כיכר השבת

סערה ברשת

יאיר גולן לעג למשגיחי הכשרות; 'תתבייש לך; חסר רגישות'

סגן שר הכלכלה ממרצ הציע למשגיחי הכשרות לעשות הסבה מקצועית ולהיות פקחי בטיחות בבניה, וזכה לתגובות בוז על ההתנשאות; ח"כ יעקב מרגי אף העלה חשש מ"מחנות חינוך כמו בסין" (חרדים)

54
כיכר השבת | כ"ח בחשוון | 03.11.21
יאיר גולן והציוץ
יאיר גולן והציוץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ יאיר גולן (מרצ), סגן שרת הכלכלה, העלה אמש (שלישי) ציוץ מתנשא על משגיחי הכשרות החרדים הן לפרנסתם והן לכשרות במדינת ישראל, ועורר סערה.

"שמעתי ש-4000 משגיחי כשרות מודאגים לפרנסתם", כתב גולן, "אני מציע שיעשו הסבה מקצועית לפקחי בטיחות באתרי בניה. גם פרנסה וגם הצלת חיי אדם. אין יותר קידוש השם מזה".

(ציולמסך)

"ציוץ שכולו רשע", הגיב אחד הגולשים, "אדם עם פנסיה תקציבית + משכורת של ח"כ לועג לבעלי משפחות שמודאגים לפרנסתם. תתבייש לך".

"תבדיל בין האנשים והעקרונות", הגיב גולש נוסף, "לא כולם עם פנסיה תקציבית מושחתת +משכורת מופרכת של סגן שר לשום דבר, יש באמת אנשים שחרדים מאין יבוא האוכל לשולחן".

"לא מבין את השמחה לאיד המטופשת הזאת", הגיב גולש אחר. "גם את הציוץ הזה וגם התמונה של ליברמן עושה כלים. אני איש מרכז-שמאל ואני לא הקליינט לאמירות המגעילות האלה שמזכירות לי את התגובות של הליכוד ושגרמו למיאוס".

גולש נוסף הוסיף וכתב: "ציוץ נוראי, חסר רגישות בסיסית. אנשים מוטרדים לפרנסה ומחייה ואתה זורק להם פתרון לא מגובש. צר מאוד לציוץ מיותר ובוטה בסגנונו".

"ולמה אתה לא תעשה זאת?", תהה אחד הגולשים, "גם פרנסה ולא כמו היום שאתה חי על חשבון משלם המיסים כמו פרזיט, וגם הצלת חיי אדם".

מאיר פרוש ויעקב מרגי מגיבים לגולן (צילום: ערוץ כנסת)

וכך עוד עשרות רבות של תגובות, שהרוב המוחלט שבהן, תוקף את יאיר גולן בחריפות על הציוץ המתנשא.

ח"כ מאיר פרוש, התייחס לדברים במליאת הכנסת ואמר כי "מה זה חברי כנסת? עושים נורבגי? יוצאים החוצה מחליפים מישהו אחר?".

ח"כ יעקב מרגי, סגן יו"ר הכנסת, אמר כי "אם מחנכים אותך מה לשתות ואיך לאכול ואיפה הילדים יהיו, אז מותר לו גם להגיד לך במה לעבוד ואח"כ כנראה גם מחנות חינוך, כמו בסין.

ופרוש הוסיף ואמר: "אנחנו מאוד דבקים בגישה של דורון, תפילה ואם אין ברירה - מלחמה".

גם ח"כ עמיחי שיקלי הגיב לציוץ וכתב: "אני באמת ובתמים בוש ונכלם שאדם כמוך מכהן בכנסת ישראל שאדם כמוך היה סגן רמטכ״ל, מאיפה הבאתם אתה וזהבה את כל השנאה הזו".

תוכן שאסור לפספס
54 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
42
חתיכת אפס יהיר גולן אתה אפס מאופס אנשים כמוך מקומם בקבר
יוני04.11.21
41
"אין בן דוד בא עד שיכלו גסי הרוח מישראל" אטום, מנותק, ורשע... מלבד שנאה נהנתנות, וריקנות, אין במוחם הדלוח של האנשים האלה כלום... כך נראים המשכילים והמלומדים של הכת החילונית במאה ה-21 שהציון 0 עבורם זה ציון גבוה
חכמים להרע...03.11.21
40
קשוט עצמך לפני שאתה קושט אחרים. מה אתה עושה בממשלה חוץ מלהשתלח בימין או בדת? אז אם ממילא אין לך תפקיד שמציל חיים בכנסת, ואתה דואג להצלת חיים וקידוש ה', אז לך אתה להיות משגיח ביטחון באתרי בניה, בסופרים וכו'. אם בכל זאת לא תרצה, מומלץ לך ואפילו חובה שתחליף את הכדור שאתה מקבל מהפסיכיאטר שלך, אם יש כזה
ר03.11.21

הצגת כל התגובות

39
גולן הבזוי צריך להעלם מהפוליטיקה היהודית איש שהיה סגן הרמטכ"ל אני לא התפלא שהוא אוהב אויבים
ללא שם03.11.21
38
בס"ד, לא הבנתם, כי גם אם יעשו הסבה מיקצועית, יחסמו אותם, כי יש להפנים שזוהי המגמה הברורה של ממשלת הבגידה, לנשל ולצמצם את החרדים נקודה, לכן שום דבר לא יעזור, צריך תפילות למחר בער"ח יו"כ קטן, להינצל ממשלת ה"בוגד" [ע"פ הרב גפני] "בנט" חובש הכיפו"נט" ראש הממשלה המחור"בנט".
bgh03.11.21
37
משגיחי כשרות הם בדיחה לחליבת כסף קל ברשות החוק .לכו לעבוד .אם אין עבודה אני מציע לעשות כמוני. אוסף בקבוקים רקים
אסף וטורי03.11.21
36
אני לא כל כך הבנתי על מה הסערה? אבל סתם ככה יאיר גולן הוא איש בזוי ונמוך חנפן וצבוע ולא דוגמא לשום דבר אבל רק תזכרו שכל פעם שמישהו מנופח חזה מעריך את עצמו יותר מדאי או שמתרברבים שהם עשו צבא תזכירו להם שהצבא הוא כלום ועובדה שהוא הוציא הרבה אנשים מאוד מסוכנים כמו כל הפעילים באירגון בצלם ושוברים שתיקה
דוד03.11.21
35
קרדיט לליברמן וכהנא מובילי השנאה לדת
אפשטיין חרדק03.11.21
34
מה יש לצפות ולקוות מאדם שמגדיר את התהליך החברתי והביטחוני בישראל כמו בגרמניה של הרייך...
ש03.11.21
33
יהיר גולן, אני מציע שבמקום להיות סגן שר הכלכלה שמברבר עצמו לדעת תהיה סגן השר לעניני חתולים ככה יהיה פחות נזק לכלכלה ופחות מיאו , אין יותר צער בעלי חיים מזה !
מישו משו 04.11.21
32
יאיר גולן באמת חשבתי שאתה אדם נהור אולי רועה עיזים טוב היה לך יותר .אדם שפל כמוך יכול להיות אולי רפתן גם לא חבל על האוכל שאתה מכניס לפיך . יכולים לתת אותו לבהמה
לא אני 03.11.21
31
אין לו מקום בלב גם לרחם על חתולים וגם על בני אדם -זובחי אדם עגלים ישקון
ירמיהו03.11.21
30
בן של טיטוס!
יהודה החסיד 03.11.21
השם יעזור
טיטוס עצמו03.11.21
29
לימדו אותם הדתלשים בממשלה עם כיפה בגודל של שקל לומר "קידוש השם" הם משתמשים במושגים בלי ידע הנאורים הפלגמטים... יאיר גולן היה צריך להיות שבוי מלחמה אם כבר.. בקושי פקודה יכול לתת
גנצי03.11.21
28
אם היו שומעים לו אז אסון מירון היה נימנע .. ידוע שהחרדים לא יודעים לבנות טריבונות , תראו גם מה קרה בפיסגת זאב
ללא שם03.11.21
27
אוי לנו שנציגי הציבור שלנו הם אטומים לסבל הציבור !!!מה עשה פורוש 12 שנים כאשר לא טיפל בפתרונות דיור לציבור החרדי !!! למה ??? בשביל מה הוא נמצא בכנסת ??
אוי לנו03.11.21
רק לא אמונה בדת
דבר השמים03.11.21
26
כשאני רואה אנשים כמו יאיר גולן אהוד ברק וחושב שהם היו רמטכ"ל וסגן הרמטכ"ל זה מחזק בי את האמונה שרק השם עשה מלחמות . לא יתכן שהטיפשים האלה נצחו !!!
אני מאמין04.11.21
אחת התגובות החזקות
חבדניק04.11.21
25
תודה בורא עולם תודה לך כמה שהתורה נותנת לי אתה חונן לאדם דעת אני עכשיו מבין מה זה להיות בהמה וממש לא חונן לאדם דעת אני יושב ומוריד דמעות כאשר חושב אל הפרנסה נכון אמונה צריך אבל גם השתדלות ואתה כן כן אתה שאמור לייצג אותי בישראל רק מעליב פוגע למה למה התשובה ברורה ב ה מ ה
חונן לאדם דעת03.11.21
24
יאיר גולן שכל הטונות כספים שיש לך יהיו לבריאות רק לבריאות אמן
ללא שם03.11.21
23
אדם מאוד שפל רק לחשוב שהיה סגן רמטכ"ל, איזה בזיון כל פנינה שיוצאת לו מהפה מסבירה לנו עד כמה הוא שפל.
יוסי03.11.21
22
עם כל המשכורת חינם על חשבוננו שיעשה איזו מצווה אחת ויתרום לעניים
ללא שם03.11.21
21
לגוי אין כשרות אבל יש לו בית ....אז הוא שלח אותו להיות מפקח בניה...ציונות במיטבה כמו חזונו של הרצל ובן גוריון....
זו לא התנשאות זו ציונות03.11.21
20
יגיד עוד מעט שיסגרו את בתי הקברות .חבל על אדמה יקרה יגיד שכל אחד יקנה צנצנת .ואני אגיד לו שהחרדים יודעים את המלאכה של קבורה טוב לפי כללי ההלכה ויישמו אותה עליכם מי שדאג שיזרקו את הטלית היא תפגוש אותו בן בליעל אומללים
אלמוני04.11.21
19
תתבייש לך חצוף שכמותך היעדת גם שללמוד יועץ בטיחות הוכנס קטריון של תואר ראשון ומימלא זה לא משתלם ורלוונטי וזה רק ע"מ לחסום את "החרדים"
יוסף03.11.21
18
חברי הכנסת יעשו הסבה זה בטוח יותר טוב
נפתלי04.11.21
17
יאיר גולן -פנסיה צבאית 45000 ש"ח +משכורת כנסת 30000 ש"ח לחודש !!!!! למה הוא לא הלך לעשות קידוש ה'? יאיר גולן שותף לממשלת כנופיית 48 עצם העובדה שלא שמעתי אותו צוחק על עבס או מגנה אותו אז על מי הוא צוחק על היהודים ליברמן שולח את החרדים במ
טוראי יאיר 03.11.21
16
אם יש תקנים של מפקחי בניה שכל משגיח כשרות יכול פשוט להחליף כובע ולהתחיל מיד לעבוד אז תשחרר אותם לשאר הציבור החרדי שאתה כל כך רוצה שהם יתחילו לעבוד והם מחפשים עבודה מפרנסת ללא לימודי תוארים מיותרים והכלכלה יפרח אבל מה אין כאלה תקנים המדינה לא מגדילה את תקני מפקחי בניה, ראו ערך דו"ח מבקר המדינה ויא
שמויגר03.11.21
לשיטתך, מפקח בניה זה ללא לימודים מיותרים. ללא שום השכלה וידע, אחמד הבן הקטן של הטייח שבא בחופש לעבוד עם אבא שלו יודע יותר מאלו שאתה מציע לעבודה המקצועית והאחראית הזאת.
ירולבסקי צבי03.11.21
15
גועל נפש של אמירה מצידו של גולן...חוסר רגישות וצביעות של השמאל הנאור, כרגיל. ויד עם זאת, אותו גועל אני חש כשהח"כים ולעיתים רבנים חרדים לא מבדילים בין ביקורת נוקבת ככל שתהיה לקללות ומאצות...סטייל עמלק, תוריד את הכיפה, אדם מהזן הנחות, בוגד, כלבים ועוד ועוד. גם הצביעות היא הדדית ונשפכת הן מהימין והן מה
מוטי03.11.21
משגיחי הכשרות מיותרים, שיחפשו עבודה אמיתית , בטלנים ברשות התורה הקדושה !
אבינועם כהן03.11.21
אבי נעל: אולי תהיה יפה ותשתוק|????????
אוראל זר זהבי03.11.21
14
הרב של צפת אמר יש דין ויש דיין במהרה שנזכה לראות כמו קריעת ים סוף את הסוף של הרשעים
אלמוני04.11.21
13
יאיר גולן הוא טמבל בהגדרה . מה לעשות שהקב"ה אוהב טמבלים ? אז יש לו פנסיה תקציבית מצוינת והוא גם סגן שר לכלום . בקיצור אנחנו עוד נסבול אותו זמן מה עד שהוא ישלח לביתו ואז תהיה ו "רק" פנסיה תקציבית :) כן כן הקב"ה אוהב טמבלים ...... פינדרוס גפני ליצמן ועוד ועוד :)
james03.11.21
12
בז לאפס הזה. גם עבאס יכל להיות רמטכל אם רצה.
ללא שם03.11.21
11
למה זה מתנשא? לא ראיתי כאן לעג. אלא אם כן אמר את דבריו על "עבודה של קידוש ה'" בציניות, אבל זה ממש לא חייב להתפרש בציניות, אז למה להבין את זה דווקא לכיוון הציניות? ולגופו של עניין, אולי זה באמת רעיון טוב? אם חסרים פקחי בטיחות, אפשר להיכנס לתחום ולהתפרנס בכבוד.
אבי03.11.21
10
א-ל נקמות השם אל נקמות הופיע
ימים יגידו03.11.21
9
איך אומרים חזל סייג לחכמה שתיקה ..... מה לעשות הפה שלא מסגיר אותו כמה הוא לא חכם. ותהיה איך היה סגן רמטכל....
.03.11.21
8
למה להיעלב מכל דבר?! אני מבין שחרדים מעצם טבעם חיים בחרדות וסובלים מתחושות של נחיתות ורדיפה קשה. פשוט רחמים על המצב הנפשי הרעוע והחרדתי שלכם. אז אמרו להם לעשות הסבת מקצוע, כמו שאומרים לעשרות אלפים אחרים במשק, אז מה קרה?!!! כבר "אנטישמיות", "נאצים", שונאי דת"...? לא יאומן כמה שאתם אינפנטילים!
למה להיעלב?03.11.21
מקוה שכתבת את זה לא ברציניות, לא הבנתי אותך משגיח כשרות זה לא עבודה? למה שיעשה הסבת מקצוע כל אחד שיעבוד במה שנפשו חפצה, גם לעבוד אסור כבר... הוא רוצה להיות משגיח כשרות למה? בא לו! אני יגיד לגולן הזה שיעשה הסבת מקצוע ולהיות מזכיר משרד... הוא יעשה את זה לא... ובכלל יש אתרי בניה לעוד 400 משגיחי כשרות?
נעלבתי03.11.21
אני מייעץ לך לעשות הסבת מקצוע ואל תיעלב במקום להיות המאבחן הפסיכיאטרי של החרדים "רחמים על המצב הנפשי הרעוע והחרדתי שלכם" כלשונך תהיה שוטר ואז תוכל להכות בחרדים ישר בפרצוף לא מאחורי המקלדת
עמית03.11.21
יש בזה משהו,הבן אדם אמר משהו די ענייני וישר לוקחים את זה למקום אישי
שחכלרמלמ03.11.21
7
מה לא הבנתם, עם הערב-רב העמלקי הזה צריך מלחמה חזקה בדם, נעקור אותם מהשורש. לא לפחד, ה' עמנו.
מני03.11.21
באמת יציאה מטומטמת שלו ובבופו של דבר מלמדת על צביעות דקיממת אצל אחינו ה"נאואים"....אבל תנשום בן אדם... "מלחמה...בדם...". בכל אופן מסר נפש שנים מחייו כדי להגן עליך, בזמן שהתבטלת בישיבה...
מני03.11.21
6
הציונים כבשו את ארץ ישראל והם שולטים על הציבור החרדי, ואומרים לו מה לעשות בחיים, מה ללמוד במוסדות החינוך, וללכת לעבוד, או לצבא, האסון הגדול של הציבור החרדי בשנת תש"ח שהציונים עשו את הכיבוש של ארץ ישראל לאחר שפתחו במלחמה נגד הכיבוש הבריטי.
הציבור החרדי חי תחת הכיבוש והדיכוי הציונ03.11.21
5
מסטול
אתם לא רואים זרע עמלק03.11.21
4
כמה מזל היה לנו, שלא התמנה לרמט"כל, כנראה שמשמים הבינו וידעו מי האיש.
ללא שם03.11.21
כמה מזל רע היה לנו שהוא הגיע עד לדרגת סגן הרמטכ"ל
יהונתן03.11.21
3
הוא חושב שהוא מצחיק - או מה? מי הוא חושב שהוא בעצם?
אוראל זר זהבי03.11.21
2
ראשית, לכל הבורים שמגיבים כאן. יאיר גולן נלחם במשך חודשים רבים כנגד התאונות באתרי בנייה שגובות מחיר אדם יקר (אולי זה לא מעניין אתכם כי רוב הנפגעים ערבים). וכן, יש מחסור קשה בפקחי בטיחות. ולכן, ההצעה שלו היא רלוונטית בהחלט. ולעצם עניין משגיחי הכשרות. מסחטת הכסף הזאת חייבת להסתיים. אין כאן שום קשר לד
ללא שם04.11.21
משה
יפה מאוד!!!! 04.11.21
1
אם הוא היה סגן רמטכ"ל עלינו לברך הגומל מיד מה הוא ממרץ איך קרא לעצמו גולן זה מקום כבוש . לעבוד עם פרות זה כבוד וזה לא מגיע לו הוא כלום אפילו לא 0
אלמוני04.11.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 10:23

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 08:14

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 02.05.24

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24