כיכר השבת

תיעודים מזעזעים

פרעות: לינץ' ביהודי - בעכו, ובערבי - בבת ים

משטרת ישראל מאבדת שליטה: יהודי בן 30 נפצע אנוש בלינץ' בעיר עכו, ערבי הוכה נמרצות בבת ים ונפצע קשה • הרבנים הראשיים, הנשיא ופוליטיקאים נוספים גינו את האירועים וקראו להרגעה (ארץ)

84
רפאל כהן | כיכר השבת | א' בסיון | 12.05.21
ניידת משטרה שהוצתה בלוד (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
רה"מ נתניהו, הערב (צילום: איתי בית און, לע"מ, סאונד: בן פרץ, לע"מ)
שר הביטחון בני גנץ (צילום: טל עוז, משרד הביטחון)
תיעוד הלינץ' בערבי בבת ים (דניאל אלעזר, חדשות הערב, כאן 11)

ביום השני של פרעות תשפ"א מתבהרת תמונה עגומה, של מדינה ללא שליטה, על סף מלחמת אזרחים כפי שאמר נשיא המדינה: אלימות הצעירים הערבים לא נפסקה הערב, על אף הבטחות ראש הממשלה והשר לביטחון הפנים לאבטחת היהודים תושבי לוד. אירועים מזעזעים של אלימות תועדו נגד יהודים ונגד ערבים ברחבי הארץ. המשטרה מדווחת כי בשעות הערב נעצרו 374 חשודים בהתפרעויות ברחבי הארץ, במהלכן נפצעו 36 שוטרים באורח קל.

תיעוד הלינץ' בערבי בבת ים (דניאל אלעזר, חדשות הערב, כאן 11)

שני אירועים מרכזיים מלווים את אובדן השליטה של משטרת ישראל, בהפרות סדר דרמטיות: צעיר יהודי כבן 30 ונפצע קשה בלינץ' שביצעו בו ערבים בעכו. הוא פונה לבית החולים לגליל בנהריה כשהוא מורדם ומונשם.

בטיילת בבת ים צולם בשידור חי בכאן 11 לינץ' בצעיר ערבי שנהג ברכבו. הוא ניסה לברוח, אך נתקע ברכב אחר במהלך נסיגתו. פורעים יהודים הוציאו אותו מרכבו, והכו אותו נמרצות. מצבו קשה.

בנוסף, כחלק ממפגן נקמה, עשרות יהודים מנפצים חלונות של ערבים בטיילת בבת ים. הצעירים ניסו להגיע גם ליפו הסמוכה, אך נמנעה מהם הצעידה לשם, שיכולה הייתה להצית אף יותר את המהומות.

בחיפה התקיימו עימותים אלימים בין כמאה מפגינים יהודים למשטרה, במושבה הגרמנית בעיר.

אלימות בלוד (צילום: חמדה לוז)

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא מייד להרגעת הרוחות: "מה שקורה בערי ישראל בימים האחרונים הוא בלתי נסבל. אנחנו ראינו פורעים ערבים מציתים בתי כנסת, מציתים מכוניות, מסתערים על שוטרים, פוגעים באזרחים שלווים וחפים מפשע. זה דבר שאנחנו לא יכולים לקבל אותו, זו אנרכיה. שום דבר לא מצדיק את זה, ואגיד לכם יותר מזה, שום דבר לא מצדיק לינץ' של ערבים ביהודים, ושום דבר לא מצדיק לינץ' של יהודים בערבים. לאזרחי ישראל אני אומר - זה לא מעניין אותי אם הדם שלכם רותח. אתם לא יכולים לקחת את החוק לידיים. אתם לא יכולים לבוא ולקחת אזרח ערבי פשוט ולנסות לעשות בו לינץ' - בדיוק כפי שאנחנו לא יכולים לראות אזרחים ערבים עושים זאת לאזרחים יהודים - לא יהיה. הדבר הזה הוא דבר שאני בטוח שמשותף לרוב אזרחי ישראל".

רה"מ נתניהו, הערב (צילום: איתי בית און, לע"מ, סאונד: בן פרץ, לע"מ)

שר הביטחון בני גנץ התריע כי המהומות בתוך ישראל מסוכנות יותר מהמצב ברצועת עזה: "התמונות הקשות מהערים ומהרחובות הערב הן קריעת הישראליות. האלימות המזעזעת בבת ים, עכו, לוד וערים נוספות הופכת את הבטן ושוברת את הלב של כולנו. אסור לקחת את החוק לידיים אסור לגרור ולהיגרר למלחמת אזרחים. מנהיגות דורשת אומץ - אני פונה לכל המנהיגים יהודים וערבים כאחד: השמיעו קולכם מיד. אני קורא לכם אזרחי ישראל - אל תחריבו את מה שנבנה עשרות שנים".

שר הביטחון בני גנץ (צילום: טל עוז, משרד הביטחון)

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, גינה את האלימות: "שפיכות דמים נוראית. גילויי האלימות בימים האחרונים בלתי מתקבלים על הדעת. ניסיונות הלינץ והמתקפות של ערבים כנגד יהודים, בכוחות הביטחון, בסממני יהדות ומוסדות שלטון מקוממים את הלב. אני קורא לכולם: חזרו הביתה, הרגיעו את הרוחות, הימנעו מגילויי אלימות וגזענות. אין לנו ארץ אחרת ועלינו לחיות פה יחד. מדובר בפשיטת רגל מוסרית שאסור לאף אדם לתת לה יד במישרין או עקיפין. לאיש אין סמכות לקחת את החוק לידיים. משטרת ישראל תעשה הכל כדי למצות את הדין עם הפורעים ולהשיב את החוק והסדר על כנו".

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, פרסם הודעת גינוי למעשי התקיפה: "הדם אמנם חם, הלב סוער, המראות קשים. אבל אסור לנו להיגרר לפרובוקציות ולפגיעה באדם או ברכוש. על פי תורת ישראל אין שום היתר לקחת את החוק לידיים ולפעול באלימות, יש להותיר את מלאכת השבת הסדר על כנו לידי משטרת ישראל שזהו תפקידה".

הראשון לציון, הרב יצחק יוסף (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו, גינה גם הוא: "האלימות הנוראה ברחובות ערי ישראל חייבת להיפסק. קראתי אתמול למנהיגי הציבור הערבי לפעול על מנת להרגיע את השטח, לעצור את האלימות וההשחתה, למנוע את התמונות האיומות של תקיפת יהודים ופגיעה בבתי כנסת. חבל מאד שאנו לא רואים את ההתגייסות שלהם להרגעת הרוחות. מאידך, הערב בבת ים אירע אירוע חריג של אלימות. אנו קוראים לציבור לציית לכוחות הביטחון ולא לקחת את החוק לידיים. בוודאי לא באלימות כלפי חפים מפשע. זו אינה דרכה של תורה".

נשיא המדינה ראובן ריבלין התראיין טלפונית ל'חדשות 12' ואמר בכאב: ישראל במלחמת אזרחים. "קורא לכל אזרחי ישראל - תעשו כל מה שביכולתם כדי להפסיק את הדבר הנורא המתרחש לנגד עינינו. אנחנו במלחמת אזרחים בינינו לבין עצמנו ללא כל סיבה. אנא הפסיקו את השיגעון המטורף הזה. זה הזמן שלנו להרגיע את כל הציבור. אומר הערב לכל הפורעים: חידלו".

סמל שלטון אחר, יו"ר הכנסת, יריב לוין, מסר: "אי אפשר לקבל את המראות שאנו רואים במקומות רבים ברחבי הארץ. שריפת בתי כנסת, פרעות של ממש ביהודים, נסיונות פגיעה במסגדים, ואירועי לינץ׳ מזעזעים ביהודים ובערבים, כל אלה מחייבים נקיטת יד ברזל לא רק במעצרים אלא בהעמדה לדין ובענישה של שנים ארוכות מאחורי סורג ובריח. אני קורא לכולם, יהודים וערבים כאחד, ולכל מנהיגי הציבור בישראל, לעצור. לחדול מיד מכל אלימות ולהרגיע את הרוחות. בד בבד, אני מחזק את ידי ממשלת ישראל וכוחות הביטחון, ומגבה אותם בהחלטה להמשיך ולהכות בטרור מכה חסרת תקדים בעוצמתה".

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, מסר: "פורעי לוד ועכו אינם מייצגים את כל ערביי ישראל, פורעי בת ים ואנשי לה פמיליה, להב"ה וכהנא חי הם חבורת גזענים עלובה שאינה מייצגת את היהודים בישראל. רוב מכריע של אזרחי ישראל, יהודים וערבים, טובים מזה בהרבה. תפקידה של ההנהגה בשני הצדדים להרגיע, לקרוא לשמירת חוק, להורדת הלהבות ולהחזרת הסדר ברחובות. האלימות לא תנצח אותנו. האלימות לא תנהל את חיינו. לא ניתן שבישראל ישרפו בתי כנסת, יכו חפים מפשע ויהפכו את חיי האזרחים בערים המעורבות לגיהנום".

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, המועמד לראשות הממשלה, מסר בעקבות תיעוד האלימות המזעזעת בבת ים: "המראות האיומים הערב בבת ים מעוררי חלחלה. זוהי לא דרכנו. פגיעה בחפים מפשע זהו מעשה לא יהודי, לא מוסרי, לא אנושי".

יו"ר יש עתיד לפיד ויו"ר ימינה בנט (צילום: מארק ישראל סלם, פול)

יו"ר תקווה חדשה, ח"כ גדעון סער, מסר: "התמונות המזעזעות מבת ים, מעכו ומלוד לא מותירות ספק: אנחנו בסכנת גלישה למלחמה בין אזרחים. אזרחי ישראל, מחויבותנו לעתיד ילדינו בארץ הזאת מחייבת את כולנו לפעול להרגעת הרוחות".

יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, שעדיין מעוניין בניהול מו"מ מול יאיר לפיד ונפתלי בנט, נזכר לגנות את האלימות הגואה רק לאחר יומיים: "אירועי הלינץ' וההתפרעויות שקורים כרגע ברחבי הארץ מצערים וצריכים להדאיג את כולנו כערבים ויהודים. אני קורא לכל הפוליטיקאים והמנהיגים וראשי הערים והישובים ואנשי הדת, ערבים ויהודים, לשים את כל המחלוקות בצד ולגלות אחריות כלפי החברה כולה. זהו רגע שבו האנושיות שבתוך כל אחד ואחת מאיתנו צריכה להתגלות ולהתעלות מעבר לכל שוני, סכסוך או מחלוקת כלשהי. זה הרגע לעצור".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ, פנה למפגינים: "‏אחיי היהודים, חדל! אנחנו לא כמוהם! אסור לנו להיגרר לאלימות הזו חלילה. הגנה עצמית מול טרור ופורעים כן, אלימות יזומה והרס רכוש בשום אופן לא! אסור להידרדר לאנרכיה!".

תוכן שאסור לפספס
84 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
60
רק אני שואלת את עצמי איך זה שרק הלינץ בערבי מצולם ומשווק בכל ערוצי התקשורת? מאוד מענין אותי למה הלינצ'ים ביהודים לא תועדו, בטח לא ע"י התקשורת השמאלנית אוהדת הערבים. מהרסיך ומחריביך ממך יצאו. זובחי יהודים-ערבים ישקו. עם כזה שמאל בארץ, מי צריך בכלל ערבים.....
ערב רב משאלני14.05.21
59
ביבי לא מדברים ככה לאנשים ובחורים שרצחו את חבריהם מול עיניהם אז מה אם הדם שלהם רותח ....לא אומרים כזה משפט החלקתה הרבה זמן אני עוקב אחריך אתה מחזיק מעמד פה החלקת ואתה מאבד ואיבדתה שליטה אם ירצחו את הבן שלך יאיר הדם שלך לא ירתח ...טיפש לא ככה מדברים חזור בך החלקתה אם יהרגו לך את שרהלה מול העינים הדם
ככה לא מדברים 13.05.21
58
המדינה הציונית בוערת, החלום הציוני מתנפץ לרסיסים, כה לחי
משה מבני ברק12.05.21

הצגת כל התגובות

57
זה לא לינץ זה בסך הכל קצת מכות למחבל שעשה פיגוע דריסה
דוד12.05.21
הוא באמת ניסה לדרוס? חשוב לי לדעת...!
הוא באמת ניסה ל13.05.21
56
רוצים שלפיד יהיה ראש הממשלה תראו ותשמעו איך הוא מכנה א ת היהודים שיבוא ליפו או לעכו נראה אותו אנטישמי 1 אסור לעלות את הערבים לתקשורת צריך להפעיל כח משטרה חזק נגד הערבים
ללא שם12.05.21
55
הוא נפטר תפרסמו
אדיר13.05.21
זה לא אמיתי. בשום מקום לא מפרסמים את זה. מה קורה פה?
באמת?13.05.21
54
מדינת זבל, בושה וחרפה, מדינת ישראל הכי גרועה מכל אומות העולם, לא מגנים על אזרחיה, איפה המשטרה? חייבים לעשות הפגנה נגד תחנות המשטרה שהם לא עושים כלום נגד מה שהערבים עושים לנו. חייבים הפיכה!
מוישי13.05.21
53
שישרפו כל הערביםםםםם
אפרתוש12.05.21
52
הלינץ' בבת ים - יש אומרים שהוא יהודי ובטעות חשבו שהוא ערבי אני ממש ממש מקווה שזה לא נכון
אדיר12.05.21
51
השםםםםם
א12.05.21
50
איפה המכתזיות
אאא13.05.21
49
לנו יש גאווה יהודית. זה מדינה שאיבדה את הכבוד שלה . לא נפקיר את האחים שלנו בלוד
...12.05.21
48
כן יאבדו כל אויביך השם הם מבינים רק כוח תמורת כוח הגיע הזמן של אחד יפגין נוכחות וככה דם יהודי לא יישפך לחינם עד מתי נושפל
תורת משה12.05.21
47
יואו איזה מפחיד
א12.05.21
46
על זה אמר ר' נחמן יש טמטום בעולם
james12.05.21
45
אם יש ערבוב של עסקים יהודים וערבים באותו רחוב. סימן שיש גם התבוללות. פעולות אנשי בתים מונעת התבוללות של צעירות יהודיות עם ערבים. זה לא קשור לאם אני תומך או לא, אך זו התוצאה.
פוזי12.05.21
44
אם המשטרה הייתה פוגעת במי שלא חף מפשע אז אזרחים לא היו רוצים בכלל לפגוע בסתם אנשים, עולם הפוך!!! אם אין פה מי שישמור על עצמנו, אנחנו נשמור על עצמנו!
אלי13.05.21
43
אין מה לעשות !!! חייבים להפסיק לערבים לקבל את הביטוח הלאומי , תפגעו להם בכיס וזה הכי הכי שיכול להיות . הערבים אין להם יותר חשוב מחומריות , אם אתם גם פוגעים בעזה בבקשה רק בבתים תורידו להם את הבתים
המלך13.05.21
42
יו''ר הכנסת מגנה את האלימות מ ש נ י הצדדים... מזעזע! ועוד הציעו לנו אותו בתור ראש ממשלה מן הליכוד ?
מד12.05.21
41
איך ערבי מעז ליכנס בתוך הפגנה של יהודים מאיפה האומץ הסה הרי במקרה הפוך כמו בלוד היהודים לא מעיזים כך הם ילמדו לקח הנבלות ולגבי השדרנים הם אפילו לא מסכנים פשוט לא זרקו להם עדיין בקבוק תבערה לסלון...
ללא שם12.05.21
40
הם צודקים אסור לנו לפגוע ברכוש של הערבים אלא לרצוח אותם כל ערבי שמגיע לידיים פשוט להרוג אותווו הם רוצחים לנו יהודים חפים מפשע ילד בן נרצח היום על מה ולמה???? כל ערבי שאפשר לתפוס ולקרוע לגזרים זה טוב
יוחנן12.05.21
39
אומנם הערבי מסכן חף מפשע.. אבל אפשר להסכל עליו כקורבן ציבור.. שרק לאחר שראו שהיהודים לא פריירים ומוכנים להגיב במקום המשטרה. רק אז ראשי המדינה זכרו לגנות את האלימות והפוגרום הערבי ברחבי הארץ והפגיעה ביהודים וברכושם. ואולי זה יגרום להם מחוסר ברירה להתחיל לשמור על היהודים כי אחרת יפגעו בערבים.
אשריכם ישראל13.05.21
אין דבר כזה ערבי חף מפשע
חיים10.10.22
38
כאן 11 ערוץ שמאלני מסריח!!!!! זרע עמלק
אוראל13.05.21
37
ממש כמו באירועי תרפ"ט שהתחילו עם הצעדה של הקוקניקים לכותל ונגמרה בפוגרומים גם השנה תשפ"א הכל התחיל בצעדת הקוקניקים ממרכז הרב לכותל
משה יעקבהורוויץ12.05.21
החמאס התחיל לאסוף טילים רק מאז יום ירושלים... באמת, איך שכחנו? תפסיק להשתחוות לערבים רוצחים!!! אתה עבד ה', או עבד של מי שרוצים שלא תקיים את המצוות, ולא רוצים שתחיה בכלל?? האם נבראת כדי לציית לרצונם של רוצחים צמאי דם, או את רצון ה' שציווה עליך לדרוש את ירושלים, ארץ ישראל, המקדש וקיום התורה??
כן בטח...13.05.21
שטויות והבלים!!!! הסטירה ליהודי ברכבת הקלה זוכר?????
שטוית13.05.21
36
סוף סוף. העיר בת ים .מסבירה יפה לערבים איך נראה לינץ
ללא שם12.05.21
35
צריכים להקים מחתרות שיגנו עלינו....המשטרה לא מסוגלת...
קובי12.05.21
34
ה' ישמור!
וואו.. 12.05.21
33
טוב תקשיבו בקשר לפיצוצים בבת ים כל פעם שאני קצת בבעסה אני רואה את זה מעורר השראה
יאיר13.05.21
חחחחחחהה צודקת
עינמ13.05.21
32
לא סיפרו לכם אבל בחורי ישיבת הסדר בלוד נורו ופצועים
אגב13.05.21
31
אני קורא להעמיד לדין את המשטרה והשר לביטחון פנים ששותפים לפשע ולאי ציות לחוק ומפקירים וגורמים למוות בנסיבות מחמירות ובמצב הזה שהמשטרה פושעת אני קורא לאזרחים שנקלעו למצב שאין להם איך להגן על עצמם להגן בלי לפחד החוק מתיר לאדם להגן על עצמו ומחייב את הפורעים ולא ההיפך הגמור כפי שהמשטרה הפושעת עושה
שמעון 13.05.21
תתקשר למשטרה ותגיד: הרגע הרגתי ערבי שאיים עלי. תוך דקה - המשטרה אצלך.
...13.05.21
30
יהודים הם רחמנים!!!! תראו שאחרי שאיבד את ההכרה, הרוב עזבו אותו, ורק אחד נשאר להכות. וגם הוא חדל מיד. אצל הערבים הם לא היו נרגעים עד שהיו חותכים את היהודי וכו'.
מרים12.05.21
29
אדון לפיד החצוף!!! רק שיהודים מתחילים להחזיר לערבים במקום המשטרה אתה מתעורר משנתך. לך לעזאזל
שמאלנים החוצה12.05.21
אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אפרתוש13.05.21
28
הם העלו רק הערבי שנפגע? איפה היהודי שנפגע בעכו?
א12.05.21
27
לכט לעזאזל נבלות!! הם הנורמלים הם הישרים . אתם חלאות אדם יותר גרועים מהערבים! כל ערבי דמו בראשו!!!
ללא שם12.05.21
26
אם אני שם למישהו בבית רוצח מועד לרצוח והכל הרג ארבע מאות איש ולא מוכן לסלק אותו גם כשהוא מתחנןאליי והרוצח רוצח אשמת מי זה אשמתי או אשמת הרוצח? אשמת שנינו נכון? אותו דבר המדינה הכניסה לפה את כל הערבושות שהם מועדים לרצוח מאז ומעולם לא סילקה אותם ב67 לא סילקה אותם ב48 לאסילקה אותם ב73 ולא מסלקת אותם ה
אם אני מכניס13.05.21
25
בגלל הטיפשים שמצלמים אי אפשר לדקור אותו אם לא היו מצלמים מישהו כבר היה דואג לנתק לו את הראש מהגרון ככה צריך לעשות להם
יצחק13.05.21
גועל נפש
יהודי13.05.21
אתה בטוח שאתה יצחק ולא ישמעאל? פרא אדם נאמר עליו ועליהם, לא עלינו!!! בני יעקב אנשים תמימים המבדיל אתה יודע להבדיל? בין ישראל לעמים? כנראה שלא.. איבדת את היהדות שלך.. תעשה תשובה חזק!!
יהודה13.05.21
24
מחריד. לא מסוגלת להאמין שככה יהודים מסוגלים להרביץ ולהתאכזר. ממש בוכה, שוק טוטאלי. איחסה מזה ההתנהגות החייתית הזאת? מזעזע! טיפת יראת שמיים אין בהם. צעירים פרחים ופוחזים שמחפשים אקשן. בעעעעעעעעעעעעעעעעע
אשכנזיה12.05.21
לרחם על העם שרוצח אותנו זו יראת שמים???? המשטרה אשמה בזה. המדינה אשמה בזה. המדינה שהפקירה את היהודים לחסדי הרוצחים הערבים, היא שגרמה ליהודים להיות צמודים בגבם לקיר. וכשאדם צמוד בגבו לקיר- הוא מתנהג בהתאם. הדרג המדיני גרם לכל זה.
יראת שמים?!13.05.21
אולם טונים שהוא ניסה לעשות פיגוע דריסה אז יש איזושהי הצדקה
צודקת!13.05.21
ממש גועל נפש ולכן הם היו צריכים להביא לו זר פרחים על זה שכמעט דרס אותם
ללא שם13.05.21
הכול בסדר איתך לא ניראלי?????
אפרת13.05.21
23
שימו לב לסגנון של לפיד כשהוא מדבר על הערבים.ואיך הוא מדבר על היהודים.שילך לעכו או לעזה.ערב רב בהתגלמותו
קובי12.05.21
22
מזל שלא שמתי ש"ס. בושה בושה בושה יהודים נאנקים בלוד כבר 3 ימים שישלחו להם כוחות והמשטרה לא שלחה. אז מה אתם מצפים? מה? אדון משה ארבל? מה אתה מצפה? ואדוני הרב יצחק יוסף לא שמעת על העיר לוד שקיימת בארצנו ומה אירע לתושביה על שחיכו למשטרה כפי דבריך? יפה עשה האתר ששם אתכם יחד עם יאיר לפיד? אצלי בתורה כתו
er12.05.21
אם כל הכעס תזהר איך שאתה מדבר לרבנים חוצפן! אתה לא מתקרב לקרסול של הרב יצחק יוסף. אני לא מאמין שאני הראשון שיוצא עליך ושבכלל לא מחקו את התגובה שלך.
א13.05.21
הוא אמר דבר לא נכון דבר מסוכן ודבר שסופו חילול השם על ידי בזיונם של יהודים. כמו שרשי כתב בפירושו ליחזקאל שפלותם של ישראל חילול שמו הוא, וכן הרבה מקורות.... ובמקום חילול השם לא חולקים כבוד לאף אחד.... ואם תשחרר אותו מהתפקיד ומתנועת ש"סחד"שתע"ל... תראה שהוא ידבר אחרת.... וזה מסוכן מאד שרב בישראל אומר
er14.05.21
21
זה לינץ? זה ממש עדינות איך שהם פעלו אחרי דקה עזבו אותו חבל. אם זה היה יהודי עד ששוטרים לא היו באים הוא כבר היה נשחט..חבל שאנחנו עדינים איתם הוא בקושי פצוע קל
רז12.05.21
20
אסור להיגרר אחריהם!
ק12.05.21
באמת לא להיגרר, אלא להיות היוזמים שמתקיפים את הערבים הארורים, הרוצחים האלו, ראשונים!!!
צריך ליזום!!!!!13.05.21
19
גם אני בעד זה אבל לא לאבד פרופורציות תרגעו קצת...
מוטי13.05.21
18
זה נקרא לנקום? מי אמר לכם שהוא פושע? אולי הוא אזרח שומר חוק! אתם רציניים? כזאת אלימות? מה זאת הפשיסטיות הזאת! איפה הממלכתיות? איפה המוסריות? ובכלל זה שמתקיפים חפים מפשע רק יעודד עוד ערבים לצאת לפיגועים, ז-ה----ל-א----מ-ע-ש-ה- הנכונה לדעתי היא
זה נקרא להחזיר?13.05.21
ממש לא, א. הערבי הזה גם כהה ניסה לעשות פיגוע דריסה שם. ב. אם אנחנו לא נראה שליטה ושאנחנו לא פראיירים אז הערבים ימשיכו לעשות בנו מה שהם רוצים!!! אז בדיוק כמו שהרבים פוגעים ביהודים חפים מפשע, ככה גם אנחנו נצטרך לפגוע בחפים מפשע כדי להראות להם מי אנחנו!!!
אני13.05.21
17
בעוד שאני חושבת שההתפרעות הזאתי אינה דרכה של תורה והמראות קשים,אני עדיין נהנית לראות את זה.יש גבול כמה השפלות אנחנו יכולים לספוג בתור עם.אם המשטרה ומערכת המשפט היו עושים את העבודה שלהם לא היינו מגיעים למצב הזה
א13.05.21
16
דייי זה עושה לי רעעעע עצובבבב !!!!! באמת באלי לבכות העולם הזה מפחיד!!!
שירן12.05.21
15
כל הכבוד ליהודים שנקהלים ועומדים על נפשם!! תמיד שואלים למה בשואה הלכו כצאן לטבח, כשרואים את כל יפי הנפש מבינים למה זה היה כך. "לעולם לא עוד"!!!
איש יהודי12.05.21
14
שערבי מרביץ ליהודי זה בסדר? שעשו לינץ ביהודי ופוצעים אותו במצב אנוש זה בסדר? ככה זה התקשורת השמאלנית הזאת בושה וחרפה
מוות לערבים12.05.21
13
לא מצדיק אבל לגמרי מבין. אם המשטרה פוחדת להתערב בשריפת בתי כנסת ופריצה לבתים כמו בליל הבדולח, והפרקליטות ובתי המשפט עוצרים יהודים ומזוהים עם האויב, אז ברור שיהודים יקחו את החוק לידיים ויתקפו ערבים בכל הארץ. מלחמה לא יכולה להיות חד צדדית. המשטרה אינה מתווך מהאו"ם. ובתי המשפט לא יכולים לגבות את האויב.
טבעי שיגיבו12.05.21
לגמי מסכים
אדיר12.05.21
כשהטמבל הראשון נתן סטירה לחרדי ברכבת הקלה בא מפקד המשטרה ואמר זה מעשה קונדס! ושחררו אותו תוך 5 שניות. אם היו מכפכפים אותו סיכוי שהמצב לא היה מסלים כל כך, וודאי לא בכזאת מהירות! אבל כשיש להם גיבוי ממערכת המשפט אז אין להם מה להפסיד, וההתארגנויות היום הם מאנשים שמרגישים צורך לשמור על הבית ובצדק, פשיטת
אני12.05.21
12
למה דווקא בבת ים יש יריות בלאגנים יואוו איזה מדינה ועיר אני חייה
r13.05.21
11
צודקים מה שעשו. והראיה לזה מחבר אהוב שלנו מאיזור יצהר, מסכם את הלילה הזה: חזרתי עכשיו מלוד אחרי שהיהודים חוטפים שם כל היום החלטנו כמה חברה לבוא ולעשות את מה שהמשטרה לא עושה. וגיליתי כמה היא לא עושה כלום. הסתובבנו שם 30 חבר'ה תוך שניה ערבים התחילו להתקהל התחילו לזרוק אבנים. תוך שניה וחצי הם קלטו ש
צודקים במה שעשו 13.05.21
כמה השוטרים פחדנים 🤣🤣🤣
אהרון 13.05.21
כל הכבוד לכם! בוז למשטרה. השוטרים הישראלים חזקים רק על חרדים.
...13.05.21
10
המשטרע לא עושה כלום, בדיוק כמו בזמן הבריטים. לכן כל מי שגר בעיר מעורבת כדאי שישיג כלי הגנה עצמית יעילים... וכדאי שיקימו כמו אז קבוצות של "הנוטרים".
היסטוריון12.05.21
9
לךךךך אתה
לפידדדד נמאסת !! את הערבים אתה מלטף הם ר12.05.21
8
התחילו בשמונה בערב לעבור עם מכוניות ולצפצף, חילקו מים עלון שהם יהודי אינו הפקר ויהודי לא קונה מערבי. יש כרגע הצטברות של מפגינים יהודים בכיכר לפני המנהרה בתת קרקעית בבן עמי, שם יש מחסום נוסף, ויש פיצוצים ליד תחנת הרכבת, שזו ממש זליגה מעכו העתיקה לכיוון מזרח העיר ומרכזה. שמעתי שערבים שגם גרים באו
ללא שם12.05.21
7
הערבי הזה ניסה לעשות פיגוע דריסה לפני כן, והם עוד טיפלו בו ברחמנות, עזבו אותו לאחר שאיבד הכרה. אם זה היה הפוך, הערבים היו חותכים את היהודי גם שזה לא עשה להם כלום, אלא מעצם קיומו בארץ ישראל. תתעוררו הערבים חיכו ליום הזה בו יוכלו לטבוח בנו ויש להם מטרה אחת - להשמיד אותנו. הקם להורגך השכם להורגו.
התקשורת מסלפת13.05.21
6
כל מה שנאמר הבא להורג השכם להורג זה אם מישהו בא אליך להורג ולא סתם בן אדם שעובר אפילו אם הוא ערבי כתוב שכל אדם נברא בצלם אנחנו לא ערבים עם ישראל זה עם של רחמנים וכל מי שממש נתן לערבי מכות רצח צריך לבדוק אם הוא באמת יהודי....
עם ישראל13.05.21
5
איכס גואל התיפיפות של חברי הכנסת שלנו היהודים והכתבים היהודים פתאום הם מזועזעים לנוכח המצב שכך עושים לערבי הם שוכחים מה קורה במדינה ואין פוצה פה
ללא שם12.05.21
ממש ככה!!!!
בת מלך גאה13.05.21
4
יהודי
"אל נקמות השם אל נקמות הופיע"...הדלקת מש12.05.21
3
זה שמעכו אני מכיר אותו נא להתפלל עליו מצבו לא כל כך טוב שמו לתפילה אלעד בן גורגיה
אליהו בן עזרא 12.05.21
2
מספיק עם התגובות הרפוסות של היהודים. כולל רבנים וח"כים חרדיים. למה לא לפרוע בהם בחזרה? איך רוצים שתחזור הרתעה ברחובות, אם לא במעשים נגדיים לברברים הערביים? אתם סומכים על המשטרה? הצחקתם. משטרת ישראל מסורסת לגמרי, בכל הקשור לערבים, ורק בקשר להם. מערכת "הצדק" הישראלית תרדוף כל שוטר שיעז לירות על ערבי ע
רוני12.05.21
1
הערבי ניסה לדרוס את היהודים!!! אז זה בסדר? שמעתי את השמאלנית השדרנית המרשעת דוריה למפל איך היא מתייפייפת היא והכתב שלה בשטח !!! אבל כשביצעו לינץ בבחור יהודי שאיבד שליטה בירושלים היא לא אמרה מילה!!! מרשעת , אמן שיפול עלייך טיל או שיתפשו אותך ערבים ויעשו לך לינץ את והכתב שלך ניראה איך תגיבו!!!! חתיכת
חני12.05.21
נכון שזה מקומם מאוד! וצריך לשים סוף לפרעות הערבים, ושנזכה לברך במהרה: "כן יאבדו *כל* אויבך ה'" אבל בכל זאת אותה שמלאנית יהודיה שצריכה לחזור בתשובה אבל בכל זאת יהודיה!
יהודי12.05.21
אולי גם יעניין אותך
בארץ

ולמי עופר כסיף דואג עכשיו? "חובה לדאוג לסיוע הומניטרי"

בני סולומון | 12:35

הנחלים בצפון

לאיזה נחלים מסוכן להיכנס ואיפה יש זיהום גבוה? | בדיקה

מישאל לוי | 12:18

צפו בתיעוד

שיגורים לעבר העיר שדרות בזמן תפילת שחרית | כך זה נראה

דוד הכהן | 10:14

התחזית

מזג האוויר: הטמפרטורות תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה

כיכר השבת | 06:49

צפו בתיעודים

בצפון ובדרום: יחידות החילוץ חילצו 5 בני אדם - כך זה נראה

קובי אטינגר | 14.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

הנסיעה נגמרה בטרגדיה

פעוטה נפלה מטרקטורון בגליל התחתון - ונהרגה

מישאל לוי | 14.05.24

בצעדה לעזה

בן גביר קרא "מוות למחבלים" ועצר קריאות נגד ערבים | צפו

חזקי שטרן | 14.05.24

במבנה חסר

המטס החריג של משפחות כפר עזה | תיעוד מתוך המטוס

דוד הכהן | 14.05.24

נשק רוחני מול חיזבאללה וסינוואר: 300,000 ספרי תהילים בבסיסי צה"ל

חזקי שטרן | 14.05.24
ש

עד מתי??

מרטיט: הבכי של היתום הקטן המתחנן וזועק "אמא!" • צפו

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"זו הזכות שלנו על הארץ" | צפו

נתניהו: "מאז התנ"ך לא הרכנו ראש, השבנו מלחמה וניצחנו"

קובי אטינגר | 14.05.24

מתמודדים מכל העולם

עסק במלחמה | שידור חוזר מחידון התנ"ך העולמי לנוער

כיכר השבת | 14.05.24

מלחמת עזה – הסיפור האמיתי

ההיסטוריה חוזרת | האיום האמיתי על מדינת ישראל // אלי דן

אלי דן | 14.05.24

ב"יום העצמאות"

עלה להר הבית, הניף את הדגל, שר 'התקווה' - ונעצר במקום

קובי אטינגר | 14.05.24
ש

הזדמנות להשפעה ולהובלת שינוי

להשפיע: תוכנית הצוערים לשלטון המקומי מגייסת מועמדים

כיכר בשיתוף עתודות לישראל | מקודם

התחזית

מזג האוויר: עלייה בטמפרטורות וגשם מקומי בצפון ובמרכז

כיכר השבת | 14.05.24

76 שנים למדינה

"יום העצמאות" על חומות העיר העתיקה וגשר המיתרים | צפו

יוסי נכטיגל | 13.05.24

"עזה תהיה טהורה מהרשע"

"אין פתרון אחר" | משפחות שכולות דורשות: ליישב את עזה

בני סולומון | 13.05.24

הטיולים ביום העצמאות

שימו לב, בצה"ל מעדכנים כי הכניסה השנה לשטחי אש מוגבלת

בני סולומון | 13.05.24
ש

אין מחירים כאלה!

מטורף: דירה על הים בפחות מ-16,000 שקלים למ"ר

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם