כיכר השבת

רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: החרם שמסעיר את עולם הפרסום, הריאיון שנערך באמצע הלילה, הסיום והבשרים, הפיוט של משה ארבל, העוגה של ישי כהן, החצוצרן של יואלי דיקמן, הטלפון של חנן בן ארי ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

179
זופניק | כיכר השבת | ו' באב | 15.07.21
זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לרגל הימים העצובים בהם אנו נמצאים, 'זופניק' מתכבד לפתוח את המדור בשירה ווקאלית עליה ניצח המעבד והמנצח יובל סטופל יחד עם הניצבים על סט הצילומים לסדרה 'שישו ושימחו' של 'כאן 11', במה שנראה כלהיט הבא של הווקאליות.

(צילום: אסף הרץ ובן יוספוביץ')

אחרי שנסחפתם לזמזם את הלהיט הקודם, קבלו את החשיפה שמטלטלת את עולם הפרסום החרדי: קבוצת פרסום גדולה פנתה לשני גופי תקשורת מתחרים בהצעה לפעילות קיץ עבור חברה גדולה אותה הם מפרסמים. אחרי שגוף תקשורת אחד נבחר להוביל את הפעילות, גוף התקשורת השני כמובן זעם - ופנה לכל החברות המיוצגות על-ידי אותו משרד פרסום, בהן חברות גדולות במשק, בהודעת חרם חד משמעית: אין יותר פרסום דרך אותו משרד אלא רק ישירות מול גוף התקשורת.

יום רביעי, 00:30 בלילה, לאחר יום שלם בכנסת ישראל, נכנס יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני לריאיון מיוחד באולפני 'כיכר השבת'. 'זופניק' כאן כדי לספר לכם כי בעוד גפני הגיע רענן ומחויך, המגיש ישי כהן הוזעק ממיטתו כדי לקיים את הריאיון בשעה החריגה.

מי שליווה את גפני מאחורי הקלעים היה יעקב מורגנבסר שנצפה מתעד מהקונטרול את הבוס שחזה מראש את נפילת 'חוק הדיינים'.

בליל שישי שעבר, אי שם במקום סודי ושומם במרכז הארץ, נערך סיום מסכת יומא ללמדני השיעור היומי הקבוע הנמסר על-ידי הרב יעקב קנייבסקי בו משתתפים בכירי העסקונה הליטאית. לצד כמויות הבשרים שעפו על המנגלים שהוכנו במקום מבעוד מועד, היינות והקינוחים המפנקים, נצפה ח"כ אורי מקלב שחשף כי מדי פעם הוא מצליח להאזין לשיעור, בזכות עוזריו. 'זופניק' הצליח לשים את ידו על אחד הרגעים בהם נצפה מקלב כחלק מהשיעור.

הכנסת עלתה על ראש שמחתנו בימים אלו, לאור האופוזיציה הלוחמנית שממררת את חיי הקואליציה של נפתלי בנט וזוכה להישגים, אך 'זופניק' עם כל מה שמעבר לניוז השוטף. הנה למשל ח"כ משה ארבל, הש"סניק העולה, ברגע של פיוט בחדר אחת הוועדות כשלצדו ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן.

שיחה ממושכת וארוכה נראתה השבוע בכנסת בין רוה"מ לשעבר בנימין נתניהו, אריה דרעי ומיכאל מלכיאלי. 'זופניק' היה רוצה להיות זבוב על הקיר כדי לדעת את תוכן השיחה.

את ח"כ בצלאל סמוטריץ' תפסנו במה שנראה כסלפי מיוחד עם ח"כ יעקב ליצמן.

(צילום: נועם מושקוביץ - דוברות הכנסת)

ויש גם את ח"כ דוד ביטן, האיש והבדיחות המגלגלות, שנצפה מחלק סוכריות לחברי הכנסת, מהאופוזיציה ומהקואליציה, להמתקת הפיליבסטר.

(צילום: נועם מושקוביץ - דוברות הכנסת)

מי שהפך לכוכב של הדיונים הוא לא אחר מח"כ דודי אמסלם שלא עושה הנחות לאף אחד מהקואליציה, והזדעזע כמו רבים מהריאיון של זאב אלקין. הנה הוא מספר בדיחה על "בנט השקרן".

(צילום: ערוץ כנסת)

פרשן ומגיש 'כיכר השבת', ישי כהן, חוגג בימים אלו את יום הולדתו ומחליף קידומת ל-30. במערכת 'כיכר השבת' הפתיעו אותו עם עוגה נדירה של הקונדיטורית נירית חן. 'זופניק' חייב לציין כי העוגה לא רק הייתה נראית מרשים אלא גם טעימה.

רגע לפני שהעוגה נחתכה 'זופניק' מיהר לתעד, למזכרת.

ביום רביעי הקרוב, מיד אחרי תשעה באב, תוכנית "כוכב המג'יק קאס" מבית 'כיכר השבת' חוזרת, היישר לשלב 'הנבחרת' - ועד לגמר הגדול בו ייבחר ילד הפלא הבא של ישראל. 'זופניק' שם את ידו על הצצה למאחורי הקלעים של צילומי הנבחרת שם נהנו יחד מנחם טוקר ומשה מנס.

טייקון הנדל"ן טום ג'ון אור-פז בן ה-33, שיתף השבוע סיפור מרגש מבית מרן הגר"ח קנייבסקי: "לפני 9 שנים כשעבדתי כעוזר אישי לאיש עסקים, ביקרתי אצל הרב הגאון חיים קנייבסקי אשר בירך אותי לפרנסה והצלחה וביקש ממני לגדל זקן. היום, חזרתי אליו מזוקן ביקשתי ממנו שלא יברך אותי לפרנסה ולא יברך אותי להצלחה, כבוד הרב בירך אותי לזוגיות טובה ועוד ילדים. אין לתאר את האנרגיות שזה עשה לי בגוף".

(לפני ואחרי; צילום: דוד זר)

איש עסקים חרדי מוכר היה עסוק השבוע בטלפון במהלך נהיגה, בעקבות כך הוא התנגש ברכב שעמד לפניו ברמזור. בעל הרכב יצא זועם אך כשהבחין שמדובר באישיות מפורסמת הוא התלהב, לחץ את ידו וויתר לו על תשלום הנזק.

בקרוב ב'כיכר השבת': התכנית הפופולרית 'שובר מסך' חוזרת בעונה שנייה בהגשת איש העסקים וכוכב הרשת שוקי סלומון ויועץ התקשורת דודי זילברשלג בנושאים הבוערים על סדר היום.

והנה כאן הם מראיינים בשטח עוברים ושבים על התנהלות הממשלה החדשה עם הציבור החרדי. יש למה לחכות...

(צילום: אברומי לינשה)

ברחובות ירושלים ראינו את חבר המועצת הגאון רבי ראובן אלבז רץ בדרכו אל הישיבה, כדרכו בקודש לניצול הזמן.

(צילום: חיים גולדברג)

האדמו"ר מסאדיגורה נצפה בתפילה בעיירת סאנט אנטון שבאוסטריה, אצל הנגיד אברהם פלדמן.

הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי נצפה כשהוא משוחח עם אברכים ביציאה מבית המדרש 'משובב נתיבות' במודיעין עילית.

(צילום: איתמר קירשבוים)

ואילו את הגאון רבי דניאל אלתר ראינו במחלקת הביזנס בטיסה מארצות הברית לישראל.

הגאון רבי שרגא שטיינמן, חבר המועצת של 'דגל התורה' ואיש החסד אלי ברונר הגיעו השבוע לביקור חולים אצל יצחק סעידיאן, נכה צה"ל המפורסם שהצית עצמו ומאושפז במצב קשה בבית חולים תל השומר. קודם לכן האח אבשלום סעידיאן הגיע לקבל את ברכתו של מזכה הרבים הרב יגאל כהן.

(צילום: שמעון ברדי ובאדיבות המצלם)

איש התקשורת דוד חכם אך חזר לישראל וכבר נקלט ברגע של ערבוב עם חבר-הכנסת אוריאל בוסו מש"ס, שניהם תושבי פתח תקווה. או בלשונו של חכם, "הערכת מצב".

את חבר-הכנסת יואב בן צור 'זופניק' פגש בשדה התעופה ברומא בדרך לעוד פיליבסטר בכנסת.

הפרשן לענייני חרדים של 'חדשות 13' ד"ר אבישי בן חיים, נצפה במלון שבקיבוץ חפץ חיים בכנס נדל"ן למגזר החרדי כשהוא משוחח עם בחורי ישיבות.

(צילום: איתמר קירשבוים)

במהלך צילומי תכנית ריאליטי ל'ערוץ 13' ראינו מאחורי הקלעים את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה מסתודד עם ידידו הזמר האגדי אביב גפן שהתקרב לציבור החרדי בשנה האחרונה.

(צילום: יוני קדם)

השדרן והמגיש מנחם טוקר חתם השבוע חוזה הארכה ל-3 שנים נוספות לתכניתו 'טוקר בשישי' ב'ערוץ 13' (ובכך יתחיל את השנה העשירית שלו בערוץ), זאת במקביל להגשת התכניות ב'ערוץ 20' ורדיו 'קול חי'. מולטי טאלנט כבר אמרנו?

בימים אלו שוהה מנחם טוקר עם בני משפחתו בנופש במיאמי. הנה הוא כאן מתפרע על אופנוע ים.

אחרי שרכבו התרסק בתאונה והוא ניצל בנס - אמן החושים החרדי מני הולנדר התחדש ברכב יונדאי 2021.

(צילום: שרגא הולנדר)

יו"ר ש"ס אריה דרעי נצפה השבוע מעיין בקלסרים עבי הכרס בהשתוממות. ל'זופניק' נודע כי הקלסרים סיכמו את הפרויקטים שהוביל מ"מ וסגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן.

(צילום: שלומי כהן)

אחיינו של יו"ר ש"ס אריה דרעי השתתף השבוע באודישנים לתכנית ריאליטי מפורסמת העוסקת במוזיקה, כך פרסם ערן סויסה, כתב הבידור של 'ישראל היום'.

כמו כל עם ישראל גם 'זופניק' הסתובב השבוע במסעדות דגים והופתע לגלות במסעדת 'אהבת הים' כי חזן קהילה הסורית בניו יורק, ר' מרדכי סאלם, הגיע לביקור בזק בישראל והתיישב לארוחה עם ישי כהן ויעקב חבושה.

כשבוע לפני חתונתו, המפיק מייקל כפלין חגג עם החברים הטובים במסיבה בוילה יוקרתית ב'קיסריה', במהלכה החברים זרקו אותו לבריכה עם הבגדים.

(צילום: ישראל ברדוגו @israelbardugo)

במתחם 'דיזיין סיטי' הסמוך לירושלים נערכו היום צילומים לקליפ 'שיר החתונות' המדובר שכתב ויזם שוקי סלומון יחד עם הראפר החסידי ניסים בלאק, לכבוד חתונת המפיק מיכאל כפלין.

דודי רובינשטיין, הצדיק מחו"ל מהודר, נצפה מנצל את זמנו בטרקלין העסקים של אל על בדרך לעוד יעד קסום.

את יהודה מנדלוביץ, העוזר של ח"כ אורי מקלב, ראינו כשהוא ממתין לרכבת תוך שהוא מסייע לעוד פונה בוואטסאפ.

ואילו את יונה ויזל העוזר של ח"כ יעקב אשר, ראינו קונה סיגריות בתחנת דלק בבני ברק בין פנייה לפנייה.

זאב קשש נצפה עורך קניות לשבת קודש ממש כאחד האדם. כי אין כמו ניחוח לבנדר בבגדים.

ואילו היועץ האסטרטגי גואל ועקנין נצפה נושא תפילה בציון הרבי מליובאוויטש.

אם חיפשתם את איש ההצלה ובדיקות הקורונה אפי פלדמן, אז תדעו שהוא בנופש בהרי אוסטריה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נצפה קונה אוכל לשבת במסעדת 'רוזמרין' בראש העין.

באותו מקום ראינו גם את השר לשעבר אורי אריאל יחד עם רעייתו.

הזמר והיוצר שולי רנד בסוד שיח בשוק מחנה יהודה עם רב הסלבס מרדכי חסידים ואנשי התקשורת איציק אוחנה ויוני קדם.

מתחת לאולפני רדיו 'קול ברמה' נצפו המעבד והמנצח יואלי דיקמן והזמר מאיר גרין בשיחה לוהטת. 'זופניק' מנסה להבין איזה הפתעות מכינים השניים.

תיעוד משעשע: החצוצרן הראשי, באירועים עליהם מנצח המעבד יואלי דיקמן, חושף ידע הלכתי מהלכות ט' באב; מדובר בבחור ממוצא רוסי, בשם גנאדי, שבמהלך עבודתו לצד דיקמן, למד להכיר היטב את נבכי העולם החרדי.

מאחורי הקלעים: בלוקשיין של עלייה לרגל עם סוסים בשילה הקדומה - מקהלת 'מלכות' ערכה צילומים לקליפ חדש מתוך אלבום הבכורה של זאנוויל ויינברגר שיראה אור אחרי ט' באב.

סוכן השחקנים החרדי יוסי הופמן שהיה אמון על הפקת הקליפ מאחורי הקלעים עם עשרות הניצבים החרדים.

הזמר והיוצר אהרן רזאל בהקלטות לביצוע מיוחד ללהיט "מה עשית היום" בשילוב זמרי ונגני "צלילי הנפש" - הלהקה הייצוגית של ארגון 'עזר מציון', המורכבת ממתמודדי נפש מהמגזר החרדי-דתי.

(צילום: אסף כהן)

אחיו, הזמר והיוצר יונתן רזאל נצפה השבוע ממתין לרכבת בתל אביב, ממש כאחד האדם.

(צילום: לוי נוישטט @levi_n.770770)

הזמר והיוצר חנן בן ארי חשף השבוע בשו"ת גולשים באינסטגרם שמכשיר הטלפון האישי שלו הוא מכשיר נוקיה 208 כשר - רק עם שיחות. את חשבון האינסטגרם שלו מפעיל ג'וני, העוזר.

(מתוך אינסטגרם)

לקראת מופע הקיץ לילדים מיוחדים של 'בלב אחד' - ראינו את כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר יחד עם המפיק אייזיק גפן ודוד ווייטמאן מנכ"ל הארגון.

גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי נצפה בריקוד עם הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן בחצר ביתו של הזמר בניו ג'רזי.

אחרי תקופה ארוכה בחו"ל בעקבות משבר הקורונה, הזמר בני פרידמן הגיע לישראל לקראת מופעי החופש הגדול, והנה הוא כאן עורך בדיקה בנתב"ג בליווי מנהלו האישי יונתן יחיאל.

הפייטן והזמר יובל טייב נצפה השבוע בסינמה סיטי ירושלים.

שמעון ברדי, איש יחסי הציבור, נצפה השבוע בציונו של רבי נחמן מברסלב באומן כשהוא מעתיר בתפילה על רשימת מקורבים.

מיכאל גפני, בנו של יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, נצפה כשהוא לומד חברותא עם הצלם איתמר קירשבוים בכולל של רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל שברמת השרון.

(צילום: ישראל דסקאל)

בימים אלו של התפשטות הקורונה מחדש, ראינו במהלך יום עיון מיוחד לרבני הציונות הדתית את ראש עיריית לוד יאיר רביבו בשיחה עם הפרופסור יוסף פרס והיועץ הרפואי יוסי ערבליך על הגל הרביעי של הקורונה.

ברכת מזל טוב למפיק אייזיק גפן לרגל אירוסיו עם תילי צודרר בשעה טובה ומוצלחת.

(צילום: שלומי כהן)

כמה ימים אחרי ואייזיק גפן כבר נצפה מתרגל קניות בסופר.

ברכת מזל טוב לחבר מועצת העיר אלעד פיני גרוס לרגל אירוסי בנו שלום, תלמיד ישיבת צאנז בנתניה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס
179 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
53
מני הולנדר אלוףףףףףףףףףףףףף תביאו אותו תמיד וואלה איזה רכב
בנאדם18.07.21
52
מנס ישאל את טוקר מה אתה רוצה לעשות כשתהיה גדול???
בנימין חסיד16.07.21
51
הקליפ החדש של זנוויל נראה מטורףף כבר מעניין אותי לראות.. הרבה זמן לא יצא קליפ מעניין במוזיקה החסידית
ע15.07.21

הצגת כל התגובות

50
דייי הרוסי הזה עם יואלי דיקמןן איזה חמודדדדדד חחחחחחח אבל באמתת תותחחחח
שירה15.07.21
49
טוב יש לי כמה דברים חשובים להגידד דבר ראשוןןן מה נסגר עם הזמרים והאנשים האלה שנופשים בתשעת הימים??? מגולחים, מטיילים, מכייפים אז מה עם בית המקדש חרב לפני יותר מאלפיים שנה נכון, זה קשה להתאבל על משהו שקרה כל כך מזמן ושאפילו לא ראינו אותו בשביל להתאבל עליו זה קשה, אבל למה לטייל? לנפוש? בתשעת הימים???
שירה15.07.21
שרית
הללי16.07.21
ברור שרית!! מאיפה הבאת אסתי??? חח
ח16.07.21
קוראים לה אסתי. הוא אמר מזמןןן....
יייי15.07.21
ממש לא אסתי שרית קאפלין מידיעה ברורה
לאה16.07.21
מציעה לך לדאוג לגשמיות של האחר ולרוחניות שלך בלבד !!!!
שירה ד15.07.21
מה בעיה אתם מברברים את השכל יש כאלה שיותר גודל להם שער ויש כאלה שפחות ויש כאלה שבכלל לא כמו שטיינמץ הקבה ברא כל בן אדם ובן אדם בדרכו והכל קיים ואפשרי
מה בעיה אתם מברברים את השכל יש כאלה שיות16.07.21
צודקת מאה אחוז!!!! בדיוק מה שהתכוונתי לכתוב!
!!!15.07.21
שרית
בני ברק15.07.21
שי
מי אמר לך שהם מתגלחים למה לחשוב רעה על א15.07.21
48
תביאו את משה קליין!!!! הוא הכי מעניין !
אבי15.07.21
כן,גם אני רוצה אותו....
יעל16.07.21
ננככוןןן
אורי16.07.21
47
אתם חיייבבייםםם לענות לי איך משה קליין קרא לבת שלו!!! ואל תגידו לי אדל כי לבת הבכורה שלו קוראים אדל..... פללייזזז תענו!
נושי15.07.21
שי
חחחח תודה על הערה אבל אני בת ולא בן.....17.07.21
באאאממתתת? חני או שמותחים אותי? איך אתה יודע?
נועה16.07.21
חחחחחחחחח
.16.07.21
לאמא של משה קוראים חנה
חנה חאדד מזכירה בסמינר שלי21.07.21
שי
אחותו בכיתה שלי קוראים לה יעלי.... ולבן 18.07.21
שי
קוראים לה חני15.07.21
שי יקר אתה כותב אחלה תגובות רק להבא לשים לב למיקום של השם ומיקום ההערה
-16.07.21
חחחחחח
.16.07.21
שיתחילו להביא אותו יותר!!
אורי16.07.21
אדל בדוק בפעם ה100000000000000000000
שירי16.07.21
אוווייששש חני? אדל וחני אחיות? לא מסתדר לי 2 השמות יחד.... אגב איך קוראים לבן שלו? הג’ינג’י המתוק!!
יעל16.07.21
כל אחד מחרטט פה שמות חופשיי
שירה16.07.21
46
מזלטט לישי המלךךךךךךך יום הולדת שמחחחחחח אלוווףף עד 120!!!
.15.07.21
מצטרפת לברכות!!
ללא שם15.07.21
45
למה לא מביאים סרטונים של איציק דדיה
ללא שם15.07.21
44
אין על יובל בן אדם נדייייר!!!! ותביאו את קליין וברי חייבים אותם!
ברלין15.07.21
43
טוב תקשיבו כמה דברים : 1 אין על יואלי חיים שלי 2 אתם יודעים שזה הבית שלו בסרטון של גנאדי זה גם הבית שלו בחיבור חזק 3 למה הורדתם את שוואקי בן ארי וכפלין 4 תפסיקו להסתכל רק בבעיות של אנשים יאללה חאלס נמאס לי לראות את זופניק להנות אני באה לתגובות ואתם לא מפסיקים לקסח אותם דיייייייייייי כבר אנשים יאלל
הללי15.07.21
די באמת אני הייתי בחתונה וגם אחכ חברה הראתה לי את זה אז לא חידשתה כלוםםםם וכן יקירתי אני בטוחה ב1000000 אחוז שזה הבית שלו והחמודה שהיא כתבה שהיא לא מצאה תיכתבי קאפלין חתונה תראי
הללי 29.07.21
יואלי חים של אשתו ..
שירה ד15.07.21
שי
יש חתונה מיכי ולאה קאפלין ואל תגידי18.07.21
1. בטוחה שזה הבית של יואלי דיקמן? 2. בקשר לאלי קליין, כולם משערים שהוא אכן נשוי אבל שמעתי שהוא לא, אני לא בטוחה ומעניין לדעת מישהו יודע?
-16.07.21
זה הבית של יואלי בסרטון.... הוא מעלה הרבה סרטונים משם בזמן האחרון.....
...........16.07.21
שי
אם את רוצה לראות אותם תכתבי חתונהשפחת קא15.07.21
כתבתיי ולא מצאתי ביוטיוב....
.16.07.21
כל שניה אומרים משהו אחר על אלי קליין ,הוא שניה נשוי שניה לא.. (אם מישהו יודע בטוחח שיכתוב)
....15.07.21
42
יואווווווו מאיר גרין המלךךךךךךך... החברות שלו ושל יואלי זה משהוווו מני תתחדש כפרה אחלה לוק
שרית15.07.21
מאיר גרען גר בגבעת זאב חברה
שרית16.07.21
מאיר גרין גר בהר שמואל
שירה ד15.07.21
שי
באיזה תוכנית???כאילו באיזה יום או תאריך 18.07.21
לא ממש אבל לא עניני ואגב איפה גרין גר בגבעת שמואל
בן אדם15.07.21
בהר שמואל לא? ליד גבעת זאב נראה לי
-16.07.21
נראלי גם!
.16.07.21
לא, הוא גר בהר שמואל
טסלה15.07.21
באותו יום במאסטר פליי יואלי דיבר על מאיר גרין ויש לו ספא בבית למי שרוצה חח. יואלי תותח עלללל!!! ושתיהם ביחד פצצה!
ח16.07.21
מאיר גרין גר בהר שמואל!!!! שכן שלי!!!!!!!
תמשיכו להיתווכח16.07.21
פשייייייייייייי שכן של מאיר גרין תגיד יש שם בתים יפים חחחח נכון מרים אבל מזה חמודה ואווו אישה טובה
משהו29.07.21
איזה רחוב קומה מספר בית פרטים בקשה כותב שכן ו....... אל תגרה אותנו חחח סתם
שרה29.07.21
41
אלי קליין לא נשוי
S19.07.21
דיי זה בדוקק?
.19.07.21
שטויות והבלים יש לו ילדים
ננה20.07.21
40
שי
חחחחחחח גינדי הזה הורס ומי שלא יודע יש ל15.07.21
39
אחלה זופניק עם חנן בן ארי ויואלי החתיךךךךךך הרג אותי "מורינו ורבינו
עדן חסון15.07.21
חחח אלעק עדן חסון חחחחחח לא נראה לי שעדן חסון מכיר בכלל את יואלי דיקמן חחחח הרגתה אותי ויפה שחרדים מכירים אותו בכלל
תהל29.07.21
ממש עדן חסון זה ממש לא אמיןןן
המושלמת18.07.21
38
הבן של גפני. אפשר לחשוב, מי ישמע ?
ללא שם15.07.21
37
בחיאת הפיצה אצל יואלי עם גבינה צהובה של נועם? אני חייבת לדעת! חחחח....
.15.07.21
חחחחחח😂😂
מיל מיך15.07.21
חחחחחחחחחחח הרגת אותי!!!!! יווואוו חזקקקק!!!
ח16.07.21
36
אחלה חכים יש לשס במיוחד משה ארבלללל
יעלי15.07.21
35
מפריע לי ששמים באותה נשימה רבנים ואדמורים צדיקים ביחד עם אנשי יח"צ, פוליטיקאים ואנשים חולי צומי וריקניים לפחות תבדילו, תכתבו בנפרד תנו כבוד לתורה!
ח15.07.21
יש דברים בגו...
ח16.07.21
צודקקקק ב100%
תהילה16.07.21
34
חמודייםםםםםםם מזלל טובב נסיכיםםםם (אייזיק גפן וארוסתו..) יואליי חמוד וזה שמנגן לו הרוסי חמוד הורססססס חחחחחחח איןן על טוקקרר אתה חסר בארץץ מלךךך
.15.07.21
33
זופניק נחמד! תביאו את אלי קליין ואיצי ברי
טליה15.07.21
ברור שהוא נשוי!
נ15.07.21
איך את יודעת??????? אם כן איך קוראים לאשתו משהו יודע??
טליה15.07.21
למה להביא דברים לא מענינים ?! הם ממש לא מענינים וזופניק מביא פה את הטובים שבטובים
אשי16.07.21
אני יודעת שלא
מי16.07.21
נכון באמת תביאו אותם! ומישהו יודע אם אלי קליין נשיו????????
???15.07.21
כןןן ברור שהוא נשוי
.15.07.21
מה שאת אומרת "ברור" חסר מעוכבי שידוך? מידיעה או מהשערה?
-16.07.21
נשוי!!!!!!!!!!!!!!!!!
.16.07.21
איך אתם יודעים?????????? כי זה לא כזה ברור
???15.07.21
תפסיקו לחרטט מי שיודע באמת שישאיר תגובהה
שירה16.07.21
באמת מעניין מישהו יודע?
997815.07.21
טוב אז לכו לשאול אותו זה לא יפה לדון עליו בפורום כי אם הא באמת לא נשוי זה ממש לא יפה!!! (מאזינה שלו במיוזיקקק!!)
.16.07.21
פליז לא להביא סתם תופס מקום בכתבה
דודי 16.07.21
האמת היא שבישביל מי שאוהב מוזיקה הם באמת הכי מעניינים..
ללא שם15.07.21
הכי לא מעניינים אם כבר
...........16.07.21
32
אחלה זופניק אבל כמה דברים: 1] אין אל יואלי דיקמן!!! 2] למה מני הולנדר לא לבש גרבים זה גועל נפש [תכתבו לי אם אני צודק]
015.07.21
דבר ראשון צודק אין על יואלי בעולםםםם דבר שני תקשיב, זה מין סטייל מטופש כזה אבל אני חושבת שזה מכועררררר
שירה16.07.21
מה אכפת לךך???
.15.07.21
זה הסטיילל היום וזה יפה
Dassi15.07.21
יפה זה בסטייל ממש ממש לא יש דברים שנחשבים לסטייל ואופנתיים ונראים נוראי דבר שני איבדנו כל כבוד ללכת בלי גרביים ויש אנשים שכלום לא מענין אותם חוץ מאיך יראו ומה יגידו ואח"כ שואלים למה הם לא חרדים הם אמנם הולכים עם כיפה(מסתירים אותה מתחת לכובע בד"כ) ציצית מחביאים כנראה מתבישים בזה שהם חרדים ואז למה לא
לא 15.07.21
זה גרביים קצרות כאלה
ללא שם15.07.21
31
בדוק בדוק אלי קליין לא נשוי
S19.07.21
30
תגידו, זה אמיתי הקטע אם הפלאפון של חנן בן ארי?? כי זה מזה לא נראה ככההההה
שיר16.07.21
בטח שכןןןן!!
.18.07.21
שי
מזמןןןן יש לו את הטלפון הזה תראו בכל הרא18.07.21
29
חאלס עם הפרסומות
לכיכר השבת 15.07.21
באמת חאלס!! זה מחרפן!!!
ללא שם15.07.21
28
אתם יכולים לתת לגולשים גישה לדלג על הפרסומות
לכיכר השבת 15.07.21
27
איזה זופניק היה השבוע אושר עד טוקר ור' דניאל אלתר כן ירבה וכן יגדל
ללא שם15.07.21
26
מחכים לקליפ של שוקייייי וניסיםם האלופיםםםם ממחככה כבר נראה פגזזז! חחח ואין על טוקרררר המלךךךךךךךך מחכה כבר שתחזור לתוכניות שלך אתה ממש חסר ברדיו עם האנרגיות שלך תהנה עם המשפוחהה... 😘😍 פליייייז פפלליייזזז פלייזזזז את ברומר הנסיךךך זה ממש בושהה שאין אותו בכלל כבר כמה שבועותתת בושההה אז אם אפשר אותו
.15.07.21
ואת משה קליין....
נושי16.07.21
נכוןן חחח לא נקפח אף אחד את כולם אני אוהבתתתת!! אין על עמ"י בעולםםם איך עבר הצום חברייה??
.18.07.21
25
קלטתם את הmi elctric scooter s1 או למי שצריך תרגום קורקינט חשמלי שיאומי דגםs1 בדיוק כמו שלי
שש15.07.21
24
סטופל בכאן 11? פשש השתדרג
.15.07.21
לא מחייב סתם עשה איתם סרטון
-16.07.21
כתוב בצילומים לסדרה חדשה. לא מתאין ולא ראוי. חשבתי שהוא בנאדם שקצת מבדיל.
ח16.07.21
ראית באינסטגרם של בן יוסיפוביץ' שסטופל הוא המנהל המוסיקלי של הסדרה...בטח כל היום צחוקים שם
שבי16.07.21
23
היה מעפן חוץ מיואלי התותח אין על קול פליי
אין על קול פליי15.07.21
שי
שולחים לו הודעה ואז הוא מצרף אותך לאנשי 18.07.21
בדיוק!! רק חבל שהם לא מעלים את כל הסרטונים שהוא מעלה בסטטוס זה יכולה להיות מעניין לאנשים שלא שמורים אצלו .
ח16.07.21
22
חברים תתחילו לשלוח דברים מעניינים לאיציק אוחנה זה הולך להיות המדור הכי חם ברשת החרדית!
איתמר קירשבוים16.07.21
21
להביא רק את שוואקייייייייי אני חולה על הזמר הזה אבל יש לומר שרקדן הוא לא יהיה....(מסכן הרב גרוסמן והילדים של שוואקי חחח איך הוא סוחף אותם לריקוד בלתי רצוני..חחחח)
מיך מיך15.07.21
נכון, צודקת אין על יעקב שוואקי אני גם אוהבת אותו הוא אלוףףףף אלוףףףף ....
ואקדח היא באמת לא יהיה...15.07.21
חחח את משוגעת על שוואקיי!! שמתי לב כבר את גם הולכת להופעה שלוווו
.15.07.21
רקדן.
**15.07.21
מחמם את הלב לראות ששמים לב❤❤❤❤ אין על שוואקייייי בעולםםםםםם אני ארשום לכם בבזופניק של שבוע הבא איך היה
מיך מיך15.07.21
חחחחחחח סגור מיך מיך!!! 😘 תהנייי אוהבתותך!
.16.07.21
20
היה ממש יפההההההההההההה
!!!!!!!!!!!!!!15.07.21
19
זופניק פצצה!!!! אם אפשר להביא יותר את יואלי ורולי דיקמן!!!!
...........15.07.21
רולי לא מעניין רק יואליייי
רעננה16.07.21
18
טוקרררר
ללא שם16.07.21
17
אין על יואלי !!!
ץ15.07.21
פלוס 10 סימני קיראה
חח16.07.21
!!!!!!!!!!!!
בת ים29.07.21
16
תודה רבה לכם זופניק!!!!!!! היה פשוט 100ממ!!!!!
ללא שם15.07.21
15
תגידו רק אותי מגעיל מה שקורה פה? כל המסיבות והנופשים בתשעת הימים... חרדים שמגולחים כאילו לא שלושת השבועות עצוב...
ללא שם15.07.21
לספרדים מותר להתגלח...
מ15.07.21
מסכימה לחלוטין!
המצליפה15.07.21
צודקים!
.15.07.21
נכווון מצד שני צריך לדון אותם לזכות, הרבה מהם עובדים אח"כ ב'בין הזמנים' בלי הפסקה, ואין להם אז זמן לחופש..
ללא שם15.07.21
והםםם עובדים בשבילנווו אל תשכחוו!!!
.16.07.21
אין קשר של זמן או אין זמן. באמת לא ראוי ולא מאתיןלנפוש ולחגוג בתשעת הימים.
ח16.07.21
החגיגות בתשעת הימים באמת הזוי חרדים המבזים את עצמם לקב"ה אין מקום להשרות את שכינתו ולכאורה אמורים להתאבל על זה כל השנה אבל התורה ציוותה שיש ימים של שמחה ויש ימים של אבל ותשעה ימים של אבל על החורבן זה המינימום בואו ונראה שאכפת לנו....
דוד15.07.21
14
אייזיק גפן מככב
997815.07.21
13
אין על מני האלוף תתחדש על הרכב החתיך הזהההההההההההההההה אלוף העולם אתה וחנן בן ארי הרגת אותי אם הטלפון הכשר אתה חי בסרט
10016.07.21
12
אחלה זופניק ! שבוע טוב צום קל ומועיל. אגב משהו יודע על הופעות של דדיה בארץ?? לא ראיתי שום פרסום משהו שיודע יכול להגיב בבקשה?🙏🏻🙏🏻
אביטל18.07.21
11
יואלי החתיך!! "מורינו ורבינו " הרג אותי!!!
ישראלית גאה15.07.21
דייי דייי קצת אהבת חינם זה גם משהוו שצריך לשים עליו את הדין בימים האלה באמת אנשיםם יהודים דיי עם זה תסתכלו על עצמכם..!!! (לא באתי לכעוס רק להבהיר עניין שמעצבן אותי) אוהבת אתכםם
.15.07.21
איך זה שהוא מגולח למשעי?!?
אנונימי15.07.21
חחחח הוא מסתפרד(כמו משתכנז למי שלא הבין)
215.07.21
גם ספרדים לא מתגלחים בתשעת הימים בור
לאה15.07.21
רק בשבוע שחל בו-השנה לא רלוונטי
יאיר16.07.21
חיה בסרט ספרדים מתגלחים אם זה לא שבוע שחל בו מי שמדבר על בור...
F15.07.21
הוי דן וכו'
דוד15.07.21
לא מובן...
אייאייי15.07.21
כן זה מבולגן כאן כי כל מי שהגיב לי על התגובה לא יודע כנראה איך מגיבים בכיכר : התגובה ה: 1: ישראלית גאה 2:אנונימי. 3: 2 - "חחחח הוא מסתפרד(כמו משתכנז למי שלא הבין). 4:לאה. 5:. זו שסיימה ב "אוהבת אתכםם" 6: דוד. ביוש חפרתיייייייייייייייייייי
עדן חסון15.07.21
עדן חסון??חיה בסרט עם השם
אפרת16.07.21
אני פשוט שרופה על הזמר הזה
עדן חסון20.07.21
10
זופניקקקק האלוף! מוסיף צבע לחיים. תביאו רק מוסיקה ולא פוליטיקה. זה מה שמעניין. טוקר ויואלי האלופים, אבל הכי הכי זה סטופל. היתה לו השבוע תוכנית עם אבי מימרן, פשוט לבכות, כמה מרגש שזה היה
מלי15.07.21
רותי
מה עובר על קול חי מיוזיק מאוד מזעזע אי א16.07.21
היייי לא יפה!!
.18.07.21
נכוןן איזה תוכנית אמאלה מההממתתת עם המון מסריםם שווה להאזין.. באתר קול חי מיוזיק האלופיםםם
.15.07.21
איזו ישיבה? כי גם אצלנו הזמינו אותו
לאברומי 6516.07.21
אין על סטופל אבל היה טיפה משעמם עם גיל ישראלוב היה יותר מעניין בן אדם מיוחד עם מלא השראה )הוא לא יאהב מה שכתבנו)
שירה ד15.07.21
הוא באמת תותח על
997815.07.21
איזה כיף# הישיבה שלי הזמינה אותו לקאמפ לשיחה, בטוח שזה יהיה אליפות וגם מעניין. סטופלל האלוףף
אברומי 6515.07.21
9
תביאו אנשים מעניינים בבקשה כמו יובל סטופל, אלי קליין ואיצי ברי, דוד בן ארזה, מנחם טוקר, מאיר גרין, נפתלי קמפה וכיו"ב
יעל15.07.21
ופריד!!!!!!!!!!!!!!!
טל15.07.21
וישי ריבו הם מביאים מה שהם רואים הם לא מחפשים תחילה אנשים ואת טוקר תמיד יש אין לך מה לדאוג
שירה ד15.07.21
מלאא מוזיקה בעיקר!!!! והקליפ החדש של זנוויל נראה מטורףף כבר מעניין אותי לראות.. הרבה זמן לא יצא קליפ מעניין במוזיקה החסידית
ע15.07.21
8
כל תמונה פה אייזיק גפן 😁
997815.07.21
7
הגזמתם או יותר נכון אבדתם את זה לגמרי מתנהגים כאחרוני העוללים ועוד בתשעת הימים בושה
אברהם15.07.21
למה אתם לא מפרסמים את התגובה שלי, כי היא אמיתית מידי???
משה15.07.21
חרפה
לאה15.07.21
6
אני הראשונה!!!
וואוו יואלי המלךךךך..... מה אתה מתכנן עם15.07.21
סתם חברים לא נראלי תכננו משהו או שכן?ימים יגידו
שירה ד15.07.21
כנראה שלא
אשכנזי גאהההההה15.07.21
5
אחלה זופניק!!! אם אפשר שתביאו יותר זמרים ומוזיקאים מאשר פוליטיקה יותר מעניין!!! (נראה מעניין התוכנית החדשה עם שוקי סלומון ודודי זילברשלג) מישהוא יודע מתי זה יוצא???????? ביוששששששש
המושלמת15.07.21
כן, או במוצ"ש הבא או שבוע אחרי בדוקק ממקורות
שירה15.07.21
הבן של דודי, מלך זילברשלג הולך להיות גם בתוכנית? הוא אלוף!!
יוסף16.07.21
הואא ממשש לא אלוףף כבר מזמן הוא איבד את זהה
שירה16.07.21
4
למה אתם מקמצנים בדיווחים על ליפא שמלצר התותח האהוב שלנו? ולמה שוואקי הוא ''גדול הזמר'' וליפא רק ''כוכב הזמר''?? אני מוחה!!
שליימה15.07.21
לא נורא יעבור לך מי שה ליפא יש לו קול של..אני לא אגיד לך היום כל אחת פותח תפה הוא "כוכב הזמר" איכסססס
מיך מיך15.07.21
לגמריי!!!!
ח16.07.21
3
ואוו החברה פה שרופים על יואלי דיקמן בשיא חברים תנוחו הבן אדם נשויי
ללא שם16.07.21
2
זופניק יפה טוקררר התותח מחכים שתחזור לשדר קובי ברומר ורולי דיקמן היו חסרים סטופל תותח תשמעו את התוכנית שלו עים אבי מימרן היה מוש מושללללם וגם שגיל ישראלוב ראין אותו ממש מחכים לאלבום של וינברגר וקטעים עים ליפא שמעלצר אגב מזל טוב לישי כוהן ולגבי הפרסומות יש בזה משהו נכון אבל הם חייבים לעשות את זה אין
אפרת 16.07.21
1
היה ממש יפהההה אין עליכם זופניק תמשיכו להביא את דיקמן
.ת.ת.ת.ת.ת 17.07.21
אולי גם יעניין אותך
זופניק

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של פורים

זופניק | 28.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 29.02.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 22.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 15.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 08.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 01.02.24
ש

ללא הלוואות או גמ"חים!

האפליקציה שתשאיר אתכם בסוף כל חודש עם יתרה בעו"ש

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 25.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 18.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 11.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.01.24
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 28.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.12.23