כיכר השבת

רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע ול"ג בעומר

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: סיקור מלא על המתרחש מאחורי הקלעים בחגיגות ל"ג בעומר במירון; הערבי ששר לר' שימען; ההתנכלות לעיתונאית; כגשפני בא לעידית סילמן; מה חיפש איש הדיגיטל בצה"ל באולפן?; הביקור של שוואקי בבני ברק; העזיבה של ישי לפידות; הביקור של חיים ישראל; הטרקטורון של רולי דיקמן וחמש הכתבות הנצפות של השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

164
זופניק | כיכר השבת | י"ח באייר | 19.05.22
זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע ול"ג בעומר
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

כזה עוד לא ראיתם: סמי אל שמאלי, ערבי ישראלי שפועל כמאבטח בהר מירון בשירת: "וַאֲמַרְתֶּם כֹּה לֶחָי, רַבִּי שִׁמְעוֹן בַּר יוֹחַאי".

והנה כסא המלכות של האדמו"ר מבאיאן, שההדלקה שלו היתה היחידה השנה במירון, מוכנס אחר כבוד בחזרה לרכב.

את העסקן שרוליק ורהטיימר, 'הסלקטור' בכניסה למתחם האח"מים בהדלקה בבאיאן, ראינו מפנה את הדרך לאדמו"ר.

רגע לפני הילולת הרשב"י במירון תפס 'זופניק' את‏ מפקד מחוז צפון במשטרה ניצב שמעון לביא, הפרויקטור צביקי טסלר ויועץ משרד התחבורה שלמה רוזנשטיין בתרגיל אר"ן בחפ"ק המרכזי בבית העם במירון.

מי שהגיע למירון מיד עם כניסת ל"ג בעומר היה הפרשן הוותיק נחום ברנע ששוחח עם כולם. 'זופניק' תפס אותו בשיחה עם הפרויקטור צביקי טסלר ומנהל מטה ההסברה של ההילולה אבי בלומנטל.

את מנכ"ל המרכז הארצי למקומות הקדושים הרב יוסי שווינגר ראה 'זופניק' מתברך בחמימות על-ידי כ"ק האדמו"ר מקרלין, בבואו לשאת תפילה בציון הרשב"י במירון. ביניהם נצפה האסטרטג והפרסומאי יוסי רוזנבוים.

מי שהקדים את בואו לציון הרשב"י לפני ההילולה הוא רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון הרב יהודה דרעי שאף הפליא בשירת אדוננו בר יוחאי.

באירועי ל"ג בעומר במרוקו ראינו את האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא בשיחה עם הגאון הרב יהודה דרעי.

במחלקת הביזנעס המפנקת במטוס בדרך לניו יורק, ראינו את גאב"ד קוממיות ירושלים הרב ישראל יצחק מנדלזון ועורך עיתון 'הדרך' אברהם דב גרינבוים.

(צילום: מוישי אקרמן)

בברית לבנו של יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי - יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי נצפה בשיחה אישית במשך זמן רב עם ראש ישיבת 'מאור התורה' הגאון רבי אברהם סאלים. 'זופניק' מריח בחירות.

ברחובות פריז נצפה הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר יחד עם ברוך נידאם ראש החטיבה הבינלאומית של זק"א תל אביב, כשהם בדרכם לאירוע פרטי.

(צילום: משה אלבז)

בדרך למירון תפסנו את עורכי 'כיכר השבת' חיים אילוז וחנני ברייטקופף יחד עם איש היח"צ פנחס פלינקר, מתרעננים בתחנת דלק.

דקות ספורות לפני ההדלקה של חסידות באיאן במירון, אנשי 'כיכר השבת' ישי כהן ואיציק אוחנה נצפו בסוד שיח עם חבר הכנסת מאיר פרוש מ'אגודת ישראל' וחיים רבינוביץ מבכירי העסקנים בבאיאן.

במכולת המקומית במירון ראינו את אנשי 'כיכר השבת' שימי שפר וחיים גולדברג מתפנקים על הסלטים רגע לפני ההילולה הגדולה.

במסדרונות משכן הכנסת קיבלו השבוע בברכה את הגאון רבי אליהו מנצור, רב קהילת ספרא בניו יורק, יחד עם עשרות מבני הקהילה. 'זופניק' תפס את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם הרב מנצור.

את חיים גולדברג תפסנו השבוע מראיין את ח"כ עופר כסיף על בקשת המשטרה לפתוח כנגדו בחקירה.

מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת' נתנאל לייפר נצפה השבוע עמל על ביקורתו במהלך נסיעה ברכבת.

(צילום: שלמה ו.)

הפרשן החרדי ישראל כהן השתתף במעמד הדלקת ל"ג בעומר עם בנו ארי אצל האדמו"ר מויז'ניץ.

(צילום: חיים ליפשיץ)

ברחובות המושב מירון תפסנו את המפיק הראשי של ל"ג בעומר במירון, דודי עזריאל, כשהוא רוכב על טרקטורון ששימש אותו לניוד באתר.

כמו סגן השר מתן כהנא - להבדיל – גם רב הכותל ובמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ נצפה בליל ל"ג בעומר במירון, כשהוא מלווה בשלושה מאבטחים.

את אבינועם קוטשר, היועץ הקרוב של מתן כהנא שהסתתר בחפ"ק, ראינו ממתין במחסום בכדי להיכנס למתחם האח"מים בהדלקת באיאן.

ואילו דובר המשרד לשירותי דת, אבי רוזן, נצפה בשיחת רקע עם העיתונאי אבישי בן חיים.

(צילום: רשת הנקודה)

בסמוך ראינו את הצמד איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן האחד עסוק במדורות בוואטסאפ והשני בשיחה מעמיקה עם עורכי הדין אוסדיטשר.

(צילום: רשת הנקודה)

גם את אריה אלישיב, נכדו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, ראינו בהר מירון.

(צילום: רשת הנקודה)

שעות לפני תחילת אירועי ל"ג בעומר במירון, ראינו בהר את אנשי התקשורת אריאלה שטרנבך ואבישי בן חיים מ'ערוץ 13', דב אייכלר ועקיבא וייס מ'כאן 11', אבי מימרן מרדיו 'קול חי' וקובי בורנשטיין מ'ערוץ 14' מראיינים עוברים ושבים ומתכוננים לשידור החי.

ל'זופניק' נודע, כי כמה קיצוניים התנכלו לעיתונאית אריאלה שטרנבך ודרשו ממנה להסתלק משטח ההר. היא לא נכנעה ומצאה פינה חדשה בהר בכדי למנוע חיכוך.

(צילום: צבי לוי ומשה כהן)

יואליש קרויס, איש 'העדה החרדית', לא נתן להנחיות להפריע לו ועלה להר מירון שם חגג לבנו את החלאקה.

רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ וסגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית של 'דגל התורה' מנחם שפירא ברכם למתחם אח"מים בהר; כוכב הרשת מלך זילברשלג ממתין לאישור כניסת רכב בעליות למירון; ואבינועם קוטשר עוזרו של סגן השר מתן כהנא משבח את פעילות השוטרים בהר.

(צילום: משה כהן)

עוד פפראצ'י מהר מירון: כוכב הרשת שוקי סלומון בסלפי עם איש התקשורת יאיר שרקי מ'ערוץ 12' כשמהצד מי שמצלם אותם הוא יוני קדם; המפיק האגדי דודי עזריאלי ויועץ הפרויקטור לענייני מירון אליהו ארנד מפקחים שהכל מתנהל כשורה; והעסקן יצחק שיינין במתחם ה-VIP בהדלקה של חסידות באיאן - חדי עין ישימו לב ששיינין הגיע מגובס ברגל לאחר ששבר את רגלו באורח קשה ולמרות הכל לא ויתר להגיע למירון.

והנה איש התקשורת יאיר שרקי מ'ערוץ 12' ממתין לאישור כניסה להר; השדרן בצלאל קאהן מרדיו 'קול חי' בהפסקת סיגריה; מפקד מחוז צפון במשטרה שמעון לביא ודוברת המשטרה בצפון לאה לשם צופים על ההתנהלות המשטרה ברחבי ההר; האדמו"ר רבי שלמה בוסו, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש וילדיו והסטנדאפיסט שמעון פרץ - עולים להר.

(צילום: משה כהן)

חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' בהערכת מצב עם ישראל דרעי האחראי על המקומות הקודשים במרחב הצפון; איש הרדיו ירון בר, האדמו"ר מברדיטשוב ונגן הקלרינט נחמן צוקר בדרכם להר מירון.

(צילום: רשת 'הנקודה' ומשה כהן)

את חבר הכנסת ישראל אייכלר מ'אגודת ישראל' ראינו כשהוא מוסר הצהרה לתקשורת בכניסה להר מירון.

(צילום: משה כהן)

והנה ח"כ יואב בן צור נבלם על ידי קציני המשטרה בכניסה לגג הציון.

מי שנעדר מהר מירון בליל ההילולא היה לא אחר מאיש מירון הרב דוד חזן, שחגג בר מצוה לבנו יחד עם הילולת הרשב"י בסמיכות למירון בהשתתפות רבנים ואישי ציבור.

כאחד האדם: הגאון הרב בנימין חותה בדרכו לציון הרשב"י בהר מירון בהליכה רגלית.

(צילום: משה כהן)

את אנשי העסקים שמוליק וננה הלפרין ראינו יחד עם בני המשפחה עולים לאוטובוס מצפת למירון, כאחד האדם.

‏נגיד חסידות סאטמר הרה"ח יחזקאל ברקוביץ בסעודת הילולת רשב"י במירון אצל האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא. מהצד נראים משוחחים עסקן חסידות סאטמר יענקי יעקובוביץ ויועץ הפרויקטור אליהו ארנד.

'זופניק' שעצר בדרכו למירון בקבר רבי מאיר בעל הנס ראה שם את תת ניצב שמעון נחמני, ראש אג"מ, בתפילה חרישית כאחד האדם.

הפרשן החרדי אריה ארליך מעיתון 'משפחה' ודובר עיריית ביתר עילית שלומי גיל, ביציאה מהדלקת מדורת ל"ג בעומר בחצר חסידות 'תולדות אהרון'.

איש התקשורת אליעזר שולמן עורך חדשות 'משפחה' נצפה בעת ריקוד בהדלקת המדורה בשכונת חב"ד בלוד מקום מגוריו.

‏האדמו"ר הרב יעקב ישראל איפרגן (הרנטגן) והאדמו"ר ממז'יבוז' בסוד שיח בהר מירון.

העיתונאי דודי בן חמו מידידי 'זופניק' נצפה בתפילה חרישית על ציון רבי שמעון בר יוחאי.

יוסי גמליאל, מנהל מחלקת הנוער בעיריית בית שמש, כובד ליצוק שמן בהדלקה העוצמתית של המשפיע רבי אלימלך בידרמן בבית שמש בהשתתפות אלפים.

(צילום: מ. לדרמן)

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נצפה השבוע בהליכת ספורט בקיסריה כאחד הספורטאים.

(צילום: אברהם אסולין)

'זופניק' ששוטט בכנסת תפס את ח"כ משה גפני בכניסה ללשכתה של ח"כ עידית סילמן שבאותו הזמן בכלל שהתה בלשכת שר הביטחון בני גנץ.

‏רגע לפני שטס לחו"ל, שר הביטחון בני גנץ אירח בביתו את בן משפחתו ידידו הרב נחום כהן שליח חב"ד בראש העין - שהעניק לו ספר על חייו של בן משפחתם הגאון הירושלמי הרב אברהם צבי כהן זצ"ל.

‏שר החוץ יאיר לפיד וחברי סיעת 'יש עתיד' חגגו יום הולדת לח"כ קינלי טור-פז. מקורבו איש התקשורת רפי פרלשטיין נצפה עם עוגת ההפתעה לחגיגות היובל.

חיבור למגזר? חבר הכנסת סימון דוידסון מ'יש עתיד' נצפה בהדלקת מדורת ל"ג בעומר בקרית צאנז בנתניה.

(צילום: shaul saada)

נשיא המדינה יצחק הרצוג שיגר ברכת וידאו מצולמת לשמחת בר המצווה לבנו של הרב חיים הורביץ רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב שנערכה באולמי 'טזורו' ברמת השרון, לאחר שנבצר ממנו להשתתף בשל נסיעתו לדובאי. ‏"אני זוכר אותך זאטוט, והנה אתה הופך לנער בוגר", אמר ואיחל: "שתזכה לעשות מצוות ולעשות טוב".

בשולי בר המצווה ראינו את סוד שיח בין זליג אורלנסקי מנכ"ל 'יתד נאמן' לשמעון סויסה יד ימינו של ראש עיריית אלעד ישראל פרוש.

בשמחה עצמה ראינו דואט מרגש של הזמר יונתן רזאל ומקהלת 'נשמה' לשירו של רזאל: "קטנתי מכל החסדים".

באולמי 'בית ישראל' בבירה נחגגה השבוע שמחת הברית לנכדו של סגן ראש העיר ירושלים ישראל קלרמן מ'דגל התורה' שכובד בברכות ובקריאת השם לנכדו.

רגע לפני הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון הפקח של גדולי ישראל אדיר מעטו והפעיל החברתי יוסף חלוואני ערכו טיסה במסוק מעל ציון הרשב"י.

בליל ל"ג בעומר ראינו את אדיר מעטו מאבטח את הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף במהלך הדלקת המדורה בבני ברק.

את החזן ר' מרדכי סאלם מארה"ב ראינו בסיום הזוהר שנערך בראשות הגאון רבי אליהו מנצור ביישוב ספסופה.

איש הדיגיטל החרדי בצה"ל ישכר זלמנוביץ נראה באולפן הקלטות עם הזמר החסידי בערי וובר והמפיק והמלחין הרשי ויינברג. "מכינים הפתעות", לחש מי שלחש ל'זופניק'.

‏המוזיקאים אהרל'ה סמט ומאיר אדלר נצפו כשהם עוצרים טרמפ בעליות להר מירון עם כלי נגינה.

(צילום אינסטגרם: m.gold)

הזמר יעקב שוואקי נצפה השבוע בארץ הקודש עם משפחתו תוך שהוא עורך סבב פגישות עבודה על פרויקטים חדשים לקיץ; 'זופניק' תפס אותו במלון וולדורף אסטוריה בירושלים בצילומים לקליפ לשיר שבת חדש שיראה אור בקרוב.

במהלך השבוע ראינו את יעקב שוואקי בתפילת ערבית בבית הכנסת איצקוביץ' בבני ברק.

לאחר התפילה נכנס יעקב שוואקי לקיוסק 'שלוימל'ה' הסמוך וחיפש מאפים ומיני מתיקה.

(צילום: אבי מלכה)

מה בתוכנית? חודשים אחרי שעזב את הגשת האקטואליה בבוקר, הזמר והיוצר ישי לפידות הודיע לאחר שנתיים, על מיצוי מהגשת תוכניתו 'פותחים שבוע' בערוץ 'קול פליי'. "ניפגש בקרוב", הוא מבטיח.

בנתיים, מי שיחליף את לפידות בהגשת תוכנית 'פותחים שבוע' הוא השדרן אשר גרייבר המגיש מגוון תוכניות מוזיקה ותרבות בערוץ.

המוזיקאים רולי דיקמן, יוסי רוטנר, שרוליק רוזנטל, אהרל'ה גולדמן ודוד קליגר השתתפו במעמד ההדלקה בכפר רות של 'ועד מבקשי השם' בראשות הרב אהרון בירנצוויג.

(צילום: אהרון שריג)

קודם לכן ראינו את רולי דיקמן יוצק את השמן למדורה; "אפשר לשתות?", הוא שאל ונענה בשלילה נחרצת.

(צילום: אלחנן קסל)

לפני ל"ג בעומר נצפה רולי דיקמן חוצה נהרות עם טרקטורון מיוחד באיים הקריביים.

(צילום: אבשלום דרחי)

את המאסטרו יואלי דיקמן ראינו במעלה הר מירון, ביום ל"ג בעומר עם יומי דז’לובסקי, אחראי האמבולנסים של 'עזר מציון'.

(צילום: רשת הנקודה)

ואילו הזמר אברמי רוט נצפה מאחורי הקלעים של טקס הזיכרון ל-45 הנספים באסון מירון, כשהוא מתארגן על העניבה.

(צילום: רשת הנקודה)

פפארצ'י: הזמר המזרחי חיים ישראל נצפה בביקור אצל המלחין בנצי שטיין בבית שמש.

בליל ל"ג בעומר ראינו את חיים ישראל מתקבל בהערצה בשמחה של הישיבה החסידית 'אורייתא' בראשות הרב דוד שפר.

(צילום: אייזנבך)

הזמר עמירן דביר נתפס באימון הקפצת כדור ברגל אחת; האם הוא הצליח? צפו בתיעוד של האח הזמר אריק דביר.

ימים ספורים לפני ל"ג בעומר בציון הרשב"י במירון ראינו את הצלם החב"די חיים טויטו והזמר החסידי מוטי שטיינימץ בתפילה במירון, רגע לפני הגעת האלפים.

על גג 'אור הרשב"י' במירון, נצפו המוזיקאים חיים ישראל, ארי היל, מאיר אדלר, בנצי שטיין, אהרל'ה סמט ומקהלת 'נשמה' - בצילומי קלי. קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים...

(צילום: יצחק ראשי. הפקה: נטע לוין)

והנה המפיק גדי ויטמן עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד, במעמד הכנה וכיסופים להילולת רבי שמעון בר יוחאי באולמי 'כתר הרימון' בבני ברק.

הנגיד המלחין ר' חזקי וייס והמוזיקאי יענקי קטינא מארצות הברית נצפו בסיום פגישה עם הזמר והיוצר יונתן רזאל, לקראת שיתוף פעולה מסקרן בהמשך.

שגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס הגיע לביקור מיוחד ברבנות הראשית לישראל, במהלך הביקור הגיע השגריר ללשכת הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף ונועד עמו למשך זמן ממושך, בפגישה נכחו חבר מועצת הרבנות הראשית הגאון הרב אליעזר שמחה וייס והרב מנחם שם טוב, לאחר הביקור הרב ברוך דרעי, חתנא דבי נשיאה של הראשון לציון - העניק לשגריר כרך 'ילקוט יוסף' באנגלית עם הקדשה מיוחדת.

כאחד האדם: פעיל הליכוד החרדי איציק שאג נצפה מחכה בתור בכניסה לטשולנט נהרי במודיעין עילית, שעה קלה אחרי שנצפה בטשולנט של בערל'ה בגבעת שאול.

(צילום: איתמר קירשבוים)

‏פרויקטור מירון צבי טסלר נצפה בסעודה לכבוד הרשב"י יחד עם יועצו אריק יקואל וראשי 'זק"א ישראל' חזי שבקס וישראל מורגנשטרן.

בהר מירון ראינו את מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי יחד עם רב הסלבס מרדכי חסידים.

המשפיע הברסלבאי הרב מוטה פראנק מברך את בנו שהתחתן השבוע באולמי 'בית האלה'.

(צילום: מוישי ליפשיץ)

שחקן הכדורגל ערן לוי מקבוצת 'מכבי יפו' קיבל פרס שחקן מצטיין העונה לשנת 2022, כשכיפה לראשו וזקן של ספירת העומר.

‏הקומיקאי גיא הוכמן נצפה באירועי ל"ג בעומר בכפר חב"ד - עם כיפה לראשו.

(צילום: לוי נוישטט levi.n.770)

ברכת מזל טוב למנכ"ל 'איחוד הצלה' אלי פולק לרגל אירוסי בנו עזריאל עם שירה.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

צילמתם תמונה מעניינת? הסרטתם מישהו מוכר בפוזה 'וואו'ית?
יש לכם סיפור טוב? שמעתם רכילות לוהטת אבל בלי לשון הרע?
'זופניק' מחכה לכם - לחצו כאן בכל עת ושלחו אלינו

תוכן שאסור לפספס
164 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
41
לכל החברות שליייייי❤❤ תודה על כל האיחולים.....😊🥰❤❣ וכול מוזמנות רק שלא באלי להיזדאות וליכתוב פרטים.....😚 תבררו איפה יש לנמואל ויואלי חתונה ביחד בחודש הקרוב ותגיעו......😁 מקסימום זה לא יהיה אני......😅🤣 ולנקודה -נמואל באמת אשששש💥 אבל רצינו יותר את רולי כי זה מגניב שתי הדיקמנס ביחד......💥💥 ל
אבג23.05.22
נמואל איך התותחים אברררר!!!!!!!!!
.23.05.22
😂😂❤❤ באהבהההה חחח סטלן הרולי הזה!! יפה לזופניק סלבס😝🤣 אל תגידי פרטים יא הורסתת
.23.05.22
יווו חייממשליי פווליים של מזל טוב... הייתי קצת מנותקת.. לא ראיתי אבל המונהמון מזל טוובבב תהניי מללא ותהיי מהממת (אני בלי אימוגי כי אני ממחשב:)
אני חיה בסרט23.05.22
אפשר אימוגים ממחשבב!!!!!!!!!!!
.24.05.22
טוובבבב.... לא לרדת עליי לא ידעתי🙈🙈
אני חיה בסרט25.05.22
ברורר שיואלי ורוליי ביחדדדד זההה הקשןןןןןן מטורףףףףףף ובלגנים🤣🤣😇😉😂😂
אפרת23.05.22
40
מי ראתה את הסטטוסים שיואלי העלה במירון? מוזר כי במקצב כתבו שהוא העלה ושבדקתי סטורים באינסטגאם לא ראיתי אז יכול ליהות שיש סרטונים שהוא מעלה רק לסטטוס ולא לסטורי באסה כי אין לי וואצפ😢😢😢
ללא שם20.05.22
היי אני ראתי את זה וזה לא מעניין ביכלל
מאוהבת באייל גילבוע22.05.22
39
אחלה זופניק!!! בלי הרבה פוליטיקה... רק מוזיקה אהבתי את ה"כאחד האדם" לא היה הרבה זמן... ובאגב...שאפו לכל שומרי העומר...
..20.05.22

הצגת כל התגובות

38
ישי ריבו המלךך! התגעגענווו! אוהבים אותך כל כךךך!
מרדכי19.05.22
37
חלאס לכתוב 'כאחד האדם' כולם בני אדם אין אנשים ששווים יותר כי הם נושאים בתפקיד מסוים.
---20.05.22
36
הורג אותי שהם כותבים 'כאחד האדם' - הם בדיוק כמונו!!! הם אחד האדם... ⁦🤦🏼‍♂️⁩⁦🤦🏼‍♂️⁩
אני20.05.22
35
זופניק אנחנו מתחננים תביאו יותר את ישי ריבו יואלי דיקמן וגם את חנן בן ארי אתם לא מביאים כמעט בכל אופן תודה
ישרו20.05.22
צודקתתתתתתתתתתתתתתת כבר מלאאאא זמן אין את ישי ריבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יעלוש20.05.22
צודקת לגמרייייייייי
דבורה27.05.22
34
לוויוש, החתונה עוד לא הייתה.... אבל הם המווון ביחד ככה שזה לא כזה נדיר או משהו....
אבג23.05.22
אבג ,תודה i love you💝
יעלי25.05.22
אוהווו איזה מסובך להגיב מפלאפון!!!😞🥴 קיצר מזל טוב לדודה יעלי❤❤ ולנקודה-ברור שצחקתי בקטע של הפרטים...😅 ולחיה בסרט גם ממחשב את יכולה לעשות מקלדת מיתוך המחשב (במסך כאילו..) ולעשות סמיילים😊 אז בהצלחה לך....
אבג24.05.22
למהה אני אם פלאפון הכייי נחחח.מחשב לא כזה נח לי🤔
אפרת25.05.22
חחחח איזה סתומה רק עכשיו ראיתי שזה עוד חודש😆😆😆
ויווש24.05.22
אהה... כמו צ’אט יענו... טוב מזה משנה אני אביב צפון וזהו🤪😂 ואגב פון הכי נוח בעווללםםם😜👍
אני חיה בסרט25.05.22
33
זופניקקקקקקקקקקקקקקקקקק עם ישי ריבו??? דיי זה מתחיל להיות משעמםםםםםםםם יש מלא תמונות של ריבו ואתם פשוט לא מעליםםםםםםםםם!!!!!!!!!!! אתם מפסידים קוראים...
יעלוש 20.05.22
נכוןןןןןןן
תפארתת27.05.22
32
כמעט ואין חרדיות...
מיני20.05.22
31
יפה מאוד מעניין ומגוון לחדי העין שימו לב... התמונה של אהרלה ומאיר אלדר עוצרים טרמפים זה לקוח מתוך קליפ ולא באמת..... נקודה למחשבה לעורך זופניק.
דנדוש19.05.22
🤣😆🤣 למה להרוס? חחחח
.20.05.22
30
כבר מלא זמן לא היה את מורדייייי 😢😢😢
רעות19.05.22
אתם בקטע של תלונות היום... תהנו ממי שיש
.19.05.22
ברצינות????? אתה לא יודע מי זה מורדי???? זה מרדכי שפירא המלךךךך!!!!💥💥💥
אבג21.05.22
מורדכי שפירו
אפרת20.05.22
מורדייי זה מרדכי שפירא המלךךךךך חיים שליי נסיכוש!!!!!
ללא שם20.05.22
מי זה מורדיייי???????
מוריאל20.05.22
29
איפה יואלי מנגן ומתי תרשמי אני גם אשמח להגיע ואיזה משעשע לראות את שואקי בשלוימלה
נעמי 22.05.22
חח... נקודה לא לקחו לי.. פשוט את אמרת ל אבג שהיא חיה בסרט😜🤪😂😂😂😂
אני חיה בסרט25.05.22
חחח🤣🤣🤣
אפרת24.05.22
כפרה תבואי כל יום לארמונות חן או ווגשל ותראי אותו שם אל תלכי רחוק🤣
מריים23.05.22
נירא לך שאכתוב פרטים מזהים??!!.....🤣🤣🤣🤣😂 אותי מהסמינר.....😪😲😖
אבג23.05.22
😂😂😂😂😂
.23.05.22
חחחחחח 😂 יא חיה בסרטטט עלאק לבוא לחתונה
.22.05.22
עאאעע.. סליחה חיה בסרט זו אני!!! זכויות יוצרים ... חח סתם בצחוק כפפרעע
אני חיה בסרט23.05.22
חחח מי לקח לך?
.24.05.22
חחחחח יעיפווו זה לא מילההה😂😂😂
אפרת23.05.22
28
ואווו היה השבוע מהמםם תודה שהבתם את יואליייי🍒🍒❤ וואווו רולייי הרססס ברמותתת אחלה גיפ🤣🤣😝 והרבה מזל טוב לפולק יאלה שיהיה לכולם שב"ש🍒🍒🍒
אפרת20.05.22
27
למה אין כלום על החתונה שהייתה השבוע של אלי וגולד קומיקס ממשפחה חכיתי כ"כ לראות איך הוא באמת נראה תשלימו שבוע הבא! דחוף!!
ללא שם19.05.22
מממממממההההה חחחחחחחחחח אלי וגולד.???
.20.05.22
26
אני שרופהההה על ישי ריבוווווווווו, אני גם מתה על אשתו והילדים שלוווווווווו, הם פשוט חמודיםםםםםםםםםםםםםםם, ישייייייייייי רוצים אותך כאן בזופניקקקקקקקק, אני כברר מחכה מעכשיו לשבוע הבאאאא, תשמחו אותיי ותביאו את ישיייי
טליי המלכההה19.05.22
25
99% מתים מעין הרע
מקור בגמרא22.05.22
24
איפה כל החבררות שלייייייייייייייייייי יע חיה בסרט? וויוש? אפרת? מי עוד?? אני לא זוכרת סליחהה! תעוררו על עצמיכם!
.20.05.22
חחחח תעדכני אותנו אך קראו לו מעניין😉😉🤣🤣
אפרת24.05.22
מה איתי????☹😭😭😭😓😙😤 כ נוטשים חברות ילדות?!😉 שניייים שאנחנו חברות וככה את לא זוכרת אותי??🤔😜😝
אבג22.05.22
יאאא איזה כףףף לךךך מזל טוב🥳🥳🥳🍒🍒❤❤
אפרת22.05.22
היייייייייי אני פה!!!!!!!!!! נולד לי אחין!!!!!!!!!!! חיים של דודה!!!!!!!! בגלל זה לא הגבתי כי גיסתי אצלנו אחרי הלידה וכו וכו😉
יעלי 22.05.22
איזה יוופיי מזל טוובבב וואו כייפפלךךךךך שתהיי מאושרת תמיד יפה שלי!!! תודיעי לנו שבוע הבא איך קראו לווו
אני חיה בסרט23.05.22
יאאא מזל טוב ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
.23.05.22
חחח.... נקודה גמרת עלייייי🤪🤪🤪 נכון מושמוש לא היה😞
אני חיה בסרט25.05.22
😂ידעתייייי חחחחח💪 אל תבכי שבוע הבא אולי יהיה מושיקו
.25.05.22
הייי אני פוו ❤😇 מה קורה🤩🤩🤩
אפרת22.05.22
יאא את פוווווווו ?
.22.05.22
תודה על האיחולים מהממות💝 מחר (רביעי) הברית ב"ה אני יעדכן בשם.... אל תצפו לשם יותר מדי..😉 אח שלי אברך ליטאי רציני הוא יקרא לו שם כבד אני מאמינה.....😵 אז בהצלחות בלימודים 🙉💥💋
יעלי24.05.22
חחחחחחחחח🤣🤣🤣
אפרת22.05.22
היי כפרוני אני כאןן מה קורה איך הלייף?? חח שתביני שבכלל לא ראיתי את זופניק.. לא קרץ לי משם שום דבר מעניין
אני חיה בסרט23.05.22
חיה בסרט מותר להגיד שלא היה שם משה קליין!!! חחחחחחחחחחחח
.24.05.22
23
רק לי הערבי בהתחלה עשה בחילה?
אייל גלבוע 19.05.22
חחחח אןן עללל איילל גילבועעע 🥰🥰❤🍒 ברור שזה קטן עלוווו הוא ואלי ביחדד חיסול ממוקד אלופיםם🤣🤣🤣
אפרת22.05.22
המבצע חיסול יצא לדרכו בעוד 1 2 ו... רק שעכשיו אני בסין ואלי...נחשו מה???😉😊 חחחח אנשותתת ה גובר😉😉😉
אייל גלבוע 23.05.22
חחחחחחחחחח
.24.05.22
ככפפרווניי על אייל אין אין לתאר את האהבה הזאת במייליםםם אייללל תשלח נשיקות לאלי ממני... ורפו"ש לבנצוש
אני חיה בסרט23.05.22
בדיוק לאייל גילבוע ערבי יעשה בחילה....🤣🤣 מקסימום לך תחסל אותו.... 😉קטן עליך.....😆😝
אבג22.05.22
גם לי😒😔
דודי20.05.22
חחחחחחחחחחחחחח למהה הוא הורג
.22.05.22
22
תודהה היה מהמםם כמעט לא היו זמרים אבל היה טוב! רולי אחד ההורסיםם חחחחח ועמירן גם מצחיק! מזלטוב לזוג החמוד בסוף.... שבת שלום לכולםם תודה אוחנה אין עלייך 😍🙏 מה הולך חברות אהובות שלייי געגועיייייייי גם אתם עם בגרויות ולחץ?? איך הולך? ספרו ליי
.19.05.22
כןןן נקודה נכנסתי רוב התשובות היו לי נכונות חוץ מכמה טעויות קטנות אבל לא נוראה ובאנגלית כל התשובות שלי היו נכנותתתתת איזהה כףףף לייי🥳🥳🥳 את בדקת את בתשובות ???
אפרת26.05.22
כןן בדקתי באנגלית וקיבלתי 95 יאאאייאייאאאאא
.29.05.22
חחחחח😂😂 קשהה זה לא מילה אני מזה מבינה אותךךך🥴🤨 זה למידה של ימים ולילות. אנחנו עם בגרויותתת וכן עשיתי כבר באנגלית ובמתמטיקה היה קללל ברמותת ברוך ה ומחר (יום שני) יש לנו עוד אחת במגמות . גם לכן יש מגמות מעניין??🤔🤔 עם כן תגידי לי אך היה והמוןןןן הצלחההה זהווו עוד מעט אנחנו גומרות עם זההה איזה כף
אפרת23.05.22
כן בטח שיש מגמות אבל כבר עברתי ת'בגרות שהיתה לי במגמה ברוך השם היה קלל ממש!! חחחחחח הלכת להמשיך ללמוד??!! בהצלחה מהממת.. אני עכשיו גמרתיי! חלאסס לא יכולה לראות חומר מול העיניים כמה אפשר? יופי איזה כיף שהיה קל באנגלית ומתמטיקה.. כמה יחידות את עושה?(אני 3 בשתיהם..)
.23.05.22
מה קורה נקודה היתגעגעתיי❤😝 וואוו את גםם בלחץ של בגרויותתת🤨 כמוני כמוך לחץץץ מתורףףף 🙄 לא נורא עוד מעט עוברים את זה אז אךך את מה קורהה אך הלמידה יאלוש שיהיה בהצלחה❤🥰😘🍒🍒🍒
אפרת20.05.22
כןן קשוח ממשש יאללה אני מתעודדת כל פעם מסתכלת כמה שבועות עברנו תאמינו ליי הרגו אותנו!!!
.22.05.22
התגעגעתי גםם חחח 💜💜😂😂
.22.05.22
חחחחח חיה בסרטט הרגתת אותיי🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
אפרת25.05.22
הרגוווו זה לאא מילה לחץץץץ של החייםםם
אפרת22.05.22
חחח וועלייהה מחזיקה לך אצבעות אפרת!!😜❤❤ באמת קשה.. אני כל הזמן מנסה לעודד את עצמי שאנחנו בסוף.. לא ממש מצליחה! אתם עם בגרויות? או חוצים? אם בגרויות אז עשיתם כבר אנגלית ומתמטיקה? איך היה? וואי לי היה קל בטרוף ברוך השם!
.22.05.22
מתמטיקה היתה קלה ברמותתתת אני מחכה כבר שיגעה תשובותתת במתמטיקה וגם באנגלית מעניין כמה קיבלתיי🤔🤔🤔🤔🤔😉😉😉 זהו עוד מעט חופששש🥳🥳🥳🥳
אפרת25.05.22
אפרתת כנסי לאתר של יואל גבע יש שם תתשובות חחח השאלה אם את זוכרת מה ענית...
.25.05.22
ה' יעזור🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀
ויווש20.05.22
יעזור יעזורר
.22.05.22
ייאאוו כל הכבוד שאתן משקיעות!!! בהצצללחותת❤️❤️ אצן יודעות שאנחנו נהיה השנתון הראשון בתיכון שלנו שיהיה לו 5 יחידות???? יישששש הגעתי לעולם בזמן המתאים😂😂😂
אני חיה בסרט 25.05.22
🤣🤣🤣🤣🤣 וואיי את חיה בסרט אמאלהה חחחחחחח בהצלחה עם ה5 יחידות בטח תפרשי באמצע אצלנו כולם פרשו חוץ מ3 בנות..... חחחחחחחחח סגרו תהקבצצהה!!!!!!! את צריכה תפילותת שלא ייסגרו לכם
.25.05.22
זהוו אני מחכה לחופשששש להפסיק אם כלל הלימודיםםםם האלוווו😤😤😤😤 איזהה כףףף🥳🥳 אגב אני במתמטיקה 3 ובאנגלית 4 בקיצור המוןן הצלחה לךך ממושש ❤❤ עוד מעט גומריםם אם זהה איזהה כףףףף🥰💥💥
אפרת 24.05.22
החופש לא רחוק!!! אני כבר רואה את הסוף... יפה חכמולוגההה וואי הבגרות במתמטיקה היתה קלה אשש נכון?
.24.05.22
21
היי תקשבו יש לי חברה.. שמזה חשוב לה לדעת פרטים על יהוידע שחר... מישהי/ו כאן מכיר אותו? פלייזז תביאו עליו מידע, ותגידו זה נכון שיש לו טיקטוק? אמיתי?
אני חיה בסרט24.05.22
20
יש למישהוא מושג מתי יואלי דיקמן מוציא סינגל חדש בתודה מראש
חנני 20.05.22
אחרי החגים לא ידוע של איזה שנה:) חח סתם.
אנוכי22.05.22
הוא אמר אחרי שבועות יוציא שיר חופה כפרה עליו אבל עליו אי אפשר לסמוך הוא יכול להוציא את זה גם עוד עשר שנים........
תהל20.05.22
הוא אמר שיש סיכוי שיוציא אחרי ספירת העומר, נקווה😍
שירוש20.05.22
הוא אמר אולי אחרי ספירת העומר אבל הוא לא אומר בדיוק מתי כדי שלא ישגעוו אותו כמו שעשו לו בחלום ליגדולל😇מיסכן לא הפסיקו לחפור לו מתי היוא מוציאא את השירר
אפרת22.05.22
19
"כמו סגן השר מתן כהנא - להבדיל – גם רב הכותל ובמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ נצפה בליל ל"ג בעומר במירון, כשהוא מלווה בשלושה מאבטחים." סוף ציטוט. לידיעת כתבי הכיכר והזופניק הנכבדים, אין המנהג לכתוב "להבדיל" גם על יהודים משומדים ושמאלנים ככל שיהיו. גם אני, בדיוק כמוכם ואף יותר, אינני מחבב (ב
א פשוט'ער איד20.05.22
18
יואווו גרועיםם, באינסטגרםם יש מלא ישי ריבווו גמאניי ממחש מחכה לישיייייייי, זה כבר נהיה לא מעניין אז אני זזה לאינסטגרם ולפייסבוק... כי אצלכםם משעמםםם, ישי הנסיךך מתגעגעים אליךךךךך
מאיה 19.05.22
17
היי ממצב חברות?? שנים איתכןןןןןןן אז קודם כל תודה על רולי ויואלי האלופים כמובן🙏 למרות שאת רוב הסטטוסים אני מכירה מהרבנית אבל היה ממש נחמד!!! ועמירן ואריק הסטלנים חנקווווו😅 קיצור שבוע טוב❤🍒
מריים20.05.22
יואווו שנים איתך!!!! מה קרה??? נעלמת מהנוף...
ויווש23.05.22
כעע את לא מבינה לא היה לי אינטרנט מלאאאא זמן עזבי סיפור ארוך וכואב🤣😥 קיצור והייתי מתה להכנס לזופניק ועד שחזר לי האינטרנט!!! ברוך הוא🙏 ואבג מזל טוב אמאלה איזה פדחנית אני😌😌 הייתי עסוקה ביואלי😉 קיצור אז בניין עדי עד לזוג הצעיר ושיהנו להם בחתונה! אני בטוחה בזה!!!
מריים23.05.22
היוששש מה קורההה 😆😆😍
אפרת22.05.22
וואוייי איזה באסה זהה😔😥
אפרת24.05.22
הייוש ממצב?? שניייים!!!!
אבג22.05.22
16
למה אומרים על כל אישיות ציבור"כאחד האדם"? אפשר לחשוב,למה שלא ילכו למכולת או למירון כאחד האדם? עושים מהמם כוכב....
[20.05.22
חחחח קושיית תקשה בפסח אני גם שאלתי את זה ולא קיבלתי תשובה
.20.05.22
כן זה מצחיק אותי ועדין לא הצלחתי להבין את זה ממש עושים מהם כוכבים על כלום ... כולה עוד אחד שמעלה סטטוסים כל כמה דקות ..... יאללה תתקדמו
CHASE HUDSON20.05.22
15
מה יש לכם העקר שיש את יואלי חיימשלי!!! תודה רבה
מתה על יואלי19.05.22
מזדהה איתך אין על יואלוש היפיוף חיים שלי בלב
שירה20.05.22
14
לא מבינה איך אנשים שהיה להם חלק כלשהוא באסון הנורא של שנה שעברה מעיזים להגיע למירון בעזות פנים! בושה תתסתרו בבית. לפחות אל תציגו פניכם שוב במקום הזה ביום הזה!
אלישבע19.05.22
למי היה חלק בזה בדיוק? הכל יד ד' בלי האשמותת! חלאססססס
.20.05.22
13
לא מבינה איך אנשים(או יותר נכון נשים..) לא מתביישים לכתוב את מה שהם כותבים פה...
אנוכי22.05.22
כן גם אניי 🤷‍♀️
.23.05.22
12
חמוד להשבוע ...... מזל טוב לנהוראי אריאלי שחגג אתמול יומולדת ה22💣😊
ללא שם20.05.22
פשיי מזל טוב
.22.05.22
11
יואווו נראה טוב הג'יפ "רולי" ומזל"ט לבן של אלי פולק ממש חמודים🤗 ולכו להנות עם האלבומים החדשים של שפירא ויוני זי ביושששש😁
ויווש20.05.22
😂😂 באמת נראה טוב
.20.05.22
תגידי איפה כולם???
אני חיה בסרט20.05.22
10
וואי הערבי בהתחלה גמר אותיייייי 😂😂😂😂😂😂😂
.19.05.22
9
הייוש יפותתת❤❤ המוןןן זמן לא הייתי כאן!!!! קיצר איך אתם איך הלימודים??😭 והחיים ככה.... הכל סבבה?? היה אחלה זופניקק..... תקשיבו איזה כייף לייייי, יש לאח שלי חתונה עוד חודש ויואלי מנגןןןןןןן!!!!!!!🤩🤩🤩� כייף לי???🤭🤭 כולם מוזמנותת😉 האמת שרצינו גם את רולי אבל הוא היה תפוס😙☹ אז לקחנו א
אבג20.05.22
אתן חושבות שאתן בשאט
גבר23.05.22
מה זה גם?? נמואאלל תותחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
.22.05.22
פשיייייייי מזל טוב חחחח וואי הלימודים קשים מנשואאאא 😫😢😭😑
.22.05.22
חחח... אצלי הם אחחלההה אני מרגישה שהתיכון הזה לא לרמה שלי.. חח סתם הכל פשוט קל מידיי
אני חיה בסרט23.05.22
😂😂🤣🤣 חחחחחחחחחח חיה בסרטטט את ממש חיה בסרטט חככיי לכיתות הגבוהות
.24.05.22
ברוררררר יואליייי עושההה חתונותתת פצצהההה💥💥💥 אןן עלווווו❤🍒🍒לא תיתחרטו 😇😇😇😇
אפרת22.05.22
יאאווווו באמת שנים איתך אמאלההה ואיזה כייף לך תראי אץת יואלייייי מקנאה בך מעכשיו למרות שראיתי אותו מלא פעמים
מריים22.05.22
כעע.... אני יודעת כל קושי יבוא בזמנו.. אבל אנלא דואגת בקשר לזה יהיה טוב אני בטוחה!!😃😃😃 אחרי הכל כדאי באמת להפיק משהו מהשכל שלי.... אני באמת כבר עכשיו בדילמה- במה אני יעבוד? מצד אחד יש לי ראש מצד שני אני אוהבת אומנות ועיצובים ואיפור זה אהבה שאין לתארררר❤️❤️❤️
אני חיה בסרט25.05.22
😂 אני אפילו לא חושבת על זה תני לי לגמור תיכוןןןןן
.25.05.22
את רוצה להגיד לי שהחתונה הייתה בחצר המלכה???😱 ( אם כן הייתי שם ויואלי ניגן ונמואל היה הזמר)
ויווש23.05.22
היוששששש!!❤ תקשיבי אבג קודם כל מזל טוב ענקקקק🥳🥳 ודבר שני שתדעי פצצצתי בארועים הוא היה אצל 2 אחים שלי פעם אחת עם הרצליך ופעם עם קובי גרינבוים והפציץ של החיים !!!!!!!!!!💣💥 אז תתלהבי.....
יעלי22.05.22
חחחח יפה לך חיה בסרטט 🤣😂😂 חכי כפרה תגעי לכיתה יא תרגישי מה זה לימודים😂😂😂🤣😉 איזה מבאסת יצאתי עכשו😂😂😉
אפרת24.05.22
יאאא מה קורההה שנייםםםםם😂😂😁 קודם כל שיהיה המוןןן מזל טובבבב🥳🥳🥳🥳 ואיזה כףףף לכםםםם שיהיה לכם את את יואלי בחתונהההה אנייי באההה😉😉 אןן על יואליי הנסיךך🍒🍒🍒❤ בקיצור המוןןן מזלט"יםם🍒🍒❤❤
אפרת22.05.22
8
יותר רבנים מה אכפת לי מגיא הוכמן נ.ב נראלי שהתמונה של שירה פולאק לשעתיד אינה מתאימה שסו"ס יש פה אנשים שמסננים את התוכן ע"מ לשמור על העיניים
יהודי 20.05.22
מסכים לגמרי
חיים20.05.22
7
סופש מעולה לכולם חברה!!! זופניק נחמד השבוע להביא יותר מוזיקה: זמרים, מעבדים, מלחינים ,ושדרנים, וכל מי שקשור למוזיקה תודה
מאזינה קבועה19.05.22
אני בעד😁
אבג22.05.22
6
אני לא מבינההה למה אין את ישי ריבווווו? כבר מלאאא מלאא זמןן שאתם לא מביאים אותוווו, ובואווו שהוא הכי מענייןןןן דאיי זופניקק זה מבאסס אני תמיד היתי מחכה לזופניק כ השבוע ועכשיו הפסקתם להביא את ישי אז אני יודעת שאין לי למה לחכות אז אני אפילו לא ננסת לזה אלא אם כןן אני נכנסת לחדשות ואז כזה מציצה לכאןןן,
הודי19.05.22
5
יאללה איפה כל הבנות בגילאי הטיפשעשרה... תתחילו להשתטות...
איציק20.05.22
חה😗😤
אבג22.05.22
סורי?? לא שמעתי טוב!!! ובן כמה אתה אם אנחנו ככה מעניינות אותך? בטח עוד מעט בר מצווה מזל טוב ילד
.22.05.22
עזבו על תיתיכסוו🤨
אפרת22.05.22
טוב בסדר! כמו כל שבוע... אבל באמת שאני לא מבינה אותכן למה אתם כל שבוע מגיבות וכותבות ?? תכתבו מה שבא לכם וזהו!!!😵
יעלי24.05.22
תיתייחסו
חיים22.05.22
ואווו אתה מ'זה גדול.... איך זה שאתה כל כך בוגר ואנחנו לא?! את מסכים ללמד אותנו???? בבקשה! בבקשה! בבקשה!
אני חיה בסרט23.05.22
חחחח אשכרה גדולל! גדול לא הייתי אומרת.. אולי גדול מהחיים😝
.24.05.22
חחח איך משתטים? וגם מה אכפת לכם אנשים יקרים? דיי להערות הטיפשיות האלה באמת שזה לא מועיל כל שבוע יש את המתלהב התורן או המתלהבת שכותבים יאללה איפה הבנות המסכנות איפה בנות הטיפשעשרה איפה באמת? תחפשו אותם דברו איתי אם מצאתם.. תודה מראש (אגב אם יש לכם מראה בבית מוזמנים לגשת לשם אתם תמצאו אותם שם בהצלחה)
.23.05.22
עם כל תגובה שלכן אתן רק מוכיחות את הגיל המורכב שלכם... אל תדאגו... זה יעבור... יגיע היום שתצחקו עליכן. חבל שאתן לא מקשיבות למי שמזהיר אתכן כבר מעכשיו. רפואה שלימה לכולן!!!
מצטרף לאיציק24.05.22
סע בזהירות מר איציק😤 צום קל ומועיל😣 החלמה מהירה😨 ברכה והצלחה🤑 כל הישועות!!!😛😛😛
מריים24.05.22
טוב אני מבינה. נכון אנחנו בגיל מורכב לא אמרנו שלא! אבל מגיל מורכב ועד מה שאתם כותבים עלינו זה ממש מוגזם.. מה קשור רפואה שלימה? תודה בכל מקרה ואמןן! אבל נראה לי שגם אתם הגזמתם. ובואו אני רוצה לשמוע בני כמה אתם בדיוק אם גם אתם מגיבים לנו כי בוא שגבר בן 40 לא יגיב לנו. נכון?? אז אתם אולי גדולים ממנו בש
.24.05.22
חחחח... נקודה החיים הכי יפים שיכולים להיות!!!😃❤️😃❤️😃❤️😃❤️
אני חיה בסרט25.05.22
לגמריי יפים תאמיני לי שאם כל אחד יהיה אחראי לעצמו הם יהיו הרבה יותר יפים
.25.05.22
תיתיחסו**** אוףףףף המיקלדתתת הזאותתת😤😤 אני רושמת מהרר וזה כותב מה שבא לווווו
אפרת22.05.22
4
ומי זאת הקרציה הזאתייי ששולחת מיליון תגובות בשמות שונים ומבקשת ריבוו?? חלאסס לא נראה לי שאוחנה עד כדי כך דפוק שמע פעם אחת תרגעי! אם יש ריבו באינסטגרם ובפייסבוק ואת רואה אותו שם למה את צריכה שיביאו אותו גם כאן?? תהני ממה שיש... משתתפת בצערךך 💔😜
.20.05.22
3
מישהו יודע מה קורה עם מיילך קאהן שנאלם ונעלם?
יודה20.05.22
בהכנות לחתונה
כהן22.05.22
הוא התארס לא מזמן, לא?
בננה22.05.22
2
יואווויואוווו איפה ישיייי? הוא עושה מלא דבריםם ואתם פשוט לא מביאים אותוו, אני יודעת עליו שהוא עושה מלאא כי הוא גר קרוב אליי ואני כל היום רואה אותו ואת אשתוו או אותםם עם כזה כל הילדיםם, קיצרר אני נוראא רוצה שתביאו את ישי המלךך
דבורה וורטמר19.05.22
1
אוף!!!!!!!! איפה ריבו????? למה זופניק למה??????? יואוו מה קרה לכם בזמן האחרון???? כבר חודש שלא הבאתם את ישי ריבו למה ריבונו של עולם למה????? יאווו ימבאסים!!!!😭😭😭😭 איזה באסהההה
ללא שם19.05.22
ווואי ווואי תנשמי אחותי
משהי יפה20.05.22
חחחחחחחח לא לבכותתת ילדד האמת שהשחקן ההוא עם הזקן בשנייה הראשונה חשבתי זה ריבוו דומה לו הא?! חחח
.19.05.22
ממבט ראשון גם אני חשבתי ככה...:)
יעלוש 20.05.22
חחחח כןןן
.22.05.22
צודקת לגמריייייייייייי, אני איתךךךךךךךך
רוניי27.05.22
אולי גם יעניין אותך
זופניק

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 29.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 22.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 15.02.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 08.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 01.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 25.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 18.01.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 11.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 28.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.12.23
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.12.23