כיכר השבת

תעשיית עדי המדינה

נתניהו במתקפה: 'מאיימים על אנשים ודורשים ללכלך עליי'

"קשה להאמין שבמדינת ישראל, ב-2018, מפעילים לחצים על אדם לשקר ולהיות עד מדינה": נתניהו בסרטון חדש תוקף את תופעת עדי המדינה שמגויסים נגדו על ידי המשטרה בזה אחר זה. צפו (בארץ)

64
אלי רוטמן | כיכר השבת | כ' באדר | 07.03.18
המתקפה של נתניהו עד תופעת עדי המדינה (צילום: מתוך הפייסבוק של ראש הממשלה)

"אני לא נוהג להגיב על 'הכותרות המרעישות' כביכול, אבל קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי" - כך פותח ראש הממשלה בנימין נתניהו את הסרטון החדש שפרסם הערב (רביעי).

בדבריו, מתייחס נתניהו לחתימתו של יועצו לשעבר ניר חפץ על הסכם עד מדינה בפרשיות השונות המתנהלות נגדו בחשד לפלילים, זאת לאחר חתימה דומה של מקורביו לשעבר שלמה פילבר וארי הרו.

"קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים, אומרים לו: 'שקר, תהיה עד מדינה' - והוא מסרב. קשה להאמין שבמדינת ישראל, בדמוקרטיה שלנו ב-2018, יש דברים כאלה", אומר ראש הממשלה.

"אז אני רוצה להגיד כמה מילים על תעשיית עדי המדינה", ממשיך נתניהו: "לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם: ״החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו".

"כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום".

"אז הם ימשיכו בשלהם ואני אמשיך בשלי, בעשייה ההיסטורית כאן למען מדינת ישראל. וימים יגידו עד כמה הביקור הזה היה חשוב לביטחון ישראל".

נתניהו הודה לרבים רבים שממשיכים לדבריו לתמוך בו, ברעייתו ובמשפחתו. "זה מחמם את הלב שלנו תמיד, ובייחוד בימים האלה", סיים ראש הממשלה.

צפו בווידאו

תוכן שאסור לפספס
64 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
38
פרק כב א לַמְנַצֵּחַ עַל־אַיֶּלֶת הַשַּׁחַר מִזְמוֹר לְדָוִד: ב אֵלִי אֵלִי לָמָה עֲזַבְתָּנִי רָחוֹק מִישׁוּעָתִי דִּבְרֵי שַׁאֲגָתִי: ג אֱלֹהַי אֶקְרָא יוֹמָם וְלֹא תַעֲנֶה וְלַיְלָה וְלֹא־דוּמִיָּה לִי: ד וְאַתָּה קָדוֹשׁ יוֹשֵׁב תְּהִלּוֹת יִשְׂרָאֵל: ה בְּךָ בָּטְחוּ אֲבתֵינוּ בָּטְחוּ וַתְּפַ
בהצלחה נתניהו07.03.18
37
נראים לא פליליים אבל הזוייםואנטי מוסריים ואת זה רק אם הציסור יחליט הוא לא יהיה ראש ממשלה כל עוד הציבור סבור ששמאל זה לא מוסרי יותר ממעשיו של נתניהו הוא ישאר ראש ממשלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james07.03.18
מה אכפת לי מהשמפניות הסיגרים או מה שזה לא יהיה, באמת, מה מנפחים כל ג'וק למפלצת אפשר לחשוב מי כן מוסרי במדינה הזאת. השופטים? השוטרים? החכ"ים? מי בדיוק?????????. זה שקוף שהם רוצים להפיל את ביבי. ואנחנו לא ניתן שזה יקרה, אם יש עכשיו בחירות ביבי גורף 50 מנדטים!!!!!
מישהו עם שכל08.03.18
36
בוא ונסגור את הסורגים..
הסוהר07.03.18

הצגת כל התגובות

35
ביבי אתה תותך תמשיך להגן על הם ישראל ותמשיך ליהות מנהיג המדינה אין מישהו שיכול להחליף אותךחזק ואמץ
אני 07.03.18
34
אין על ביבי ולא יהיה כמו ביבי כי אין תחליף .... לפתוח את העיינים ולראות שהבנאדם הפך את העולם ונכון אין נביא בעירו אבל בהחלט מלך ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי מבין 07.03.18
בגלל הצלחתו ועליתו בסקרים פעם אחר פעם, זה מציק להם כ"כ שהם פועלים ללא לאות להפילו. בנתיים לא הצליחו והלוואי שאף פעם לא!
תומכת08.03.18
33
מכובדי הלוואי ואיך שהוא תמצא ההודעה הזו את הדרך אליך ראש ממשלתי תראה קראתי ושמעתי את הכתבה הנל, ולאחר מכן הצצתי בתגובות, ורגע לפני שסגרתי את האתר, החלטתי לעשות מעשה וגם להגיב אז ככה - מעולם לא בחרתי בך, אבל כן בחרתי בך ברצון שלי שאתה תנהיג אותנו, ורק אתה. בנימין מכובדי איש חכם ומרומם, תאמין לי, שמ
יוני מהדרום07.03.18
32
chayav ma'atzar miyadi b'Abu Kabir v'lo nesi'at ta'anugim l'USA v'lifto'ach pe'- JORA b'safa mechu'beset lich'ora
DAI L'TA'ALULAV07.03.18
31
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קריאה לביבי07.03.18
30
😘😘😘😘😘 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד07.03.18
29
להימלט מן הדיבה - אין בנמצא מידה טובה שהרכילות אינה יודעת לכלות - משהו רקוב בממלכת דנמרק [ או במקרה הזה - בממשלת ישראל ]..
המלט08.03.18
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיטל07.03.18
27
פרק כ א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד: ב יַעַנְךָ יְ־הוָ־ה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקב: ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ: ד יִזְכּר כָּל־מִנְחֹתֶיךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶּלָה: ה יִתֶּן־לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל־ עֲצָתְךָ יְמַלֵּא: ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ
ישראלי07.03.18
26
אין על ביבי!!!!!!!! תותח!!!! הם יודעים שבבחירות הם לא יכולים עליו אז הם מנסים בדרך אחרת.... אבל הם לא יצליחו!!! האמת תנצח העם איתך!!!!!!!!
נעה07.03.18
25
כולם, כולם רואים שיש כאן בעיה, בהתנהגות המשטרה, אכן זה דבר שרואים אותו בבירור. ואם גם אתה ראש הממשלה אומר זאת לדעתי אתה צריך לפעול ולשנות דברים במשטרה ולפטר את כל מי שעומד מאחורי זה, לא יכול להיות שאין גוף שמפקח על המשטרה ולצורך העניין נראה שמח"ש בכלל לא מודעת (או שכן) למה שקורה בלהב אם אכן יש דבר
חכם עיניו בראשו07.03.18
24
פרק לא א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד: ב בְּךָ יְ־הוָ־ה חָסִיתִי אַל־אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי: ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי: ד כִּי־סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי: ה תּו
בעד נתניהו07.03.18
23
אחרי כל הרדיפה של מדינת המשטרה, מקווה שהרבנים יתנו את הסכמתם אחרת חס ושלום תקום ממשלת סדום ועמורה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נעמה07.03.18
22
המשטרה הפרקליטות ...תפרוש ויפה שעה אחת קודם !!!
לא07.03.18
21
לדעתי הוא רק מתגלה ככשרוני יותר וכחזק יותר אחרי הרדיפות שמתעצמות כנגדו
אוהד07.03.18
20
אוהבים אותך עכשיו עוד יותר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אין על נתניהו08.03.18
19
עד המדינה מקבל תמורה לעדותו שלא יוגש נגדו כתב אישום ולא יקבל שום עונש פלילי כגון מאסר או קנס ממוני, ועל כן הוא נוגע בעדותו וחוששים שמא הוא משקר. כך פסק השולחן ערוך (חושן משפט הלכות עדות סימן לז סעיף א) "כל עדות שיש לאדם הנאה בה, פסול להעיד". בדרך כלל מדובר באדם שעבר עבירות שהרי מוחקים לו אותן בתמורה
עד מדינה פסול07.03.18
18
לך
לך לך כבר07.03.18
💣💣💣💥💥💥 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתניהו 208.03.18
17
ביבי גדול מחזיקי התורה מאז מעמד הר סיני, וה' אתו בכל אשר הוא עושה, וכל כלי משטרתי לא יוצלח עליו, כי ביבי הוא חיינו ואורך ימינו, הוא המשביר לכל החרדים, אנשים נשים וטף.
דן סגל07.03.18
16
מאמין בחפותך. אם עד היום עוד היו ספקנים בעניין הגיעו הפרשיות האחרונות וקרעו את המסכה מהמשטרה הצבועה שלנו, אל תרא ואל תחת, כולנו מתפללים להצלחתך, והעיקר- תן להם בשיניים!!! על אפם ועל חמתם של כל שונאי ישראל ביבי יהיה פה ראש ממשלה לעוד שנים טובות.... תכל'ס אין מישהו אחר שיכול להחליף אותו נקודה.
מישהו08.03.18
15
אין עליכם מעריכים ואוהבים! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם07.03.18
14
אל תפחד מהשמאלנים החרות האלה אתה בין אדם א ד י ר!!! אתה גם הראש ממשלה הכי מוצלח שהיה ושיהיה! תראו איזה הסגים הוא הביא לנו, החבר ותסמכו עלי הכי טוב של נשיא המעצמה הכי גדולה וחזקה בעולם הלוא הוא טראמפ מי החבר הכי טוב שלו כמובן ביבי!!! הסגים ב, ביטחון, כלכלה, קשרי חוץ מהטובים ביותר בעולם!!! וכמובן גם
יעקב בורד07.03.18
13
הם יודעים את האמת שאין יותר טוב מביבי לכן עושים לו בעיות אבל זה לא יעזור להם כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ בעזרת השם לשנים רבות נעימות וטובות אמן !!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק 08.03.18
12
ביבי היקר (ממש לא בציניות, אתה ראש ממשלה שלי, אף על פי שאני שמאלני גאה). מתנהלת נגדך ונגד אנשים קרובים לך חקירה כי אתה חשוד באין סוף מעשי שחיתות,אתה וזוגתך בעלת התארים המכובדים. מי שמעיד נגדך אלה הקרובים לך ביותר. אולי גם אישתך ואולי גם בינך ואולי בן דודך. קיה, כבר לא מעידה נגדך. כמו כל חשוד, אתה מא
צדקיהו08.03.18
11
פרק לח א מִזְמוֹר לְדָוִד לְהַזְכִּיר: ב יְ־הוָ־ה אַל־בְּקֶצְפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וּבַחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי: ג כִּי־חִצֶּיךָ נִחֲתוּ־ בִי וַתִּנְחַת עָלַי יָדֶךָ: ד אֵין־מְתֹם בִּבְשָׂרִי מִפְּנֵי זַעְמֶךָ אֵין־שָׁלוֹם בַּעֲצָמַי מִפְּנֵי חַטָּאתִי: ה כִּי־עֲוֹנתַי עָבְרוּ ראשִׁי כְּמַשָּׂא כָבֵד יִכְ
בעד ביבי נתניהו07.03.18
10
ככה מדבר איש גמור.
עמי07.03.18
9
כמה נמוך ראש ממשלתנו יכול לרדת ואת מי הוא מוכן להשמיד כדי לשרוד. נתיית פטתי ביבי. הגיע הזמן שתפטור אותנו מעולך. חלאס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יגאל07.03.18
8
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דן07.03.18
7
איפה המשטרה שלך והשבד🐪 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם08.03.18
6
אין על ביבי את מי יביאו במקומו? בוז'י? אין על ביבי בעולם
יוני בן סיקסו07.03.18
5
מר נתניהו היקר אל תירא ואל תחת, השפעתך על חיי היהודים בארץ הם עצומים וזה רק מה שאנו רואים ........ נקווה לראות אותך ממשיך בתפקידך עוד רבות בשנים בעזרת השם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
sol07.03.18
4
פרק נה א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינת מַשְׂכִּיל לְדָוִד: ב הַאֲזִינָה אֱלֹהִים תְּפִלָּתִי וְאַל־תִּתְעַלַּם מִתְּחִנָּתִי: ג הַקְשִׁיבָה לִּי וַעֲנֵנִי אָרִיד בְּשִׂיחִי וְאָהִימָה: ד מִקּוֹל אוֹיֵב מִפְּנֵי עָקַת רָשָׁע כִּי־יָמִיטוּ עָלַי אָוֶן וּבְאַף יִשְׂטְמוּנִי: ה לִבִּי יָחִיל בְּקִרְבִּי וְאֵי
ספרדי07.03.18
3
את האמת, לא הצלחתי להבין תכלס במה מאשימים אותו. מה שבטוח שיש דברים הרבה יותר מהותים שמפרעים לי בהנהגה שלו. הנקודה היחידה שהעם מחכה רק למלך מבית דוד וזאת הסיבה היחידה לחקירות המטופשות
שושי07.03.18
ראשית אי אפשר לסחוט אותו כפי שסוחטים את ביבי, כמו כן מלכי בית דוד לא מימנו את עולם התורה, לא שלמו קצבאות או תמיכות לחרדים.
דן סגל07.03.18
2
הוא לא נראה טוב
הגיון07.03.18
כי עובד קשה
גדי07.03.18
למה סתם להגיד
הגיון אמיתי07.03.18
1
בגלל יוקר הדיור המטורף ושביבי לא מנסה לשנות את זה בכלל אולי יבוא אחר ולפחות ינסה, ביבי יודע רק לדבר ולתת כבוד למדינה אבל לאזרח הפשוט כמוני שום דבר הוא לא נותן! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני08.03.18
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 10:57

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 09:03

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 08:50

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 07:42

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

האיום והעונש

ישראל מאיימת: נגיב באופן שיקריס את הרשות הפלסטינית

יוני גבאי | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"יש הצעה על השולחן"

הרצוג נפגש עם בלינקן: "שחרור החטופים - בעדיפות עליונה"

יוני גבאי | 01.05.24

"אין לכך תקדים"

פוקס מגיב ללימון: "דרישה לא חוקית, ניסיון לכפות הפרדה"

יוני גבאי | 30.04.24

נסיעה "מבצעית"?

נהגו של בן גביר ייחקר באזהרה; השר ימסור "עדות פתוחה"

יוני גבאי | 30.04.24

קרב מוחות

"עימות או עסקה" | דריכות בירושלים לקראת תשובת חמאס 

יוני גבאי | 30.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

צפו בדברים המלאים

רה"מ על לכוונה להעמידו לדין: "יהיה זעם בממדים היסטוריים"

בני סולומון | 30.04.24