כיכר השבת

לכידת המחבלים

יונתן פולארד: "די! איני יכול עוד לשתוק יותר"

המרגל הישראלי בביקורת נוקבת. מבקר את הממשלה: "מחכה למנהיג, שישיב את הפסים הכחולים אל הדגל שלנו", ועל הטיפול בטרור: "המחבלים לא מפחדים מהכלא" (טור, חדשות)

74
יוני גבאי | כיכר השבת | ח' באייר | 09.05.22
פולארד בהלוויית רעייתו, לפני מספר חודשים
פולארד בהלוויית רעייתו, לפני מספר חודשים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יונתן פולארד, המרגל הישראלי שריצה עונש מאסר כבד של עשרות שנים בארצות הברית, פרסם הבוקר (שני) מאמר חריף בעיתון ידיעות אחרונות שבו התייחס לגל פיגועי הטרור הרצחניים, ולתבוסתנות הישראלית כפי שהוא תופס אותה. בין היתר התייחס לתיעודים מלכידת שני המחבלים שביצעו את הטבח באלעד.

"אחרי כל השנים שעברתי, הנטייה הטבעית היא לנסות להתמקד בשיקום חיי", פתח. "אבל הידיעה הברורה לאיזה אסון אנו מובילים את עצמנו, מראות החודשים האחרונים, ובמיוחד הטבח המזעזע באלעד אינם עוזבים אותי. אני פשוט לא יכול לשתוק יותר.

"במשך עשרות שנים אסתר הלכה בשמי להיות עם משפחות חללי צה"ל ונרצחי הטרור בשעתן הקשה. אני לא מבין איך היא הייתה מסוגלת לעמוד בזה. מאז פטירתה אני מנסה להמשיך את דרכה גם בכך אבל מראה פניהן של המשפחות שעולמן חרב עליהן לא עוזב אותי ומגע היד הרועדת מהחיבוק בלוויה ממשיך לצרוב לי את הגוף והנשמה - במיוחד כי כמוהם וכמו כולנו אני לא יכול לברוח מהידיעה שמדובר בקורבן שניתן היה למנוע".

בשלב הזה סיפר פולארד: "במשך שלושים שנה בהן חייתי בכלא, חייתי בפחד ודאגה מתמידים לחיי. הייתי צריך להיות דרוך בכל רגע, לא יכולתי לישון בלילה מחשש שמישהו ייכנס לחדרי וידקור למוות אותי או את שותפי לחדר. הייתי צריך תמיד לשאת סכין ולהיות מוכן להשתמש בו ללא היסוס.

"שוב ושוב נאלצתי להיות עד למקרי מוות נוראיים של אנשים אחרים וחברים שלי בפרט, שהתרחשו ללא אזהרה מוקדמת. בכלא, הדבר הקשה ביותר הייתה העובדה שמי שהיו אחראים להגן עלינו, היו מפוחדים לחלוטין מהאסירים האלימים והכילו את ההתנהגות שלהם כמה שרק יכלו".

הוא הוסיף: "בפשטות, הרשויות בכלא רצו "שלום בכל מחיר", גם אם המשמעות הייתה שאנשים חפים מפשע נרצחו ללא השלכות רציניות כלפי אלה שתקפו אותם. לא יכולנו לסמוך על השומרים שיגנו עלינו מכיוון שהם חששו שאסיר אלים שייפצע על ידם יגרור אותם לבית המשפט. מהר מאוד למדתי שאין לנו את הזכות להגנה עצמית בשום מצב. אנשים לא מסוגלים להאמין לי כשאני מספר להם כיצד מי מאיתנו שניסה להגן על עצמו מתקיפה נענש בחומרה על מנת שיהיה ברור שהוא לא טוב יותר מזה שתקף אותו. זה היה טירוף מוחלט.

"התפללתי והאמנתי שכשאזכה יום אחד להגיע הביתה, לא אצטרך לחיות בצורה כזו. לצערי הרב טעיתי. למעשה, לנוכח מה שראיתי בשנה החולפת, זה אפילו חמור יותר כעת, משום שהפעם לא מדובר באדם אחד או שניים שנהרגים באופן אקראי אלא באומה שלימה שחיה באימה מפני צבא של אנטישמים צמאי דם שהרשויות מפחדות "להתסיס". חייתי כבר בסרט הזה, וזה אף פעם לא הסתיים טוב.

"בכלא, היו לי חבר טוב אחד או שניים שהשגיחו עלי ואני השגחתי עליהם, חייתי תחת השגחת ה' וניסיתי לזכור לא לפחד מאף אחד מלבד ה'.. ולתקוף ראשון. כאן, באופן בלתי נתפס, אני חי במדינה שנעה בין פחד מוות להכחשה".

עוד כתב המרגל הישראלי: "אנו כולנו סובלים מאותו תפיסה של אליטה פוליטית, תקשורתית, צבאית ומשפטית, שמגלה יכולת הכלה אינסופית לסבל של אזרחיו תוך שיתוף פעולה ורמיזה כאילו אנחנו אחראים בדרך כלשהי לכל האלימות שמופנית נגדנו. עם מערכת שמתעקשת להכריח את החיילים שלנו לנהל מערכה צבאית בכלים המיועדים להתעסקות עם עבריינים פליליים, עם יועצים משפטיים ובית משפט שנכנסים לתווך שבין קנה הטנק למטרה ותוך מחויבות חד-צדדית לקודים אתיים מנותקים שאויבינו בזים ומתפקעים מצחוק לראות כיצד דבקותנו בהם מונעת מאיתנו להכריע את רוצחי נשינו וילדינו".

בשלב הזה התייחס ללכידת המחבלים, אמש: "אני רואה את פניהם של המחבלים שנתפסו לאחר שביצעו את הטבח הנורא באלעד ורואה היטב שהם לא מפחדים מהכלא – הם יודעים שמחכים להם שם תנאים משודרגים פי כמה וכמה ממה שמקבל כל אסיר פלילי, משכורת עתק מהרשות הפלסטינית כהוקרה על מעשי הרצח שביצעו, ועוד עוד.

"אוי, אני יודע היטב איך נראה בית סוהר שמיועד להוציא מהאסיר את הרצון לחיות… אבל כאן תנאי הכליאה של הרוצחים המתועבים האלה רק מעודדים את המחבלים הבאים להצטרף למועדון. איך אפשר לתת למצב הזוי כזה להימשך אפילו עוד רגע אחד?

"אני עייף מזה. עייפתי מלראות את מי שאמורים להנהיג אותנו, לוקחים את הדגל שלנו ומוחקים ממנו את הכחול ומשאירים אותו כדגל לבן של כניעה.

"אני מחכה למישהו, למנהיג. מנהיג יהודי אמיתי, שיצעד קדימה וישיב את הפסים הכחולים והמגן דוד אל הדגל שלנו.

"אני מחכה למנהיג שיכניס פחד מה' בליבם של שונאינו.

"אני מחכה למנהיג שיפעל בלי לחשוש ממה שכל אחד אחר מחוץ למדינתנו חושב. תהיה זאת ארה"ב, האיחוד האירופי, האו"ם, או כל אחד אחר שחושב שיש לו את הזכות לומר לנו איך לחיות וכיצד להגן על עצמנו".

את מאמרו חתם באמירת: "די! איננו חייבים לדחות את התבוסתנות הצינית הזו לפני שהיא הורגת אותנו. זה הזמן להשיב לעצמנו את הכבוד העצמי האישי והקולקטיבי שלנו. הגיע הזמן שהאומה שלנו תדרוש שלמנהיגים שלנו יהיה אכפת מאתנו יותר מאשר מאדונים זרים.

"הגיע הזמן שהנציגים שלנו יפעלו ברצינות בכדי להביס את אותם ארגונים ומדינות שפועלים על מנת לחסל אותנו. לכל הפחות, אנו רוצים שהפיקוד העליון של הצבא יתעורר ויפסיק להעמיד פנים ש"לנהל את הסכסוך" זו דוקטרינה אסטרטגית שניתן לקבל. זו לא. זו סוג של "פיוס" שמגן על האויבים שלנו תוך שהוא גורם לנו להיראות חלשים וטיפשים.

אני יודע שאנו יכולים לבצע את השינויים החיוניים האלה. אם אנחנו באמת רוצים להיות מדינה עצמאית – אין לנו שום ברירה אחרת. אנחנו חייבים לראות את המטרות הללו כמחויבות קדושה שלנו לא רק כלפי עצמנו אלא גם כלפי הדורות הבאים שלנו. מי ייתן והקב"ה יעניק לנו את החכמה והכוח לעשות זאת".

תוכן שאסור לפספס
74 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
55
יישר כוחך שהוצאת את המילים מן הכוח אל הפועל והלוואי שיכנסו ללבות חברי הממשלה.
הדס10.05.22
54
צודק לגמרי מי ייתן ויתגלה כבר משיח צדקנו אמן
יוני09.05.22
53
איזה איש ! כל מילה נכנסת לי בעצמות
ללא שם09.05.22

הצגת כל התגובות

52
אמן !!!!!!! אהוב צדיק ישר דובר אמת וטוב לעמו השם ישמור אותך !!!!!
ללא שם09.05.22
51
אמת לאמיתה . והכל בגלל הרב נוכל שהקים ממשלה בחסות אויבי ישראל.
ללא שם09.05.22
50
פולארד חלומך ישאר כך כל עוד חונטאת הסמול הארורה שולטת כאן עם הבגץ והפרקליטות אלה עמלק בעצמם. ברגע שיעופו החלאות משם אז הטרור יפסק. עד אז עם ישראל ימשיך לסבול ולהתבכיין אבל הכתובת על הקיר והיא הבגץ והפרקליטות שכמובן ממשלת בנט.לפיד היא המתדלקת אותם. נקודה.
ויליאם09.05.22
" לא מכילים ולא מתרפסים. יש פה מלחמה בין שני עמים, על אותה כברת ארץ. אם התנאים בבית הסוהר יהיו קשים יותר או קשים פחות - לא זה מה שירתיע או יעודד מחבלים. רובם בכלל יוצאים מנקודת הנחה שייהרגו בעת הפיגוע והם מוכנים להקריב את חייהם. הגיע הזמן להבין את שורשי הסכסוך, ולהפנים שגם אצלם קיימות נחישות והקרבה.
ציטוט מ"סרוגים"10.05.22
זה השורש של הרשע שצריך לגדע אמת דבריך
פלוני09.05.22
49
כול מילה אמת
וואו10.05.22
48
מאיר
סוף סוף מישהו שמצליח בכשרון רב להביע את 09.05.22
47
פולארד צריך להנהיג את הימין ולהוציא את הימין ואת כולנו מהבוץ ב''ה
ללא שם09.05.22
46
הוא לא מבין כלום מהחיים שלו. מעולם לא גר בישראל.
חנן.ב09.05.22
בנט תעוף לנו מהחיים
הוא מבין יותר טוב ממך ושילם מחיר יקר בשב09.05.22
הוא תרם לישראל יותר ממך שתוק בבקשה וסתום את הפה
אלעזר09.05.22
45
סוף סוף מישהו שפוי לחלוטין שאיכפת לו מהעם ומהמדינה הלוואי הזעקות שלך יפעלו לשינוי אמיתי
תפסיקו למכור את העם עבור כיסא בכנסת 09.05.22
44
יונתן היקר כולנו איתך!! תמשיך לאמר את האמת לממשלה בפרצוף, אולי משהו יתעורר
ב09.05.22
43
לצערי מכיר היטב את בתי הכלא באמריקה מימים בטרם חזרתי בתשובה והיום בעזה"י לומד תורה ולא עושה שטויות . כלא בארטון שמה פוארד ישב יש אלימות אבל לא כמו שמתאר וסוהרים מאוד אלימים לצערי . וגם אנטישמים . לא כאלה שרוצים שלום או מפחדים מאסירים. פעם הם נתנו לפוצץ את מיידוף פשוט הסתכלו לצד השני הכלא השני של פול
בחירת מילים 10.05.22
42
מסכים עם כל מילה שאמר
חזי09.05.22
41
יונתן היקר... אולי תקח את המושחות לידיים תאחד את האנשים השפוים..ותצא לדרך העולה בית אל... העם רוצה מנהיג...אמתי...
ללא שם09.05.22
40
מילים שצריך לחקוק אותן על הסלע, כל האמת על המצב שאנו נמצאים בו, הלוואי שכל העם יקבל את האמת הנעלמת
יהודי חרדי גאה09.05.22
39
ציונים אנטישמים הראש ממשלה דומה לפוטין החזיר
ללא שם11.05.22
38
יונתן הצדיק והאהוב! דפח"ח! צריך לשמוע אותך יותר!
עמך10.05.22
37
עבור מחבלים שבאים בכוונה להתאבד, למות, תועיל הרתעה של עונש מוות או "כלא גרוע" ?? מה נסגר איתכם? עד מתי תטמנו את הראש בחול?
כמה שטויות10.05.22
הם לא בטוחים שימותי כי גם אנשים מהססים לירות עכשיו פחות נכון אבל זה ממש לא בוטוח שהם ימותו!!! ואז הם הולכים למלון היפה מקבלים תואר סף משתחררים אחרי 5 שנים לעסקת שיחרור ומרויחים מלא דברים ואז עושים שוב את המסלול הנחמד הזה
לכמ השטויות10.05.22
רחוק מלהיות נכון. אנשים עכשיו מהססים לירות ? מאיפה הבאת את זה? איפה אתה חי? רוב הפיגועים שהיו לאחרונה נגמר במוות המחבלים בזירה. ובנוסף כמה וכמה ניסיונות פיגועים שגם נגמרו בירי על המחבלים לפני שהם הספיקו לעשות משהו. ושים לב למה שכתבתי: הם באים בכוונה למות. כלומר הם מוכנים למות. ראה נא דוגמא אחת מני
מה שאתה כותב10.05.22
אולי זה נכון(אבל רק אולי כי בכל זאת פסיכולוגית זה שיש לך בית מלון אם נתפסת יותר מושך כי אם היה בית כלא אמיתי וגרוע למחבלים אז זה מרתיע אבל כשיש אפשרות שתקבל בית מלון אז פסיכולוגית זה יותר מושך) אבל אתה לא חושב שהממשלה יכולה לעשות משהו לעצור את הפיגועים לפני לא לתת לכל ערבי להיכנס לארץ לעבוד ואז
אמר10.05.22
36
יונתן כל מילה בסלע ....אבא הקשב לתפילות ולבקשות של העם היושב בציון ומהר לגאולנו ....אשריך שלא הפסקת להאמין ....
יעקב09.05.22
35
יונתן פולארד אחינו האהוב, גם אנו כמוך מחכים ומצפים לכך. מי יתן וה' יסייע בידך להשיג המטרה
איקס09.05.22
34
אין חדש תחת השמש.. מי שהפקיר אותך לארהב מפקיר את כל עמנו כבר 74 שנה .. פעם חשבתי שממשלת ישראל תמימה ומפחדת מה יגידו אחרים .. היום אני יודע שהם בעצמם ראש הנחש
פתחו תעניין09.05.22
33
יונתן פולארד , איש משכמו ומעלה , חזק ואמץ .
גיילי09.05.22
32
רוב המגיבים כאן. לא תופסים את המצב. ראשית כל במשך שנים שלטה כאן ממשלה מאוד "ימנית" "חזקה" "שלנו" וכו' וכו' וכו' וכו' . והם לא הצליחו למנוע פיגועים לצערי. שנית אנשים לא תופסים : מה שייך להיות "חזקים" נגד מחבלים שמוכנים לההירג בשעת הפיגוע? וכמו שבאמת קורה שרוב המחבלים מחוסלים שניות/דקות אחרי הפיגוע.
חיים בדמיון10.05.22
קודם כל הם הצליחו יותר מהממשלה הזאת דבר שני לא כל מחבל מתאבד יש כאלה שנשארים ברחובות ומנסים להרוג עוד עד שהם מתים ויש כאלה כמו באלעד שברחו וחיכו שהישועה תבוא ומה קרה הישועה באה המשטרה הגיעה לקחה אותם מהיער הצילו אותם ושמו אותם בבית מלון תחת השם בית סוהר
zp10.05.22
"קודם כל הם הצליחו יותר מהממשלה הזאת" תנמק. תסביר. תביא דוגמאות.
תנמק11.05.22
אכן לא כל מחבל הוא מתאבד. אבל הכוונה די ברורה. כל מחבל בא מוכן למות. לצערנו. אתה נתפס על הלשון.. אך עונש מוות לא ירתיע מרצח שפל שבא לשער שכם לדקור שוטר כשברור לו במאה אחוז שתוך שניות הוא מחוסל. שער שכם הוא מקום עם עשרות ומאות שוטרים חמושים בכל רגע נתון. ואעפ"כ הוא מגיע ומנסה את מזלו אולי ושמא יצליח
שלא ממין הטענה11.05.22
אם אתה הולך עם שקרים אין מקום לוויכוחים. הפיגועים הכי קשים לרבות הטבח הנוראי בהר נוף ועוד ועוד קרו בעידן נתניהו. אבל השקר והטמנת הראש בחול לא נותנים לכם לראות את האמת. ותמיד תמיד מאשימים את ה"שמאל". גם כשאין זכר לתהליך מדיני באופק וגם כשהימין שולט אזי ה"שמאל" תמיד אשם.. הרי כך למד אתכם הקיסר הגדול נ
הצליחו יותר?11.05.22
אחי אתה חולה במחלת בנט... בכל השנים שדברת היתה תמיד מפלגה שחסמה את ממשלת הימין, אני מתכוון לכחלון וחביריו .... ממשלת ימין חזקה שכל רגע בג"ץ עוצר אותה - חזקה היא לא! אבל לפחות הכיוון היה חיובי... עכשיו הרכבת דוהרת אבל לתהום!
אחד התלמידים10.05.22
אין שום שינוי מעידן נתניהו לצערי. בשום תחום. בימי נתניהו היו עשרות פיגועים קשים ביותר. היה גם שומר החומות והיו גם אינספור ירי טילים מעזה. "הרכבת דוהרת לתהום" זה סיסמא שאתה מפריח באוויר בלי יכולת להוכיח בשטח. אבל זה בסדר. כי אתם באמת לא יכולים להוכיח את ההבדל. אך נוח לכם "להאמין" שבנט השמאלני אשם בכ
לא11.05.22
31
אדם עם שכל לשם שינוי
ללא שם09.05.22
30
אתה ראוי להיות המנהיג הבא של ישראל
אודליה ספרן09.05.22
29
איש יקר וחכם. רוצים לראות אנשים כמוך בכנסת, משרתים את האינטרס היהודי, מתקנים את העוול של כל השנים האלו,ומובילים אותנו לדרך חדשה, עם עתיד טוב יותר.
ללא שם09.05.22
28
כמה שהוא צודק, רוצים להיות אור לoמולנים של כל העולם על חשבון הדם של האחים והאחיות שלנו, אסור לשתוק, חייבים ממשלה ימנית קיצונית שתחזיר את הגלגל אחורנית למצב שפוי יותר!!!
בני ברקי09.05.22
27
מרגש!! וכמה נכון!!! תודה מר פולארד על המילים היפות. ועכשיו הלוואי שיבצעו אותם ולא רק יקראו מה שנכתב פה...
יעל09.05.22
26
מלך
ללא שם09.05.22
25
יונתן אחי ספר לעם ישראל לא רק גויים התעללו בך אלא בפרט סמולנים ארורים שמאוד רצו שתיעלם. יונתן אחי די לך צא והלחם בעמלק. אתה יכול להפיל ממשלת סדום זו. אתה קלף חזק צא צא והילחם באויב הפנימי ממשלת בנט לפיד האנטישמים המגעילים
יונתן גם09.05.22
24
כל מילה בסלע ואיזו שפה רהוטה
חני10.05.22
23
מי יגלה עפר מעיניך רבינו הקדוש והטהור מסאטמאר זיע''א. שקבעת כי ''הציונות'' היא הקליפה הטומאה הגדולה ביותר, שותפה של עמלק. ו''הציונות הדתית'' היא הטומאה בעצמה ועבודה זרה ממש.
ש.ב.10.05.22
22
הלב היהודי שבך פועם בכולנו,הדגלים מתנופפים כאילו המדינה שלנו והזוועות ברחובות מעידות שהיא אפשר להסתובב בשום מקום בלי אבטחה, לכודים בבתים והערבים חוגגים. זה יום העצמאות ? או חג הקורבן?
יהודי כואב10.05.22
21
יונתן אחינו אתה. עם שלם מחכה למנהיג הזה. בע''ה בקרוב ממש
מיכל 09.05.22
20
צודק לגמרי אשרייך אחי!!!!!🔥🔥🔥🔥
ברסלבר09.05.22
19
וואו , יהיה רצון שדבריו יניבו פירות .
רינה 09.05.22
18
יונתן פולארד, אם תרוץ לכנסת אולי תהיה ראש הממשלה הבא, הסיכוי גדול
בבקשה10.05.22
17
יונתן אתה צדיק שמסרת את עצמך למען עם ישראל
כל מילה שכתבתה היא נכון ואנחנו באמת מחכי09.05.22
16
יהונתן עליך נאמר אשרי יולדתך חכימא דיהודאי!
ללא שם09.05.22
15
כל מילה בסלע
אמת 09.05.22
14
אמת לאמיתה! מי יתן ומשאלות ליבך בנוגע למדינתינו יתקיימו במהרה אמן
לאה10.05.22
13
כל מילה במקום!!! העם משווע למנהיג הזה בדיוק כמוך ממשלה של פחדנים שלא עושים כלום חוץ מלדאוג שהכיסא ישאר אצלם כמה שיותר
העם רוצה מנהיג10.05.22
1. מה עשתה הממשלה הקודמת ואחת לפני זה ואחת לפני זה ואחת לפני זה וכו' (כולם של הקיסר הגדול נתניהו)? 2. מה בדיוק ניתן לעשות שלא עושים?
נא לענות10.05.22
12
שאנשים יפסיקו להצביע למפלגות המרכז. זה שקר. מי שאין לו יראת שמים, מגיע לכנסת ופיתוי כספי של השמאל עורק לצד השני ולא ישנה דבר.
יעקב10.05.22
11
איזה מילים נכונות ומאירות
.10.05.22
10
מי שהפקיר אותך הפקיר את כולנו כבר 74 שנה.. הם לא תמימים או מפחדים מה יגידו הם בעצמם ראש הנחש ומקבלי ההחלטות! כל.השקר הפוליטי הזה כבר נגמר..
סדר עולמי חדש09.05.22
9
כל מילה נכונה ומדוייקת. גם לי בא לזעוק על המצב הלא הגיוני שנוצר במדינתנו ולהפוך אתו על פיה. איך עושים את זה ?
א.ב.ד. ג כהן09.05.22
8
פולארד אתה מטפח ציפיות ממלכות הערב רב כפי שאומר הזוהר הם יותר גרועים מהערבים בעצמם דם וצער של יהודים לא מעניין אותם אין להם לב בשר לכן הם אכזרים ורשעים ומלכות הרשעה תיעקר וכו מן הארץ לכוון עליהם אין משהו אחר זה הם
ללא שם09.05.22
7
יישר כוח גדול פולארד אתה הפה שלנו של עם ישראל באמת תמשיך לעשות חייל ב''ה
ללא שם09.05.22
6
ברוך ה' שקם מישהו ואומר את האמת הכואבת של הממשלה והמנהיגים שלא אכפת להם מהעם ומהמדינה, שרק אכפת להם מהכיסא הסרוח שלהם שקיבלו אותו מכלל הציבור הבוחר, וברגע שקיבלו את הכיסא, יוקים על כל אלה שבחרו בהם, ולא מעניין אותם מעניות, משכול, מנכים ומכל האחרים שתרמו למדינה ושירתו אותה, ואולי אפילו יותר מאלה שיוש
א.א10.05.22
5
מילים כדורבנות!
ללא שם09.05.22
4
צודק...מי כמוהו הרגיש בוגדנות מהי... יהונתן, בריאות טובה ואורך ימים ושנות חיים
צדיק09.05.22
3
הלוואי והזעקה הזאת תשמע ותעורר מהפכה גדולה זאת מדינה שהערבים שולטים בה
מ09.05.22
2
כתיבה יפה כל כל! הבעיה שכיהודים תמיד הכלנו קשה לנו לשנות את זה והגיע הזמן ויפה שעה אחת קודם...או יותר נכון דקה אחת קודם כי אנחנו ממש על הקצה.
נתנאל10.05.22
1
מי שפגע בהרתעה זה נתניהו לכאורה. לפניו כולם לחמו עם זה בריצוץ ראשי חמאס או פצצות על עזה סוריה וכו. אסור לשכוח את זה. מדיניות ההכלה היא תומרת נתניהו
ריטה09.05.22
מה זה משנה של מי הגיע הזמן לשנות די לפמפם ביבי ביבי מה זה עוזר ולמי זה עוזר????????
ס09.05.22
ביבי כמו רבי עקיבא לא מתייאש. 12 שנה ועוד 12 שנה ב''ה עד משיח צדקנו. הסמול עכשו זה רק הכנה לחבטה שלהם בקרוב. מפלה חזקה תתכוננו
היידא ביבי09.05.22
ביבי אשם בהכל
למה ביבי אשם עשר שנים הכי שקט והכי פחות 09.05.22
נכון מה היית מברבר אם ביבי לא היה נולד ה הציל אותך
ירחמיאל09.05.22
ריטה צייצנית בשכר עבור בנט הארור בואי תהיי קופאית אצלי תקבלי יותר
שי09.05.22
אולי גם יעניין אותך
בארץ

שני פיגועים | תייר טורקי דקר שוטר בירושלים וחוסל; ניסיון דריסת לוחמי מג"ב בשומרון

דוד הכהן | 12:44

צפו בתיעוד

בשכם הוחרם ציוד צבאי; באחאדר נזרק בקת"ב: מעצרים ביו"ש

ב. ניסני | 11:53

יופעל מערך היסעים

בעקבות עבודות תחזוק, שימו לב! זה השינוי בתנועת הרכבות 

דוד הכהן | 11:24

פעם חמישית ברציפות

הדלק מגיע לשיאים חדשים: זה יהיה מחירו החל מחצות הלילה

קובי אטינגר | 10:32

אלו הכללים להנפקה

בלי להגיע, באינטרנט | מהפכת הדרכונים שיוצאת היום לדרך

בני סולומון | 09:56
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

מזג האוויר

התחזית: ירידה בטמפרטורות | גשם מקומי - בצפון הארץ

כיכר השבת | 06:54

דרמה בקיסריה

היחידה לאבטחת אישים התערבה: נזק לגדרות ליד בית נתניהו

דניאל הרץ | 29.04.24

זעם בהתיישבות

ערב החג: השר גלנט שולח 5 מתיישבים למעצר מנהלי ממושך

דוד הכהן | 28.04.24

אלו המצוות

חוסמים את הסיוע לעזה? הרב שמואל אליהו חיבר לכם תפילה

דוד הכהן | 28.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

"כניעה מוחלטת"

"העסקה תסכן חיים של עשרות חטופים שיאבדו את הסיכוי"

דוד הכהן | 28.04.24

טל ומטר

הגשם עדיין כאן: ימים חורפיים צפויים עד אחרי חג הפסח

כיכר השבת | 28.04.24

עדכונים שוטפים

הרמטכ"ל אישר את תכנית רפיח | ממתינים לתשובת חמאס

כתבי כיכר השבת | 28.04.24

הדוקר - נורה ונוטרל

חשד לפיגוע ברמלה: צעירה בת 18 נדקרה ונפצעה קשה

קובי רוזן | 26.04.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

אמונת אלוקי עולם

מאות במעמד הקבלת פני רבו בציונות הדתית | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מעמד "הצעקה" נחשף

ערב פסח, חצות לילה: מאות עמדו בלב החווה המסתורית, צעקו להשם ותקעו בשופרות

ישראל שפירא | 26.04.24