כיכר השבת

סערה במליאת הכנסת

בנט: "הליכוד עסוקים בירושה"; נתניהו: "שיפסיק להתבכיין"

רה"מ בנט יצא מבידוד בכדי להשתתף בדיון 40 חתימות שארגנה האופוזיציה. בנט תקף את העובדה שחויב לצאת מבידוד ואמר כי "מה שמעניין את האופוזיציה זו פוליטיקה קטנה". נתניהו הגיב (פוליטי)

40
רפאל כהן | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ג בטבת תשפ"ב | 27.12.21
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בטבת תשפ"ב | 27.12.21
(צילום: ערוץ כנסת, דני שם טוב דוברות הכנסת)

האופוזיציה יזמה היום (שני) דיון 40 החתימות, על מדיניות הממשלה הפוגעת בריבונותה של ישראל: פתיחת קונסוליה פלסטינית בירושלים והלוואות ענק לפלסטינים בגובה חצי מיליארד. ראש הממשלה נפתלי בנט, יגיע להשתתף בדיון, למרות היותו חייב בידוד.

בנט אמר בנאומו מיציב המבודדים כי "אלו ימים של מגיפה עולמית בהם הממשלה בראשותי פועלת למען בריאות התושבים והרצף התפקודי והעסקי. את האופוזיציה זה לא מעניין. הם עסוקים בקרבות של הליכודניקים החדשים וחוק ברקת".

"הליכודניקים עסוקים רק בירושה. הם עסוקים בהכל - חוץ משלומם ובריאותם של אזרחי ישראל, כל מה שמעניין את האופוזיציה זו פוליטיקה קטנה".

עוד אמר בנט כי "להביא לפה מבודדי אומיקרון זה מעשה חסר אחריות, הציבור רואה את זה ונבוך". בהמשך אמר כי "כשהייתם בממשלה ביקשתם מהאופוזיציה שלא לקיים דיון כזה, והאופוזיציה הסכימה - אבל אותך, נתניהו, זה לא מעניין. ידבקו אנשים, נסגור עסקים ונסכן חיים. מה לא תעשה בשביל רווח פוליטי קטנוני? חבריי באופוזיציה, הציבור רואה אתכם - ונבוך! הוצאתם אתכם מן הכלל".

בהמשך התייחס לעניין הקונסוליה ואמר כי "הממשלה בראשותי הבהירה שוב ושוב את עמדתה לפיה אין מקום לקונסוליה פלסטינית בירושלים. ירושלים היא בירתה של מדינה אחת, מדינת ישראל. נקודה".

בהמשך פנה לנתניהו ואמר כי "הותרת את מדינת ישראל במצב הקשה ביותר, ודברי הימים ידברו בעניין הזה. הותרתם את איראן בנקודה המתקדמת ביותר בימיה בהעשרת האורניום, אבל עשיתם רעש במקום לדאוג למדינה. אנחנו מתקנים עכשיו".

לסיום אמר: "הכנסת ידעה לתת כתף לממשלה בזמן משבר. בחוץ אין ימין ואין שמאל - אבל אתה, נתניהו, שברת את הכלל הזה ותקפת את המדינה שלנו. אני אחזור עכשיו למה שחשוב: ניהול מדינת ישראל והצלת חיים".

"יכול לקוות שהאופוזיציה תתעשת ותקרא לאנשים להתחסן כי היא נאלמה דום, אתם מביאים אותי ואת אחרים כדי להדביק, אבל אנחנו אנשים אחראים".

בהמשך עלה להגיב ראש האופוזיציה נתניהו ואמר כי "בנט מזגזג בכל החלטה חיונית בעניין הקורונה. בממשלת ההונאה אפילו בנט לא מאמין לבנט.

שרת החינוך שלו היא מכחישת קורונה סדרתית. היא חיבלה במכוון במבצע החיסונים לילדים בבתי הספר. טענו נגדה שהיא הסתירה נתונים גם בפני הציבור וגם בפני הממשלה. אני לא יודע אם זה נכון, אבל אני יודע דבר אחד בוודאות: אם הייתה מושמעת טענה חמורה כזו נגד הממשלה שלנו, כבר הייתה חקירה פלילית מזמן".

עוד אמר: "בנט בלקיחת קרדיט - מאה. בביצועים - אפס". בהמשך טען: "בנט התחייב שעד סוף דצמבר 50% מהילדים 5-11 יהיו מחוסנים. עד עכשיו - פחות מעשרה אחוז. בנט - אפס מוחלט בהישגים".

(צילום: ערוץ כנסת)

"אנחנו גם נלחמנו בקורונה והבאנו מענקים ורשת ביטחון כלכלית. הצלנו אזרחים מחרפת רעב ועסקים מפשיטת רגל. מה אתם עושים? כלום."

עוד הוסיף ואמר כי "בממשלת ההונאה הזאת אומרים לאזרחים שעומדים בפני פשיטת רגל ״להחליף מקצוע״. אני אומר לכם, שרי ממשלת ההונאה, הבלבול והכישלון, אתם אלה שצריכים להחליף מקצוע. אתם בתפקיד הלא נכון, בזמן הלא נכון, עם האנשים הלא נכונים. אתם עומדים המומים וחסרי ישע מול אתגרים אדירים שאין לכם מושג איך להתמודד איתם."

"בזמן שהממשלה הזו נכנעת לאיראן, היא מביאה את איראן לכאן. בנט וסער מחוקקים חוקים איראניים לרמיסת הדמוקרטיה. זה פרויקט אנטי-דמוקרטי מיוחד של בנט וסער שמגרדים את אחוז החסימה! לזה מצטרף הדמוקרט הדגול יאיר לפיד, שהמליך את עצמו לכהונה נוספת בדמוקרטיה התוססת שנקראת יש עתיד".

נתניהו הוסיף ואמר כי "יחד הם מביאים חוק שיטיל צנזורה על הרשתות החברתיות וימנע מאזרחים את חופש הביטוי. חוק כזה אין בשום דמוקרטיה. לא רק אני אומר זאת. אפילו המכון הישראלי לדמוקרטיה, לא בדיוק גוף שמזוהה עם הימין או הליכוד, אמר זאת היום במפורש: "החוק פותח פתח לצנזורה שלטונית. הצעת החוק מאפשרת להסיר תכנים גם מאתרי תוכן ממוסדים, כמו עיתונים ישראלים וזרים, ברמת חודרנות שאינה קיימת באף מדינה אחרת בעולם הדמוקרטי… החוק פוגע בצורה בלתי מידתית בזכות לחופש הביטוי והדעה - מכל קצוות הקשת הפוליטית".

"בנט, סער ולפיד - אתם אלה שפוגעים בדמוקרטיה. אתם אלה שמוציאים את דיבתה של ישראל, ולא אנחנו שנלחמים נגד העריצות שלכם! אתם מדברים? יאיר לפיד שכינה אותי ארדואן, יאיר גולן שקרא למדינה נאצית, מרצ שקוראים להעמיד את חיילי צה״ל לדין - והכל באנגלית - אתם צבועים".

לסיום אמר כי "אנחנו לא שותקים ואנחנו לא נשתוק. אנחנו נמשיך להילחם על הדמוקרטיה. אנחנו נתנגד בכל תוקף לסתימת הפיות ברשתות החברתיות. ואל תחשבו שתנצחו אותנו בחוקים איראניים. אזרחי ישראל יעיפו אתכם בהזדמנות הראשונה, ואנחנו נחזור להנהיג את המדינה בדרך של עוצמה, דרך של חירות ודמוקרטיה אמיתית".

כזכור, בהתחלה ניסו יו"ר הכנסת וראשי הקואליציה, למנוע מראש הממשלה להגיע לדיון 40 החתימות במליאה, בשל היותו חייב בידוד. אך לאחר שהבחינו שבכל מקרה אין להם רוב, הוחלט להביא אותו יחד עם חברת הכנסת שירלי פינטו ולדחות את תחילת הדיון בשעתיים וחצי - לשעה 18:00.

תוכן שאסור לפספס
40 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
36
כנסת של חולי נפש !, כל אחד מאשים את השני בטעויות שגם הוא עושה, שילכו להתאשפז כולם
דני27.12.21
35
בנט אתה בכלל עובר את אחוז החסימה?
ביבי27.12.21
34
איזה דוגמה נותן לכם הנוכל מרעננה... העם לא סופר אותו.
נריה27.12.21

הצגת כל התגובות

33
מפר בידוד בנט..עלאק חייבו אותו..לכלא מיד .אם הייתי יוצא הבית מבידוד הייתי סלב בחדשות
אבי27.12.21
32
השבת עלבונה תתבע עוקר שארית פליטתך ורכבת שדים קלה
דין מוות בחנק 27.12.21
31
בנט ייזכר כנוכל על הפוליטי הגדול ביותר בתולדות מדינת ישראל לדורותיה
שחר27.12.21
30
קהילת הרפורמים עמנואל מארהב ( שמשפחת בנט חברים בה) גרועים מהחמאס הגיהד והאירנים ביחד.
זאב27.12.21
29
ביבי צטדק בכל מלה כמו תמיד
יואל29.12.21
28
שואת נתניהו תש"פ והיו רואות עיניך היפות פרק אחרון .
רבנייך נרפים 27.12.21
27
בנט הנוכל וממשלת ההרס מרשים לעצמם הכול כולל בריחה מהבידוד העיקר לשמור על הכיסא ולהמשיך להרוס את מדינת ישראל מדינת היהודים...בושה וחרפה!!!
מלכה27.12.21
26
לא נשכח איך נראת הנהגת המדינה בידי בנט השקרן וסער ולפיד זה כמו כשהיינו בכיטה ט והמורה נתן לילד אחראי לפתוח את דלת הכיתה כל יום כי הוא מגיע הכי מוקדם והוא ילד אחראי שאפילו יחסר יום אחד הוא יעשה הכל שהכיתה תהיה פתוחה בזמן שהילדים מגיעים לבית ספר והכל נוסע בשלום יום יום חודש הודש הכל שקט והכיתה פתוחה
משה 28.12.21
25
סימן לך מן שמיא עת מחץ ההר
דין מוות בחנק 27.12.21
24
פינטו איך עזבת את התינוקת?עכשיו אין לך בעיה.....צבועים.... הם מלמדים אותנו איך מבצעים בידוד.. ראש ממשלה חסר אחריות ..שולח את המשפחה למלדיבים חוזרים משם חולים וראש הממשלה מפר בידוד. ממש דוגמא לעם .עכשיו אתם מבינים למה לא לוקחים אותכם ברצינות
ראובן27.12.21
23
לך לעזאזל חתיחת כלב בן כלב. הקואליציה עסוקים בחוסר אונים של מה שאתה מחריב כל יום ממה שהם בנו במשך שנים. ובמה אתה עסוק? בלהמשיך להחריב את היהדות ואת החברה בכלל במדינה, משליט עלינו את הערבים ומסכן את חיי היום יום בזמן שהערבים מקבלים תמיכה ממך שאפשר לעשות מה שרוצים ודורך על כל דבר שביבי בנה לטובתינו,
צדיק המסיכות27.12.21
22
בנט מה עם הבנק הפרטי שממשלת ארהב סגרה לך ולבוס שלך איצקוביץ
רותם27.12.21
21
נפתלי מרשה לעצמו הכל גם לסכן בריאות של אחרים .
עקיבא27.12.21
20
ברור שלא יעניין את הממשלה ה"וריאנט" החדש כי הכל הבל הבלים
עוגית מלכת הבשן28.12.21
19
בנט יא אפס לך לעזזאל. תלך כפרה על ביבי אמן.
אמן סלה ועד27.12.21
18
בנט דל גאה, לא מייצג איש ומדבר כאילו שהוא מלך העולם, נוכל בינלאומי שמסר את המדינה לערבים, גועל נפש
גרוס27.12.21
17
נתניהו צודק בנט לך הביתה לפני שהנזקים יהיו בלתי הפיכים והכל ירשם על שמך.
דניאל27.12.21
16
יפה לבנט בתוך הכלוב
ללא שם29.12.21
15
ממשלת שמאל-מחבלים. העבירו 50 מיליארד לטרוריסטים. הם לא יעצרו עד שישמידו את המדינה.
שאול27.12.21
14
בנט ראש ממששת המנדטים האיש הקטן רק עם הפה הגדול יותר מחצי שנה ועדיין לא השתלט על המגפה זה אחרי שאמר אני יודע תנו לי 4. 5 . שבועות ואני מחסל את זה שקרן נוכל
גלעד27.12.21
13
היום מכרו את הנגב. ממשלת זדון על טורבו
אביתר27.12.21
12
לא נשכח בנט השקרן מנהל קמפיין נגד נתניהו לא מנהל מדינה הורס את הזכיות של עם ישראל במדינת ישראל וארץ ישראל נותן הכל לערבים כסף -נגב -לשחוט יהודים - את הכותל הוא נותן לרפורמים תזכרו את מה שאני אומר לכם הוא יחזיר את הכותל לערבים הנוכל הזה
משה 28.12.21
11
נתניהו כבר הקדיח תבשילו....גם בחירות הבאות לא יהיה לו רוב של 61....נופל ומפיל את כל הימין איתו.....עדיף לימין שיוחלף....
המרוקאי27.12.21
מענין מאיפה הקולות של בנט
חלח27.12.21
10
טוב שביבי הלך הביתה... ולבנט, החלפנו את ביבי נחליף גם אותך, עד שאזרחי ישראל ימצאו ראש ממשלה ראוי.
עובר אורח27.12.21
אין דבר כזה ראש ממשלה ראוי. מי שמגיע לזה חייב לעשות קומבינות על קומבינות ולקינוח עוד כמה שקרים עסיסיים. אבל למה לא זה כיף לחלום
הטו28.12.21
9
ממשלה שמוכרת יומיום את הארץ לערבים עד בלי די. העיקר מבחינתם הוא הכבוד והכיסא בלבד
אהרון28.12.21
8
בושה פשוט בושה לבנט שהוא מדבר ככה לביבי (בקרוב יחזור להיות רה"מ)
אא27.12.21
7
משפחת בנט היא יבואנית נגיף הקורונה. בנט שלח את אשתו לאיים המלדיביים כדי להבריח את נגיף הקורונה לישראל.
ראובן27.12.21
6
נוכל מכוער, לך הביתה בנט, יש לך ערכים של אשפה!
אבי27.12.21
5
הממשלה איבדה שליטה בכל התחומים
קובי27.12.21
4
נתניהו שוחק את דמותו הממלכתית המהודרת עד דק זמנו כנראה עבר
עצוב27.12.21
מטעם איזה חבר כנסת מהקואח=ליציא נשלח.?
ד27.12.21
3
בנט ראש ממשלת ישראל פלסטין הראשונה ושקד ואנטיוכוס כהנא מחלקים אדמות של מדינת ישראל ובונים את היסודות למדינה מוסלמית על חורבות מדינת ישראל
נדב27.12.21
2
ממשלת זדון עם רוה״מ לא שפוי
לירון27.12.21
1
נתניהו צודק בכל מילה. בנט נוכל ושקרן, עם אפס יכולות והישגים. ממשלת כלומניקים מנופחת שרק גוזלת את כספי האזרחים, ומקשה על כולנו את החיים.
מישהי27.12.21
נחזור בתשובה הם יפלו כרגע
זה מה שנגזר עלינו27.12.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סמוטריץ': "להיכנס קרקעית ללבנון אם חיזבאללה לא יציית"

יוני גבאי | 14:31

עדכון גירסה

השינויים של גנץ במכתבים לנתניהו על החזרת החטופים 

יוני גבאי | 13:15

מלחמת 'חרבות ברזל'

סקר: 63% מהציבור סבורים שתפקוד רה"מ נתניהו – גרוע

יוני גבאי | 09:21

ממשלת החירום בסכנה

השר בני גנץ הציב אולטימטום לנתניהו - וחטף מכל הכיוונים

ישי כהן | 07:40

"בחר לחלל את השבת"

גפני נגד גנץ: "איננו ראוי להיות מנהיג במדינת ישראל"

ישי כהן | 18.05.24
ש

ללא ידע קודם • מחזור ג'

ההרשמה לתוכנית החרדית להכשרת מתכנתים יצאה לדרך!

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

ממשלת החירום בסכנה

נתניהו עונה לגנץ: ״נותן אולטימטום לראש הממשלה במקום לחמאס״

ישי כהן | 18.05.24

"שלטון נתניהו רשום על שמכם"

לפיד לגנץ: "די עם האולטימטומים הריקים, צאו מהממשלה"

ישי כהן | 18.05.24

דד ליין לנתניהו

גנץ: "לקודש הקודשים של הביטחון חודרים שיקולים פוליטיים"

ישי כהן | 18.05.24

סוער בקבינט

גלנט יצא - ובן גביר התעצבן: "נתניהו צריך לפטר אותו"

יוני גבאי | 17.05.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

פאנצ'ר מדיני 

האמריקאים דורשים להעביר כספי מיסים לרשות הפלסטינית 

יוני גבאי | 16.05.24

מלחמה על הבית

בישראל מודאגים: מצרים תגרום להוצאת צו להפסקת מלחמה

יוני גבאי | 16.05.24

מחיר המלחמה

עוד מעט יותר לפרסום, ברוכים הבאים לגהינום // יזהר שי

יזהר שי | 16.05.24

"המטרה שלנו להביס את חמאס"

בכיר בממשל ביידן: שותפים לדאגת גלנט, לישראל אין תוכנית

יוני גבאי | 16.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

על סף פיצוץ

המצרים מאבדים סבלנות כלפי ישראל בעקבות הפעילות ברפיח

יוני גבאי | 15.05.24

יו"ר האופוזיציה תוקף

הלפיד והיפוכו: התרגילים צריכים להפסק, הם צריכים להתגייס

יוני גבאי | 15.05.24

"כל עוד חמאס נשאר" 

נתניהו: מה יהיה ביום שאחרי? כל הדיבורים ריקים מתוכן | צפו

יוני גבאי | 15.05.24