.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

ההסלמה הביטחונית

המחבלים של אבו מאזן תיעדו: פיגוע ירי ליישוב בעמק חפר

ב. ניסני | 26.04.24

כניסה מצומצמת

לראשונה מתחילת המלחמה: המשפחות השכולות נכנסו לקבר יוסף 

כיכר השבת | 26.04.24

בעודו פסול נהיגה

בפעם השישית: הנהג נתפס נוהג ללא רישיון; יוגש נגדו אישום

קובי אטינגר | 26.04.24

פנייה מרגשת

אם החטוף: ‏'אתה לא בידיים של חמאס. בידיים של בורא עולם'

כיכר השבת | 26.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

מורדמת ומונשמת

לוחמי האש שמעו קריאות מחלון הבית הבוער וחילצו לכודה

דוד הכהן | 26.04.24

מזג האוויר

התחזית: מהפך. אחרי השרב הכבד - עכשיו התור של הגשם

כיכר השבת | 26.04.24

השרים יכריעו

20 חטופים, עצירת רפיח: מתווה חדש לעסקה שנידון בישראל

דוד הכהן | 25.04.24

0.3 מעלות יותר

נשבר שיא החום בתל אביב | השיא הקודם נקבע לפני 85 שנה

יוסי נכטיגל | 25.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

בשל הוצאת צווי מעצר בינ"ל

סמוטריץ' לנתניהו: "לנתק כל קשר עם הרש"פ ולהפיל אותה"

קובי אטינגר | 25.04.24