כיכר השבת

לא רק בית יולדות

הקמפיין החדש של "מעייני הישועה" הופך אותו לבית חולים מהשורה הראשונה

הקמפיין החדש של מעייני הישועה משדר את מה שבשנים האחרונות הם מנסים לבסס: כבר לא בית יולדות, כבר לא רק מחלקות יולדות מלאות ועמוסות, אלא בית חולים לכל דבר ועניין (מנתחים קמפיין)

29
חיים קליגר | כיכר השבת | ד' באלול | 19.08.15
הקמפיין החדש של "מעייני הישועה" הופך אותו לבית חולים מהשורה הראשונה
(סריקה, מתוך הקמפיין החדש)

תארו לעצמכם שאת שירותי השיטור במדינת ישראל היו עושות חברות פרטיות, איך לדעתכם זה היה נראה? האמת, יתכן שבטחון האזרחים היה טוב יותר ממה שהוא היום, אך שירותי הבריאות בישראל ניתנים כיום בצורה כזו פחות או יותר.

מבנה שירותי הרפואה בישראל מחולקים כך פחות או יותר, ישנם את מוסדות הרפואה של המדינה, הנקראים בתי חולים ממשלתיים, רוב בתי החולים בישראל הינם כאלה, ישנם את בתי החולים הציבוריים, אלו בתי החולים של קופות החולים וישנם את בתי החולים הפרטיים, אלו שמוכרים לאזרח שירותי בריאות בהתאם למה שכדאי וכלכלי להם.

כעת נלך מעט לאחור, בתי החולים הממשלתיים הינם בתי חולים שמתוקצבים במאת האחוזים על ידי המדינה, בתי החולים של קופות החולים הם בתי החולים שקופות החולים מפנות אליהם את לקוחותיהם והם בעצם קונים שירות אצל עצמם עבור לקוחותיהם, בתי החולים הציבוריים, הם אלו שעומדים באמצע, מתוקצבים חלקית ובחלק השני הם צריכים לדאוג לעצמם למשאבים ולהכנסות, ובתי החולים הפרטיים הינם עסקים לכל דבר ועניין, הם מחליטים את מי הם מקבלים בשעריהם, הם מוכרים לציבור רפואה פרטית, נשמע מסובך? אמרתי לכם כבר בהתחלה, שנהיה בריאים, זה תמיד עדיף!

גם כאן הצרכן או הלקוח החרדי מחוזר, אחד התחומים היותר רווחיים לבתי החולים זה הלידות, ומשכך, ניתן להבין את מסעות הפרסום שישנם במדיה החרדית של מחלקות היולדות בכל בתי החולים בארץ, גם הטיפול בילדים שהוא יחסית בעז"ה טיפול קצר ולא דורש אישפוזים ארוכים הוא טיפול רווחי וכדאי, גם כאן ניתן לראות את הפרסומים בתחום ואם נדבר על טיפולים אמבולטוריים שם בכלל ישנה הכנסה גדולה למרכזים הרפואיים, וככל שהמשפחות גדולות יותר כך הופך הפרסום בקרבם למשתלם יותר.

אחד מבתי החולים היותר מזוהים כחרדיים הוא "המרכז הרפואי מעייני הישועה" בבני ברק, לא רק ממיקומו הגיאוגרפי ניתן להבין עד כמה הוא מחובר לציבור החרדי, גם מייסדו ומקימו ד"ר רוטשילד הינו יהודי חרדי שהפך חלום למציאות והקים בית חולים חרדי על טהרת הקודש בליווי בעיצה ובהדרכה של גדולי ישראל ועד היום על כל צעד ושעל שנעשה במרכז הרפואי הם מורי הדרך מבחינה הלכתית.

המופלא יותר הוא הצד הרפואי – מקצועי של המרכז הרפואי מעייני הישועה, אם פעם זה היה יותר בית יולדות, כיום ניתן לראות מחלקות כמו קרדיולוגיה, כירוגיה, ילדים, וחדר מיון מלאים בחולים המגיעים מכל אזור המרכז לקבל טיפול מקצועי במעייני הישועה, זו גם ההזדמנות להזכיר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו בחר לעבור טיפול כירוגי במעייני הישועה בחודשים האחרונים, דבר שקיבל פררסום בכל כלי התקשורת.

בשנה האחרונה הייתה הזירה השיווקית של מעייני הישועה מעט שקטה יותר, אם עד השנה האחרונה היה מעייני הישועה בקמפיינים במדיה החרדית, בשנה האחרונה כמעט ולא ראו אותו. כמי שמכיר מעט את הנפשות הפועלות הבנתי שמשהו מתבשל מאחורי הקלעים, ואכן, לפני כחודשיים הגיעה הבשורה על מינויו של הרב שלמה רוטשילד למנכ"ל המרכז הרפואי מעייני הישועה, מינוי לא מפתיע, הרב רוטשילד היה מ"מ המנכ"ל במשך מספר שנים ובאחרונה מונה למנכ"ל. כחודשיים לאחר המינוי אנו מתבשרים על קמפיין גדול שיוצא בימים אלה לדרך והוא נחשף כאן ב"כיכר השבת" לראשונה.

בכדי להבין מעט את החשיבה שמאחורי הקמפיין שוחחנו עם המנכ"ל הנכנס הרב שלמה רוטשילד.

לאחר הברכות על המינוי, נשמח לשמוע ממך שורת סיכום על פעילותו של "מעייני הישועה" עד כניסתך לתפקיד, ושורת חזון לקראת תפקידך?

"המרכז הרפואי הוקם לפני 25 שנה בקיץ תש"ן. כעת אנו נכנסים לשנת חצי היובל ונציין זאת אי"ה בשורה של אירועים וציוני דרך. עד כה נפתחו במרכז הרפואי 15 מחלקות שונות ועוד עשרות יחידות ומכונים רפואיים המשרתים למעלה מ-150,000 מטופלים בשנה מכל רחבי הארץ".

"מי שלא היה היה במעיני הישועה בשנים האחרונות, לא יכיר את בית החולים. המקום עבר שינוי משמעותי בפיתוח ובנייה של מחלקות רבות ואנו בעיצומו של מהפכה. אנו בית חולים קהילתי ובשל כך אנו מתעתדים בקרוב לפתח עוד עשרות שירותים רפואיים הנצרכים בקהילה. זה עתה השקנו תוכנית חומש לפיתוח ובינוי של מחלקות חדשות".

"זה עתה אנו משלימים את עבודות הפנים של מרכז בריאות הנפש אשר יפתח בחודשים הקרובים ולצד זאת אנו נמצאים בתהליך בניה מואץ של בנין נוסף - מרכז היידן לקרדיולוגיה. אנו משנים את תפיסת הבריאות המגזרית באזורנו באופן כזה שמרבית שירותי הבריאות הנצרכים בקהילה ינתנו באופן מקצועי כאן במעיני הישועה וברוח היהדות".

"מעיני הישועה זכה לסגל רפואי מרשים הכולל נבחרת של טובי הרופאים בישראל אשר הצטרפו בשנים האחרונות לניהול המערך הרפואי של מעיני הישועה. באחרונה קראתי בעיתון שאפילו ראש הממשלה בחר לעבור טיפול רפואי מסוים כאן במעיני הישועה. הצוות הבכיר הזה הולך ומתרחב כל הזמן. אנחנו מגייסים רק את הרופאים הטובים והמומחים ביותר בתחומם ובעלי ניסיון ורקורד עשיר ומוכח".

מה הם לדעתך האתגרים העומדים בפני מערכת הבריאות בשנים הקרובות?

"האתגרים הם אלו שסגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן שם עליהם את האצבע ושבהם הוא אכן מתכוון לטפל: הורדת העומסים בחדרי המיון, הרפורמה בבריאות הנפש והטיפול בקשישים. בכולם כאמור מטפל במסירות ובאחריות סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ומכאן נאחל לו הצלחה בתפקידו".

מה האתגרים העומדים בפני מעייני הישועה בשנים הקרובות?

"תוספת חדרי ניתוח על הקיימים. ב"ה יותר ויותר מטופלים בוחרים להינתח באופן ציבורי ע"י הרופאים המומחים של מעיני הישועה. בתחומי אורתופדיה, כירורגיה, נשים וילדים. העליה המשמעותית במספר הניתוחים דורשת מאיתנו היערכות בבניית חדרי ניתוח נוספים".

"תחום אחר נוסף שאנו צריכים להיערך אליו הוא נושא מבורך של הלידות. ב"ה אנו בית החולים השלישי בישראל במספר הלידות וציבור היולדות בדרך כלל מרוצה מאוד ועל כן הן מצביעות ברגליים ושבות ויולדות אצלנו".

"הגידול הטבעי לצד הביקוש הנוסף ממעגלים רחבים יותר לבוא וללדת אצלנו, הביא אותנו באחרונה לבנייה של מיון יולדות חדש, תוספת חדרי לידה ושיפוץ כלל חדרי הלידה. זה ידרוש מאתינו בקרוב גם לפתוח מחלקה נוספת ליולדות או מלונית ליולדות כדי לעמוד בביקושים".

"משימה נוספת היא גיוס רופאים מומחים נוספים וכן גיוס תרומות מנדיבי עם לצורך בניית שירותי הבריאות השונים והמשך פיתוח בית החולים".

האם המיקום הגיאוגרפי שלכם בבני ברק והאופי החרדי של "מעייני הישועה" לא מרתיע חולים שאינם חרדים לבוא בשערי בית החולים?

"אנו מקבלים כמובן את כולם. שמו הטוב של בית החולים הולך לפניו בכל הארץ. אנו מקבלים מטופלים וגם יולדות מדן ועד אילת. ניתן לראות בהחלט מטופלות מאזור השומרון ויולדות מתל אביב. זה מחמיא לנו שאכן השירות שלנו הוא כמו הסלוגן "מקצוענים עם נשמה". נאחל לך המון הצלחה בתפקידך המאתגר!

הקמפיין החדש

וכעת לקמפיין, הקמפיין הנוכחי של המרכז הרפואי "מעייני הישועה" משדר את מה שבשנים האחרונות מנסים לבסס במעייני הישועה, כבר לא בית יולדות, כבר לא רק מחלקות יולדות מלאות ועמוסות, אלא בית חולים לכל דבר ועניין, עד כדי כך שבכל הקמפיין כולו (נתנו לנו להעיף מבט על כל הקמפיין) לא מוזכרת כלל מחלקת היולדות.

(סריקה)
(סריקה)
(סריקה)

השימוש ברופאים כפרזנטורים של הקמפיין, הצבת פרופסורים מהשורה הראשונה בתחומם בחזית המודעות כשהם בעצם מביאים את הפן המקצועי של בית החולים ומגוון המחלקות הפעילות בבית החולים עושים בדיוק את השירות החשוב למעייני הישועה ומציבים אותו בשורה הראשונה של המרכזים הרפואיים בישראל. ציון מספר המקרים שטופלו על ידי הרופאים מדגיש את הניסיון הרב שלהם, מה שבדרך כלל מעניין אותנו כפציינטים.

ואחרי שקראנו את כל המדור הזה נוכל גם לראות את הקמפיין הזה, איך הוא בעצם לוקח את המחלקות "הרווחיות" יותר של המרכז הרפואי ושם אותם בקדמת הבמה, כי גם המרכז הרפואי "מעייני הישועה" כמו המרכזים הרפואיים של הדסה או שערי צדק, הם עמותות שצריכות לדאוג להכנסות, ועד שתקציב הבריאות לא יתן מענה לפעילותם המלאה של בתי החולים הם יצטרכו לדאוג להכנסות.

צילום: גוגל מפות

(על הכותב: המדור נכתב מידי שבוע ע"י חיים קליגר מנכ"ל מגזין "זמן" ובעלי משרד היעוץ חיים קליגר אסטרטגיה תקשורתית ושיווקית. לפניות kligerc@gmail.com)

תוכן שאסור לפספס
29 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
25
את הפרסום, מראש הפרסום משבח ומתהלל ברופאיו ולא מזכיר אפילו רופאה אחת,ויש שם רופאות (לפחות יש...) עצוב מאוד שבחרו מראש בקמפיין שמראש עושה אפליה מגדרית, דבר שני-היחס שקיבלתי במיון יולדות היה מזעזע, קחו מראש 3-4 שעות המתנה לרופא במיון אם זה לא התקדמות ללידה, מה שבכל בית חולים לוקח גג חצי שעה - שעה. אז
אשה מבני ברק07.11.15
24
חבל מאוד שבחודש אדר מעייני הישועה והעומדים בראשה רוטשילד ורביד שפכו את דמו של ד"ר חן. הוא הקים את חטיבת היולדות והביא אותה להיות המחלקה השלישית בגודלה בארץ! מי זה לסין? שיחזור לנשות תל אביב ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה23.08.15
23
בושה וחרפה!! איך אפשר להוציא כזה קמפיין על גבו של ד"ר חן שמסור לבית החולים ולמחלקה במשך שנים רבות. איפה רבני בית החולים שנותנים יד לשפיכות דמים כזו מכפירה? זה חודש הרחמים והסליחות???? מישהו יתן את הדין על כך.
שרית23.08.15

הצגת כל התגובות

22
עד היום אני אוכל את רצף הרשלנויות שקרה לאשתי שם ...לא יועילו שום קמפיינים..הגיע הזמן שיתחילו לשפר את המערכת והיחס כלפי אנשים
מישו23.08.15
21
החרדים כמו תמיד לוקים בשנאה עצמית. אימי הופנתה ע"י אחד מגדולי המבינים בנושאי רפואה, ואולי הגדול מביניהם, למעייני הישועה ועברה טיפול מסובך בהצלחה גדולה, ובכל נושא כדאי לברר איפה הכי נכון לפנות. בכל מקרה הנושא הדתי והאוירה חשובים מאד. ומחינה זאת אין מקום טוב יותר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב21.08.15
20
כבית חולים חרדי אני מצפה ליחס ורגישות, מה שאין במקום הזה. מנסיוני ומנסיון חברותי ולא בלידה אחת. היחס של המיילדות והצוות במחלקה שואף לאפס ! לא רוצה להתקרב לשם ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רותי31.07.16
19
בושה לבית החולים מעייני הישועה ולכל הרבנים שבסיעתא דשמיא גנבו את ניהול המחלקה מד"ר חן בצורה מכוערת ומניפולטיבית . על כמה לאווים עברתם ? "לא תגנוב" "לא תחמוד" " לא תעמוד על דם רעך " .נישלתם אותו מתפקידו בצורה הכי מבזה . שפכתם את דמו - תתביישו. הקב"ה שבשמו פעלתם זוכר הכל.
י.ג23.08.15
18
במקום לייבא כמה פרופסורים פנסיונרים מבתי חולים אחרים תוסיפו רופאים וצוות בשטח זו חוויה מאד קשה להמתין שעה ויותר לרופא במיון או בנשים, אין מהירות תגובה במיון במקרה חירום הם אפי' לא יודעים היכן נמצאת ערכת החייאה ואיך מפעילים את זה אין מנגנון בקרה פנימי יעיל שערוריות מטויחות איך אמר ר' חיים זה בית ח
נאור21.08.15
17
והתרשמתי מאוד לטובה ..... באתי מירושלים ......... לשלוש ניתוחים שונים .... ואני לא מתחרט היחס המקצועיות וההרגשה הטובה פשוט מקצוענים עם נשמה !!!
מגידו20.08.15
16
מקום מצוין אווירה הכי כייפית יחס אישי חם ואוהב לכל אחת ומעל הכל האוכל והמבחר כמו מלון
גרה מול ביה"ח20.08.15
15
מוסד חרדי תורני צריך להתבייש במהלכים הערמומיים שנקטו מנכ"ל ביה"ח והמנהל הרפואי בהדיחם את מי שהקים את האגף למיילדות השלישי בגודלו בארץ. התנהגות ראשי המוסד הביאו אותי למסקנה שאין לסמוך על ארגון שכך פועל. שכחתם שאפילו יום כיפור לא מכפר על עבירות בין אדם לחברו.
דוד24.08.15
14
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריאל20.08.15
13
אני מזועזעת מכך שמעייני הישועה ומנהליה פעלו נגד ד"ר חן בצורה בלתי מוסרית בפועלם מאחרי גבו להחליפו. מי זה ד"ר חן? הוא הקים במו ידו מאפס לפני 25 שנה אגף שהגיע למקום השלישי בגודלו בארץ.רק אדם כמוהו ,נוח לבריות,ירא שמיים וזהיר בכבודו של כל אדם,היה יכול לתמרן בין כל הלחצים ולהצליח במה שהוא רואה כמפעל חיי
מירי24.08.15
12
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריאל20.08.15
11
לצערינו הרב, אלף קמפיינים לא יעזרו לבית הרפואה הזה החולה אנושות. מייבאים פנסיונרים בעלי שם הפועלים שם במערכת מסואבת כשאין סנכרון בין המערכות. לא ממליץ לאף חולה להגיע למיון ו/או להתאשפז באחת המחלקות. רק חולים סופניים ויולדות כמובן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי20.08.15
10
שכחתם איפה דר חן שלנו מומחה למילדות וגינקולוגיה, שכהן כמנהל חטיבת נשים - יולדות במרכז הרפואי מעיני הישועה בבני ברק מאז הקמתה ב-1990 – עד היום.....
רבקה בטיטו20.08.15
9
הם אלופים ברפואה. עשו מהפכה בתחום הדתי עד שרבים מהציבור הדתי והחרדי בירושלים עזבו את שערי צדק. הם שדרגו את כשרות המזון. שבת נשמרת הדקדקנות. מכשור טכנולוגי בעיניני שבת טומאת כהנים. מסע יח״צ אדיר שלהם בכל תחומי התקשורת. את כל שנוי היחס לצבור החרדי עשה הרב שהוא היום מהבכירים בהדסה (נשלח באמצעות כיכ
נחמן רוזנשטרייך19.08.15
8
גם ד"ר חן ש"בנה במו ידיו את בית החולים" יודע לטייח דברים כשבא לו...פעם שעדיין היה לד"ר רוטשילד קצת סמכות המצב היה נראה אחרת היום שלא שמים עליו הרופאים עושים שם מה שהם רוצים גם בפן הרפואי וגם ביחס המזעזע שהם נותנים לחולים ולבני משפחותיהם ....וכל החכם ידיר הוא ובני משפחתו מבית החולים זה
מישו25.08.15
7
חבל שככה פעלתם תחת אינטרסים של המנהל הקטן הזה לא אזכיר שמו צעיר-השתלט על כל הבית חולים בירושת ... "על עוזבם את תורתי...."-מותר להודות גם באשם!!! זוהי חרפה ועוול מוסרי שאין דומה לו ותשלמו עליו -לא זורקים בנ"א שנתן נשמה וחיים במחלקה שדחפה לכם מליונים!!! תתביישו -אלוקים מואס בכם
יולדת מהמרכז24.08.15
6
צעד חכם עשו מעייני הישועה שהביאו חבורה של זקנים "לנהל" ולמלא את מחלקת גריאטריה אין לכם בושה ? הציבור לא טיפש רוטשילד לך הביתה, רוטשילד אחד כבר כמעט הרס את מעייני הישועה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עדי24.08.15
5
אני קורא את הכתבה ולא מבין איך לא מוזכר ד"ר חן, מייסד ומנהל מחלקת יולדות. היתכן ובשביל תרגיל שיווקי מלבינים פני יהודי יקר? אוי למוסד חרדי שמתנהג כך אל מיסדיו. אותי ואת משפחתי, כלקוח, הפסדתם!.
שי24.08.15
4
כל הדיבורים לא שווים כלום. אין לי מקום לחנות. אין לי סיבה להגיע לשם
מיכאל20.08.15
3
אם אינך יודע חיים יקירי! אבל מעייני הישועה זה המקום הכי לא בטוח להכנס שם לשום טיפול ואפילו לתחבושת פשוטה, ולאחרונה יש תחקירים על השחיתות בבית חולים זה, אז שיעשו אלף ואחד קמפיינים, מי שמרחם על חייו שלא יעבור את מפתן בי"ח זה. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם ציוותה התורה הק'.
משה19.08.15
2
לרמוס אדם בעודו חיי זה מה שעשו בבית חולים הזה אחרי כל הטרליוני לידות שקבלו מ​האלוקים שלהם כנראה שמלמעלה יפעלו נגדכם אחרת.... איפה הרבנים של הבית חולים??​?​ ישינים בבנין החדש שמתכננים בעתיד....אם יגיעו לשם חוסר הכרת הטוב מינימליסטי לבנ"א ק"ו לרופא ק"ו רופא מנהל קל וחומר לבנ"א חובש כיפה-הרי אתם
מישו תל אביב26.08.15
1
לא יודע את טיב בית החולים, אבל לאחר אחד הלידות, כאשר אני בתור בעל, באתי לבקר את זוגתי, ולהביא לה חפצים חשובים, לא נתנו לי להיכנס, מסיבה, שזה לא שעות ביקור, לא בקשתי להיכנס לחדר, לא להפריע חס ושלום, רק להיכנס לקומה, להביא את החפצים לשאול בשלומה וללכת. (בשעות הביקור הייתי בעבודה ולא יכולתי להגיע, ג
א.ג.24.08.15
לשער, והיה צריך לאפשר לך לקומה או לפחות לקפיטריה. אך עליך להבין שיולדות זקוקות לשקט ולפרטיות ולא לגברברים שיסתובבו במסדרונות. כאשר השטח "פנוי" הן יכולות להסתובב גם עם חלוק בית החולים, לא כך כשבני זוג מסתובבים במיסדרון. לשם כך ייעדו את הקפיטריה.
מיכל26.08.15
אולי גם יעניין אותך
פרסום ושיווק
ש

נתיב מדיה השיקו את המיתוג המרענן

כיכר בשיתוף נתיב פרו | מקודם
ש

סקר מכון 'שילוב' מגלה:

80% מהציבור החרדי נחשפים למודעות רחוב ורואים בהן ערוץ מידע חשוב

כיכר בשיתוף גיל סטריט | מקודם
ש

תודה אמא, בזכותך אני מוגן

גדו"י בקמפיין האומיקרון למגזר החרדי

כיכר בשיתוף משה"ב | מקודם
ש

חיסונים, בוסטר ושפעת

משרד הבריאות בבליץ הסברה בתקשורת החרדית

כיכר בשיתוף משה"ב | מקודם
ש

קמפיינים חדשים למגזר החרדי

חזרה ללימודים, חיסונים לצעירים ומנת תגבור למבוגרים

כיכר בשיתוף משרד הבריאות | מקודם
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם
ש

חברת הפרסום הותיקה

AIG הכריזה על כניסה והשקעה במגזר החרדי

כיכר השבת | מקודם

קידוש ה' • צפו

שליח החדשות הניח תפילין בעצרת התמיכה

איציק אוחנה | 24.05.21

דרמה בעולם הפרסום

במגרש הגדולים: המשרד החרדי פתח מחלקת דיגיטל

חנני ברייטקופף | 19.11.20

ניהול משברים

כך מנע מנכ"ל ויקטורי משבר תקשורתי גדול

מוטי רובינשטיין | 29.06.20
ש

עולם ההטבות

סמסונג חדש שיגרום לך לחייך וגם יחסוך לך כסף

כיכר בשיתוף מרכניל | מקודם

צפו

סרטון הברכה החגיגי של משרד הפרסום החרדי

כיכר השבת | 08.04.20

פתרון יצירתי

ויראלי: ככה איחל משרד הפרסום 'חג שמח'

יאיר טוקר | 07.04.20

מיזוג חדש

חטיבת 'גיל פרסום' התמזגה לתוך 'תוצאות אפקטיביות'

כיכר השבת | 24.12.19

התחדשות ושינוים

קבוצת גל אורן: שרה גל פורשת, מאיר גל יחליף

יאיר טוקר | 24.10.19
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

סערת הסתת לפיד

התסריטאי: "אנשים הגזימו עם התגובות"

איציק אוחנה | 06.08.19

בחירות 2019

'בולטון' לא ינהלו את קמפיין יהדות התורה

איציק אוחנה | 28.07.19

משרד הפרסום 'מימד' זכה בשני פרסים יוקרתיים

כיכר השבת | 11.07.19

הצטרפי להצלחה

מאמע מחפשת אותך: יש לך את הכישורים?

כיכר השבת | 28.03.19
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

הצטרפו להצלחה

דרוש/ה מנהל/ת משרד, בואו לעבוד אצלנו

כיכר השבת | 24.03.19

דרעי חשף את צוות קמפיין בחירות 2019

ישי כהן | 22.01.19

אלימות ומעצרים

הקרב הסוער על לוחות המודעות בירושלים

שאול כהנא | 18.10.18