כיכר השבת

ירושלים: משמרת הצניעות ביצעה לינץ' באישה בת 70

משמרות הצניעות חזרו לפעול? על-פי החשד אישה כבת 70 הותקפה שלשום בביתה בשכונת נחלאות בירושלים על-ידי קבוצת גברים שלדבריה היו לבושים כחרדים. הסיבה לתקיפה, לטענתה, על רקע קנאות דתית וזאת לאחר שהאשימו אותה בקיום פעילות מיסיונרית בביתה. כל הפרטים (חדשות, בארץ)

70
ישי כהן | כיכר השבת | ו' באדר | 29.02.12
ירושלים: משמרת הצניעות ביצעה לינץ' באישה בת 70
(צילום: אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לכתבה)

משמרות הצניעות חזרו לפעול? על-פי החשד אישה כבת 70 הותקפה שלשום בביתה בשכונת נחלאות בירושלים על-ידי קבוצת גברים שלדבריה היו לבושים כחרדים.

הסיבה לתקיפה, לטענתה, על רקע קנאות דתית וזאת לאחר שהאשימו אותה בקיום פעילות מיסיונרית בביתה.

האישה מאושפזת בבית-החולים 'הדסה עין-כרם' עם שברים בגפיים, פנים נפוחות ושטפי דם פנימיים.

התקיפה אירעה על-פי החשד ביום שני סמוך לשעה 21:00. מספר גברים פרצו לביתה, כפתו אותה באמצעות אזיקונים והיכו אותה בכל חלקי גופה.

הפשע: אירוח נשים חילונית

אתמול שיחזרה האישה לכתב 'הארץ' עוז רוזנברג, ממיטתה בבית-החולים: "אחד מהתוקפים אמר לי כי 'הם יודעים שהיא נוהגת לארח בביתה נשים יהודיות חילוניות ולצדן גם נשים שאינן יהודיות'. המפגשים הללו נועדו בכלל כדי ללמד אותן יהדות. אני מנסה לקרב אותן לדת".

על-פי הדיווח, התוקפים החריבו את תכולת הבית, והסתלקו מהמקום לאחר שבזזו עמם את מכשירי הטלפון ואת המחשב שברשותה.

"שמעתי צלצול בדלת", סיפרה האישה ל'הארץ', "בזמן ששוחחתי בטלפון בפתח, עמד גבר חרדי שלא הכרתי, בערך כבן 50, וביקש צדקה. זה היה נראה לי מוזר, כי בדרך כלל לא באים בשעות כאלה וגם לא לבד, זה תמיד בזוגות". האישה מעריכה כי תפקידו היה לבדוק כי בנה אכן עזב את המקום.

האישה המשיכה ושיחזרה: "רגעים ספורים לאחר-מכן צלצל הפעמון שוב והפעם עמדו בפתח כחמישה גברים שלא הכירה כולם לבושים כחרדים כשידיהם מכוסות כפפות גומי ופני שניים מהם מכוסות. בטרם הספיקה לומר דבר, דחף אותה אחד מהגברים פנימה והיתר סגרו מאחוריהם את הדלת.

"ניסיתי לצעוק לעזרה, להגיד למי שדיברתי איתו בטלפון שיעזור לי מהר, אבל לא הספקתי, אחד מהם הנחית מכת אגרוף בפני והטיח אותי אל הרצפה, בזמן ששניים נוספים כפתו את ידי ורגלי באמצעות אזיקונים, והיתר עורכים חיפוש בבית.

"הם אמרו שהם מחפשים מחשבים וקלטות וידאו עם חומרים מיסיונריים", סיפרה האישה וציינה כי כל ניסיונותיה לטעון כי נמסר להם מידע שגוי - לא שיכנעו אותם".

התוקף צילם בטלפון הנייד

היא הוכתה במכות אגרוף, בבעיטות ובמהלומות מוט ברזל. "הרגשתי את היד שלי נשברת ואת הדם מתחיל לזלוג". לטענתה, אחד התוקפים אף תיעד את מעשה התקיפה באמצעות הטלפון הנייד.

לאחר כחצי שעה עזבו התוקפים, והאישה ניסתה בכוחות אחרונים לעמוד על רגלה ולדדות החוצה מהבית. אולם שניים מהתוקפים, שהיו עדיין בסביבה, הבחינו בה ודחפו אותה חזרה לביתה, הושיבו אותה על כיסא והלמו שוב בקרסולה באלה, עד שגרמו לשבר. רק לאחר-מכן עזבו את המקום.

"לפני שהם הלכו סופית", סיפרה, "אחד מהם אמר לי: ‘אם יתברר שהמידע שקיבלנו באמת היה שגוי, נחזור ונסדר לך את הבית כמו שהיה".

במשטרה אמרו כי הם פתחו בסריקות נרחבות לאיתור התוקפים.

עוז רוזנברג כתב 'הארץ' שחשף הבוקר את הסיפור, סיפר ל'כיכר השבת': "מדובר באישה שמנהלת אורח חיים חרדי, ומתגוררת בתוך האיזור החרדי בשכונת נחלאות. היא סיפרה שזה מגוחך לחשוב עליה שהיא עושה פעילויות מסיונריות, שכן היא מלמדת אותן יהדות ולא להיפך, ואפילו האינטרנט שלה בבית הוא אינטרנט כשר".

תוכן שאסור לפספס
70 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
32
עדיין אין פלאפון כשר עם מצלמה , איך צילמו??.?
יוסייי01.03.12
31
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבובה שבתי29.02.12
30
אם אפשר גם את בית שמש
shaul29.02.12

הצגת כל התגובות

29
אף דתי לא יכה אישה בת 70 דתייה כי היא לא לבושה צנוע, שקר וכזב! אלו ערבים או שמאלנים מתחזים לדתיים והיכו יהודיה, זה הכל! וכמובן שהמשטרה אף פעם לא עוצרת את השמאלניים ואת הפושעים האמיתיים ורודפת אחרי חרדים. אבל אם היא משכנעת יהודים לעבור לנצרות והיא מסיונרית להעביר יהודים על דתם, זה משהו אחר, היא קיבל
א. לוי29.02.12
יש לא מעט דתיים אלימים וחרדים אלימים, כמו בכל חברה. לדעתך מותר להכות אשה בת 70 בשל פעילות מסיונרית אבל אסור בשל צניעות, לדעת מישהו אחר יהיה מותר גם בשל צניעות.
שי פישר29.02.12
דתיים בניגוד לחילונים יודעים שמלבד האח הגדול בטלויזיה שיש לו מצלמות גדולות, יש אבא בשמים שיש לו מצלמות עוד יותר גדולות והכל הוא מצלם ומביא את כל באי עולם למשפט בראש השנה ונגזר מי לחיים ומי למוות, מי לחולי ומי לרפואה, מי לעוני ומי לעושר. אבל השמאלנים אין להם אלוהים, הם בטוחים שהם ממשפחת הקופים של בע
א. 29.02.12
אצל החרדים
א.ב29.02.12
צודק ‏ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מולי29.02.12
28
הם קוראים לעצמם משטרת הצניעות-ואז נוגעי ומרביצים לאישה מסכנה,, שלא עשתה להם כלווווום!!!בושה וחרפה- איזה חילול ה׳! הם עושים שם רע ליהודים בכלל ולחרדים בפרט!,,איזה נבלות, שילכו לכלא וירביצו לאחד השני שם,,!!!!
אבי16.09.12
27
יכול להיות שהם כן חרדים ואז אולי נלמד עד איפה יכול להגיע עיוות של הדרך הישרה וקיצוניות
מ27.04.12
26
המשיח כבר כאן בירושלים השם שלו להגיד נ נח נחמ נחמן מאומן
חיים29.02.12
25
כידוע לאחרונה באזור נחלאות מטפלים בנושא התעללות בילדים ויש שכנים מהאיזור שאומרים שהיא קשורה לסיפור
טוקבקייט29.02.12
24
התוקפים המקוללים הללו, שהתקשרות מנסה עוד להדביק להם תווית של "משמרת הצנעיות". אין שום הצדקה דתית להתנהג כך! הלוואי והמשטרה תעשו את המוטל עליה לפי החוק, ותמהר למצוא את התוקפים ולמצות איתם את הדין!
329.02.12
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חייל דוס29.02.12
22
עם ישראל עכשיו כל אישה שתארח את האחיות שלה בבית תקבל מכות ? ומשמרת הצניעות זה עוד בדיחה אחת גדולה, אין לי בעיה שתפיצו אלונים ברחוב או שתנסו לשכנע ביפה אבל באלימות ? לעתיד לבוא בורא עולם ישאל אותם מי ביקש מכם לעשות את זה ? לכבוד מי עשיתם ? לכבודי ? עשיתם את זה רק לכבודכם לכבוד האגו המנופח שלכם
חרדי אסלי29.02.12
כי בדרך כלל הם שוכרים חילונים "ג'לובאקים" - גברתנים כדי לבצע את הפעילות ואף פעם לא שולחים חרדים וזה כנראה עוד פרובוקציה של חילונים נגד חרדים
חיים בנימין ג.29.02.12
21
לא יכול להיות שחרדים רגילים יעשו דבר כזה,זה בטח סתם פסיכופטים שנמצאים אצל כל ציבור וציבור.
דתל"י01.03.12
20
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שקר אין מצב ‏29.02.12
19
תמונות מגעילות?!
עדינה29.02.12
18
איכס רשעים עכשיו לכלא לכמה שנים טובות....
רחל27.04.12
17
חסר חילונים ששונאים את תאוצת הדת?
מבקש אמת29.02.12
הרבה חרדים הם בעצם חילונים בתחפושת.‏ הבעיה היא שחילונים מלידה לפחות מקבלים חינוך בסיסי לדרך ארץ.‏ ולמחופשים האלה אין לא דרך ארץ ולא תורה.‏ וזוהי התוצאה.‏ לחבורת הרוצחים האלה וגם לרבניהם ששולחים אותם לפעילות הפסולה שלהם כביכול בשם הצניעות אין גם עולם הבא.‏ אם כי ספק גדול אם מי שמרים מוט ברזל על אישה
אש דודי29.02.12
16
ניסו לשדוד אותה ותו לא. תפסיקו להמציא סיפורים
לא שפן29.02.12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אש דודי29.02.12
15
איך אפשר לעשות כזה דבר רועה לב
משהי16.05.12
14
"כל המרים יד על חבירו אין לא חלק לעולם הבא" אין זכות לאף אדם לשפוט אדם אחר אלא לפני בית-דין ועדים המעידים על המעשה שעשה. ש"ע. כל הכתבות הללו מביאות לדעות משונות של אנשים (בחלקם עמי ארצות גמורים) ללא דעת תורה כלל ואין לשמוע להם הן לטוב (שנראה כאילו טוב)וכל שכן למוטב. אם לא נדבוק ב"שלחן ערוך" בכל פר
להיות אמיתי29.02.12
13
המשטרה הוציאה הודעה בשעה האחרונה שנאמרת באמצעי התקשורת, שלא משמרת הצניעות פגעו באישה הזו. ואת זה אמרתי לכם לראשונה שלא יכול להיות שדתיים כך יפגעו באישה מבוגרת. עובדה !
א. לוי29.02.12
12
המצאה של המאה האחרונה , בושה ליהדות !!! היהדות לא דוגלת באלימות כי אם האיסלם הוכח תוכיח את רעך בסתר !!! בואו חשבון נפש על השחתת מידותיכם
moshiko6029.02.12
11
ועוד כביכול בשם הדת,‏ סביר להניח שגם פה הם פעלו בטעות,‏ ושלא יחשבו שזה בא מקדושה יתירה,‏ אלא מאקשען שיש להם בבטן,‏ שמתפוצץ דווקא במקומות הלא נכונים ובלי הבחנה כלל.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כועס!‏29.02.12
10
נגד כל שטות הקירות מלאים בחתימות כל גדולי הדור, אבל ראיתם פעם מודעה נגד אלימות?! מודעת אחת??!
צביעות!!29.02.12
אפי' העדה החרדית יצאה "נגד אלימות" במודעה מיוחדת !!!
חזקי29.02.12
וזה האמת הכואבת !!!
חרדי שפוי וחרד29.02.12
9
שניסו למנוע אותה מלהפיץ יהודת. הצליחו לטשטש עקבות ולהאשים את החרדים...
מאיר פ.03.04.18
8
כל מי שלומד קצת תורה , מבין שאין מקום לאלימות ביהדות ,אם כי באיסלאם ולכל האלימים: אתם משחיתים את המידות שלכם ויש דין ודיין !!!
moshiko6029.02.12
משמרות צניעות היא איראן. פעם היה גם באפגניסטן אבל האמריקאים סגרו אותם אחרי המלחמה, אולי כדאי שהאמריקאים יבואו לישראל ויסגרו גם את משמרות הצניעות היהודיות.
ש29.02.12
7
יש להם רבנים מורי הלכה, שבדקו טוב טוב, והזהירו, שהרי אין מענישין אלא אם כן מזהירין.
דן סגל29.02.12
ואולי על רקע חילול כבוד המשפחה תתקע גרזן באחות שלך
klozone29.02.12
יש גבול ואם הם שאלו רב פשוט שמותר
מרן01.03.12
מהיכרות אישית עם האישה הצדיקה הזאת שרבים החזירה למוטב ועוסקת יום וליל בהפצת יהדות אישה שמסרה את נפשה על היהדות אין לך בושה לכתוב כאלה דברי הבל ורשעות צריך לגנות את האנשים הללו. ולהושיב אותם בכלא לבלות שמה את שארית חייהם יתמו חטאים מן הארץ ורשעים עוד אינם
משה29.02.12
6
האם משהו יכול להסביר לי איך שרבבו שם של ארגוננו משמרת הצניעות אזור המרכז עם סיפור שקשור בכלל לארגון יד....
משמרת הצניעות29.02.12
כי בדרך כלל הם שוכרים חילונים "ג'לובאקים" - גברתנים כדי לבצע את הפעילות ואף פעם לא שולחים חרדים וזה כנראה עוד פרובוקציה של חילונים נגד חרדים
חיים בנימין ג.29.02.12
5
לא שמענו שהמשטרע עשתה משהו, לא שמענו גם על עשרות התקיפות כלום. הדוב מישראל ביתנו טוען שהמשטרע לא מצאה חשודים... הצביעות של המשטרע הציונאצית דוחה!!!
משטרע ציונאצית02.03.12
4
הם רשעים נלחמים במשיח עצמו המשיח הוא רבי נ נח נחמ נחמן מאומן כן כן מי שרוצה יקבל ומי שלא היפסיד
חיים29.02.12
3
לצערי עלי לומר שאין יותר מסוכן מהדת,ולא משנה איזה דת,העובדה ההיסטורית מוכיחה שהמדע החל להתקדם בצעדי ענק עם שיחרורה של החברה מכבלי הכנסיה הנוצרית. זכורני לפני 50 שנה בהיותי ילד ברחוב יואל מול סאטמאר ,איך ניפצו חלונות של שכני על תליית דגל המדינה או החזקת מכשיר טלויזיה,החרדים רוצים דמוקרטיה רק שזה לטו
מיכאל29.02.12
2
ואין לה קשר למיסיון, אז ימח שמם וזיכרם של התוקפים.
חולי נפש29.02.12
1
זה לא קשור בכלל להיותה נוצריה/ מיסיונרית זה בגלל היותה חברה/אחראית על קבוצה של פדופלים שמענים ואונסים ילדים קטנים
רון09.08.23
אולי גם יעניין אותך
בארץ

אחרי העימות עם אח החטוף: ח"כ מילביצקי התקשר והתנצל

כיכר השבת | 31.05.24

למען החטופים

בישראל מגיבים לחמאס: "לא תהיה הפסקת אש בלי עסקה"

כיכר השבת | 31.05.24

אחרי פיגוע המטען: הגיעו לתפילה בהר עיבל ועוכבו בידי צה"ל

כיכר השבת | 31.05.24

חוף צ'ארלס קלור

נער כבן 15 טבע בחוף בתל אביב; נאלצו לקבוע את מותו בזירה

קובי אטינגר | 31.05.24

מרימון וירי נ"ט

רס"ל במיל' אדר גבריאל וסמל יהונתן אליאס נפלו בעזה. הי"ד

ב. ניסני | 31.05.24
ש

שברנו את השוק

ביטוח משכנתא במחיר שלא צריך לקחת בשבילו משכנתא

כיכר בשיתוף ליברה | מקודם

קיץ, חם

תחזית מזג האוויר: עליה נוספת בטמפרטורות; חם מהרגיל

כיכר השבת | 31.05.24

עדכונים שוטפים

חמאס פרסם סרטון עם קולה של החטופה נועה ארגמני; כטב"מים נפלו בצפון | מתעדכן

כתבי כיכר השבת | 31.05.24

ההתעמרות נמשכת

אחרי האולטימטום של גפני: המשכורות בחינוך העצמאי יכנסו

חנני ברייטקופף | 30.05.24

לקראת הדיון הדרמטי

היועמ"שית: על מערכת הביטחון להתחיל לגייס 3,000 חרדים

דוד הכהן | 30.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

"הוחלט לפנות קראוונים" • צפו

בחורי ישיבה מנסים להשתלט על השריפה: צפו בתיעוד מבי"ש

איצלה כץ | 30.05.24
ש

מבחן המיומנות

מתנדבי זק"א ת"א תרגלו בהרצליה אירוע חירום בשיתוף העירייה וכוחות החירום והביטחון

כיכר בשיתוף זק"א ת"א | מקודם

רצח עם או נורמליזציה?

הלנו או לצרינו? מ"המגדל הלבן ברמלה" ועד יחסי סעודיה וישראל

ישראל שפירא | 30.05.24

"3,2,1" - ופיצוץ 

מרהיב: כך נראה פיצוץ מבוקר של 350 מוקשים ברמת הגולן

דוד הכהן | 30.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם
ש

בריאות זה הכול

מעמד היסטורי לראשונה ברכסים – למען שמירה על בריאות התושבים

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם