כיכר השבת

ישראל גינתה: צפו

לא נתפס: תיעוד מזוויע מהטבח הרוסי בבוצ'ה שבאוקראינה

מזעזע ומחריד: העיתונאית הישראלית, הייתה בין העיתונאים היחידים שהורשו לצלם את הזוועות שביצע הצבא הרוסי בעיר האוקראינית • צפו בקברי אחים ובדברי התושבים המזועזעים מהטבח (TV)

49
ציקי ברנדוין | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ו באב תשפ"ב | 23.08.22
הכתבה פורסמה ב-ב' בניסן תשפ"ב | 03.04.22
קברי אחים בבוצ'ה (צילום: הדס גרינברג, חדשות הערב, כאן 11)

הטבח בבוצ'ה: הדס גרינברג, היא העיתונאית הישראלית היחידה השוהה הערב (ראשון) בבוצ'ה, במהלך שהותה במקום, היא תיעדה את ערימות הגופות ואת ההרס שהשאיר הצבא הרוסי.

התמונות המזוויעות מהעיירה בוצ'ה, הסמוכה לבירת אוקראינה קייב, אחרי שהכוחות הרוסים נסוגו ממנה - מעוררות סערה ברחבי העולם. "כך בדיוק נראה פשע מלחמה", אמר יועצו של זלנסקי לאחר פרסום התיעודים.

בתיעודים הקשים נראים גופות של מאות אזרחים באוקראינה מוטלות לצדי הכביש לאחר שנרצחו בידי הרוסים. בכיר בלשכת זלנסקי צירף מספר תמונות זוועה בחשבון הטוויטר שלו וכתב כי "האנשים האלה לא היו בצבא. לא היה להם נשק. הם לא היוו איום. כמה עוד מקרים כאלה קורים עכשיו בשטחים הכבושים?"

הנשיא האוקראיני זלנסקי אמר בתגובה לטבח בבוצ'ה: "אני ממליץ לאימהות של חיילי הצבא הרוסי לצפות בזה. תראו את האידיוטים שגידלתן. רוצחים, בוזזים, תליינים".

זלנסקי תקף הערב גם את מנהיגי צרפת וגרמניה ב-2008 בשל החלטתם לסגור עסקאות אנרגיה עם רוסיה: ״אני מזמין את גב' מרקל ואדון סרקוזי לבקר בבוצ'ה ולראות למה הובילה מדיניות הוויתורים ב-14 שנים. לראות בעיניכם את האוקראינים המעונים. אני רוצה שיבינו אותי נכון. אנחנו לא מאשימים את המערב אנחנו לא מאשימים אף אחד מלבד הצבא הרוסי, שעשה זאת נגד עמנו. אבל גם יש לנו את הזכות לדבר על חוסר החלטיות".

ראש הממשלה הבריטי ג'ונסון אמר: "ההתקפות הנתעבות של רוסיה נגד חפים מפשע באירפין ובבוצ׳ה הן עדות לכך שפוטין וצבאו מבצעים פשעי מלחמה באוקראינה. ‏שום הכחשה או דיסאינפורמציה מהקרמלין לא יכולים להסתיר את מה שכולנו יודעים שהוא האמת - פוטין נואש, הפלישה שלו נכשלת, והנחישות של אוקראינה מעולם לא הייתה חזקה יותר".

עוד הוסיף ג'ונסון: "אעשה כל שביכולתי כדי להרעיב את מכונת המלחמה של פוטין. אנו מגבירים את הסנקציות והתמיכה הצבאית שלנו, לצד חיזוק חבילת התמיכה ההומניטרית שלנו כדי לעזור לנזקקים בשטח".

שר החוץ יאיר לפיד התייחס אף הוא לטבח ולראשונה אמר את הביטוי "פשע מלחמה" על פעולות הרוסים באוקראינה: "אי אפשר להישאר אדיש אל מול התמונות המחרידות שהתגלו בעיר בוצ׳ה בסמוך לקייב, אחרי שהצבא הרוסי עזב את המקום. פגיעה מכוונת באוכלוסיה אזרחית היא פשע מלחמה ואני מגנה אותה נחרצות".

קנצלר גרמניה שולץ אמר על הטבח המזוויע: "אני דורש לתת לארגונים בינלאומיים גישה לאזורים האלה כדי לתעד באופן עצמאי את הזוועות. עלינו לחקור ללא הפוגה את פשעי הצבא הרוסי ולהעניש את העבריינים האחראים".

נשיא צרפת עמנואל מקרון אמר על הטבח: "התמונות המגיעות אלינו מבוצ'ה, עיירה משוחררת ליד קייב, בלתי נסבלות.
ברחובות רצחו מאות אזרחים בפחדנות. החמלה שלי כלפי הקורבנות, הסולידריות שלי עם האוקראינים. השלטונות הרוסיים יצטרכו להתייחס לפשעים האלה".

שר החוץ של אוקראינה פרסם בחשבון שמפעיל ברשת החברתית 'טוויטר' תמונות מהטבח הנורא, והאשים: "הטבח היה מכוון, הרוסים ניסו לחסל כמה שיותר אוקראינים שיכלו". השר אף התבטא בראיון לתחנת רדיו בריטית כי הרוסים הינם "גרועים מדאע"ש".

התגובות ברחבי העולם קשות. מזכיר המדינה של ארצות הברית בלינקן כינה את התיעודים "אגרוף בבטן", ואמר לרשת הטלוויזיה ה-CNN כי "האכזריות הרוסית נגד אוקראינה חייבת להיסח". שארל מישל, נשיא המועצה האירופית, כתב: "המום מהתמונות".

בתוך כך, מוקדם יותר היום פורסם תיעוד של עשן סמיך מיתמר מאיזור מחסן נפט גדול בעיר אודסה, שם על פי ההערכות רוסיה תרכז את מאמציה בכיבוש העיר הזו ואת העיר מירופול. ככל הנראה מדובר בהפגזה רוסית על מחסן הנפט.

בצבא אוקראינה סיכמו היום בצהריים את רישמת האבידות של צבא רוסיה, ולטענתם נהרגו כ-18,000 חיילים, 143 מטוסים הופלו, 134 מסוקים, 76 מיכליות דלק ו-7 כלי שייט.

בתוך כך בבריטניה מדווחים כי ראש הממשלה בוריס ג'ונסון שוקל לספק לאוקראינה נשק נגד אוניות, זאת בשל המתקפות הקשות שמבצעת רוסיה בערי החוף באמצעות ספינות קרב.

על פי דיווח בעיתון הבריטי 'סאנדיי טיימס', ג'ונסון אמר לחברי הקבינט שלו כי לטענתו הגיע הזמן 'להעלות הילוך' בסיוע לאוקראינה במערכה מול רוסיה.

כזכור, אתמול דווח כי כל הכפרים באיזור של בירת אוקראינה נמצאות כעת בידיים אוקראיניות.

הכיבושים מחדש קורים מספר ימים לאחר שברוסיה טענו כי ככצעד "בונה און" החליטו הכוחות לסגת מאיזור קייב. עם זאת, על פי טענות במערב, מדובר בנסיגה רוסית בשל תבוסות רבות באיזור שהסב לו צבא אוקראינה.

גורמי מודיעין חוששים כעת כי בשבוע הקרוב, הכוחות שנסגו מאיזור קייב וצפון אוקראינה צפויים להגיע לאיזור מזרח אוקראינה ולסייע במטרה הרוסית לכבוש את האיזור.

ברוסיה מתקשים עוד מאז הפלישה ליצור מסדרון יבשתי בין שטחי הבדלנים שתומכים ברוסיה, דונייצק ולהונסק, לבין חצי האי קרים שנמצא בידי רוסיה.

רוסיה לא מצליחה ליצור את המסדרון היבשתי בין היתר בשל התעקשותה של עיר הנמל מריופול שלא להכנע. העיר נמצאת כבר תקופה ארוכה במצור וסובלת במחסור של אוכל, מים ותרופות. כעת מעריכים כי כיבושה של עיר על ידי הרוסים היא רק עניין של זמן.

תוכן שאסור לפספס
49 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
30
באמת אני שואל בתמימות: איך יכול להיות שעד שהגיעו העיתונאים אף אחד לא הרים אותם גופות? מה זה הצגה?
מחלוף04.04.22
29
כל הכבוד לרוסים. הגיע הזמן לעשות חשבון עם האוקראינים הנאצים. נגולה אבן מליבי על מה שאבי עבר בשואה.
צדיק המסיכות03.04.22
28
עמלק נגד עמלק
טומי לפיד03.04.22

הצגת כל התגובות

27
לפחות שבישראל לא יפצו את השקרים האוקראינים! ב31.03 ראש העירייה הודיע על עזיבת כוחות הרוסים ויציאתם מהעיר בלי להזכיר את הרוגים, ורק אחרי 3-4 ימים מתגלים תמונות.
שקר גס.04.04.22
26
אוקראינים אנטישמים גדולים. תמיד טבחו ביהודים ללא רחמים. רצחו ילדים ונשים באכזריות. אין מקום לרחם עליהם!
צדק04.04.22
25
נקמה מתוקה מבורא עולם!!!!
אין מה לרחם על עם אוקראיני הגוי כי הם הי03.04.22
24
מגיע להם אנטישמיים
ללא שם05.04.22
23
נקמת ה בגויים הארורים
אל נקמות ה אל נקמות הופיע04.04.22
22
גאולה בחוש!!!
חיסול חשבונות מן השמים.עם אוקראינה הוא מ03.04.22
21
למרות שהיו הרבה אוקראינים שעזרו לנאצים תבדקו ביד ושם היו גם אלפי חסידי אומות העולם
מישהו06.04.22
20
ליברמן הגיע מרוסיה נכון???
אלי04.04.22
הוא מגיע ממולדובה, והוא סתם מסכן עלוב ומגעיל, הוא לא מתבונן טיפה שכל הסיבה והתירוץ להשתלטות על הפלסטינים בא"י, זה רק אם אנו מאמינים בתנ"ך ומקיימים את חוקי התורה, אחרת אין לו שום תירוץ לבוא ממולדובה למזרח התיכן ולהתשלט על איזה שטח.
ז04.04.22
19
לא מבינה למה אומרים תמיד נקמה ,נקמה....? הרוסים היו יותר גרועים מהאוקראינים כלפי היהודים , אם זה במשך 20 שנה של מסך הברזל ... אלפי יהודים מתו בסיביר ונרצחו על קיום מצוות בגללם אז תסתמו ! לא חסר לא להם ולא להם ! אי אפשר להשוות את הרוסים לאוקראינים בהתנהגות שלהם כלפי היהודים
מעיין04.04.22
הרוסים לא נלחמו בנאצים רק אחרי שהיטלר פלש לרוסיה ולא בגלל שהם נחרדו ממחנות ההשמדה. אבל אחרי מלחמת העולם השנייה הם צררו את כל תושבי רוסיה ובמיוחד היהודים והם התאכזרו בתושבי מזרח ברלין ואתה יכול לשאול את נתן שרנסקי או את יולי אדלשטיין על הסבל ברוסיה (נתן שרנסקי שבת רעב מאות ימים! הוא היה בצינוק רוסי ו
ישראלי 04.04.22
הרוסים לא היו גרועים כלפי יהודים בדוקא. הקומוניסטים שהיו ביניהם יהודים, היו נגד כל דת. בסיביר לא היו אלפים אלא מעט, כי כבר לא נשארו שומרי תומ"צ או ששמרו בסתר. אוקראינים הרגו את היהודים דוקא מתוך שנאה.
צריך לדעת את ההסטוריה!04.04.22
ומי לחם נגד הנאצים ושחרר מחנות שמד? לא רוסים?
צריך ללמוד את ההסטוריה!04.04.22
בעיקר בריטניה רוסיה דאגה רק לשמור על השטחים שלה....
תגובה04.04.22
18
בדיוק מה שהאוקראינים עשו ליהודים במשך מאות שנים... חמלניצקי ופטליורה נחשבים כיום גיבורי תרבות באוקראינה... יש דין ויש דיין! "הא-ל הנפרע לנו מצרינו, המשלם גמול לכל אויבי נפשנו"...
סמי03.04.22
17
"ידין בגויים מלא גוויות". - "זכור את אשר עשה לך עמלק" משנות ת"ח--ת"ט ועד שנות השואה.
יהושע04.04.22
16
אין רחמנות מגיע להם
כ04.04.22
15
האוקראינים הארורים עשו כך והרבה יותר מכך לעם ישראל האכזריות האוקראינית היא מהידועות, נו ואתא כלבא ואכל לשונרא דאכלא לגדיא מגיע להם ובגדול אני ממש לא מרחם עליהם
משה03.04.22
"ונפצו את עולליך על הסלע".......
טא03.04.22
14
לכל הצבועים פה שכופרים בתפילת אב הרחמים "כי דם עבדיו יקום", לכו לקייב לבאבי יאר, איפה שנרצחו שם 50 אלף יהודים "בבת אחת" ע"י אוקראינים. לכו לשם תחפרו קצת תמצאו את העצמות, תשאלו אותם מי רצח אותם ולמה, ואחרי זה תדברו! הידעתם שאין עוד מדינה בכל העולם, שיש 1000 קברי אחים כמו שיש באוקראינה?
ציונות=התאבדות04.04.22
13
יא טיפשה סעי לאומן במקום להתעסק בשטויות אין רחמים על האוקראינים האנטישמיים שהרעו ליהודים בשואה
רמלה03.04.22
12
ומי אמר לכם שהילדים (או המבוגרים) האוקראינים שסובלים, הם לא גלגולים מאוקראינים שציערו או התעללו ורצחו יהודים אי שם בהסטוריה, זה בכה וזה בכה? הרי אנו מאמינים בגלגול, וא"א שילד יסבול סתם כך ללא סיבה, וחייב להיות חשבון לכל דבר. ולכן לכל אלו שטוענים שהאוקראינים של היום לא אשמים במה שעשו הסבים שלהם
איינער04.04.22
אולי אתה גלגול של סטלין.
ישראלי04.04.22
אל תחתום בשם 'ישראלי' כי אתה גלגול של נאצי, זה הרי בולט בכל התגובות שלך שאתה כל כך נדלק בעד צאצאי הנאצים ואנטישיימים, בוער בך כ"כ לרחם על מדינת אוקראינה, שזה המדינה היחידה בכל העולם עם 1000 קברי אחים של יהודים. (ושלא לדבר שלפני 30 שנה אוקראינה היתה שייכת לרוסיה, שזה טענה הרבה יותר הגיונית מטענת הצ
עוד שראלי מזויף04.04.22
11
וסוף מטיפיך יטיפון
א04.04.22
10
במקום להוציא את כל היהודים מתוך שטחי האש המסוכנים באוקראינה, אז הממשלה שלנו כמעט ולא עושה כלום למען הצלתם! איפה כל כוחות החילוץ הרבים שמדינת ישראל יכולה בקלות לשלוח לשם ועדיין לא שלחה!!! 40 ימים בערך כבר עברו מאז פרוץ המלחמה באוקראינה, אבל ממשלת ישראל הנוכחית עסוקה בשררה שלטונית ובפוליטיקה בלבד! חי
היהודים שם צועקים הצילו!!! איפה העזרה 03.04.22
אין לאף אחד זכות לבוא בטענות למדינת ישראל. אמנם אפשר לעזור ומדינת ישראל עוזרת אבל יש את האיום האיראני שהוא סכנת השמדה של מדינת ישראל ועוד המון טרוריסטים שרוצים להשמידנו ואין לנו אפשרות לעזור לאחרים לפני שהמדינה תדאג לאזרחיה.
ישראלי04.04.22
למה אתה טוקביסט כזה רע? אתה יהודי בכלל? הרבה יהודים בכלל לא שמעו על האתראה לפני המלחמה וגם לא היו שם בכלל מטוסים מישראל!!! על מה אתה בכלל כותב? והרבה יהודים גם לא הספיקו לברוח בזמן! וגם אם שינו את דעתם לאחר פרוץ המלחמה, אז מה עכשיו צריך להפקיר את חייהם ולא לדאוג להצלם? תתבייש לך!
לשד - אתה אכן שד! 04.04.22
מה אתה אומר??? ישראל שלחה מטוסים לפני שהמלחמה התחילה וחזרו כמעט ריק כי היהודים שם אצו להשאר
שד03.04.22
וואלה השקעת...
בנט03.04.22
9
לא ישראל גינתה אלא שר לפיד הידוע כמטופש גינה. אם אנחנו מכירים אותו במעשים רעים שלו, גם מעשים "טובים" כך מתפרשים.
שר לפיד הדיוט.04.04.22
עם כל הכבוד מדוע אתה חושב שאתה יותר מבין במדיניות חוץ משר החוץ הכושל יאיר לפיד ששותף לתומכי טרור והקים ממשלה במירמה?
ישראלי04.04.22
8
ככה שכבו הגופות של אחינו היהודים לפני 75 שנה ככה קברו אותם בקברי אחים ככה ירו בהם אל נקמות ה'!
משה04.04.22
ההבדל היא שפה בין רוסיה ואוקראינה זה מלחמה, ובכל מלחמה שבעולם יש בדרך כלל הרוגים, עד שאחד הצדדים נכנע, ואז מפסיקה המלחמה וההרג, ושני הצדדים לא רוצים סתם להרוג את הצד השני, וברגע שאחד הצדדים מרים דגל לבן, אז הצד השני מפסיק לפוצץ ולהרוג. משא"כ בשואה הרגו סתם כך יהודים, הרג לשם הרג, הרי אם הם לא אהב
גזלן פולני04.04.22
7
קברי אחים... מידה כנגד מידה
אני 03.04.22
6
אחר כך החרדים הגזענים מתפלאים מדוע ארה"ב לא מחבבת אותנו בלשון המעטה. כל מי שראה את הסרטון וכתב תגובה שתומכת ברצח עם לא יוכל לומר לא ידעתי ולא שמעתי.
ישראלי 04.04.22
לצערי כמה מגיבים כאן תמכו ברצח המזוויע הזה, אבל מי פילל שאנשים בארצנו יאשימו אזרחים תמימים בגלל שלפני 80 שנים התנחלו בארצם עשבים שוטים?! בחיים שלי לא ראיתי אנשים מוטלים בביזיון על הרצפה ללא רוח חיים ועוד אנשים חושבים שזו נקמה בנאצים!
ישראלי04.04.22
אדיוט שום יהודי לא תומך בזה, אבל כשקורה נקמה בחלק מצאצאי הנאצים, אז עלינו עוד להזיל דמעה בשבילם?? כנראה שאין לך סבא ממוצא אוקראינה, הונגריה, רומניה, או פולין, (ואם יש לך, אז אתה עוד דפוק שרוצה להתחנף ולטייח את מה שהם עשו, תשאל את סבא שלך זה שעבר את השואה האם הוא לא שמח במפלתם?), ולכן אתה לא מרגי
ישראלי שוטה04.04.22
5
מידה נגד מידה אוקריינים ליהודים עשו יותר גרוע ימש
ה יקום אדם04.04.22
4
זה רק הפרומו של מה שה' יעשה באוקראינה. לאנשים פה יש זכרון קצר, כאילו כל מליוני היהודים שהם טבחו זה כלום
נפתלי04.04.22
3
אפשר לחשוה שהרוסים הם אוהבי ישראל משהו פה שכח מסטאלין. הרציחה והלות בחיי אדם של הרוסים היא לא נתפסת
חצ'קל03.04.22
בפעם המאה תפנים כבר שסטאלין היה מגאורגיה וכלל לא מגזע הרוסי סלאבי, קווקזי חולה נפש בשם סטאלין השתלט על העם הרוסי, והרג יותר רוסים מאשר יהודים, תכלית פוטין הוא אוהב יהודים. אמנם כן צריך לציין את הצארים הרוסים השונים מלפני 200 שנה שאז הם היו אכזריים ליהודים.
דז03.04.22
לא רלוונטי כלל מה הסבא שלהם עשה ליהודים כי רוב הגויים באירופה היו אכזריים במשך כל שנות הגלות שלנו שם השאלה היא האם הם גם היום אכזריים כלפי היהודים ואם לא הם חפים מפשע שלא מגיע להם למות ומי שרצח אותם הוא פושע מלחמה שצריך לשנוא ולתעב אותו
ה04.04.22
רלוונטי מאוד, למה השם ציווה למחוק את כל זרע עמלק עד סוף הדורות, הרי לשיטתך לא רלוונטי מה הסבא עשה? וחוץ מזה שסך הכל לפני 30 שנה היתה שייכת אוקראינה לרוסיה, ועכשיו פוטין סך הכל מנסה להחזיר כמה עיירות בודדות, וכלל לא כל אוקראינה, וזה בעייתם של האוקראינים שלא רוצים להיכנע, וככה זה בכל המלחמות מאז ברי
נ04.04.22
2
רוסיה הייתה גם כן מאד אנטישמית בתקופת הצארים היו מאות גזירת על היהודים הקנטוניסטים תחום המושב וכו וגם הקומוניסטים היו אנטישמים כך שיש פה מלחמה בין שני עמים אנטישמיים ומנהיגים לא אנטישמיים מצב תיקו
מישהו06.04.22
1
זה כלום שבכלום ממה שמוכן ועתיד לבוא על גרמניה-עמלק. לא בחינם הגרמנים מאז השואה יושבים בשלוה ומצליחים, כי המנה העיקרית הם יקבלו אבל בסוף, עתיד לבוא עליהם כזה נקמה גדולה שיזעזע את העולם. לפי המפרשים זה יהיה בזמן מלחמת גוג ומגוג.
נקמת דם עבדיך03.04.22
אולי גם יעניין אותך
בעולם

החות'ים מפרסמים: כך הצלחנו להפיל כטב"ם של צבא ארה"ב

יוסי נכטיגל | 28.04.24

במכתב פנימי 

 ארה"ב החליטה שלא להטיל סנקציות על הגדוד 'נצח יהודה'

ישראל גראדווהל | 26.04.24

ללא "רגליים בקרקע"

פרטים חדשים נחשפים אודות תוכנית המזח הצף של ארה"ב 

ישראל גראדווהל | 26.04.24

כשיר להיות נשיא?

מוזר: ביידן חתם על צו לאיסור טיקטוק - וממשיך להשתמש בו

ישראל גראדווהל | 25.04.24

הרוגים בעיר הטרור 

סוגרים על רפיח: ישראל מגבירה תקיפות בעיר לקראת המבצע

ב. ניסני | 25.04.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

"מוגנים על פי החוק"

"קוראים לשחרור מיידי" | ההצהרה החריגה של מנהיגי העולם

ישראל גראדווהל | 25.04.24

מוכנים ל'מבצע רפיח' 

אלפי אוהלים לבנים נצפו בתמונות לוויין; בצה"ל ממתינים

ישראל גראדווהל | 24.04.24

הפרעות בקמפוס הניו יורקי

אוני' קולומביה הודיעה: נותנים ארכה של 48 שעות לפינוי 

ב. ניסני | 24.04.24

"מכשול לשלום"

הדמוקרטית פלוסי: "נתניהו צריך להתפטר; נוראי מה שעשה"

יוסי נכטיגל | 24.04.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

"שאלה של מתי"

'ניו יורק טיימס': סימנים מעידים שהפלישה לרפיח - בדרך

ישראל גראדווהל | 24.04.24

סכין בגב 

גרמניה מחדשת את המימון לאונר"א: "אין ראיות מישראל"

ישראל גראדווהל | 24.04.24

15 מיילארד דולר סיוע צבאי

חבילת הסיוע לישראל אושרה סופית בסנאט; השר כ"ץ בירך

יוסי נכטיגל | 24.04.24

ניצלה בזכות תושייתה

מחריד: גבר חטף יהודיה, עינה אותה "בגלל פלסטין" - ונעצר

יוסי נכטיגל | 23.04.24
ש

לכולם ובחינם

זאת הארץ שלנו ולא נפסיק לטייל בה >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

26 מיליארד דולר

80 תומכים מול 19 מתנגדים | אושרה חבילת הסיוע לישראל

ישראל גראדווהל | 23.04.24

צפו בריאיון עם המרצה

מרצה ישראלי סורב להיכנס לקמפוס בארה"ב - "כמו הנאצים"

יוסי נכטיגל | 23.04.24