כיכר השבת

רצף מבוכות לקואליציה

ח"כ פינטו הגיעה להצביע כשבוע אחרי לידה

חברת הכנסת פינטו שילדה לפני 6 ימים, הגיעה היום להצביע בכנסת, בעקבות סירובו של ח"כ קארה להצביע עם הקואליציה • במליאה החלו חילופי מהלומות בין החכ"ים • צפו (חדשות)

64
כיכר השבת | י"א בטבת | 15.12.21
פינטו היום במליאה
פינטו היום במליאה (צילום: דוברות הכנסת)

ח"כ שירלי פינטו מימינה הגיעה בשעה האחרונה (רביעי) להצביע - שישה ימים לאחר שילדה, מכיוון שלקואליציה אין רוב, בשל סירובו של ח"כ אביר קארה מ'ימינה' להצביע עם הקואליציה.

"6 ימים לאחר הלידה", אמרה ח"כ פינטו, והנה הוקפצתי על ידי הקואליציה להצבעות כי אין רוב. בכל מקרה אחר, הייתי מבינה את שיקולי האופוזיציה שלא לאשר קיזוז, אבל הפעם נכנסנו אל עולם מקביל ומטורף בו זה הגיוני להקפיץ אישה שהרגע ילדה".

"מה שמצחיק", הוסיפה פינטו, "עד כדי עצוב בכל הנושא הזה, אלו חברי הכנסת שחשבו באמת ובתמים שהסיטואציה הזאת אינה מוסרית, אבל מתחו את הקו ב'החלטה סיעתית'".

ביקורת חריפה נמתחה מטעם הקואליציה, כנגד חברי האופוזיציה שסירבו לתת קיזוז לח"כ שירלי פינטו. אך באופוזיציה הגיבו, כי מדובר במחדל של הממשלה, לאחר שחבר הכנסת אביר קארה מחרים את ההצבעות בגלל התו הירוק החדש והפגיעה של הממשלה בעסקים.

חברת הכנסת שרן השכל, ממפלגתו של סער עלתה לנאום וזעמה: "אף פעם לא היה שלא קיזזו אישה אחרי לידה, לא קרה דבר כזה", ח"כ ינון אזולאי מש"ס, השיב לה: "את אבא שלי חולה הביאו, תתביישי לך".

דבריו של אזולאי (ערוץ כנסת)

חברת הכנסת אורלי לוי הגיבה מעל הדוכן ואמרה, "איילת שקד - חברתה הטובה למפלגתה של פינטו, או מתן כהנא מוזמנים לחזור לכנסת לשלושה חודשים ולאפשר לחברתם לנוח בבית לאחר הלידה. כנראה לשקד לא יאה להגיע לכנסת. אני מזועזעת מהמשחק הפוליטי מהמניפולציה שאתם עושים. שכחתם שהבאתם את יהודה גליק כשישב שבעה על אשתו והיה צריך להשאיר ילדים קטנים בבית".

דבריה של אורלי לוי (ערוץ כנסת)

לוי, המשיכה ותקפה, "מי שאשם הוא חברם - אביר קארה, במידה והוא לא היה מחרים את ההצבעות עם הקואליציה היה היום רוב גם בלעדיה. להביא יולדת שישה ימים אחרי לידה למליאה זו חרפה".

ח"כ שירלי פינטו ביקשה להגיב במליאה על הסערה סביב הבאתה להציע במליאה שישה ימים לאחר לידה: "לאור ההתנהלות המבישה של האופוזיציה הוקפצתי על הקואליציה. הסיפור הזה נוגע לעל אם יולדת ועובדת במדינת ישראל שנקלה בהתעמרות מצד מקום עבודתה. הרבה מחברי האופוזיציה האמינו העידו שזה מעשה לא מוסרי אך מתחו את הקו בהחלטה סיעתית. לצערי הלכתם שולל אחרי רוח המפקד, שדרשה מכם לאמת התנהגות אנטי אנושית, חסקת מוסר וחסרת כל קלאס בסיסי."

פינטו נכנסת למליאה ומגיבה (ערוץ כנסת)

סגר יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי שניהל את הדיון הגיב: "בשבוע שעבר הרשימה המשותפת קיזזה את ח"כ פינטו. היום נוצר מצב חדש שאחד מחברי הקואליציה, ח"כ אביר קארה שלא נמצא פה, כועס ולכן הקואליציה נאלצה להביא ח"כ פינטו. אני מצר על הכעס של ח"כ קארה ומצר עוד יותר על הצורך להביא אישה אחרי אחרי לידה".

המהומה במשכן לא הסתיימה עם הגעת פינטו וחזרת אביר קארה להצביע עם הקואליציה, וזאת בגלל חבר הכנסת ויו"ר וועדת הפנים וואליד טאהה מ'רע"מ', שהחליט לצאת מהמליאה, בשל הכעס כנגד אילת שקד ולא להצביע עם הקואליציה.

לאחר שיצא כתב: "איילת שקד מפיצה שקרים על גובה התשלום שיעלה למי שירצה להתחבר לחשמל אחרי שהחוק עובר!? אז לכל אלה שהאמינו לה, העלות היא בדיוק אותה עלות שישלם תושב לרשות מקומית ולוועדת תכנון בבואו להוציא היתר בניה. זה לא יקר וזה לא זול! פשוט מאד יש תעריף שמופעל לגבי כולם ואין שום דבר מיוחד אחר!".

מבוכה נוספת נרשמה, לאחר שיו"ר רע"מ מנסור עבאס, הצביע בטעות עם האופוזיציה וגרם להצעת החוק של ח"כ אורלי לוי אבוקסיס מהאופוזיציה לעבור ברוב של 60 מול 59. היועמ"ש של הכנסת, לא אישר לעבאס להחליף את הצבעתו.

תוכן שאסור לפספס
64 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
54
תבינו העסקת נכים בכנסת זה אחיזת עיניים לסנוור הבוחר הכועס. בנט שם פינטו כעלה תאנה לכסות על הלכלוכים שהוא עושה
בנט הוא זבל16.12.21
53
מנסור עבאס: אנחנו 11 אחים בבית שש אחיות ושישה אחים
מני15.12.21
52
לא לרחם על הממשלה ולא לעשות שום קיזוז איתם.לעשות הכול בשביל להוריד את ממשלת זדון הזו.גם היא עם כל הכבוד שיקרה לבוחרים שלה
קובי15.12.21

הצגת כל התגובות

51
אמא שמביאה את הילדה שלה בגיל פחות משבוע למקום עבודה צריכה להתבייש בעצמה. ומוכיחה שהכל בעצם סיבוב יחצני חסר תוכן. אני מרחם על הבת שלך שיש לה כזו אמא רופסת.
יהודי16.12.21
50
רגע!! קארה הרי מצביע פעמיים אז יצא שהם מופסדים ב-2 קולות!! אז מה עוזרת שירלי פינטו?
יענקי לוין15.12.21
49
לח"כ שירלי פינטו המון מזל טוב ושתגדלי אותה בנחת. ולחבריה בקואליציה, איזה מסר אתם מעבירים כשאתם מחייבים אותה להגיע להצבעות כי אחד משלכם עושה חרם? שזה סבבה 6 ימים לאחר הלידה להגיע לעבודה? העיקר הלכתם להצטלם איתה מהר מהר.
יניר15.12.21
48
מניפולציה זולה ומרשימה כי תינוק זה מאד מרגש. אבל בתכלס מדובר בקאולציה גועלית ודורסנית שלא מגיע להם כלום. אגב, מותר להכניס תינוק לשטח החכי"ם? לפי התקנון אסור למי שלא ח"כ להיכנס לשם.
יענקלה16.12.21
47
במקום ששירלי תגן על התינוק שלה היא מגנה על מנסור עבאס והאחים המוסלמים בכנסת . מה יש להגן על ממשלה ישראפלסטינאית כזו . ממשלה אכזרית ששונאת כל מה שיהודי פתטית .
אהוד15.12.21
46
בושה שחבר הקואליציה ח"כ וליד טאהא מרע"מ נוטש את המליאה בגלל ענייני פוליטיקה במחאה על ההתנהלות של שקד ומאלץ את שירלי פינטו להישאר במליאה עם התינוקת
ראובן15.12.21
45
דמעות התנין של על אי קיזוז שירלי פינטו. אזכיר שוב: שהשר דוד אזולאי ז'ל היקר היה בביהח בערוב ימיו, חיפשתי שוב ושוב קיזוזים עבורו. החברים המתורבתים סירבו לתת לאדם חולה מאוד קיזוז. (למעט אילן גילאון, פעם אחת שאחריה חטף) התנהגו איכס אז, ובהתאם נוהגים איתם כיום. שלא יבלבלו את המוח.
משה15.12.21
44
אם קארה מסרב אז הם איבדו 2 קולות...
חביבה15.12.21
43
חבל ששירלי פינטו הפודלית של בנט לא מבינה ש"החברים הטובים" שלה מימינה מסנדלים אותה ומשתמשים בה למען מטרות האגו שלהם. זה מה שנקרא "השתמש וזרוק" שירלי החמודה, אם לחברים הנהדרים שלך מימינה באמת היה אכפת ממך ומחופשת הלידה שלך הם כבר היו מוצאים פיתרון במקום לטרטר אותך להצבעות, אז חבל שאת ממשיכה לשרת אותם
מישהי16.12.21
42
לסדום היינו לעמורה דמינו
אליהו בן שבת15.12.21
41
ממשלת שמאל ישמעאל סכנה לישראל
אפשטיין חרדק15.12.21
40
בשביל מה צריך להתקזז אם יש רוב בלעדיה? סתם בשביל הנוחות של הקואליציה שעוד אחד יוכל להבריז מהכנסת? יש להם רוב בלעדיה? למה צריך קיזוז? התקשורת מפמפמת את זה כבר כמה ימים, וכרגיל משקרת לציבור, ואתה קונה את זה. לא. צריך. קיזוז. יש. רוב. בלעדיה.
מלכה15.12.21
39
למה שיקזזו אותה? היא נוורבגית שהנוכלת שקד תחזור לכנסת ותצביעה במקומה.
ועקנין15.12.21
38
ההתנהגות של הגועליצה מזכירה לי את ההפגנה שנערכה בבני ברק בתחילת השבוע...
תימני ימני16.12.21
37
איזה בושה חברי כנסת מחבקים חברת כנסת לאיזה תת רמה הגענו🤦🤦
אא15.12.21
36
ממש ממש צביעות של חברי הגועליציה. ועוד חוגגים בצורה מתוכננת בעוד שהחבר שלהם "אביר קארה המהולל" תיכנן לא להצביע עם הגועלציה והכל כדי שיביאו את הגברת הזאת כדי שכביכול נתעורר ברחמים ונתחיל לאהוד את הגועליציה אז הודעה חשובה - האכזריות העקבית של הממשלה בהעברת חוקים שונים ומשונים נגד הציבור והעלאות המיס
ישראל בטח בה'15.12.21
35
שירלי פינטו אישה בזויה. כמו כל המפלגה שלה.
נריה15.12.21
אתה זבל מתהלך
י15.12.21
34
חבל שלקואליציה לא אכפת משירלי פינטו, הם יכלו להביא את בנט ליציע המבודדים במקום להטריח אותה
ישי15.12.21
33
כמו קבצני נדבות ערביות עם התינוק שלהם שירחמו עליהם. יא בנט מגאלןמן חולה נפש. אזרחי ישראל איך אתם יושנים בלילה. צריך לעשות מהפכות בבלפור וברעננה להפוך הכל בכל מכל
סמול? פפוועע16.12.21
32
מחפשת כותרות
ללא שם15.12.21
31
הקואליציה גררה את שירלי פינטו לכנסת איזה פח היא צריכה להפסיק לדבר עם הידיים זה לא מנומס
כלפון15.12.21
היא אילמת....ולכן מדברת עם הידים!!! מגוכך שבמקום להודות לה' שאתה יכול לדבר אתה כותב שהיא צריכה להפסיק לדבר עם הידים...
א15.12.21
היא חרשת לא אלמת
גל16.12.21
30
ח"כ שירלי פינטו מתנהגת עם לידת הבת של קצת כמו כוכבת ראליטי שמנסה להרוויח את 15 הדקות שלה. קודם נותנת למצלמות ללוות אותה ממש בחדר הלידה ועכשיו עם ההגעה להצבעות בכנסת וכל הפומפוזיות סביב זה. לא יכול כבר לחכות למסיבת הבריתה שישראל בידור יקבלו עליה בלעדיות
ליאון15.12.21
29
מה שהכי עצבן את שירלי פינטו זה שבגלל שאביר קארה סירב להשתתף הצבעה, היא היתה צריכה להצביע שלוש פעמים
יניב15.12.21
28
בנורבגיה כנראה מגיעים גם ביום הלידה...
התמני16.12.21
27
נשלחו לכנסת לייצג הבוחרים ולהיות שם,הקיזוז לא הגיוני ,ידעה שהיא בהריון,קודם כניסתה,מי חייב לימינה השקרנים?
ללא שם15.12.21
היא לא מייצגת את בוחריה.
הגיון16.12.21
26
אנשים רעי לב סיעת ימינה ותקווה חדשה
יהודי15.12.21
25
ככה הביאו אז, את השכל להצביע. כשעוד הייתה חברת ליכוד! ההתייפיפות של הורוביץ, סער, בנט ולפיד לא עושה רושם!
דניאל15.12.21
24
דעה שלא מעניין אותי אם היא פופולרית או לא, אופוזיציה יקרה, אל תסכימו להתקזז על שירלי פינטו! יתכבדו חברי מפלגתה ויעזרו לה, היא נורבגית, יש פתרון, שאחד השרים יחזור להיות ח"כ ויותר מכך, דורסים אותנו, מנסים למחוק את מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית, אפס התחשבות! אנחנו במאבק!
פרץ15.12.21
23
בתור יולדת לא הייתי מגיעה שיתהפך העולם. לא מגיע לתינוק/תינוקת בני פחות שבוע להיחשף לזוהמה הזו!! אבל כנראה שהקריירה הפוליטית מעבירה אותה על דעתה. אז יעבור החוק ויהיה ניצחון קטן לאופוזיציה ואז מה יקרה? החברה בקואליציה יהיו רציניים יותר ולא ישחקו משחקים. מי יעיז לבוא אליה בטענות?? חולת נפש
516.12.21
22
לפי החוק אסור לה להגיע לעבודה בחופשת לידה עם ביטוח לאומי לא מתעסקים זאת עבירה על החוק אז כנראה שבגללה צריך לשנות את החוק בשביל להרים יד ולהצביע היא מקבלת משכורת . רבי ארבל מה אומר על זה. אם אחרי כל המעשים הנבזים שלהם מותר הכל נותנים דוגמא אישית חברה מגנים אותכם בעולם בר לב לפיד אתם אלימים מה אתם
אלמוני16.12.21
21
ינון אזולאי רחוק מלהיות אבא שלו שהיה עדין נפש שקט ירא שמים ועוזר לכולם ללא פטפטת. אולי ינון .תידבק במידות אביך.....
מוישיי15.12.21
אחלה חבר כנסת סע סע
קובי15.12.21
20
אביר קארה מביך. הוא סוגר מעגל עם שירלי פינטו (היה להם ריב קטן) ולא מעניין אותו כלום.
עמנואל15.12.21
19
עוד ספין של הקואליציה
מיקי15.12.21
18
בשביל מה היא הגיעה יש בכנסת הרבה וירוסים
רזיאל15.12.21
17
ניצול המוגבלות שלה פשוט גורם לציבור לא לכבד בעלי מוגבלויות
יוסי16.12.21
16
אוי, הצביעות!!!!!! הפעם זה כבר פשוט מחרפן!!! הגועליציה הזאת עברה כל גבול בהתנהלות אנטי תקנית ומוסרית, והם עוד מעיזים להפנות אצבע מאשימה לאופוזיציה???, הם באמת חושבים שכולנו מטומטמים??????? אם כל כך אכפת להם מחופשת הלידה של פינטו אז הם מוזמנים להקפיא קצת הצבעות, אם אי אפשר להקפיא הצבעות אז בבקשה שמתן
מישהי16.12.21
15
שמתם לב שח''כ כלפון ''הדתי'' חיבק את שירלי פינטו?
אורי15.12.21
הגיע הזמן לומר האמת כהנא בנט כלפון הכיפה שלהם זה רק צביעות. חובה לגרש אותם מבה.כ הם חילונים עם כיפה. חילונים לכל דבר ן
שלמה16.12.21
איכסס בן אדם דוחה
אא15.12.21
14
מדובר בשילטון שמאל-אסלאמי, שגנב שילטון ברמייה, ובפינטו שמסיתה שנתניהו עומד על המרפסת, וששיקלי הוא וירוס. לרשעים גנבים ארורים עוקרי דת כאלה אין זיבה לעשות קיזוז. כהנא יכול להתפטר ולחזור לכנסת. למה לקזז?
אוריאל15.12.21
13
שירלי פינטו דווקא משדרת לי שהלידה לא בדיוק התישה אותה או משהו בסגנון. אנרגטית וכוחנית כבשגרה. אגב, המניפולציה בהגעה עם התינוק על הידיים עוררה בי גיחוך,
יוסי15.12.21
12
אני במקום שירלי פינטו לא הייתי מביא תינוק כל כך קטן לכנסת במיוחד כשיש וירוס שמסתובב שם חופשי
ידידה15.12.21
היא באה כדי שלא יוציאו אותה מהנורווגית, וזה יותר חשוב לי מהתינוקת שלה.
לא חשוב15.12.21
11
לחברת הכנסת פינטו אין דין ואין דיין. למען יחסי ציבור ותהודה תקשורתית היא הקריבה את ביתה התינוקת שנולדה לפני ששה ימים. אין גבול למגלומניה
יריב גולן16.12.21
10
ממש מקריבה את בנה למולך
ללא שם15.12.21
9
מה שיפה אצל שירלי פינטו, שלמרות שאביר קארה אילץ אותה להגיע מהבית, היא נשארת נאמנה לתפקידה להיות זו שאומרת הכי הרבה שטויות ב'ימינה' ונותנת נאום כמו שצריך.
אביחי15.12.21
8
שירלי פינטו את שקרנית מניפולטיבית, הגעת מרצונך למרות שהיה לכם רוב להצבעה ועכשו נושאת נאום קורבני... יאללה תחזרי הביתה ותפסיקי להתבכיין
זר15.12.21
7
שירלי פינטו היא ח"כית נורווגית , אולי שמישהו מהשרים של ימינה יועיל בטובו להיות שר שהוא ח"כ(איילת הנוכלת או מתן שקרנא) , וככה שירלי פינטו תשב בבית
זאב15.12.21
6
ממשלה מטומטמים ,בושה
עילאי15.12.21
5
יש מספיק חזירים נורווגים בכנסת. שתפנה לאחד מהם שיחזור לכנסת והיא שהיא נורווגית בפני עצמה תהיה בבית כמה חודשים.
גיורא15.12.21
אם כהנה יחזור לא יהיה לה ביטוח לאומי היא לא הרבה זמן נורווגית היא תצטרך להתקיים מקצבת נכות בלבד, ואם אפשר לברבר ולחנוק את כספי הציבור אז למה לא
תימוני16.12.21
4
מה העניין. אשתי אחרי יומיים מהלידה יצאה לקניות . יציאה מהבית מאוורת את היולדת.
אוחנה15.12.21
שתוק עבאסניק מחבל לך לעזזאל
לךךךךךך16.12.21
3
לא רק שהגעת בחסות החוק הנורבגי, אלא שמיהרת לתקוף את חבר מפלגתך בגסות, וקראת לו וירוס. אז מי שמצפה להתחשבות שיהיה קודם כל בן אדם
ליאור15.12.21
2
סביר לאט את העובדות: לקואליציה יש 61 לאופוזיציה יש 59 יש רוב לקואליציה גם בלי שירלי פינטו. 60-59 מה שקרה היום - מה שאתה קורה לזה "ספינים ומניפולציות" - הוא שאביר קארה ממפלגתה של פינטו, החליט להחרים את הקואליציה (כן?!) ולכן שירלי פינטו נאלצה להגיע לכנסת.
שמעון15.12.21
1
אביר זכויות הפעוט אינפנט-טיל
קובי15.12.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

הרצוג נפגש עם בלינקן: "שחרור החטופים - בעדיפות עליונה"

יוני גבאי | 09:11

סקר חדש

כרבע ממצביעי גוש הימין: רה"מ נתניהו צריך להתפטר מיידית

ישי כהן | 07:22

קרב מוחות

"עימות או עסקה" | דריכות בירושלים לקראת תשובת חמאס 

יוני גבאי | 30.04.24

בסרטון מצולם

נתניהו מתחייב: נכנס לרפיח, צווי האג - שערורייה היסטורית

יוני גבאי | 30.04.24

מאיים על ראש הממשלה

בן גביר: נתניהו מבין מה תהיה המשמעות אם זה לא יתקיים

יוני גבאי | 30.04.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

ביקורת ציבורית

טלי גוטליב לנתניהו: "סינוואר מוריד אותך על הברכיים"

יאיר טוקר | 30.04.24

"סימן קריאה!"

אבי החטוף אחרי שנפגש עם נתניהו: זה מה שהבנו על רפיח

ב. ניסני | 30.04.24

בשיחה עם משפחות חטופים | צפו

נתניהו: החל פינוי האוכלוסיה ברפיח לקראת פעולה בקרוב

יוני גבאי | 30.04.24

ברקע המגעים לעסקה

"יש תאריך"? רה"מ נתניהו דחה פעמיים את הפעולה ברפיח

יוני גבאי | 30.04.24
ש

הרי אתה מקדש!

מאות כבר הוכשרו: קורס מקיף לעריכת חופה וקידושין

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

"רפיח, עכשיו" | צפו

סמוטריץ' במימונה עם מפוני הצפון: "מכאן קוראים לנתניהו"

יוני גבאי | 29.04.24

בדרך לבחירות?

הדילמה של נתניהו: סמוטריץ' ובני גנץ עם אולטימטום נגדי

יוני גבאי | 28.04.24

מתקפה חריפה

השר סמוטריץ' מאיים לפרק את הממשלה "אם תניף דגל לבן"

יוני גבאי | 28.04.24

החשש ממעצר

ביקורת על הביקורת של נתניהו: "עלול להתפרש כמאיים"

כיכר השבת | 28.04.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

אחרי התאונה

בן גביר: "הרופאים ביקשו שאנוח - אבל אני חוזר לפעילות"

יוני גבאי | 28.04.24