כיכר השבת

טירוף ברשת

"טיטול על הראש": הנשים תוקפות: "מביך, מסית ומרושע"

סערה עזה ברשת בעקבות דברי ביקורת בוטים ומבזים כנגד כיסוי הראש של מנחת טקס הדלקת המשואות, לינור אברג'יל. נשים רבות ברשת נזעקו להגנתה של אברג'יל שחזרה בתשובה (בארץ)

124
אבי רבינא | כיכר השבת | ה' באייר | 10.05.19
"טיטול על הראש": הנשים תוקפות: "מביך, מסית ומרושע"
(צילום: מתוך טקס הדלקת המשואות)

הרשתות החברתיות בטירוף ביממה האחרונה בעקבות הנחיית טקס המשואות בליל יום העצמאות, כאשר כיסוי ראש ססגוני וגבוה, עיטר את ראשה של המנחה לינור אברג'יל, ידוענית בינלאומית שחזרה בתשובה שלימה.

אישה חובשת שביס - כמנחת הטקס הלאומי

בעקבות אברג'יל: מחאת הח"כית החילונית: תחבוש כיסוי ראש

התמיכה המשמעותית באברג'יל הגיעה דווקא מהח"כית החילונית ליברלית מהליכוד שרן השכל. המתקפות נגד מנחת טקס המשואות הובילו אותה להחלטה יוצאת דופן: לעטות לראשה מטפחת בתמונת הפייסבוק שלה ובימים הקרובים. השכל הוסיפה נימוק להחלטתה: "לא רק מתוך סולידריות עם לינור - שהיתה כל כך יפה עם כיסוי הראש - אלא כמחאה על הפטרונות, התנשאות ושיסוי אלך השבוע עם כיסוי ראש, בתקווה, לפתוח לאותן נשים וגברים את הלב והראש".

גם שרת התרבות מירי רגב כתבה הבוקר (שישי) פוסט המגבה את אברגיל: "לינור, השביס שלך הוא כתר המורשת על ראשך ועל ראשנו. את מייצגת את הטוב והיפה בחברה שלנו ואני פשוט גאה בבחירה בך. את ואביב, מנחי הטקס, בשילוב עם המשיאות והמשיאים והמשתתפים בתוכנית האמנותית, מהווים ייצוג מרשים של פסיפס החברה הישראלית בכללותה".

"צר לי על כאלה שמדברים גבוהה גבוהה על קבלת האחר אך בפועל כל שהם חפצים הוא לשמר את האליטות, אליהן הם משתייכים, ובכך להמשיך ולפלג את העם שלנו. טקס המשואות ימשיך לייצג את הביחד הישראלי על כל גווניו".

לצד מרבית התגובות התומכות בלינור אברג'יל ובכיסוי הראש הססגוני שעל ראשה, יש מי שבחר להשמיץ ולהעביר ביקורת על ההחלטה לשבץ דווקא את אברג'יל כמנחת הטקס היוקרתי.

את הסערה פתח השופט בדימוס עודד אל-יגון שבמילים בוטות במיוחד תקף את אברג'יל: ״ניסיתי לצפות בטקס הדלקת המשואות, אחרי דקה נמלטתי על נפשי. המגישה חובשת לראשה תרבוש רב קומות, כמצווה בימים אלה על נשים שומרות מצוות". משפטים נוספים מדבריו, בחרנו ב'כיכר השבת' לצנזר בשל בוטותם.

מבקרת הקולנוע החרדית, מרלין ויניג, חוזרת בתשובה בעצמה בחרה לצטט את דבריו של השופט ולהשיב מלחמה: "כל מה שהוא עושה זה בוחן ומחפצן את ניראותה החיצונית של אברג׳יל. השיא מופיע בתגובתה של מישהי, שמכנה את כיסוי הראש של אברג׳יל ״טיטול על הראש״. מביך, מסית ומרושע. הניסיון להקטין ולזלזל בכל מי שבחרה לצעוד בדרך התורה, תוך התעלמות ממהותה, עשייתה ואישיותה, נגוע בשוביניזם טהור, שתלוי על מסווה הביקורת הליברלית שתוקפת, לכאורה, לא נקודה רגישה אלא סממן דתי", כתבה ויניג.

הגולש ירון עידני הגיב בטור משלו בחשבון הפייסבוק שלו: "לינור אברג׳יל היא יהודיה גרושה וישראלית שהתחתנה שוב. אין כיסוי ראש מתאים יותר ממה שבחרה. אני בטוח שהיא הייתה שמחה להגיע פזור, אבל העדיפה את השביס רק בגלל הרוח". "רדו ממנה", סיים עידני.

תגובה נוספת הייתה של איש התקשורת אריה מליניאק, שבחר לתקוף את החלטתה של ח"כ שרן השכל: "ח"כ שרן השכל חובשת שביס למשך שבוע כי היא אישה מאמינה... מאמינה שהפריימריז הבאים בליכוד באופק".

אשת הטלוויזיה איה קמרקמן, שחזרה בעצמה בתשובה, כתבה פוסט תמיכה באברג'יל ובשרן השכל: "אני לא יודעת מי החמוצים שטרחו היום לשוטט ברשתות החברתיות ולהפיץ ארס במקום לחגוג ולתקוע סטייק עסיסי. אבל יש לי כמה דברים להגיד בנושא", פתחה קמרקמן את הפוסט.

"לינור לא נראתה ״דוסית״ בטקס, כתבה קמרמרן והוסיפה: "היא נראתה סופר שיקית ושילבה בתבונה בין כל הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה העולמי. בוקר טוב לכולם, תתעוררו, צנוע זה השחור החדש".

תוכן שאסור לפספס
124 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
76
אם כל הכבוד לגברת עם הטיטול , אבל עצם ההופעה שם היא סתירה לאישה חרדית ואם כבר להופיע למה לעורר פרובוקציות??היה עדיף פאה ליום אחד ולא לגרום לכל הרשת להתעסק במה שיש לך על הראש...גם לא ייצוגי - לא נראה טוב...גובל בחילול ה'....וכל הדיונים מסביב זה כבר לא צנוע...מספיק סיבות לבוא אם פאה או לא לבוא...
12321.05.19
75
אין מילים לתאר את הרוע ושנאת חינם של אותו יגון..אבל מאידך להרים ראש לכסות וללכת בגאווה כי את בת של מלך..והדרך שעשית ולה זכית מעוררת בנות רבות..ואת תמיד עושה קידוש השם
לוי10.05.19
74
אין ספק שלינור היא צדיקה אמיתית. ולאחר העלבונות שספגה היא מקבלת ים של אהבה ופירגון וגם... מי יודע כמה זכויות יעמדו לה לינור זה הזמן לבקש על עם ישראל, על אחדות, אהבה וביאת הגואל
לאה10.05.19

הצגת כל התגובות

73
כאילו שמרחו עליה מייקאפ צבע זהב. מוגזם. חוץ מיזה היתה לבושה צנוע ומחמיא. לא מתה על בובו, דוחה לטעמי
אמא10.05.19
מאוד חשובה דעתך בנושא. ..
מבינה בתחום12.05.19
72
זה מהמם השינוי שעברת בחיים בטח ויתרת על הרבה כבוד הקורבן הזה נותן לנו כוח ושאיפה ליותר ולהבין כי אם את יכולה כל אחד יכול....
קובי10.05.19
71
והסר ממנו שופט יגון ואנחה, לשופט הזה יש טיטול לא מעל הראש אלא בתוך הראש.
יוסף10.05.19
מלא בראש
לביא מנור10.05.19
אלא מה שיש בתוך הטיטול
איציק10.05.19
הטיטול בראש " השופט " גם מלא בטינופת
אילנה דיין10.05.19
70
כל הכבוד לנשים כאלו חזקו תבורכו משמים
חיה10.05.19
69
רק ה' והכל לטובה תודה לה' על הכל
אין עוד מלבדו10.05.19
68
קוראים נכבדים,לא כל אמירה מטומטמת,גם אם היא נכתבת על ידי מי שבא מבית היוצר של בעל מעמד מכובד ,ראויה להתיחסות.מה שמפריע וצורם זה שעד רגע זה,לא ראיתי כל תגובה של גינוי או הסתיגות מחבריו למקצוע והמעמד של אותו שופט בדימוס אליגון ,אשר רמס הרגל גסה ופגע בכבודם של חבריו למערכת המשפט ,אשר צריכה היתה להקיא א
ברקוביץ מרדכי 10.05.19
67
מימי קשם אימותינו הלכו עם מטפחת לכסות את שערן לפי השולחן הערוך וזה היופי לעשות את רצון ה'.
שמואל שמחה10.05.19
66
הרבה יותר מכובד
חיים14.05.19
65
וואייי איזה תרוץ טוב אחי!!! כל הכבוד על נפשו באמת!! צדיקקקק שלנוווווו!!! אוהבים אותך!!! (אני צינית)
מבינה בסטייל10.05.19
64
אברגל סמל היופי ההדר והחן את ייצגת את עם ישראל בכבוד
א.מ10.05.19
63
ולא מיושבים קרנות... בכל פעם שקורה משהוא כזה אני אומר את ההודאה הזאת לאבינו שבשמיים, כי ברגע האמת לא עוזרים כל "התארים" וכל הסמלי כבוד שנשארים בגדר סמלים בלבד. אם יהודי חושב שהוא יכול לחיות בלי הקב"ה בלי ירא"ש בלי התורה אז זה התוצאות... מורמים מעם ודאי שלא!!!!
ללא שם10.05.19
62
בקרוב !
החוזה מלוניל10.05.19
61
אין בעיה עם כיסוי ראש אבל למה מגדל אייפל?
ללא שם10.05.19
זה מה שהולך באופנה זה הסטייל ככל שיותר גבוהה יותר בסטייל
דנה10.05.19
העיקר כיסוי ראש צנוע
ח11.05.19
60
קידשת שם שמים ברבים ושכולם יקפצו בזיג זג
יוסלה10.05.19
59
הגיע הזמן שהחברה החילונית האליטיסית תתעורר ותריח את הקפה. אהבת האחר אצלם מדברת רק על ערבים . היהודים הם עם רחמן וביישן וגומל חסדים ולא מתאימים לגזרה שלנו אנשים רשעים שצוחקים במראה על עצמם. אלו שמתיימרים להידמות לגויים שכחו כנראה את תנועת המשכילים שהביאה עליהם את השואה. לא למדתם דבר..מה? שופט מסכן...
אסתר10.05.19
רואים כמה העליטות הלבנות לא קשורים לשום דבר שמריח בו יהדות הפרדו נא מעלינו ולכו לכם לא איתנו מקומכם
צביקי10.05.19
שונאים את היהודי שבתוכם..
אבא 10.05.19
58
יפה ואצילית! זכית לקדש שם השם! לשחות נגד הזרם זאת החכמה!
מיה10.05.19
57
גם יפה וגם צנועה. ולכל הקנאים: סתמו את הפה!!!
יעל10.05.19
56
מה דעתכם ?
אריק10.05.19
55
אכלו אותה כל החזון להיות עם חופשי מתרסק נגד עיניהם מסכנים -הציונות לא החזיקה מעמד הרבה זמן
RAFI10.05.19
54
חוטפת על הראש. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טוב. די.
השופט אנחה10.05.19
53
הרוב השפוי איתך
שטאובר10.05.19
52
לינור הנכבדה תחי עד 120 שנה, עשית צעד שמקדש שם שמים ברבים. כל המגיבים והמגיבות, שמדברים בשם הפלורליזם והפתיחות לאחר בלעו עצם והקיאו סיאוב. שכחו שיש דמוקרטיה וחופש דת, שכחו שיש הזכות והחובה לכל אדם לנהוג כמצפונו, שכחו ! שכחו כי הן לא בעלי בתים על סולם הערכים שלכן ועל מאגר ההשקפה הערכי. הם עברו למדף
רחלי10.05.19
העברתי את התגובה לאתר סרוגים... בתקווה שזה בסדר איתך🙏🙏🙏
אחת...10.05.19
51
בושה למדינת ישראל שאחרי 71 שנה שופט יכול לכתוב כאלה שטיות עם היא הייתה ערבייה הוא לא היה מעז בגלל אנשים כמוך אין לנו אמון בבית המשפט אנחנו טובים מכם ובזים לשכמותכם וללינור אומר יוסף ד עליך 1000 פעמים כול הכבוד
חיים סלח10.05.19
50
כך היו צריכים חז"ל לפרט ולכתוב האנשים של היום לא מבינים שגם הגזענות היא שינאת חינם לא מבינים סתומים
ש10.05.19
49
תראי מה כתוב בתורה הקדושה על השומע בזיונות ואז תשמחי עד השמיים!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהבת אותך אחות יקרה מאוד מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ישר כוח גדול את גדולה מהחיים!!!!!!!!!!!!!!!
ש10.05.19
48
בסוף השופטים יכתיבו, לא רק את החוקים, אלא גם את לבוש הנשים... הכיסוי לראש עם קומה אחת, החולצה עם 3 ס"מ יותר ברוחב. הפיכה שיפוטית משודרגת.
הפיכה שיפוטית10.05.19
47
בושה שזה היה שופט , רשע !
לידיעתכם10.05.19
46
כאוב על עם ישראל שהשופטים האלו (כאילו )הם חורצים את הדין עד כמה צריך להתפלל השיבה שופטנו כבראשונה
יהודי10.05.19
45
תקשיבו כל מי שיש לו בעיה שלא יגיע לטקס חצופים אי אישה גדולה חבל שלא כולם היו אם כסןי שמאל מגיעיל
עדן10.05.19
44
השאלה האמיתית מה עושה אשה דתית בכזה טקס שהתוכן שלו רחוק מלהיות יהודי, כולו כוחי ועוצם ידי. הופעות מעורבות, חוסר צניעות ובכלל, ספירת העומר.
אני10.05.19
ואמירה חזקה כי הדת אינה חונקת ואוסרת.אלא יש בה גם יופי ועוד. תתעורר. יש חלקים נוספים בעם שיש לחזותם ולמה שהם מייצגים מה לאמר והשפעה רחבה על החברה הישראלית. מה עדיף שהייתה עומדת שם מנחה חילונית בלבוש חושפני?? החוזרים בתשובה(במיוחד המפורסמים שבהם) לעולם לא יהיו כמו החרדים.שכח מזה. יש להם יעוד ותפקיד
חן10.05.19
ואתה שמחפש חוסר צניעות, מה לך ולאתרים או פוסטים להגיב עליהם... שמור על העניים שלך.. והלוואי וכל ה"חרדיות" עם הפרות הארוכות יכולה כמו לינור, במקום חוסר הצניעות שלהם.
טלי10.05.19
נראה אותך עובד/ת בדוגמנות עם פוסטרים בכל העולם ופתאום עוזב/ת את כל העבודות האלה עם כל המיליונים שהן מכניסות לעובר ושב וחוזר/ת בתשובה....את/ה ואנשים אחרים מצפים פה שכל העולם יהיה כמוכם. זה משהו לא נורמלי..
חרדית10.05.19
אז אחד שנסע בשבת ואכל טרף והחליט לחזור בתשובה אז מותר לו לאכול קצת טרף ולנסוע בשבת למרחקים קצרים כי הוא היה רגיל??? הההלכה היא לכולם בכל מצב ואין הנחות!
א10.05.19
43
לינור היתה והופיעה כבת מלך. מענין אם היתה ערביה עם רעלה מנחה תערב.האם היו מהשמולנים המתנשאים איזה תגובות. לינור ינסיכה אין על הלבוש הצנוע.כל מלכה הולכת עם כיסוי ראש ובגד צנוע.מענין למה מלכת אנגליה לבושה כבת מלך. כל הקנאים המתנשאים תמיד קופצים בראש.מענין ששופט לשעבר קפץ ראשון.עוד אחד שלא מבין כלום
מיכל12.05.19
42
התגובות מפחידות את מי שרוצה לפרוץ את "כבודה בת מלך פנימה", התוקפים אכן בזויים - אבל לנו זה טוב שימשיכו לתקוף ולעצור את פריצת החומות
חושם10.05.19
41
שלא יטיף איך להתנהג
נתנאל10.05.19
40
יופי אמיתי ונקי ללא האשליה של השיער המראה מכובד ויפה מאוד ומייצג לא רק את החרדים אלא את הזכות של כל כל אישה ליהיות יפה וצנועה. וכל הכבוד לחברת הכנסת השכל ולמירי בוהדנה על התמיכה וגם אתן ניראות ממש יפות עם כיסוי ראש שמדגיש את היופי האמיתי שלכן. שמחה בתמיכתכן וגאה בחלק האמיתי והישר של העם הזה!
אורלי10.05.19
39
לא חסר לצערנו מלעיגים וסוטים שיושבים ביננו..וכן לא מגיע להם לראות את זיו אורה של לינור או נשים אחרות עם כיסוי..אותו אדם חשוך ששופט לפי חוקי הגויים..קיבל סינוור מהאור של לינור..פשוט ברח וטוב שככה..שמירת עיניים אולי
דנה10.05.19
38
עליהם ( דברי חזל )
ישראל10.05.19
37
לשר המשפטים הבא יהיה מלא עבודה אם זה השופטים פשוט בושה למדינה שאלה היו שופטיה
משה10.05.19
36
לא רק שאתם קנאים אתם גם שקרנים קשה לכם לראות שיש לה את האומץ שלכם אין אז אתם לוקחים את הסיטואציה לאן שאתם רוצים
שלום10.05.19
35
כמה זכויות יש לאשה זו שבזכותה הרבה נשים שמו כיסוי ראש ולו אפילו ליום אחד אשרייך מקנא לזכויות שלך
RAFI10.05.19
34
הסבתא נחמיאס בטקס לבשה סיר על הראש וריגשה אותם. ואף אחד לא העיר כלום. אז מה הבעיה באברגיל? קנאה ותו לא.
לא להתרגש10.05.19
33
את כנראה יותר מידי יפה בשביל הבהמות הברבריים האלה.... פרץ של קינאה וברבריות במיטבה.....בן פורת יוסף בן פורת עלי עין .... שופרא יופי אמיתי של טוהר ועוצמה יהודית נשית מקורית יופי של ירושלים של אז!!!!!!!!!!!!!!! פנימי וחיצוני כאחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אשרינו מה טוב חלקנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ש10.05.19
32
גועל נפש דמוקרטי.
11110.05.19
31
כל המלעיגים למינהם מדברים מקנאה לינור את מהממת ויפה. שכינה נסוכה על פנייך ימותו הקנאים ובושה לשופט ממש תת רמה עוד שופט כזה ואבדנו..
טל10.05.19
30
למה היא לא באה עם פאה יפה למה צריך להתריס עם המסגד הזה על הראש
משלי שועלים10.05.19
מספיק הרסתם את נשות הציבור הספרדי בפאות נוכריות צבועות ולטאיות... זה הכיסוי ראש האמיתי שהלכו אמותנו הקדושות. וגם זה ההבדל בין פאה שמחפשת יופי חצוני על כסוי ראש כמו שלינור, שיש בו קסם ויופי פנימי.
נתי10.05.19
מה הבעיה שלך??? אופנה לא אופנה השיער מכוסה וזה מה שחשוב!!! ההלכה לא מתירה לחפש בחורים ובסדקים ביהודי...אלא לראות את הטוב שקיים בכל אחד ואחד. כדאי להתחזק באהבת ישראל.
דנה 10.05.19
המחטיא את הרבים אין מספיקין בידו לעשות תשובה.
האדמור 10.05.19
אלה עם כיסוי ראש ואלה עם פאות כל אחד ילך כמנהג אבותיו ומנהג ישראל תורה הוא וכל המבזה את התורה בר מינן בקשו מיד סליחה זה מזה ותפסיקו להתדרדר לרשעות ולעבירות הנוראיות של הרשעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ש10.05.19
אם לא תמיד יש פעם ראשונה דבעעע
מוטי10.05.19
29
איך יתכן ששופט בישראל מדבר כך בפרהסיה..צריך לשלול ממנו את כל ההטבות שמקבל האוכל חינם הזה...וכל הרשעה כולה כעשן תכלה...
השופט התורן10.05.19
28
ראיתי את הקרחת של השופט ואני חושב שעדיף שישים טיטול כמו של המנחה על הראש שיראה קצת יותר יפה!!!
דוד11.05.19
27
מי בכלל סופר את השופט וכל השאר??
יהודי פשוט10.05.19
26
זה רק מעיד שהוא לא דמוקרטי, וצריך לעבור ולהרהר על כל המשפטים שפסק. התנהלותו היא למראית עין.
איילה10.05.19
25
יותר מתאים לו יגון
יהודי10.05.19
24
על זה נאמר שהליברלים הם ליברלים רק לליברלים, כל מי ששונה מהם תחת מתקפות אש. העיתוי הזה כל כך סמלי- ערב יום העצמאות, מרגיש לי שהעצמאות ממנו והלאה, אם במדינת היהודים נשים או גברים יכולים ללגלג על אחד מהיסודות הכי חזקים ביהדות- המצב בכי רע...
a10.05.19
23
עובדה !!!
משה הכהן10.05.19
22
הפקת לקחים: בשנת 72 למדינה בנוסף למנחה "מתורבשת", להשלמת החגיגה מנחה חרדי עם שטריימל וקפוטה. (ליצמן.. כדאי לכלול זאת בהסכם הקואלציה)
קובי אברהמי11.05.19
21
אני היתי שם אליו סמל של שנות ה40
אמי10.05.19
20
שכול כך דואגים לכיסוי ראש של הצדקת הזאת להרגע מיד!!!!!!
מישי☺10.05.19
19
חיזוקים ואימצי.שכרך גדול מאוד.גרמת שם שמים על ידיך.הדימוקרטיה היחידה והיפה בעולם.היא התורה הקדושה שלנו.והצד השני.הפוך מזה לגמרי.
משה10.05.19
18
יפה! לבושה כמו בת ישראל! שופעת אור!שימי פס על הקנאים... מסכנים, גנבו להם את מדינה מתחת לאף....
חני10.05.19
17
יש לך חן מיוחד ויפה מהמממתתת כל הכבוד לך!!
נועה10.05.19
16
שמו לב, כשהזמרת נטע ברזילי הופיעה עם תסרוקות מוזרות על הראש, זה היה בסדר גמור, ובשם החופש כיבדו את זכותה לבחור את צורת הופעתה. היכן החופש הזה עכשיו?!
ל10.05.19
15
מצער מאוד ש"בעלת התשובה" מנחה באירוע חילוני מזעזע של פריצות עם ריקודים מעורבים ושירת נשים, ושנשמעים בו דברי רהב וכפירה מזעזעים, הם מתיימרים לייצג כביכול את עם ישראל והרי מטרתם הברורה שעם ישראל יהיה ככל הגויים בלי שבת ותפילין ושמירת התורה והמצוות. בושה וכלימה.
יוני10.05.19
איזה בילבול יש לך בראש חבל על העולם הבא שלך ... ה' ירחם עליך שבאמת תחזור בתשובה
פנחס10.05.19
14
גם המנחה בשנה הבאה תבוא עם מטפחת זה יאמר לכולם שצנוע זה הכי יפה!!!! העם חוזר לשורשים גאווה יהודית אמיתית!!! אשרייך לינור
צוף11.05.19
13
בנשים שהחליטו לשדרג את המראה שלהן ולשים כיסוי ראש-כל הכבוד!
אני10.05.19
12
ולגבי הכיסוי ראש זה בובו מושלם מה שהולך עכשיו וגם אני שמה גובה כזה וזה הכי יפה שיש בעולם!!
הגהה10.05.19
11
איפה כול הנשים שצועקות גוואלד על כול ציוץ של שובניסטי או פוגעני שידרשו את פטירתו מבית המשפט אם הוא היה מעיר על כיסוי של הערביות הוא היה מפוטר באותו שניה איפה הגברת דינה זילבר שתדרוש את התפטרותו של השופט
יוסי אהרן10.05.19
10
הדיבורים שם כפירה והריקודים זימה.
יהודי10.05.19
9
זכותו של כל אחד להגיב לומר ולכתב כאהבת נפשו. שחכנו להגיד כשלאדם יש הערות , כי אכפת לו , כי הוא מקנא ,לכן הוא מקנית ומגיב בלי רמה אפילו לא שווה תגובה , לכן כל תגובה רק מזיקה אין צורך ליהודי להצטדק ביהדותו והנהגתו זה רק לשם ה'. נתו לקב'ה לענות לקנאים האלה .
אנחנו10.05.19
8
קידוש שם שמיים . והמלעיזים שיתפוצצו ....
איציק10.05.19
7
אין מה להוסיף על התגובות החיוביות שנכתבו בזכותה וביופיה של הופעתה המרשימה והייחודית. אבל מסתבר שיש לנו עדיין דרך ארוכה מאד,כדי לממש את ״המילים היפות״ על אחדות,שילוב,כיבוד האחר ואהבת חינם.אלה מילים חסרות משמעות מפיהם של החילוניים לסוגיהם. אני בהחלט רואה בגישה המעליבה הזו-אנטישמיות בכיעורה.שנאת חינם ח
צביקה10.05.19
6
לדעתי כיסוי הראש מהסוג שראינו על ראשה הוא מוגזם ומיותר הרבה חוזרות בתשובה עוטות כיסויי ראש מוגזמים ובולטים ונשאלת שאלה מה המסר שהן הנשים מתכוונות להעביר בכיסוי שנראה כמו בציורים של ראשי הפרעונים במצרים? מאד לא נעים לעין .
דיעה 10.05.19
תמיד יש את החפרנים כמוך שיש להם מה להגיד נגד....מה קשור עכשו איך הכיסוי נראה? חוץ מזה שזה נראה מעלף! סימן קריאה!
*********10.05.19
5
התבטאות "הכינים והטפילים" שלו כלפי הציבור החרדי בהיותו שופט בביהמ"ש השלום, הביאה לעצירת קידומו אל ביהמ"ש המחוזי.
דן10.05.19
4
בס"הכ כל דיבורי השמאל נגד החרדים נובעים ממסכנות גמורה אין להם תכלית בחיים ולכן החיים שלהם חסרי תוכן בשונה מהציבור הדתי דיש לו משמעות לחיים ובשל כך החיים שלו מלאים בתוכן ומזה מגיע גם סיפוק ושמחה לחיים
ללא שם10.05.19
3
ואל יבוש מהמלעיגים עליו. אלו הצבועים מסתכלים באינטרנט חופשי ומתקיפים כביכול את החוטאים עזבי אל תסתכלי לכיוון שלהם. עשית קידוש השם
פרקוביץ10.05.19
2
ימותו הקנאים!!!!!
תהילה10.05.19
1
נפלא המירה כתר לכתר מורשת של סבתות ודורות. גם לאסתר המלכה היה כתר וצנוע זה השחור הבא - יפה אמרו.
אסתר10.05.19
אולי גם יעניין אותך
בארץ

ראשי רשויות מזהירים: "משרפה פלשתינית - סכנה קריטית"

דניאל הרץ | 01.05.24

"העסקה - הסכם כניעה"

המשפחות השכולות יוצאות למאבק; זו הדרישה שלהן

דניאל הרץ | 01.05.24

"אין מילים להוסיף"

לראשונה במלחמה: זה המעבר שנפתח להכנסת סיוע לעזה

חזקי שטרן | 01.05.24

שוחררו בתנאי אחד

שני קרובי משפחה של חטופים נחקרו במשטרת תל אביב

דוד הכהן | 01.05.24

"האזרחים זכאים לתשובות"

המבקר לנתניהו והרמטכ"ל: "שתפו פעולה עם חקירת ה-7.10"

בני סולומון | 01.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

הייצוג בחוק הגיוס החדש

היועצת נגד הממשלה: "ממשיכים להחליש את מעמד היועץ"

קובי אטינגר | 01.05.24

הקטל בכבישים

תאונת דרכים קטלנית סמוך לעכו: רכב התנגש בגדר, הנהג נהרג

קובי רוזן | 01.05.24

מזג האוויר

התחזית: טמפרטורות רגילות לעונה; גשם מקומי בצפון

כיכר השבת | 01.05.24

קרב מוחות

"עימות או עסקה" | דריכות בירושלים לקראת תשובת חמאס 

יוני גבאי | 30.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

תיעוד חריג

מזג אוויר קיצוני במזרח הארץ: נזק נגרם לרכוש | צפו בתיעוד

בני סולומון | 30.04.24

גיס חמישי

עובד ב'כללית' יפוטר לאלתר - ציטט בסטטוס פסוקים מהקוראן

יהודה גל | 30.04.24

במבצע לילי ענק

גנב עשרות זוגות אופניים בעיר החרדית; כך הוא נתפס | צפו

קובי רוזן | 30.04.24

הטרור מרים את ראשו

שני פיגועים | תייר טורקי דקר שוטר בירושלים וחוסל; ניסיון דריסת לוחמי מג"ב בשומרון

דוד הכהן | 30.04.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

צפו בתיעוד

בשכם הוחרם ציוד צבאי; באחאדר נזרק בקת"ב: מעצרים ביו"ש

ב. ניסני | 30.04.24