כיכר השבת

הרס ועימותים במגרון: מתיישבים נפצעו

כוחות הבטחון הרסו במהלך הלילה שלושה בתים בישוב מגרון. במהלך הפינוי התעמתו כמה צעירים עם כוחות המשטרה והיס"מ. בעקבות הרס הבתים אמר יו"ר ועד מתיישבי בנימין, סא"ל במיל' איציק שדמי: "בנימין נתניהו לא יוכל יותר להתחבא מאחורי גבו של שר הביטחון ברק והוא נושא באחריות המליאה לאיוולת הלא מוסרית הזו"

153
שאול כהנא | כיכר השבת | ו' באלול | 05.09.11
הדרמה במיגרון, אמש
הדרמה במיגרון, אמש (פלאש 90)

כוחות הבטחון הרסו הלילה שלושה בתים בישוב מגרון, בגלל התחייבות המדינה לבג"צ להרוס את הבתים, בעקבות עתירה של ארגוני שמאל.

עד השעות הקטנות של הלילה נעשו נסיונות למנוע את ההרס, ותושבי הישוב באמצעות עמותת רגבים עתרו לבג"צ כדי שיוציא צו מניעה על הפינוי, השופט ניל הנדל הוציא צו כזה, אך לאחר מספר שעות ביטלו והעבודות נמשכו.

במהלך הפינוי התעמתו כמה צעירים עם כוחות המשטרה והיס"מ, ובעקבות חילופי המהלומות, נפצעו באורח קל ארבעה מהמתיישבים, ביניהם ילדה בת 15 ושישה נעצרו.

בעקבות הרס הבתים אמר יו"ר ועד מתיישבי בנימין, סא"ל במיל' איציק שדמי: "בנימין נתניהו לא יוכל יותר להתחבא מאחורי גבו של שר הביטחון ברק והוא נושא באחריות המליאה לאיוולת הלא מוסרית הזו."

"ראש הממשלה נתן היום גט למתיישבים ביש"ע לאחר שהפקיר אותם בשדה המשפטי ולא עמד בדיבורו והבטחותיו שבמשמרת שלו לא יפונו בתים. בצעד מכוער, גורשו שלוש משפחות מבית הקבע שלהן וכל זאת על מנת לרצות את השמאל בישראל ולהסיט את תשומת הלב מהמחאה החברתית".

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ אמר: "ארץ ישראל נקנית בייסורין, והייסורים הגדולים ביותר נגרמים ע"י ראשי ממשלה מהליכוד, כשרון, אולמרט ונתניהו. בימים בהם הבניה הערבית והבדואית משתוללות ואין פוצה פה, נתניהו כרגיל מתאכזר וחזק על חלשים."

תוכן שאסור לפספס
153 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
28
בושה לכם ממשלת ישראל בושה לך בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל! בושה למפקדי הצבא שלנו ולאהוד ברק שנתן את ההוראה לזרוק באכזריות ילדים קטנים יהודים מביתם כמו בשואה! איך הגעתם לרמה הבזויה הזאת לרדוף אחרי ילדי זרים לא חוקית שנמצאים בארץ להציל אותם, לרדוף להציל את הערבים שבונים לא חוקי בארץ שיש להם מאה מדינו
לוי05.09.11
27
בספר המצוות, מצוות עשה קנ"ג, כתב הרמב"ם כי אם חלילה יאבדו בני ישראל מארץ ישראל, יהיה בכך משום כליון האומה ח"ו וביטול התורה, אלא שהבטיחנו הבורא ש"לא ימחה אותות האומה מכל וכל". מדבריו אלה הסיק החת"ם סופר ש"גם הרמב"ם – שלא מנה למצוות עשה ישיבת ארץ ישראל... מכול מקום מודה ביתר שאת בקדושה בזמן הזה... כ
אברך05.09.11
הדעת תורה מרבינו הרמב"ם!!
מצפה לישועה05.09.11
הרמב"ם מדבר דברים שכל חרדי מסכים איתם, אבל זה לא סותר מילה ממה שכתבתי למטה. בוואדי שחייבים לגור בארץ ישראל. אבל לא לכבוש אותה.. לחיות תחת הממשל הקיים. בשום מקום לא כתוב לכבוש אותה...
חרדי05.09.11
את ארץ ישראל גם בזמן הזה בגלות - מדאורייתא. לא צריך להתאבד, ואף אחד לא מתאבד. אם מגרון זה התאבדות גם תל ציון החרדית זה התאבדות [תל ציון יותר קרובה לערבים ממגרון].
למדן05.09.11
לכבוש עבור מדינה חילונית כופרת זה לכבוש לשלטון יהודי??????????????????? שצריך לכבוש אבל בשביל מדינה יהודית הלכתית.
נמאס ממכם05.09.11
אתה יכול להתעצבן ולצעוק מכאן עד הודו, אבל זה התורה אומרת!!
רב05.09.11
1. הרמב"ם מדבר על אופן שבו כובשים אר"י בשביל העם היודי. לכבוש בשביל מדינה שיש בה כמעט חצי לא יהודים (20% ערבים ועוד 20% רוסים גויים) לא נקרא ישוב אר"י. היום, כל שטח שנכבש על ידינו הולך למדינה. והמדינה להזכירך היא כופרת במוצהר, לא מאמינה באלוקים, גורמת לחילולי שבת בפרהסיא. בקיצור, הרמב"ם לא מתכוו
תקרא בעיון05.09.11
1. הרמב"ם והרמב"ן זה שני ראשונים, הביאו כאן את שניהם ואתה מתבלבל בנהם כמו ילד קטן בגן. 2. הרמב"ן והרמב"ם כותבים במפורש שכל שטח שיהודי גר בו זה כיבוש ארץ ישראל וזה מצוות עשה דאוריתא גם בזמן הזה. 3. וודאי שיש עוד מצוות ואנו מקיימים את כולם, לא כמוכם שמקיימים רק את השו"ע החמישי. 4. כמה אתה מקבל לשע
אברך05.09.11
היום 1. אני דיברתי ספסציפית על הרמב"ם, בגלל שאותו כבר למדתי ונבחנתי עליו (בניגוד אליך שמעתיק מאינטרנט). 2. הרמב"ם לא חיי בזמן הזה (שיש שלטון כופר) ככה שזה לא ממש ריאלי מה שאתה אומר. לעומת זאת, פוסקי הדור הזה פסקו בצורה הברורה ביותר שאין מצוות ישוב אר"י בימנו. בימנו אין מצוות כיבוש, בגלל שאתה מע
חרדי 05.09.11
1. הרמב"ם כותב מפורש שמצווה לגור בעיר שרובה עכו"ם בארץ ישראל מאשר עיר שרובה ישראל בחו"ל. 2. אותכם מעניין רק השו"ע החמישי, את הד' חלקי שו"ע אתם לא חייבים לקיים. בניגוד אלי שמייצג את החרדים האמיתיים המקיימים את כל השו"ע. 3. תמשיך להגיב הלאה, זה טוב מאוד, כך כולם רואים מה הטענות הטיפשיות שיכולות להיו
ארץ 05.09.11
אני מעוד מקווה שאתה כבר מאובחן, אתה פשוט קשה הבנה בצורה מביכה. בוואדי שמצווה לגור בארץ ישראל, לכן אני פה. אבל אין שום מצווה לכבוש את ארץ ישראל עבור שלטון כופרים. וזה מה שאתם הדתים לא מבינים, לכבוש בשביל מדינה כופרת, זה כמו לכבוש בשביל החמאס, זה כלום.. נאדה... ולכן כל גדולי הדור תמכו בהסכם אוסל
חרדי05.09.11
רוב גדולי ישראל התנגדו לאוסלו [אפילו מרן הרב שך]. בגוש קטיף כל גדולי שיראל התנגדו, וזכורה קללתו של מרן הגר"ע שליט"א לשרון שיקבל באנה אחת, יישן לא יקום. "שנצטוינו לרשת הארץ אשר נתן האל יתברך ויתעלה לאבותינו לאברהם ליצחק וליעקב, ולא נעזבה ביד זולתינו מן האומות או לשממה... וזו היא שהחכמים קורין אות
רב05.09.11
הסיבה שבגינה התנגדו גדולי הדור להתנתקות הייתה בגלל שהם סברו שלא צריך להחזיר את השטח בלי הסכם שלום, ולא בגלל סיבה אחרת. זה מה שאמר הרב אלישיב בפרוש וגם הרב עובדיה. אם היה לך קצת ידע כללי היית יודע את זה. הרב עובדיה אמר שזה לאבד קלפים ולתת מתנות, במקום להשתמתש עם זה המשא ומתן. הרב עובדיה מצהיר כל
חרדי05.09.11
תישאר! רבינו הרמב"ן: "שנצטווינו לרשת הארץ אשר נתן האל יתברך ויתעלה לאבותינו, לאברהם ליצחק וליעקב, ולא נעזבה ביד זולתנו מן האומות או לשממה. והוא אמרו להם 'והורשתם את הארץ וישבתם בה', 'כי לכם נתתי את הארץ לרשת אותה', 'והתנחלתם את הארץ'... וזו היא שהחכמים קורין אותה מלחמת מצווה. וכך אמרו בגמרא סוטה:
תישאר05.09.11
1. הרב עובדיה התנגד להתנתקות, בגלל שזה לא היה בהסכם שלום כולל. הרב עובדיה זעם על כך ששרון מאבד את כל הקלפים של המשא ומתן, וכך התבטא גם הרב אלישיב. אני חושב שכולם מסכימים אם זה, שאם כבר מחזירים שטחים שזה יהיה במסגרת הסכם שלום מסודר, ולא סתם כמתנה. ועל זה זעמו כל גדולי הדור.. ואני אצטט את דברי הר
חרדי לא ציוני05.09.11
1. הרב עובדיה התנגד לכל הסכם שלום, לאחר הסכמי אוסלו יצא במכתב שמתחרט מהשלום עם המוסלמים ימ"ש. הציטוט של שיקרי ולא היה ולא נברא. 2. לך תלמד לקרוא בלי ניקוד, תינוק טיפש!!
רב05.09.11
טוב, אני מבין שאת עכשיו מנסה להתכחש למציאות?! זה מה שהרב עובדיה אמר, וזה ידוע. הרב עובדיה תמיד תמך בשלום וגם וכל גדולי הדור, הם כמובן לא מתכוונים לשלום כפי שמתכוונים השמאלנים, אלא רק לשלום אמת. אבל כולם מסכימים לכך שבמקרה ויהיה אפשרי למנוע שפיכות דמים, עלינו לתת שטחים. כי אין מצוות ישוב אר"י בימ
חרדי05.09.11
זה לא יהיה אמת. זה שש"ס עשו דברים לא אומר על מרן שליט"א. אין לנו אלא דבריו שכתב ואמר בעצמו. חזר בו מהסכם אוסלו. התנגד לגירוש מגוש קטיף. התפלל על אבו מאזן והערבים שימותו: http://www.youtu תנצח!!
חרדי שפוי05.09.11
http://www.kikarhashabat אם זה לא נפתח לך, תחפש את המילים הבאות.. "בכירי ש"ס בכנס ועידת ז'נווה.
עויזר05.09.11
http://www.youtube.com/w
ארץ הקודש05.09.11
26
מאות אלפי שקלים ירדו לטמיון, בגלל אטימות מערכת המשפט והשנאה למתנחלים. אויבנו שידיהם מגואלות בדם עוללים ויונקים, גברים נשים וזקנים, רוקדים משמחה, ואין לאל ידנו לעשות דבר. שונאי ישראל מרימים ראש, ואבינו שבשמים מסתיר פניו ממנו. מדינת ישראל שקמה כדי להיות בית לעם ישראל, כמים קרים לנפש עייפה מתלאות הגל
רבקה05.09.11

הצגת כל התגובות

25
ונגד שלטון הערב רב. השמאל האנטישמי שמגיב כאן בתשלום לא קולט שהשטויות שלו לא מענינים אף אחד. בוז!! ובוז לנטורי קרטא העלובים שכותבים פה שטויות בתשלום.
שימעלה05.09.11
אז נטורי קרתא יימח שמם ! שהם בכלל לא כמו הנטורי קרתא שהרבה מגדולי ישראל היו חברים בו בדור הקודם ... אז נטורי קרתא, הם הערב רב של הערב רב !!! אני מדבר ה'הרב' עם הכובע(ון) הירש ושותפיו !
maorlod05.09.11
24
שונאי ישראל בדם יהודי, אבל את בורא עולם זה לא משמח כך שפוגעים בבניו. קחו בחשבון. כי כל העולם נמצא בידי אבא שבשמים שבניו ישראל נשמרים נשמרים על ידו אם בחוקותיו ילכו.
נחמן שי05.09.11
23
http://news.walla.co.il/
ספרדי05.09.11
מרן כותב שבמקרה של שלום אמת, דבריו עדין קיימים, ככה שאני אומר כל הזמן את דברי מרן.. שים לב מה כתוב במכתבו של מרן. "אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום בשלווה." בבקשה, די לסלף את דברי גדולי הדור בשביל להצדיק דרך מסולפת..
חרדי05.09.11
אתה דפוק לגמרי??? אל כבוד יקירנו אחינו בית ישראל תושבי יש"ע השם עליהם יחיו. שלומכם ישגא לעד. ברצוני להבהיר את עמדתי בעניין יש"ע. לא פעם הסברתי מכבר כי פסק ההלכה אשר נתתי בזמנו "שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום
ארץ הקודש05.09.11
מרן מדבר על גוש קטיף ספציפית, שם כולם הסכימו שזה טעות, בגלל שזה לא תמורת שלום אמת.... וכמו שהרב עובדיה כותב "אינו תקף למצב הנוכחי" קרי; גוש קטיף לא צריך לפנות בגלל שפניהם למלחמה. אבל, לא יהיה בעתי פניהם לשלום, אנחנו ניתן להם שטחים. בגלל שמצוות ישוב אר"י לא שייכת כאן.
חרדי05.09.11
שתמורת שלום אמיתי יש להחזיר שטחים, אבל במצב הנוכחי כמובן שלא לתת שטחים סתם...
יהודי05.09.11
הרישא ! מרן הבהיר את דעתו במכתב לעיל (השני) והסביר למפרע למה התכוון בראשון, כל מי שחושב שהבין את הראשון, שיקרא את השני !!! ולהפסיק לדבר שטויות בשם מרן למה שלא תתנו על זה את הדין ! מרן אמר שאין שלום עם האינדיאנים הפלשתינאים המסריחים האלה וזהו.. אם דוד המלך ע"ה היה חיי בדור שלנו היה מחסל את כולם וע
maorlod05.09.11
22
שמאלנים אנטישמיים - תפסיקו לחטוא בחטא המרגלים!! בית המקדש נחרב בגלל זה תחזרו בתשובה!!!!
מרדכי05.09.11
21
החרדי אכל את האברך הדתי בלי מלח, והשאיר אותו בכל פעם עם לשון בחוץ ובלי תשובה. כל הכבוד לך חרדי, אתה זכית במליון..
אמיתי05.09.11
וכמובן התורה הקדושה ניצחה ותנצח!! ארץ ישראל שלנו!!
אמת05.09.11
20
יש לכם את כל התקשורת הארורה והאינטישמית, לכו מכאן שר"י. דיבוק צא!!
חרדי שפוי05.09.11
19
"שנצטוינו לרשת הארץ אשר נתן האל יתברך ויתעלה לאבותינו לאברהם ליצחק וליעקב, ולא נעזבה ביד זולתינו מן האומות או לשממה... וזו היא שהחכמים קורין אותה מלחמת מצוה... נצטוינו אנחנו לבוא בארץ ולכבוש המדינות ולהושיב בה שבטינו. וכן אחרי הכריתנו את העממים הנזכרים אם רצו אחר כן שבטינו לעזוב את הארץ ולכבוש להם
ארץ הקודש05.09.11
1. הרמב"ם מדבר על אופן שבו כובשים אר"י בשביל העם היודי. לכבוש בשביל מדינה שיש בה כמעט חצי לא יהודים (20% ערבים ועוד 20% רוסים גויים) לא נקרא ישוב אר"י. היום, כל שטח שנכבש על ידינו הולך למדינה. והמדינה להזכירך היא כופרת במוצהר, לא מאמינה באלוקים, גורמת לחילולי שבת בפרהסיא. בקיצור, הרמב"ם לא מתכוון
חרדי05.09.11
1. הרמב"ם והרמב"ן זה שני ראשונים, הביאו כאן את שניהם ואתה מתבלבל בנהם כמו ילד קטן בגן. 2. הרמב"ן והרמב"ם כותבים במפורש שכל שטח שיהודי גר בו זה כיבוש ארץ ישראל וזה מצוות עשה דאוריתא גם בזמן הזה. 3. וודאי שיש עוד מצוות ואנו מקיימים את כולם, לא כמוכם שמקיימים רק את השו"ע החמישי. 4. כמה אתה מקבל לשע
אברך05.09.11
1. אני דיברתי ספסציפית על הרמב"ם, בגלל שאותו כבר למדתי ונבחנתי עליו (בניגוד אליך שמעתיק מאינטרנט). 2. הרמב"ם לא חיי בזמן הזה (שיש שלטון כופר) ככה שזה לא ממש ריאלי מה שאתה אומר. לעומת זאת, פוסקי הדור הזה פסקו בצורה הברורה ביותר שאין מצוות ישוב אר"י בימנו. 3. אני מכיר אתכם טוב.ושום מצווה לא מעני
חרדי05.09.11
1. הרמב"ם כותב מפורש שמצווה לגור בעיר שרובה עכו"ם בארץ ישראל מאשר עיר שרובה ישראל בחו"ל. 2. אותכם מעניין רק השו"ע החמישי, את הד' חלקי שו"ע אתם לא חייבים לקיים. בניגוד אלי שמייצג את החרדים האמיתיים המקיימים את כל השו"ע. 3. תמשיך להגיב הלאה, זה טוב מאוד, כך כולם רואים מה הטענות הטיפשיות שיכולות להיו
ארץ 05.09.11
היום אני מעוד מקווה שאתה כבר מאובחן, אתה פשוט קשה הבנה בצורה מביכה. בוואדי שמצווה לגור בארץ ישראל, לכן אני פה. אבל אין שום מצווה לכבוש את ארץ ישראל עבור שלטון כופרים. וזה מה שאתם הדתים לא מבינים, לכבוש בשביל מדינה כופרת, זה כמו לכבוש בשביל החמאס, זה כלום.. נאדה... ולכן כל גדולי הדור תמכו בהס
חרדי05.09.11
רוב גדולי ישראל התנגדו לאוסלו [אפילו מרן הרב שך]. בגוש קטיף כל גדולי שיראל התנגדו, וזכורה קללתו של מרן הגר"ע שליט"א לשרון שיקבל באנה אחת, יישן לא יקום. "שנצטוינו לרשת הארץ אשר נתן האל יתברך ויתעלה לאבותינו לאברהם ליצחק וליעקב, ולא נעזבה ביד זולתינו מן האומות או לשממה... וזו היא שהחכמים קורין אותה
חרדי שפוי05.09.11
1. הרב עובדיה התנגד להתנתקות, בגלל שזה לא היה בהסכם שלום כולל. הרב עובדיה זעם על כך ששרון מאבד את כל הקלפים של המשא ומתן, וכך התבטא גם הרב אלישיב. אני חושב שכולם מסכימים אם זה, שאם כבר מחזירים שטחים שזה יהיה במסגרת הסכם שלום מסודר, ולא סתם כמתנה. ועל זה זעמו כל גדולי הדור.. ואני אצטט את דברי ה
חרדי לא ציוני05.09.11
1. הרב עובדיה התנגד לכל הסכם שלום, לאחר הסכמי אוסלו יצא במכתב שמתחרט מהשלום עם המוסלמים ימ"ש. הציטוט של שיקרי ולא היה ולא נברא. 2. לך תלמד לקרוא בלי ניקוד, תינוק טיפש!!
רב05.09.11
טוב, אני מבין שאת עכשיו מנסה להתכחש למציאות?! זה מה שהרב עובדיה אמר, וזה ידוע. הרב עובדיה תמיד תמך בשלום וגם וכל גדולי הדור, הם כמובן לא מתכוונים לשלום כפי שמתכוונים השמאלנים, אלא רק לשלום אמת. אבל כולם מסכימים לכך שבמקרה ויהיה אפשרי למנוע שפיכות דמים, עלינו לתת שטחים. כי אין מצוות ישוב אר"י ב
חרדי 05.09.11
http://www.youtube.com/w
ארץ הקודש05.09.11
אבו מאזן עוכר ישראל אתם מסלפים את התורה כדי להתאים אותה לצרכים שלכם
דרומי05.09.11
מצוות ישוב הארץ דוחה שבת.. 3 השבועות בטלו.. אין זה משנה כהוא זה מה השלטון והאם הוא כופר (גם אחאב וירובעם עבדו עבודה זרה) ועיין הנביאים כבדו את המלכות התהליך שעם ישראל עבר ב-60 שנה האחרונות הוא אתחלתא דגאולה והוא קידוש ה' גדול שעם ישראל חזר לארצו עם שנרדף במשך 2000 שנה חזר לבית ויכול וצריך להתיישב
יהודי05.09.11
בנית המשכן לא דוחה שבת, אז ישוב אר"י דוחה שבת?? 2. מי אמר שבזמנם של מלכים שכפרו היה ישוב אר"י? 3. בזמן המלכים היה לפחות את בית המקדש, היום זה מדינה ברובה גוים רוסים וערבים. 4. אנחנו מסתכלים מה אומרים גדולי הדור, ועל פיהם אנחנו הולכים. ומה שאני אומר זה מה שגדולי הדור אמרו..
חרדי05.09.11
אין קשר בין בניית המשכן לישוב הארץ מצוות ישוב הארץ שקולה כנגד כל התורה מה גם שהיא גובלת בפיקוח נפש ולכן היא דוחה שבת...
אחד העם...05.09.11
וזה מה שהיה במגרון עד שבאו קלגסי השמאל חבריך הארורים!!
ירושלמער05.09.11
18
אגרות חזון איש [ס' קע"ה]: ...מצב הארץ נפרז מרחוק כידוע ואינו גרוע מן הגלות בחו"ל חלילה ומצות א"י הוכרעה ע"י הרמב"ם והרמב"ן וש"פ וידוע עד כמה שאף ה"חפץ חיים" זללה"ה לעלות. בפאר הדור [ח"ב, עמוד מ"ב]: באו אצלו בחורי ישיבות שעלו מן הגולה ללמוד תורה בארץ ישראל כשהם שואלים מה דינם בנוגע לשמירת יום טוב ש
חזון איש ניק05.09.11
ארץ ישראל חשובה לי עד מעוד, ובוואדי שכל מילה של החזון איש אני מסכים איתה בכל לב.. אבל אתה פשוט קשה הבנה. מה זה קשור לענינו.. כל החרדים אוהבים את אר"י ומחבבים אותה. אבל אנחנו מדברים אן יש מצוות כיבוש אר"י בימנו. והתשובה שלילית...
חרדי חרד05.09.11
והנה למדנו לפי זה, דאין איסור ליתן להם חניה בקרקע תלוי' בקדושת הארץ, דהא בקדושת הארץ איכא פלוגתא בשעה שגלו... אבל הדבר מוכרע מסברא, שדין זה בכלל הרצון שתהיה הארץ מיושבת מישראל ולא יחנו בארץ עובדי ע"ז, וארץ ישראל היא גם בגלותנו, והרי אנו מחויבים בישובה ולדור בה גם בגלותנו. וכמו שהאריך הר"מ [פ"ה מהל'
חרדי שפוי05.09.11
וטוב, נמאס לי כל פעם להראות לך שאת טועה ואז אתה מביא מישהו חדש ושוב פעם אני מוכיח לך שאתה טועה ואז עוד אחד חדש.. תקלוט, כמו שעד עכשיו הוכחתי לך שמרן הרב עובדיה בעד הסכם שלום אמיתי והחזרת שטחים במצב של שלום אמת, וכמו שהוכחתי לך שדברי המרב"ם והרמב"ן לא שייכים בדור זה, וכמו שפיך נשאר ללא מענה על כל
חרדי חרד05.09.11
הבעיה שאינך מבין מה מדברים איתך. ובאמת לא אליך דיברתי אלא לציבור השפוי.
מה 06.09.11
עזוב מתנחל, יצאתץ אפס. נחרדי ניצח..
אמיתי06.09.11
זה מה שקורה כשמגדלים אותכם על שקרים ובדתות. לסיכום, אני מבין שאתה ואני מסכימים על כל הדברים, כי אני רואה שלא הבאת לי שום תשובה סותרת.. 1. אין מצוות ישוב אר"י בימנו, כפי שפסק הרבב עובדדיה, וכל גדולי הדור, שכן מדובר בממשלה הכופרת באלוקים ובתורתו. 2. תמורת שלום אמת (אם בכלל יהיה כזה) מותר להחזי
חרדי חרד06.09.11
[חזו"א זרעים הלכות שביעית סי' כ"ד], וז"ל: "שני לאוים יש בתורה בנתינת מקום לעכו"מ בארץ, "לֹא יֵשְׁבוּ בְּאַרְצְךָ פֶּן יַחֲטִיאוּ", [שמות כג לג]. לא תחנם [דברים ז ב]. והר"מ [=הרמב"ם] בספר המצוות הזכירו שם לעניין חניית קרקע. [ולענין מנין חשב איסור ליתן להם חן [שם ל"ת נ'.]. ודין איסור ישיבה הוא שנתחי
חזון איש ניק05.09.11
17
כל היהדות החרדית בעד ארץ ישראל, ובזה לנתניהו הרשע שהורס בתי יהודים וגוזל קיצבאות ילדים. השמאלני האנטישמי שמגיב כאן בתשלום לא קולט שהשטויות שלו לא מענינים אף אחד. בוז!!
אברך05.09.11
בוז לשמאל הארור!!
ירושלמער05.09.11
אני מבין שאתה רפה שכל. אבל אולי תנסה להתמודד רעיונית עם זה במקום לדבר בסיסמאות??
חרדי לא ציוני05.09.11
נטורי קרטא טיפש יכול להתפוצץ!!!
נו05.09.11
16
למה הם מסכנים את החיים של הילדים שלהם?? רוצים לגור בין ערבים? רוצים להתאבד? לכו לבד. למה לסחוב איתכם את הילדים.. אני חושב שהרווחה צריכה להתערב בדחיפות..
איש הצלה05.09.11
לא שמעו על מצוות ישוב הארץ...
מרכזניק05.09.11
תקרא את המגיב על תגובה 20, ותבין שהיא לא שייכת היום..
חרדי חרד05.09.11
שכל מה שכתוב בתורה על ארץ שראל הוא לא נברא ח"ו....וכל מה שאמרו חז"ל על ארץ ישראל זה לא נכון...וכל מה שאמר מרן הרב קוק זצ"ל על ישוב ארץ ישראל זה לא נכון. וכל מה שעשה מרן הרצי"ה זצ"ל זה לא נכון וכל מה שעשה מרן הרב אברהם שפירא זצ"ל זה לא נכון??? תתבייש לך ולך עוד אתה קורא "חרדי חרד"??
ציוני בלב ובנשמ14.09.12
15
הצבא עושה עבודת קודש, הוא לוקח אנשים ההזוים, שמסכנים את חייהם, ולוקח אותם למקום מבטחים. ארץ ישראל היא שלנו, כל ארץ ישראל, אבל היא כיום כבושה ברובה ע"י שלטון שכופר בקיום אלוקים ובתורה הקדושה, בכזה שלטון אין מצווה של "ישוב אר"י", ולכבוש שטחים עבור מדינה כופרת זה בדיוק כמו לכבוש שטחים עבור החמאס. (כך
חרדי חרד05.09.11
ימח שמם של השמאל האנטישמי שמגיב כאן
חרדי05.09.11
לא התורה!! גדולי ישראל פסקו שמצוות יישוב וכיבוש אר"י זה גם בזמנינו בגלות. שאר דבריך דמגוגיה מטופשת. אי"צ לענות.
זהב05.09.11
חרדי חרד כותב את הדעה של היהדות הנאמנה, וכולכם יכולים לטקבק פה עד מחר, זה מה שהחרדים חושבים..
שי05.09.11
כל היהדות החרדית בעד ארץ ישראל, ובזה לנתניהו הרשע שהורס בתי יהודים וגוזל קיצבאות ילדים. השמאלני האנטישמי שמגיב כאן בתשלום לא קולט שהשטויות שלו לא מענינים אף אחד. בוז!!
אברך05.09.11
ותתמודד עם תשובות לענין.. לצווח בפאניקה שמאלני על כל מי שאומר דברים לענין, זה מראה על חוסר השכלה..
חרדי חרד05.09.11
אף אחד מכם לא יכול להעמת עם הטענות שהוא כותב, הוא מביא ראיות מגדולי הדור (שתמכו באוסלו) הןוא מביא לכם פסוקים ברורים. מה לכם כי תלינו.. תפסיקו לתת סיסמאות, פשוט תענו לענין
מוישה05.09.11
ופשוט שהם לא טעו!!למורות שידעו היטב את הסכנות. חומר למחשבה- חלק לא קטן מהאנשים מסכן את חייו בשביל פרנסה,אז מדוע מצוות יישוב ארץ ישראל שזה הרבה פחות מסוכן זה לא בסדר??
משה07.09.11
וגם הרב צבי יהודה לא אז אל תביא לי רבנים שמתנגדים לציונות כי יש גם דעות אחרות בהלכה
אחד05.09.11
פרעות תרפ"ט קרו הרבה לפני שהמדינה נולדה.ודווקא רוב נרצחי תרפ"ט בחברון(בפרט תלמידי הישיבה בחברון שבכלל לא התגרו בישמעלים) היו ביחסים מאד טובים עם הישמעלים ממש כמו אחים=זה מוגש כחומר למחמשבה.. אין לנו על מי להישעןן אלא על אבינו שבשמים!!!
משה07.09.11
14
השמאל יתאדה מהר, הארץ תקיא אותם. אינשלללללללה.
aa129505.09.11
13
http://www.inn.co.il/New מביאים בזה את התייחסותו המלאה של מנהיג ש"ס, הרב עובדיה יוסף לתכנית ההתנתקות של ראש הממשלה. דעתו של הרב עובדיה יוסף היא התנגדות לתכנית ההתנתקות, ואת דעתו ישקול אך ורק ממניעים ענייניים ללא כל נגיעה למהלכים הקואליציוניים, כך אמר יושב ראש ש"ס חבר הכנסת אלי
שסניק05.09.11
12
מגעילים.........
aa129505.09.11
11
מסכנים, איזה השפלות הם מקבלים.
aa129505.09.11
10
דונם לבדואים כדי להתחנף לאמריקאים חוץ מעוד מליונים של השקעה בהם שיתפתחו. למה לנו לא מגיע חינם, במקום לתת ליהודים מפנים אותם השכם והערב? מדינת היהודים??? אל תהיו חזקים על חלשים.
אחד מעיר05.09.11
9
איפה לוחמי הצדק החברתי?? שמאלנים צבועים רק את עצמם רואים בעולם,אכולי שנאה עצמית בעד כולם חוץ מהיהודים. מה היה קורה אם היו מפנים ככה ישוב ערבי באמצע הלילה עם תמונות של תינוקות וילדים?? איפה אתם שוחרי הצדק המדומים?? ערב רב זה השמאלנים, תמיד סבלנו מהם ונמשיך לסבול, זה לא עמ"י.
אחד מעיר05.09.11
8
אל כבוד יקירנו אחינו בית ישראל תושבי יש"ע השם עליהם יחיו. שלומכם ישגא לעד. ברצוני להבהיר את עמדתי בעניין יש"ע. לא פעם הסברתי מכבר כי פסק ההלכה אשר נתתי בזמנו "שטחים תמורת שלום" אינו תקף כלל לרגל המצב הנוכחי, אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום בשלווה. אולם עתה, עינ
שסניק05.09.11
שטחים
שלום אמת תמורת 05.09.11
http://news.walla.co.il/
חרדי05.09.11
אתה דפוק לגמרי???
שסניק05.09.11
מרן כותב שבמקרה של שלום אמת, דבריו עדין קיימים, ככה שאני אומר כל הזמן את דברי מרן.. שים לב מה כתוב במכתבו של מרן. "אני התכוונתי אך ורק לשלום אמת, בו ירושלים וסביבותיה ישכנו לבטח, בשלום בשלווה." בבקשה, די לסלף את דברי גדולי הדור בשביל להצדיק דרך מסולפת..
שסניק אמיתי05.09.11
7
כמה צער יכולים אנו לספוג? כמה? עד מתי יהודים יגרשו יהודים, והכי גרוע - שזה ביוזמת שמאלנים מסכנים שרוצים למצוא חן בעיני הערבים. ימח שם כל מי שאורב לעם ישראל. אל תדאגו השם עוד ישלם לכם. אתם תאכלו קש, תעונו, תסבלו, יזרקו אותכם הערבים בעצמם מביתכם, אש תאכל את ביתכם, ילדכם ינסו להחניף לבני דודנו-והם יז
aa129505.09.11
לקחתם לכם פרויקט לעזור לציונים העמלקים ולירדוף את החרדים ולהלשין על הכול5ם דישיבות חכו הציונים שנילחמתם ביתבישבילם ורצחתם תילדים שלכם בישבילם יעלה לכם ביוקר ישחטו אותכם כמו צבאים ואילות אותואת בניכם ביום אחדרוצחים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המיתנחלימשוגעים אומרים הלל בחוגה של העמל05.09.11
גם אם זה מגרון וגם אם זה תל אביב - זה מצער. מוציאים אנשים מהבית, בביזויונות, בלי בושה, וכל זה רק בשביל "למצוא חן בעיני הערבים"?????????????????
aa129505.09.11
שילכו לעזה ויתפוצצו שם יחד עם כל הערבים...אללהה י'חריב ביתם!
סחבק05.09.11
6
כמה צער יכולים אנו לספוג? כמה? עד מתי יהודים יגרשו יהודים, והכי גרוע - שזה ביוזמת שמאלנים מסכנים שרוצים למצוא חן בעיני הערבים. ימח שם כל מי שאורב לעם ישראל. אל תדאגו השם עוד ישלם לכם. אתם תאכלו קש, תעונו, תסבלו, יזרקו אותכם הערבים בעצמם מביתכם, אש תאכל את ביתכם, ילדכם ינסו להחניף לבני דודנו-והם יזרק
aa129505.09.11
למי שלא מבין??????
aa129505.09.11
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזעזע05.09.11
חחח, שוב פעם יש פה מגיבים שנמצאים במקום של אלוקים ויודעים להחליט למה כל אחד קיבל מה.. למה ביבי ראש ממשלה אם הוא סיע להתנתקות? למה בני גנץ רמטכ"ל אם הוא סייע להתנתקות? למה שאול מופז מועמד בולט לראשות קדימה ????? אולי שרון ניהיה צמח בגלל שהוא לא שמר שבת, אולי בגלל שהוא לא שמר נגיעה?????? חחחחחח
חרדי חרד05.09.11
מגיב שמאלני ארור בתשלום
מגיב05.09.11
השמאל ההזוי ימכור את אמא שלו בשביל כמה דולרים עלובים!
5505.09.11
4
תינוקת בת שבועיים נהרס ביתה !! איפה נשמע דבר כזה?? בג"ץ בני הערב רב רשעים שכל רצונם להסתיר את האמת מעם ישראל. וביבי כנראה לא הפנים את מה שאמר לו המר"ן הקדוש אתמול בשבע הברכות. הם עוד יתנו את הדין והחשבון לבורא עולם בקרוב אמכי"ר.
מתנחל05.09.11
3
שיש להם רעש מהמפגינים...
aa129505.09.11
2
המתנחלים באו להפיץ את דעותיהם הכוזבות באתרים החרדים. כל הטוקבקיסטים בתשלום של "ישראל שלי" ושאר קבוצות בישין, החלו לשלוח טוקבקים לגאן ומנסים לכפור בדעת התורה הקדושה..
מירל'ה05.09.11
1
ילדים יהודים מגורשים באכזריות מביתם שנהרס כאן בארץ באמצע הלילה, איפה כל הצדק החברתי והתקשורת הצבועה שרצה אחרי ילדי עובדים זרים שנמצאים לא חוקית בארץ להציל אותם, שרצים להציל ערבים שבונים לא חוקית בכל הארץ ומשתלטים עליה בעוד ילדים יהודים מגורשים באכזריות באמצע הלילה בהתקפת פתע על ידי כוחות ביטחון וממ
א. לוי05.09.11
אולי גם יעניין אותך
בארץ

7 חודשים אחרי שנסגר: טרמינל 1 חוזר לפעילות | כל הפרטים

דניאל הרץ | 12:35

עם רכבים שרופים

המפגינים ניסו לשבש תנועה בכביש המרכזי; כך זה נמנע

קובי רוזן | 09:27

משפחות פשע התערבו

חשד לשחיתות ענק: עובדים בעיריית תל אביב - נעצרו

קובי רוזן | 07:43

התחזית המלאה

היום חם מהרגיל ברוב חלקי הארץ; מתי הטמפרטורות יירדו?

כיכר השבת | 06:58

בתום ישיבה סוערת

נתניהו לראשי הרשויות בצפון: "נפתור את הכל תוך 48 שעות"

קובי אטינגר | 19.05.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

"זה לא מוגזם בכלל"

אין גבולות? בכיר באוני' ת"א: חבל שנתניהו לא היה על המסוק

יאיר טוקר | 19.05.24

בתקציב של 120 מיליון

נחתם: 15 אלף יחידות דיור חדשות בשש ערים - במרכז ובדרום

בני סולומון | 19.05.24

מזג האוויר השרבי

נהג אוטובוס התייבש בנסיעה - והתנגש בעמוד בכיכר

מישאל לוי | 19.05.24

דיווח ראשוני

שריפת ענק בדרום ירושלים; החלו בפינוי קו הבתים הראשון

מישאל לוי | 19.05.24
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם
ש

ברוכים הבאים

מגמת הצמיחה נמשכת: אלפי מצטרפים ל'מכבי' במעבר האחרון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם
ש

מדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים לשנת 2023

מרכנתיל – הבנק הידידותי ביותר לעסקים 3 שנים ברציפות, דורג שוב במקום ה-1

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

נזק רב, ללא נפגעים

שריפה פרצה הלילה במתחם צימרים במושב כחל

קובי רוזן | 19.05.24

כביש 25

הרוג וארבעה פצועים בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב

קובי רוזן | 19.05.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

מזג האוויר

התחזית: ירידה קלה בטמפרטורות, אך יוסיף להיות חם מהרגיל

כיכר השבת | 19.05.24

"תמתינו, אנחנו נעשה"

גלנט: "הנזק ומספר המחבלים שחוסלו הם בסדרי גודל אחרים"

יוני גבאי | 17.05.24

גוש עציון

מבצעי הלינץ' שוחררו; עשרות תושבים הפגינו בכניסה לכפר

כיכר השבת | 17.05.24