כיכר השבת

רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הפגישה הלילית של מקלב; הכיפה של בנט; הריקוד החדש של 'ומניח בקדושה'; האדמו"ר והשיעור השבועי; הד"ר זיכרמן והמתנה לאבא; הביצוע המטלטל של פרוש; התפילה של ינקי דרעי; אברשה ו'בנט השקרן'; שטרות של כסף על הזמר; התחינה של שטיינמץ; הברכה של לפידות; התרומה של יצפאן ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

172
זופניק | כיכר השבת | י"ט בטבת | 23.12.21
זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': בשעת לילה מאוחרת תפסנו את ח"כ אורי מקלב נכנס לפגישה בחדר סיעת 'תקווה חדשה'. 'זופניק' זיהה את יו"ר הקואליציה עידית סילמן בחדר, מלבד שרים ובכירים נוספים בממשלה. מקלב מצדו מכחיש את קיום המפגש.

שאלת 'זופניק': אזרחי ישראל צפו השבוע במסיבת העיתונאים של ראש הממשלה נפתלי בנט שניסה להלחיץ את כל הסיפור של הקורונה. אך 'זופניק' מבקש את עזרת הציבור בחיפושיו אחר הכיפה של ראש הממשלה הדתי הראשון בהיסטוריה.

לאחר שכוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר הכניס למגזר החרדי את טרנד הריקוד ריצה במקום לשיר 'ומניח בקדושה' - כוכב הרשת שוקי סלומון, ממגישי תכנית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת', שידרג את הטרנד לרוחני יותר ופרסם ביצוע משלו לצלילי שירו המיתולוגי של אברהם פריד, כשהוא נעמד דום ומצדיע כמו חייל מתוך כבוד להשם יתברך. בתוך ימים ספורים עשרות זמרים חרדים ביצעו באירועים בהם הופיעו חיקוי משלהם לטרנד של סלומון. צפו בביצוע הראשון של סלומון לצד הזמר אריק דביר ומאמן הכושר שלהם מתן...

בשיעורו השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף תפס 'זופניק' את האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא מאזין לשיעור כאחד האדם. 'זופניק' כאן כדי לספר שרבי פנחס הוזמן למסור את השיעור המקדים, אך ביקש שלא לשבת בבימת הכבוד בסיום דבריו.

בצאתו מהשיעור, תפס 'זופניק' במעלית 'היזדים' את רבי פנחס בשיחה ממושכת עם הראשון לציון.

בשיעור הקבוע בכותל המערבי חגגו השבוע יום הולדת 70 למגיד שיעור הרב דוד זיכרמן, מאנשי 'הפלג הירושלמי'; מי שבא לחגוג הוא ד"ר חיים זיכרמן, שהעניק לאביו יחד עם אחיו - מגילת שיר השירים.

תגבירו רמקולים! היישר מפינת החי בעיר אלעד מגיע לנו התיעוד המטלטל הבא של הזמר איציק אשל בדואט עם ראש העיר ישראל פרוש לשיר "לך אלי תשוקתי", כהקדשה לזמר חיים ישראל.

במהלך סערת 'כרמל' ראינו את ראש עיריית אלעד ישראל פרוש עם מעיל גשם צהוב מסייר ברחובות העיר במטרה לפקח על הטיפול במוקדים בהם החלו להתפתח הצפות בעקבות הסערה.

בערב שבת בשוק מחנה יהודה, תפס 'זופניק' את פרשן 'חדשות 13' אבישי בן חיים ופרשן 'כיכר' ישי כהן מתענגים על האווירה המיוחדת של השוק.

בכירי התקשורת החרדית נועדו בליל שישי האחרון לשיחה ממושכת עם מבקר המדינה מתניהו אנגלמן.

במפגש המתוקשר תפס 'זופניק' את המבקר בסוד שיח עם פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, ולאחר מכן עם מנהל קו ההסברה של 'משרד הבריאות' איצ'ה דז'ילובסקי ועם פנחס פלינקר ממשרד 'YPR' של יוסי רוזנבוים שעמד מאחורי הקלעים של הפקת כל האירוע עד הפרט האחרון.

בשולי הכינוס ראינו את יועצי הרפואה שמעון רגובי ויוסי מרגלית מבקשים מהמבקר לשים דגש על מתן מענה לארגוני החסד שנמצאים בממשק רב עם מוסדות המדינה, ולא פעם עומדים בפניהם קשיים בירוקרטיים.

היועץ האסטרטגי אברהם קרויזר התחתן בשעה טובה עם נועה מורגנשטרן; בסידור חופה וקידושין כובד הרב יוסף אפרתי, מרבני 'דגל התורה'.

ברחבת הריקודים בחתונה השמחה ראינו את החתן בריקוד עם חברו הטוב היועץ קובי איזק. על המוזיקה הופקד ישי לפידות ועל הקלידים יאיר בודנר.

בזמן שהתקשורת עסקה בהסדר הטיעון בין יו"ר ש"ס אריה דרעי ליועמ"ש אביחי מנדלבליט, בנו - ינקי דרעי, יו"ר המחלקה לקשרי הקהילות בהסתדרות, נצפה בתפילה חרישית בקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה.

בין הצבעה להצבעה בכנסת ראינו השבוע את חברי הכנסת של ש"ס מיכאל מלכיאלי ואוריאל בוסו קופצים למזנון הכנסת לשבת עם זקני היועצים נתי מור יוסף, עקיבא חופי ומשה כהן על עוד רעיונות להתשת הקואליציה.

'זופניק' שטייל השבוע במשכן הכנסת נכנס לבקר בלשכתו של יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, והופתע לגלות שמדובר בלשכה המעוטרת ביותר במשכן .

אותו ח"כ מיכאל מלכיאלי נצפה יושב כאחד האדם על ספסל בשכונת רוממה ומשוחח בטלפון. 'זופניק' מעריך שמדובר בעוד פניית ציבור שגרתית.

רגע לפני שהתבשר שהמשטרה עצרה את החשוד בתקיפתו, 'זופניק' תפס את ח"כ מאיר פרוש מלווה במאבטח אישי, ביציאה מאולפני 'כיכר השבת' בירושלים.

את יו"ר הכנסת חבר-הכנסת מיקי לוי ראינו מחדש מלתחה אצל נתי ברוך מ'בגיר' בירושלים.

ואילו ח"כ מיכאל ביטון יו"ר ועדת הכלכלה נתפס כשהוא לוחש על אוזנו של ח"כ אורי מקלב במסדרון צדדי בכנסת. ביטון כנראה חשב שלא ראו אבל 'זופניק' נמצא בכל מקום.

ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו, נצפה השבוע בוועידת נציגי 'דגל התורה' במסגרת פורום סגני ראשי הערים שהתקיים באילת, לצדו של היו"ר חבר הכנסת משה גפני, שפרגן לרביבו על פועלו למען הקהילה הליטאית בשכונת גני איילון בעיר.

בברית לנכדו של פעיל ש"ס בבני ברק, אבשלום (אברשה) אוחיון, ראינו את הסבא הטרי פוצח בפיוט ושירה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט: "בנט השקרן".

(באדיבות: אריאל אלחרר)

איש התקשורת אריאל אלחרר שמונה לאחרונה לדוברו של חבר הכנסת פטין מולא מ'הליכוד' נצפה קובע מזוזה יחד עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בסניף 'הליכוד' החדש בישוב ירכא שבצפון.

את יצו פלדמן, הסופר ואיש התקשורת, תפסנו בשיחה עם ארי קלמן מ'בחדרי' ושמוליק גרינברג, מנהל מנח"ח בירושלים.

בסעודת המצווה באזכרה למשפיע החסידי הרב ישראל פינטו ז"ל, לכד 'זופניק' את עוזי כהן, האיש והתנזים של דרעי, בשיחה עם לוי אדרעי, החרדי של איווט ליברמן.

מי שהספיק לברוח מהארץ רגע לפני סגירת השמים הוא מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן שנצפה בטיסה לתאילנד, שוקד על תלמודו בדרך לעוד משימת כשרות.

ואילו הרב חיים הורביץ, אריק דביר, שוקי סלומון, שלמה קוק ואברומי לינשה יצאו לסעוד במסעדה החדשה של השף אלי דייויס רגע אחרי שצילמו פרקים לתכנית הפופולרית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת'.

מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה' משה גלסנר נצפה הולך ודומע בהלוויית עורכו לשעבר הרב אברהם רוזנשטיין ז"ל, מתושבי העיר מודיעין עילית שנפטר ממחלת הסרטן בגיל 35 בלבד, והותיר הלם גדול בלכתו וארבעה יתומים.

מגיש 'מהדורת הבוקר' ברדיו 'קול חי', דוד חכם, חזר מהאבל הכבד על פטירתו הפתאומית של גיסו היישר לבר המצווה לאחיינו, בנו של עורך הדין מני חכם. "גאה בך תמיד", איחל חכם לחכם.

באותו אירוע ראינו אנשי עסקים מפזרים שטרות של כסף על הזמר יניב בן משיח שהופקד על החפלה.

משרדי עיתון 'משפחה' עברו מהר חוצבים לשכונת גבעת שאול בבניין בו פועל תאגיד השידור הישראלי. עורך המגזין אריה ארליך נצפה אורז את חפציו.

(צילום: מתוך טוויטר)

קובי בורנשטיין, כתב החרדים והדתות של 'ערוץ 14', הגיע השבוע לבסיס צה"ל ב'תל השומר' לסקר את יום גיוס החרדים, כשהוא מלווה באיש מנהלת החרדים הצבאית ישכר זלמנוביץ.

בכירי הקוסמים בארץ נצפו בחגיגות יום הולדת 23 לאמן החושים החרדי מני הולנדר.

רגע לפני שידור ברדיו 'קול חי' נהג רכב השפריץ בנסיעה בתוך שלולית על שדרן הרדיו אשר גרייבר שמצא פתרון מקורי לייבש את הגרביים.

הצלם איתמר קירשבוים זכה השבוע לקבל ברכה לזיווג הגון מראש ישיבת 'כנסת הגדולה' במודיעין עילית הרב יצחק זקס.

(צילום: דוב פרבר)

אלי מלכה, נאמן ביתו של רבה של ירושלים הראשל"צ הרב שלמה עמאר נצפה בשעת לילה במתחם ה'סינמה סיטי' בירושלים.

(צילום: א.ד)

ואילו הרבנית מרים שרביט, מייסדת ומנהלת בית הספר 'סיעור מוחות', בתו של הראשל"צ הגר"ש עמאר, התארחה לריאיון מיוחד אצל שדרן הרדיו והמגיש החרדי, מנחם טוקר, לתכניתו ב'רשת 13'.

המפיק שניאור פליישמן, שלמה רוזנשטיין מראשי 'דרשו', המפיק שלום וגשל ומנצח מקהלת 'מלכות' פנחס ביכלר, נצפו בישיבת היערכות לקראת סיומי הענק של 'דרשו' שייערכו באדר א' ב'ארנה'.

ערב השקת אלבומו החדש הזמר מוטי שטיינמץ נצפה מעתיר בתפילה בציון הרשב"י במירון לברכה והצלחה.

ואילו הזמר והיוצר ישי לפידות נצפה מתברך מהאדמו"ר מפרמישלאן בסיום שמחת הברית לבנם של המפיק יוחאי כפיר והסטייליסטית עדי בורג.

(צילום: איציק דניאל)

בסעודת המצווה בברית, ראינו את הזמר והיוצר עמירן דביר מתפנק על ספינז'.

(צילום: Dessert_bar87)

את היוצר והזמר זלמן שטוב, האיש והמגפיים, מגיש 'המבדיל' ב'כיכר השבת', תפס 'זופניק' בהפסקת סיגריה סמוך לאולפני 'כיכר'.

הזמר והיוצר שולי רנד נצפה עם מנהלו דוד פדידה במסעדת 'החשמונאים7' בבני ברק. 'זופניק' שם עין על האצבע.

(צילום: יוסף אליהו yvsp_alyhv)

"ונהפוך הוא": הזמרים אריק דביר הליטאי ושרוליק קלצקין החסידי נצפו בהחלפת קולקציה במהלך שמחה.

(צילום: רשת הנקודה)

"שהיה נוטל בד של הדס ומרקד לפני הכלה"; הזמר יוסי ברגר והקלידן אבי דרור נצפו מרקידים את הקהל בחתונה עם הדסים.

(צילום: רשת הנקודה)

את האמרגן ישראל לובין והזמר קובי גרינבוים תפסנו מאחורי הקלעים במה שנראה כסגירת אירוע נוסף.

(צילום: רשת הנקודה)

באותו אירוע ראינו את קובי גרינבוים מקפיץ את הקהל בריקוד "ומניח בקדושה", כשמי שמצטרף לטרנד הוא המפיק ודובר זק"א המיתולוגי מוטי בוקצ'ין.

(צילום: רשת הנקודה)

בהופעה מיוחדת של הזמר מרדכי בן דוד לציון 5 שנים ל'ביזמקס', עלה המנכ"ל איציק קרומבי להופעת דואט נדירה בשיר 'ריבונו של עולם'.

בהמשך השבוע הגיע הזמר מרדכי בן דוד לאחל מזל טוב למפיק שלו בתחילת הדרך, יצחק בוקצין, שחיתן נכד בכפר חב"ד.

לאחר מכן ראינו את מרדכי בן דוד בטרמינל 'VIP' בנתב"ג, בדרך חזרה לביתו בארצות הברית, לאחר סבב הופעות בארץ. ל'זופניק' נודע כי בן דוד היה אמור להופיע בעוד כמה אירועים בארץ בשבועות הקרובים, אך בעקבות התבטאות שלו על הקורונה בתכניתו של מנחם טוקר ברדיו 'קול חי' - שעוררה סערה ציבורית, הוא החליט לקצר את ביקורו בישראל.

את הזמר החסידי שמילי אונגר שהגיע לסבב אירועים בארץ, ראינו ממתין למטוס בשדה התעופה בחו"ל עם מסיכה מקורית על פניו.

הזמר מנדי וייס נצפה בחנות 'אייסמוק פלוס' בבני ברק קונה טיפות לסיגריה אלקטרונית.

את אנשי החסד אפי פלדמן ואושי אבלס שאמונים על מערך בדיקות הקורונה בעיר התורה והחסידות בני ברק, ראינו סועדים יחד במסעדת 'אחלה' פתח תקווה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

העיתונאי ישראל אוחיון מונה לאחרונה למנכ"ל המרכז לפיוט ושירה, עמותה העוסקת ביצירת פסטיבלים וקונצרטים של יהדות צפון אפריקה, זאת במקביל לעבודתו העיתונאית.

בהילולת 'מצמיח הישועות' רבי מכלוף אלחרר זצ"ל שהתקיימה בנתיבות הופתענו לראות את הפייטן הוותיק מרדכי בוזגלו שחזר להנעים בקולו פיוטים מבית אבא לאחר שנים רבות של שקט.

(צילום: ראובן סגרון)

באותה ההילולא, בה כובד המקובל רבי נתנאל שריקי בהדלקת הנר, הבדרן והשחקן הישראלי אלי יצפאן שתרם בשנה שעברה אלף שקל - הכפיל השנה את התרומה לאלפיים שקל.

(צילום: ראובן סגרון)

שגריר ארה"ב תום ניידס התכבד בקביעת מזוזה בסטודיו אסאי, המפעיל שיעורי כושר וריקוד לנשים, ילדות ובני נוער בחברה החרדית. השגריר פגש את תלמידיו של מיקי חייט שערכו לו מופע קפוארה מרהיב, בסיומו הצטרף אליהם לנגינה ותנועות קפוארה.

ברכת מזל לאיש יחסי הציבור והשף החרדי ליאור מיכאל שהתחתן השבוע בשעה טובה עם הסטייליסטית טוהר, באולמי 'דוריה'. בסידור חופה וקידושין כובד הרב יצחק אבוחצירא. הנחה בטוב טעם: הרב המזמר רונן בוסתן. על החלק המוזיקלי הופקדו המוזיקאים: אבי דלבנטי, משה לוק, שמעון סיבוני ויוחאי אדרי. צילום והפקה: יונתן בן טוב.

ביום רביעי נערכה שמחת השבע ברכות לזוג הטרי בשילוב סעודת הילולא לרבי יעקב אבוחצירא זצ"ל, בביתו של הצדיק רבי מנחם ביטון ראש מוסדות 'מאיר ישא ברכה' בכפר סבא, בהשתתפות אנשי עסקים ונגידים.

ברכת מזל טוב לזמר אוהד מושקוביץ, לרגל שמחת נישואי הבת טליה עם הבחור אלישיב גמליאל במרכז אירועים בדרום; בסידור חופה וקידושין כובד הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו.

(צילום: יהודה אוסטרי)

ברכת מזל טוב למרצה הנודע הרב יצחק פנגר לרגל אירוסי בנו הבחור יהונתן צבי פנגר עם הבחורה אבישג דוידוביץ'.

ליל שישי בבני ברק: בכירי הנהלת בית החולים 'שניידר' יחד עם הרב אשר לבי, בביקור ובסיור בישיבת פוניבז' ו'קופת העיר'.

(צילום: דוד זר)

את שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן שהגיע לפגישות עבודה בישראל, ראינו יחד עם רב הסלבס מרדכי חסידים בסיור בשוק מחנה יהודה יחד עם שגרירים מהעולם.

את השחקן הישראלי גולן אזולאי (כוכב הסדרה 'שבאבניקים') ראינו מנגן בגיטרה ורוקד עם חסידים בהילולת הבני יששכר מדינוב פולין.

(צילום: מתס קורמן)

ואילו השחקן דניאל סויסה (כוכב הסדרה שנות ה-80) נצפה בשירה מיוחדת בהילולת רבי יעקב אבוחצירא זצ"ל.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס
172 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
56
אוי לעיניים שכך רואות. בתן של הראשל''צ איך היא נראית. ה' ישמור
בוש ונכלם26.12.21
55
מה אם בי די אמר על הקורונה??
יעלי23.12.21
😂😂😂😂😂😂
.26.12.21
54
איך יפה לגלסנר כובע!!!
שיפי23.12.21
נכוןן
אפרת ⁦♥️⁩24.12.21

הצגת כל התגובות

53
רוצים פעם הבאה את קובי ברומר!!!!!!!!!!
ברומרררררררר24.12.21
נכוןןןןן באמת חסר
עוזר לך26.12.21
מחזיקה לך אצבעות🤞🤞🤞🤞
מיך מיך25.12.21
😱הוופפההה מי זאתתת??????? גם לי את מחזיקה??
.26.12.21
חחיימממבלבבבב 😍😍😍😍😍 ברומרררר אין לי כח כבר לבקשש תעזרו לייייי
.25.12.21
52
ראשון?
מוני23.12.21
YES
YEKB23.12.21
כן חחח זכית!!!!!!!!!!!!
סאבלימינאל23.12.21
כן
שמוני23.12.21
ראשון..
מוני23.12.21
כןןןן
בלה בלה בלושי23.12.21
51
התקדמתם, כיכר השבת! השבוע יש רק 'כאחד האדם' אחד!!!
אחד23.12.21
מעריצה 2
בדיוקקק אין עליך 27.12.21
😂😂👌👌 הופההה לקחו לתשומת ליבם את הענין
.25.12.21
נקודה בואי נראה שייקחו לתשומת ליבם להביא משה קובי יעקוב ישי יואלי וכוווו
אני חיה בסרט26.12.21
50
לכל הכותבים פה תרגעוווווו זה הגיל שלנו וזה הכיף שלנו סבבוששש
בחורה מסמינר ליטאי27.12.21
את הכיפים של הגיל שלך תעשי במקום אחר לא פה (טטית??) חבל את מבזה את עצמך ואת האתר תינוקת
בננה29.12.21
49
אפשר הסבר איזה פרשייה הולכת להעסיק את הציבור החרדי??
געכג24.12.21
48
אין עליכם רוצה את שטיינמץ האלוף כל שבוע.
ללא שם23.12.21
מעריצה2
אני איתך27.12.21
47
אה...חלש...
מיך מיך23.12.21
מה קורה אני יעלי מסמינר מאיר ומיך מיך כולנו בשבועיים מבחנים סבללל ואיזה סמינר את????
יעלי24.12.21
לא!!!!!! אתן מפגרות!! שאתם כותבות איזה סמינרים אתם!!!!!! אם עולים עליכם הרסתם לכם את כל השםםםםם!!!!! לא נוראמאליווותתת!!!!!!!! א לא יכולות להגיב ולשתוקקקקקק????? אבללל למה להגיד סמינירררררר😲😲😵🤨...
ליליילילי26.12.21
היי גידי את לומדת בסמינר מאיר בבני ברק?🤔 תענייי מהר😬 אם כן אז את מכירה את רותי דיקמן? אחות של יואלי! היא לומדת שם גם תעניייייייי מהררררר😯😯
מריים25.12.21
מאוודדדד מה קורה יפיופה??? איך החיים?? מה עם הלימודים?
אני חיה בסרט23.12.21
חחחח אתם באמת סתומות מה אתן מגלות??? חחחחחחח🤣🤣🤣🤣🤣🤣וסליח אם כל הכבוד להנהלה של הסמינרים זה פשוט בושה אם הם יגלשו באתר ויראו אותנו...
מיך מיך26.12.21
וואלה את צפונית??? פששששיייי ומאיר זה סמינר ליטאי בבני ברק עיר ה"קוייידשששש"...😉😉
יעלי26.12.21
יאשכנזיייההההההה🙄
.....26.12.21
את יודעת שבועיים מבחנים כזה....קשה🥵🥵מה איתך נסיכה?
מיך מיך24.12.21
וואלה לכם יש עכשיו? לנו עוד שבוע בערך ה' יעזור תפללו עליי
מריים25.12.21
מה חלש??
מריים24.12.21
יפהההה אני לומדת בצפון, איפה זה מאיר?
מיך מיך25.12.21
ייששששש רק לנו אין!!! ננה בננה🤪🤪🤪 דיי מיך מיך את לומדת בצפוןןןןן?!?? איזה קטעעעע מה איך אפשר לחיות שם ??? אגב מאיר זה בבני ברק
אני חיה בסרט26.12.21
46
שניה?
יעל23.12.21
ממשלא!!!!24
יעלי24.12.21
45
למה אין את ישיייייייי????😡😡😡😡😡 זופניק ממש באסתם!!! מקווה שתשתפרו!!!(לטןבה) סתםםם יאלושש
יחחיי26.12.21
44
תביאו את קליין
ללא שם26.12.21
43
אהבתי את שרוליק קלצקין ואריק!!
ללא שם26.12.21
42
רולי דיקמאןןןןןןן השניה!!
אני 26.12.21
41
משה קליין לפעם הבאה פלייזזזז
י26.12.21
40
יפה ,הפעם דווקא צדקתם בכאחד האדם בכל זאת לא כל יום רואים חבר כנסת יושב על ספסל!!!!!! לא שהוא איזה מי יודע מה.... אבל בכל זאת
גולש ברשת 24.12.21
39
אם יואלי טס [למה ולאיפה סתם מסקרנות ...?] אז איך הוא משדר את מאסטר פליי ???? מהמטוס ??... ותסמכו על זופניק שאם הוא רוצה אז הוא יכול להגיע לכל חור בעולם חוץ מאנטרטיקה סיביר הקוטב הצפוני אהה עכשיו הכול מובן אז זאת הסיבה שמאסטר פלייי ביום רביעי יואלי לא היה וחמישי היו שירים ברצף
גולש ברשת 24.12.21
מעריצה2
יואלי טס לניו יורק (אם הקשבת ללילה מנצח 27.12.21
😂😂😂 כפרה על החכמולוג שלנו ואפשר לשדר ממטוס.. ברומר שידר פעם
.26.12.21
38
פעם ראשונה שהבנתי מזה המילים של "והיה נותן בד של הדס".... זה היה כתוב😅. תמיד חשבתי שזה והיה נוטל וגשל הודות.....
אני 25.12.21
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 זה באמת וגשל... אודות לכך ששמילי הוא שלו... חחחחחחחחח אמאלההה וואיי
.26.12.21
לא הבנתי על מה את מדברת ואיך זה קשור.............. ........... ...... אשמח להסבר כי ראשי מסתחרר ממחשבה על הודות התגובה מאתגרת זו בתודה!!
.....26.12.21
חחחחחחחחחח👍🏻👍🏻👍🏻
גיי26.12.21
חחחחח😂😂😂😂🤣🤣🤣
מיך מיך25.12.21
37
אני בהלם מהגיל של מני הולנדר....... מה הסיכוי שאני יותר גדולה ממנו? הוא מראה אבא שלי.... ואהבתי הרבנית מרים שרביט,טוב שלא האדמורי"ת מי אמר שאם האבא רב זה עובר לילדים???
.25.12.21
36
חברות חברות ליעקב יש יומולדת ביום ראשון (כ"ב טבת)❤❤❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖💖�
מיך מיך24.12.21
אבל מאיפה אני אמורה לדעת איפה התכנית שהיתה?
מיך מיך26.12.21
שוואקייייייייייי אמממממ וואי אממממ וואיי אמממממ נראה לי 45😥 בושותתתת אני לא ככ זוכרת נראה לי שנה שעברה הוא חגג 44
מיך מיך25.12.21
מיך מיך: יואלי היום אמר במאסטר פליי שהוא בן 45 והוא סיפר שחגגו לו בחו"ל וזה והוא סיפר למה קראו לשיר שלו "מה מה מה" קיצור מעניין תקשיבי
מריים26.12.21
ווואייייי מריים את לא יודעת מתי יואלי נולד? בושות....
מיך מיך27.12.21
דביליות אלוקים למה נגזר עלי לקרוא את התגובות הילדותיות שלכן חבורת עבלות
בננה25.12.21
46 לא??
ויווש24.12.21
ליואלי יש השבוע ברביעי ג בשבט כפרה עליווווווווו💗🍒💗🍒💗🍒
מריים25.12.21
אני מבקשת מי שיכול אז שישלח לו הודעות לפרטי או למאסטר פליי מזל טוב תשמחו אותו😘
מריים26.12.21
הלו תרגיעי הוא תפוס... שמרו על הפה...
...25.12.21
מעריצה 2
יואלי נולד ביז שבט לידע הכללי27.12.21
איזה יעקב??
יעלי24.12.21
תנחשי.....
שירה25.12.21
למריים-ליואלי יש בי"ז שבט חחחחחח גם את נדבקת בדובדבנים🍒🍒🍒
ויווש27.12.21
35
הבת של הרב עמר עם פאהההה??????????????
יעלי24.12.21
כעעעעעעעעעעע 😕🙃
.25.12.21
34
למה אף אחד פה לא מדבר על הטבעת של שולי רנד יעני מכבד את אשתו מעניין אם להופעה חרדית גם יבוא כך????
אני25.12.21
איפפההההה???????
.26.12.21
33
חילונים בחליפה.
דוסית. 24.12.21
תכלס
בננה25.12.21
32
רוצים את הדיקמנים
דיקמןן23.12.21
31
מוטי שטיינמץ סוף סוף אלבום חדש
סאדיגורה27.12.21
30
למה אין את יואלי??????????????????? שמביאים אותו שמים תמונה שלו באיזה נסיעה במכונית... תביאו אותו יותר פליזזזזזזז
.326.12.21
מעריצה2
צודקת שיביאו את יואלי אגב למה לא צילמו א27.12.21
ןמסכימה איתך חייביים להביא את יואלי דיקמן
אילה06.01.22
29
משה קלייןןןןןןןןןןןן דחוף!!
גיי26.12.21
28
אז ככההה במחשבה שנייה הזופניק היה מאדד מענייןןן אהבתיי את סלומון ואריק... ומזלט לאוהד החמוד.. ונאא בבקשה במיתותא את ברומר בפעם הבאה... תעשו לי הפתעה 🙏👌😘
.25.12.21
27
בנותתתתתתתת לבתתתת של ישי קוראים ימימה!!!!!!!!!!!! שוק😰� ימימה!!!!!!
מיך מיך24.12.21
לאאאאא נכוןןןןןןןןןןן לא מיך מיך ללאאא😭😭
אני חיה בסרט25.12.21
מיך מיך ירעעההה ימימה איפה הקרצתת את זהה מילא שם אחר אבל ימימה??? כמעט התעלפתיי אבל באמת מישי יודעת איך קראו לה??
שירה26.12.21
מיך מיךךךךךךךךך כל הכיתה שלי כבר יודעת שקוראים לה ימימה!!!!! אני הורגת אותתךךך😡😡😡😡
אני חיה בסרט26.12.21
מה??????. הלם...... הלם..... הלם.... פשוט צעקתי כשקראתי את התגובה הזאתי
מריים25.12.21
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן לא אמייתייייייייייייי 😂😂😂😂😂😂😂😰😰😰
.26.12.21
חחחח בירצינותתתת ??????!!!
אפרת⁦♥️⁩25.12.21
חחחחחחחחח סתםםםםםםםםםםםםםםםם חחחחחחחחחח🤣😂🤣😂🤣😂🤣 רציצי לראות את התגובות כפרות שלי❤❤סליחה🤣😂😂😂😜😘😘
מיך מיך25.12.21
ילדההההההההההההההההה רעהההההההההההההההההההההה המשפחה שלי הייתה בהלםםםםם הכי לא מתאים לישי זה היה הכי אכזרי שלך עד היום!!!!😖😤😤😤😤
מריים25.12.21
תגידי את י פה?
מני26.12.21
יייוווואאאוווו כברר פירסמתיי את זהה לכללל העווללןלםםםםם ואישתווו לאנרמאלי תתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חח26.12.21
קוראים לה הלל
מקור מוסמך26.12.21
די נו הלםםם איך את יודעת???
יעלי24.12.21
אהאאאההההההההההההההההההה שם יפה..:)😁😮🤷‍♀️💋
יואוווו25.12.21
26
זה המצב של בנות ישראל שלומדות בסמנרים של ליטאים חחחחחחח אם זה לא מצחיק מה כן .וכן אני מדבר על התגובות .
הבן של ה24.12.21
😂😂 הצחקת לי את ה............. מה תגיד על זה שאני ספרדיה.. ובמקרה גם בתיכון ספרדי וב"ה שזה המצב ולא יותר גרוע
.25.12.21
תירגע ומהר!!! תקשיב לי טוב אנחנו פה 'זופניקים' מפרגנים!!! כל אחד יכול לאמר את מי הוא אוהב ומעריץ ואנחנו מכבדים לא טוב לך? אל תיכנס ותעכיר את האווירה
מריים25.12.21
תתפוצץץץץ אחינו יש בעיה לך לפסיכולוג
בחורה בסמינר ליטאי24.12.21
לא הבנת חמורה. הוא הפסיכולוג ואת הפסיכית. גויה שכמותך
הנגעלת26.12.21
וואי הרשי לי לתהות מי פה צריך פסיכולוג 🤔🤔
בננה25.12.21
כן יש איסור חמור ע''פ ההלכה. נפגש בב''ד של מעלה. אחרי 120 כמובן. אבל העוברים על הלכה מהר טסים לשמה
חרדי באמת26.12.21
וואי אתה כל כך צודק ברמה שזה עצוב אבל נכון אתם חבורת תינוקות שלא לומר ממש דוחות עם הקטע שאתם אשכרה כאלו מעריצותתת בואו נירגעעעעע ימתפתחות עצם זה שאתן כל כך מתנגדות מראה עד כמה זה נכון
בננה25.12.21
הבן של מיי? דברר של בנט יאלהה לךךךך לךך באמתת איזה הפללה ציבורית מה נראלךך עם מי אתה תתחתן?? אם אתה מגיב כאן.. מינסתם אשתך על אותו גל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
.26.12.21
25
דיקמןןןןןןןןןןןןןןןן!! ר את משפחת דיקמןןןןןןןןןןןן
דיקמןן23.12.21
24
ישככככררררר זלמנוביץ?????????? צבא???? תחזור אלינו צדיק מתגעגעים!!!
יענקי23.12.21
חמוד איך אתה דואג לו
.26.12.21
וואלהה יותר יפה לו חליפה וחולצה לבנה....
יעלי24.12.21
23
אוהד מושקוביץ מלא מזל טובבבבבבב!!!! שב"ש לכולםםם🍒🍒🍒
ויווש23.12.21
חחחחחחח🤣🤣🤣🤣
מיך מיך24.12.21
ויייווושששששששששש איך היה בחתונהההה??? אגב תשחררי מהדובדבנים זה חודש שלם שאת שולחת דובדבן🤪
אני חיה בסרט23.12.21
שבת שלום ויוושי❤
מיך מיך23.12.21
לאני חיה בסרט-למה מה הבעיה בהם הם חמודים
ויווש24.12.21
22
חחחחחחח הרסתם כולם יואלי...יואלייי...הבחור טס כבר ביום שלישי אז ככה שלא היה איתו משו מעניין השבוע סבבוש??
ויווש24.12.21
כן מאמי אני יודעת שהוא טס השבוע לחתונה הזאתי אבל זה מעצבן שכל שבוע אין אותו (למרות שאני בקבוצה שלו בטלגרם ובוואצפ)
מריים24.12.21
מעריצה2 (של יואלי)
יוו איך אפשר להכנס לקבוצה??27.12.21
איזה קבוצה יש לו בווצאפ????
איזה קבוצה יש לו בווצאפ????25.12.21
21
שראיתי בפעם הראשונה את הריקוד הזה של הריצה במקום פשוט לא יכולתי להפסיק לצחוק. ועכשו זה בלי להעליב אבל זה נראה גרוע.
אני23.12.21
20
אין לי כוח לשאול את אותה השאלה כל שבוע
מריים23.12.21
19
היה נחמד השבועע.... תקשיבו ההוא שם בתמונה שליד מני הולנדר נראה מכשפהה זה מחריידדדד ואוהד מושקוביץץ מזללל טובבב אוהבים אותך ימלךך ותגידו מישו יודע איך קראו לבת של ישי ריבו? אשמח לתשובה תודה
שירה24.12.21
ככה זה כשעוסקים בכשפים וקסמים טמאים-זה משפיע מני הזה היה בחור ישיבה פעם
יאיר26.12.21
אשמח גם לדעת איך קוראים לבת של ישי ריבו....
מישהו25.12.21
קוראים לה הלל
מישהו30.12.21
קוראים לה הלל
מישהו30.12.21
18
מזל טוב אוהד!!!!!
רק ohad23.12.21
17
עוד לא קראתי אבל עברה שעה מה הסיכוי למקום ראשון? אפס🤨
מיך מיך23.12.21
16
איפה איציק דדיה???????????????????? חאלס להביא את החסידיםכול הזמן! ולמה אין עוד קצת הסרטות מהחתונה של הבת של אוהד? מזל טוב לרב פנגר!
אני23.12.21
.....
אני איתך29.12.21
מעריצה2
צודקת באנה דדיה נעלם בתקווה שהוא נעלם בש27.12.21
15
היווששש מה קורה חברות שלי???? יאללה תפציצו בתגובות ספרו איך החיים... ויוושש את עדיין לא אמרת לי בת כמה את... ונקודה מה קורה?? מה שלום כולכן??🤩🤩😍😍😃😃
אני חיה בסרט23.12.21
דיייייי ממזללל טוב!!!!💥💥✨✨🎉🎉🎉🎀🎀� איך את מתכוונת לחגוג???
אני חיה בסרט25.12.21
בנות תגידו אין לכם חיים אין לכם לימודים שאתם מתכתבות באתר חרדייי כאילווו בואווו!!!!!!!!!! תשקיעו תלמדו למבחנים ימשועממות!!!!!!!!!!!!!!
10026.12.21
ל 100 אני כל היום חורשת זה פשוט תגובה חוצפניתתתת🤬
מיך מיך26.12.21
חיה בסרט לשוואקי יש יומולדת ביום ראשוןןןןןןן😁😁😁💖💖💖�
מיך מיך24.12.21
מזלטובבבבבבבבבבבבבב חיייייימממממ(שלךך)בללבבב 😍😘
.25.12.21
חחחחח נקודה הרגת אותי עם החיימשלך🤣🤣🤣
אני חיה בסרט26.12.21
חחח תאמת אני לא יודעת איך😬אני מקווה שהוא ימחל לי אבל מצד שני זה היומולדת שלו אז שיוציא שיר ואז אני יחגוג
מיך מיך25.12.21
אההלןן מה איתך ילדה חמודה ? 😅
.25.12.21
14
העם דורש את דיקמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
דיקמןן23.12.21
13
אןןןן עללללל יניבבב בן משיחח אבל איפה יואלי דיקמן חסר. היה קצת משעמםםם ( ויווש זאות אפרת 😂😂)
אפרת ⁦♥️⁩23.12.21
יאאאאאאא מה קורההה????? ולא זה לא אפרתוש
ויווש24.12.21
לא זאות חברה של וויבוש🙃
אפרת ⁦♥️⁩24.12.21
חחחחח מה איתךך😂😂
אפרת⁦♥️⁩24.12.21
אפרת יענו אפרתוש?
אני חיה בסרט23.12.21
לא לא זה מישי אחרת
אפרתוש24.12.21
12
וואי לובין עשה דיאטה איך הוא רזה
יעלי23.12.21
11
אמאאא התמונה של מני הולנדר...... הקוסמים שלידווו נראים מכפשפותת ימו לב יש 2 משםםם מפחידייםםםםםםםם ברמות נראים מכושפיםםם😲😨😵
לל23.12.21
נכווןן אני גם נבהלתי מהםםם לא נרדמתי כל הלילה
.25.12.21
חחחחייייי😆😆😆😆
כוכב24.12.21
מני הולנדר חוגג יומולדת עם המכשפות האלה??? הזדהות עם היומולדת של פרעה??
יעלי24.12.21
10
צריך לעשות מרד להפגין כולנו עד שיביאו את רולי ובמיוחד את יואלי
דיקמןן23.12.21
חחחחחחח לא הבנתי למה שואלים כל שבוע אם היה משו בטוח היו מעלים
אריק24.12.21
9
שנייייה
יהודיה23.12.21
8
לא יודע בכללי כמה הוא חזק, מתאר לעצמי שבאותם רגעים הוא היה ממש חזק...
מזעזע...23.12.21
לגמרי ועוד נשואה....
חי24.12.21
7
ממש מעולה סוף סוף אין אייטם אחד על רולי/יואלי דיקמן אהה ברוך ה...😂😂😂
קובי23.12.21
דווקא חבל אני מחכה בכל שבוע למשהוא על יואלי אגב הוא טס
זאת אני 23.12.21
6
ראשונההה איזה חמודים ישי כהן ואיציק אוחנההה
תיכוניסתית23.12.21
5
שניה חח
חני23.12.21
4
יואליייייייייייייייייייי את יואלי דיקמן!! כל שבועעעעעעעע
קורל23.12.21
הוא לא בארץ
ויווש24.12.21
יאללה דורשים דיקמן!!!!!!
.26.12.21
מעריצה2
הוא הספיק לחזור משהו אחד לא הבנתי למה הו27.12.21
3
אומר זאת בעדינות: ה'טרנד' של שוקי סלומון ל'ומניח בקדושה', דבילי בהרבה מזה של ליפא שמלצער (והתחרות קשה)
מישהו23.12.21
אוי איזה נכון כאלו מה הם ממש מקנאים בליפא? מה נסגר תגדלו חברה
בננה25.12.21
וואי נכון😝😝😝
יעלי24.12.21
2
וואי בתמונה מני הולנדר נראה ממש לא חרדי ממש כואב זוכרים אותו בחור ישיבה מתוקק וצדיק
יעלי23.12.21
1
מהההה אין את ישי והשבוע ביום חמישי יש לי יומולדתתתת
אפרתוש23.12.21
הוופפהההה ממזללטטט❤️❤️🤩🤩רגע היום?? או עוד שבוע?? אגב הצלחת לברר איך קוראים לבת שלו?
אני חיה בסרט23.12.21
כ"ו טבת תודהההההה
אפרתוש24.12.21
כןןן אפרת אייך הוא רקה לבת שלו זה מענין מישהו יודע אולייי??????????
Hodaya24.12.21
אולי גם יעניין אותך
זופניק

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של פורים

זופניק | 28.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 29.02.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 22.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 15.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 08.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 01.02.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 25.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 18.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 11.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.01.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 28.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.12.23