סקר מכון 'שילוב' מגלה:

80% מהציבור החרדי נחשפים למודעות רחוב ורואים בהן ערוץ מידע חשוב

סקר נערך ע"י מכון 'שילוב' בתקופת החגים, בו נשאלו כ-400 גברים ונשים מהמגזר החרדי במדגם ארצי, אקראי ומייצג של אוכלוסייה זו. הסקר מבסס את מעמדן של מודעות הרחוב כמדיה עם אחוזי חשיפה מהגבוהים בתחום (פרסום)

(צילום: יח"צ)

סקר דעת קהל שנערך לאחרונה בקרב מאות נשאלים בציבור החרדי מגלה, כי מודעות הרחוב בריכוזי הערים הן מדיה פרסומית בולטת ומשפיעה מאד במגזר, כאשר קרוב ל-80% מהציבור נחשפים אליה לפחות פעם בשבוע. הסקר נערך ע"י מכון 'שילוב' בתקופת החגים, בו נשאלו כ-400 גברים ונשים מהמגזר החרדי במדגם ארצי, אקראי ומייצג של אוכלוסייה זו. הסקר מבסס את מעמדן של מודעות הרחוב כמדיה עם אחוזי חשיפה מהגבוהים בתחום.

בנוסף, הסקר בחן עוד את מידת החשיבות שרוחש הציבור כלפי מודעות הרחוב כערוץ מידע מרכזי. מהנתונים עולה כי 78% מהציבור החרדי תופס אותן כחשובים מאד. מרביתם ציינו שיש לפרסום בלוחות המודעות יתרונות על פני פרסום במקומות אחרים כאשר היתרון העיקרי הוא הנגישות שלו לציבור שאינו חשוף לעיתונות או לאינטרנט. אחרים ציינו את היותו בולט מאד, מתאים לציבור החרדי ונמצא במקומות מרכזיים.

ב'גיל סטריט' – זכיינית לוחות המודעות הגדולה בציבור החרדי הגיבו לממצאי סקרו מכון שילוב ואמרו, כי "הוכח שוב כי גם בשנת תשפ"ג, בעולם דיגיטלי מהיר ומתקדם, עדיין מודעות הרחוב הינן זירת פרסום חזקה ומשפיעה מאד בציבור החרדי. הסיבות לכך הן רבות: מודעות הרחוב מוצגות ברחובה של עיר ומעניקות אמינות רבה למסרים הכתובים בה. בנוסף, בניגוד לתמונות בעיתון או במקומות שונים שצריכים לדפדף ולהגיע אליהם, כאן המודעה ניצבת מול העיניים ואין אפשרות להימלט ממנה. וכמובן, מודעות התלויות בסוף השבוע ונשארות במהלך השבת, מול אלפי העוברים והשבים, יש להן אפקט עצום".

חטיבת 'גיל סטריט' מבית גיל גרופ היא הזכיינית המובילה בתחום מודעות הרחוב בריכוזים החרדיים, וחולשת על מעל 1,000 לוחות מודעות.

דוד גלפרין יושב ראש קבוצת גיל גרופ (יח"צ)

החברה מתמחה בהפקה והדבקת מודעות בפריסה ארצית עבור חברות גדולות, משרדי פרסום, רשתות שיווק ועמותות, וכן מספקת שירותי דיוור ישיר וקד"מ במגזר החרדי, שלטי חוצות גדולים, כמו תחנות אוטובוס, נקודות מכירה ומכוונים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר