כיכר השבת

רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מי מחק את אריה דרעי? | מי זה 'זינגער'? | הח"כ שהניח תפילין בעזרת הנשים | ראש העיר שניסתה להכניס גול | ינקי דרעי נפגש (שוב?) עם היועץ האסטרטגי | אמן החושים ששיבש לילד את חוש הטעם | כל מה שקרה מאחורי הקלעים ב'צמאה' ומה קרה כשעקיבא כמעט איחר למופע? | ישי ריבו במרוקו | יואלי דיקמן מוקיר שבת | יומולדת בהפתעה למידד טסה | הצעיף של זאנוויל | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

127
זופניק | כיכר השבת | כ"א בכסלו | 15.12.22
זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

רגע, אי אפשר בלי לפתוח בהצצה בלעדית לתוכנית הספיישל המטורפת של 'כיכר השבת' לחג החנוכה - "משחקי הנס" שמה • על ההגשה: איש היין ארי גוטהלף • בין המשתתפים: ישי לפידות, אריק דביר, רולי דיקמן, משה קליין, אברומי וינברג, שמחה פרידמן, אריה ברונר, שוקי סלומון, יהודה שוקרון, המנטליס מיכאל סיימן ועוד... • הבמאי: יעקב אביטבול • על ההפקה: אשר רוט ואיציק אוחנה. ובקיצור, יש למה לחכות ובגדול!

חשיפת 'זופניק': מי השמיט את שמו של יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי? בשבוע שעבר פורסמו שתי מודעות בביטאון ש"ס 'הדרך' על אירוע "פרס הראשון לציון" שיערך בשבוע הבא בבנייני האומה עם זמרים אשכנזים כשאפילו ספרדי אחד לרפואה לא נמצא. אלא שבעוד במגזין פורסמה מודעה שהאירוע במעמד ראש עיריית ירושלים משה ליאון וסגנו צביקה כהן, בחלק החדשות פורסמה אותה מודעה - עם תוספת: "דברי ברכה הרב אריה דרעי שליט"א". הייתכן ששמו הושמט מאחת המודעות, תהה 'זופניק' בקול. "מזל שהיו"ר עובר ברביעי בערב רק על חלק החדשות של העיתון", לחשה ציפור ירושלמית.

צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

חשיפת 'זופניק': האח שלנו יוצא לדרך... מדור חדש ב'כיכר השבת' - "זינגער", עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'המבקר' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או למייל האדום.

בהנחה ואתם חושבים שאתם מוכשרים ומוצלחים, אתם מוזמנים להגיש קורות חיים ל"מתן שירותי יעוץ וכתיבת תוכן בתחום התקשורת במגזר החרדי" עבור עיריית ירושלים. 'זופניק' בטוח שתגיעו אל הוועדה המקצועית ונטולת האינטרסים.

צדיק על מלא: ח"כ אופיר אקוניס, מקפיד להניח תפילין מדי יום ביומו. השבוע, הוא נזכר באחד הימים כי שכח להניח, ומיהר אל מאחורי המחיצה בעזרת הנשים בבית הכנסת של הכנסת, כדי להניח תפילין. כשקלט את 'זופניק' מנסה לתעד את הרגע הקדוש, הוא יצא מעזרת הנשים כדי להקל עליו. תודה.

את המגיש המיתולוגי עודד בן עמי ופרשן 'כיכר' ישי כהן תפסנו בתמונה משותפת, בעודם ממתינים שהאולפן ב'חדשות 12' יתפנה, לקראת הריאיון שעורר הדים.

שעה קלה קודם לכן תפסנו את ישי כהן בשיחה עם חברי הכנסת משה סעדה ומשה ארבל בדיון על חוק דרעי.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג השתתף באימון של 'השומרים' במודיעין עילית, במסגרתו "חדר" גנב אל העיר. לאחר תצפיות ומעקב, הגנב (משה מנס, בכיר הארגון) נתפס בהצלחה ונמסר לאשתו.

הרב הראשי לישראל לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו, רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, הרב יוסף יצחק רוטנברג מנכ"ל מרכז חסידי ויז'ניץ, והרב חנניה צ'ולק מייסד 'עזר מציון' - בכניסה לאירוע של חסידות ויז'ניץ בבני ברק.

(צילום: אלי ריס)

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביקר השבוע במוסדות 'מגדל אור' ברשות הרב יצחק דוד גרוסמן, מהצד נראה נתן גרוסמן נכדו ויד ימינו של הרב.

במוצאי שבת, מאחורי הקלעים באולפני 'חדשות 12' תפס 'זופניק' את יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני בשיחה לבבית ומחויכת עם ח"כ גדי איזנקוט איש 'המחנה הממלכתי'.

בטקס חנוכת רחוב על-שמו של מרן הרב שך בירושלים, נצפה ח"כ משה גפני - עם החליפה החדשה, כן? - בשיחה ערה עם ראש העיר ירושלים משה ליאון. מהצד נצפה משתתף היועץ שמען ברייטקופף, שליאון לא זז בלעדיו.

את חבר הכנסת אורי מקלב מ'דגל התורה' ראינו בסוד שיח עם דורון, נכדו של מרן הרב שך זצ"ל.

חבר הכנסת הטרי אברהם בצלאל מש"ס חוגג יום הולדת 42 בישיבת הסיעה השבועית של ש"ס, בתפריט: עוגה אותה חתך יו"ר ש"ס אריה דרעי וסבב ברכות של חברי הכנסת, מזל טוב!

בכירי 'הליכוד' חברי הכנסת ישראל כץ, אלי כהן, דודי אמסלם ויועץ התקשורת ברק סרי, נצפו באירוע הילולת התנא רבי יהודה הנשיא זצ"ל, שערך הרב שמואל שטרית באשדוד.

(צילום: רפאל שטרית)

האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא בביקור מיוחד בביתו של ראש העיר אלעד ישראל פרוש.

באישון לילה בכותל המערבי ראינו את ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, בתפילה מעומק הלב.

(צילום: Yehuda mak)

את המקובל הרב יעקב עדס ראינו בקבר רחל בדרכו לתיקון חצות.

(צילום: ראובן ביאלה)

בחנוכת מגרש משחקים חדש בבית שמש, ראינו את ראש העיר עליזה בלוך מנסה להבקיע גול במגרש.

עורך עיתון 'הדרך' אברהם דוב גרינבוים בסוד שיח עם שגריר האיחוד האירופי בישראל מר דימיטר טזאנצ'ב.

אנשי התקשורת עו"ד אבי בלום ומשה גלסנר יחד עם המאסטר של דובאי אפרים קמיסר ב'קפה ביבי' המקומי בדובאי.

בקניון מלחה בירושלים ראינו את מיכאל שמש, הפוליטי של התאגיד 'כאן 11', עסוק בנייד.

איש התקשורת ינון מגל נצפה השבוע בחדר ההמתנה של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין יושב עם דובר הבית צבי כהן, איש התקשורת ישראל כהן והחברותא ר' דוד דרוק.

אחרי צלחת טשולנט בביתר עילית, כתב המגזין שלנו ארי טננבוים נצפה יושב לשיחת עומק עם בעל המקום. האם הכתבה הבאה כבר מתבשלת?

במסדרונות הכנסת נצפה השבוע כתב המשפט של 'גלובס' אבישי גרינצייג בסמוך ללשכת אחד מחברי הכנסת של הציונות הדתית.

את איש התקשורת הוותיק יצחק נחשוני ראינו בסיום מסכת במסעדת אלי דיוויס בירושלים, מהצד נראים היועץ הרפואי שימי גשייד והעסקן דוקי גרינוולד.

את יושב ראש המחלקה בהסתדרות, ינקי דרעי, תפס 'זופניק' בארוחת בוקר פוליטית במיוחד – לא, לא עם יועץ התקשורת מני חדד, אלא עם היועץ האסטרטגי, רמי פירו, מקורבו של השר הנכנס אלי כהן מ'הליכוד'.

בהמשך השבוע תפסנו את ינקי דרעי בבית קפה במרכז, ככה סתם, בלי יועצים.

אריאל אלחרר דוברו של חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' נצפה נח על מדרגות הכנסת.

מי שעקב אחר הסטטוס של מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן, התפעל מהנופים הנפלאים שהוא העלה בדרך למפעל הייצור בסיציליה שבאיטליה. ל'זופניק' נודע שהרב הלך לייצר מיץ לימון 100% כשר לפסח.

תיעוד מטורף ב'זופניק': אמן החושים מני הולנדר משבש את חוש הטעם לילד המתוק אורי מורגנשטרן בנו של איש העסקים ישראל מורגנשטרן.

את המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו ראינו בעוד יום שגרתי מאבטח מוסד תורני בעיר התורה והחסידות בני ברק.

'זופניק' עדיין מרגיש את כל גופו קופץ ורוקד אחרי אירועי 'צמאה', ודאג לכם לכמה פינוקים מיוחדים. מאחורי הקלעים הוא תפס את גדול הזמר אברהם פריד, בריצה קלה עם המלחין והמנצח יובל סטופל, בדרך אל החדר האישי.

והנה אמן הרגש מוטי שטיינמץ וצוות ההפקה מקפצים בריקוד מאחורי הבמה.

את עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז והפרשן ישראל כהן ראינו מאחורי הקלעים בשיחה עם הזמר עידן עמדי שממש התרגש להופיע באירוע.

איש האבטחה החרדי אביגדור דרקסלר נצפה באולם מפקח שכל המופעים מתנהלים כשורה. והנה סקופ היישר מאחורי הקלעים: במוצאי שבת, הזמר עקיבא תורג'מן נתקע בפקק בכביש 443 בדרך למופע וכמעט שאיחר - עד שאביגדור דרקסלר עלה על האופנוע הכבד שברשותו ומיהר להביא את הזמר בתוך זמן קצר - היישר אל הבמה.

(צילום: אריה לייב אברמס)

בחדר החזרות ראינו את הזמר אברהם פריד והראפר החרדי יאיר אלייצור בתפילה מעומק הלב עם החזן המשפיע הרב בנימין וילהלם.

עוד מאחורי הקלעים באירוע: ראש העיר ירושלים משה ליאון יורד מהבמה; פעיל הימין ברוך מרזל בכניסה לאולם; ויו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר מסכם את האירוע העוצמתי.

(צילום: משה כהן)

את מגיש הטלוויזיה עופר חדד ראינו מרים 'לחיים' עם הרב משה שילת מנהל מופעי 'צמאה'

(צילום: ברכה שילת)

'זופניק' שיצא לגיחה קצרה למרקש שבמרוקו, פגש בטיסה את הזמר והיוצר ישי ריבו, שהפך גם שם ללהיט.

בהמשך השבוע ראינו את הזמרים ישי ריבו ומוטי שטיינמץ והקלידן שמואל יפת, רגע לפני מופע פרטי במרוקו.

את מוטי שטיינמץ ראינו בהמשך יחד עם רובי בנט בטיסה חזור ממרקש.

(צילום: א.ש)

המאסטרו יואלי דיקמן נצפה מתפנק בדגים לכבוד שבת קודש. 'זופניק' משתוקק לדעת מה המתכון.

(צילום: נועה גרין)

עד 120: הצוות המקצועי שמלווה את הזמר מידד טסה, ערך לו יום הולדת בהפתעה. איך הוא הגיב? צפו..

זאנוויל ויינברגר נצפה מחדש מלתחה בחנות חסידית בבורו פארק ומתלבט בין הצעיפים, החלטה לא קלה.

(צילום: שימי רוזנפלד)

בחתונת נכדו של ענק הזמר מרדכי בן דוד ראינו את טובי המוזיקאים, בהם בערי וובר, מקהלת שירה והקלידן אבי דרור. בשיאו של הערב – קומזיץ משולש של מ.ב.ד., יידל ורדיגר ובערי וובר. על המצווה טאנץ הופקד מוטי אילוביץ. צפו בתיעוד מיוחד...

במהלך השמחה ראינו את הקלידן אבי דרור, ידיד המשפחה, מרים 'לחיים' עם הסבא מרדכי בן דוד.

(צילום: רשת הנקודה)

המוזיקאים אלי הרצליך, נמואל הרוש, פיני איינהורן, משה דוויק, אבישי אשל ועמי כהן - בצילומים לקליפ חנוכה עם ראש העיר ירושלים משה ליאון.

על המטוס בלונדון הזמר חיים ישראל פגש את הזמר דודי קאליש, ושניהם נצפו מיואשים בעקבות קרח על המסלול שגרם לעיכוב של כמה שעות בטיסה.

בהילולת רבי דוד אבוחצירא זצ"ל בנו של רבי מסעוד זיע"א שנהרג במיתה משונה וקבור בארפוד שבמרוקו, שנערכה במוסדותיו של ה'בבא אלעזר' זצ"ל, ראינו את בנו האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא מברך את הפייטן משה דוויק.

(צילום: אבי סבג)

הראפר החסידי ניסים בלאק נצפה שופך את צקון ליבו במהלך טיסה לארה"ב.

בלובי של מלון 'דן אכדיה' בהרצליה, ראינו שיחה ערה בין הזמר יונתן רזאל לזמר הישראלי עברי לידר. ניתן לראות את הגמרא שלא משה מידיו של רזאל כשעל גבו הגיטרה.

חתן ביום חופתו נכנס למשרדי FDD של המפיק דוד פדידה וזכה לקבלת פנים חמה במיוחד מכוכב המשרד הזמר והיוצר יונתן רזאל.

את הזמר איציק וינגרטן והקלידן אבי דרור ראינו בטיסה בדרכם להופיע בניו יורק.

במהלך ההפסקה באירוע באולמי 'ארמונות חן' ראינו את המוזיקאי בני לאופר צופה ב'מונדיאל'.

(צילום: נתי ביר)

המפיקים יהודה קלמן ושמואל פאר בפגישת עבודה במסעדת יוקרה בניו יורק.

לרגל חגיגות 20 שנה לאולפני 'סינטי מיוזיק' של עדי נתנאלי, התקבצו טכנאי, צלמי ועורכי האולפן לחגיגה מיוחדת יחד עם נתנאלי ואיש הפרסום וממקימי סטודיו B נתי קוגלר.

ברכת מזל טוב לאיש התקשורת מנחם קולדצקי לרגל הולדת הבן - אחרי בן וחמש בנות. הרבנית לאה קולדצקי שוחחה עם אחיינה ובירכה אותו. הרבנית הוסיפה ואמרה: "נתרפאה המשפחה", לאחר שמנחם איבד את אביו בקורונה לפני כשנתיים וחצי. ל'זופניק' נודע כי הגאון ר' יצחק קולדצקי יהיה הסנדק בברית שערך ביום ראשון הקרוב.

הנגיד שמואל הלפרין שמפיץ את בשורת לימוד 'הדף היומי' במשניות, נפגש השבוע עם ראש העיר ירושלים משה ליאון לקראת שיתוף פעולה למען תושבי העיר בהפצת לימוד המשניות.

ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי, הגרמ"י שלזינגר ורבנים נוספים השתתפו בשמחת הברית לבנו של יעקב חנינה, הנהג המסור. גם הח"כ העתידי, יוני משריקי, נצפה בשמחה. האם בין השניים נרקמים קשרי עבודה? ימים יגידו...

(צילום: רשת הנקודה)

מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן השתתף בשמחת האירוסין לבתו של ר' אריה קנייבסקי.

את יוסי צימט מבכירי 'אגודת ישראל' בבני ברק ראינו מתברך מהרב דוד צבי רוזנבוים – "האדמו"ר ממז'יבוז'" במהלך אירוע פרטי.

הרב לייזר כץ, מנהל האגף לייעוץ רפואי בלב חב"ד, בפגישה עם פרופ' שמחה יגל, מנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי הדסה הר הצופים.

רב הסלבס מרדכי חסידים והזמר ליאור נרקיס בכתיבת אותיות בספר תורה שתרם איש העסקים אלון אלגלי.

(באדיבות: אֶרן חן | צלמים)

הדיפלומטית החרדית הדסה אייזנשטרק שמכהנת כסגנית שגריר ישראל בבלגיה ובלוקסמבורג, בפגישת עבודה עם העסקן הרפואי המקומי אליקים שרגא פייבוש.

אבי ברקוביץ, בן ה-37, בוגר ישיבת 'קול תורה' שהיה עוזרו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ התארס בשעה טובה. מזל טוב!

(צילום מסך: מתוך טוויטר)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

תוכן שאסור לפספס
127 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
23
ר אלעזר אבוחצירה נפטר בתמוז אז מה שייך הילולא
שאלה15.12.22
השיבוש בדף המסרים הלפידיוטי נמשך: מצד אחד טוענים ש"ביבי לא ימין" (בעוד כל השמאל מוטרף ממנו ומחבק את 0ער ובנט ה'ימנים'...) מצד שני טוענים שזו ממשלת ימין קיצוני של בן גביר...מצד שלישי הם טוענים שביבי דיקטטור ורוצה להוביל בלעדית..מצד שני טוענים שהוא סחיט.....אוי הבלבלה...
ליפא שמלצר התותח16.12.22
22
יש סוף סוף אני ראשון בשמונה ושמונה עשרה ראיתי בשמונה ורבע זה עלה
ראשון 15.12.22
יו לא הוגן אני כבר מ18:00 על זה, הסתקלתי רגע על משהו וזה עלה,חוץ מזה שהשגת אותי רק בכמה שניות אז את כל המחמאות על הראשונה גם עלי ,זה באותה שעה ודקה! בתודה מראש חחחחח!
טלי15.12.22
איזה כיף זה להיות ראשון
לראשון15.12.22
למה אני חמישי תסתכלו מתי עלתה התגובה שלי (שמונה ועשרים) ומתי של הראשון שמונה וחצי חוצפה!!!!!!!!!!!!! מזה אין על יואלי סוף סוף יש אותו
ראשון 15.12.22
כנופיות ערוץ12 ושות' מבנטטים לנו על "קיצוניותו" של בן גביר...זאת בזמן שזממו להקים לנו דיקטטורה שתהיה תלויה בגחמותיהם של המחבלים מרעמ, מרצ, ובל"ד---השמאל שובר שיאים של טמטום , צביעות, ובוגדנות מיום ליום! זה כבר מצריך אשפוז!! (*גוגל: לפיד: אני זה שהוביל את המהלך לממשלה בתמיכת המשותפת")
ליפא שמלצר התותח16.12.22
21
ראשונההההההההההההההההההה
טלי15.12.22
טלי כפרה עלייך כל התגובות ממך
עדי15.12.22
חחח כןן איזה הורסת
אפרת16.12.22
חחחח,למה לא?
טלי16.12.22
סתאם בכייף
עדי16.12.22
השמאל= ארגון פשע שפועל להחרבת העם היהודי. לא פלא שהמחבל המקשיש אבו מאזן הצטרף למאמציו למנוע מנתניהו את ה61. ולא פלא שארגון הג'יאד 'פתח' שיגר איגרת ברכות לזהבה גלאון (-אמיתי תבדקו!!)
ליפא שמלצר התותח16.12.22
בעקרון אין לי זמן להגיב,ואין לי מושג למה יוצא שאני מגיבה פה כ"כ הרבה..... אבל זה ממכר,וגם יש לי שעות מסוימות שאני יושבת על זה בערך,לא להרבה זמן!
טלי16.12.22
תקשיבי את הזויה בטירוףףףף מחכה כבר לפגוש אותך......... איך הצלחת להיות ראשונה אני כבר מנסה הרבה זמן ולא הולך. חייבות לדבר על זה דחוף במופע ווואייייי בטח את חמודה כזאת🥰🥰🥰
חיוש15.12.22
גם אניייייייייייייייייייי, את לא יודעת כמה,יותר ממך בטוחחחחח,סופרת את השניות!!!!!!!!!!!!!!
טלי16.12.22
לאאא😛🤣🤣סתם
אפרת16.12.22

הצגת כל התגובות

20
חברות, הקשבתם היו לשידור???????? כי אם כן,אזזזזז היתי שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טלי15.12.22
נו ו?
פנינוש15.12.22
מה ווו???? רוצי להקשיב!!!!!!
טלי16.12.22
בסוף? זה את טליה מבאר שבע?
תתתת15.12.22
למה אתם לא מתכתבים בווצאפ? או שיש לכם כשר ולכן..?
האדמור מזופניק.16.12.22
יש ווצאפ אבל אן מספרים אנחנו לא מכירות
מישהי16.12.22
דווקא לי אין טלפון, אני מגיבה מהמחשב של הבית, וכשאני צריכה(חייבת)וואצפ אז מאמא שלי, מה אתכם?????
טלי16.12.22
לא, טלי מאלעד!
טלי16.12.22
אני לא באמת גרה באלעד,אבל די קרוב!
טלי16.12.22
אהה חח איפה את גרה? תעני לי זה מעניין אותי
עדי16.12.22
בבני ברק?🤔
אפרת18.12.22
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא שונאת את בני ברק,אני גרה שניות מאלעד,אין סיכוי שאכתוב כי יזהו אותי,אבל אספר בבת קול!
טלי18.12.22
חחח אוקי מחכה לישמוע בבת קול🥰🍒
אפרת18.12.22
את מאלעדד? גמאני
עדי16.12.22
דייייייייי, אז אני מכירה אותך בטוח!!!!! את באה לבת קול?-נפגש אם כן, באיזה אות מתחיל הסמינר שלך???????????
טלי17.12.22
באות ג
עדי18.12.22
דיייייייייייייי, ידעתי!! אני לומדת בליטאי את באה להפגש בבת קול???????? איזה כיתה את?????????
טלי18.12.22
אם אני אגיד כיתה ישר ידעו מי אני
עדי20.12.22
חחח, את באה לבת קול??????? כי אם כן אז נדבר......
טלי20.12.22
באיזה כיתה את?
עדי20.12.22
לא מגלה....................
טלי21.12.22
צוקר או לדעת?????
אני ואני20.12.22
לא זה ולא זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טלי21.12.22
גברא באלעד???
אני ואני18.12.22
מאיפה את?
טלי18.12.22
כן....
עדי20.12.22
לא דבקה לא הקשבתי באיזה שעה עלית אני חייבת לישמוע אותך 😁❤️
אפרת16.12.22
ישר אחרי הפרסומות לחדר בריחה, זה היה אחד המטורפים!!!!!!!!!!!!!!!! הוגןןןןן תכנסו הרגע דחוףףףף לשמוע אותיייייי!!!!!!!
טלי16.12.22
אבל לא הצלחתי בו ,לא משנה בבת קול אספר לכם עוד מלללאאאא דברים!
טלי16.12.22
19
זופניק נחמד. יאווווווו איך אני מתרגשת!!!!!!!!!!! יום רביעי בת קוללללל-פחות משבועעעעע, בטח אתם זוכרות איפה נפגשים,כתבו לי פה,בא נבחן את הזיכרון שלכם!
טלי15.12.22
אני לא שומעת שידורים....🤭
שירציון❤15.12.22
אז את מוזמנת להקשיב, ואם לא בשבילך,אז בשבילי, חוץ מזה שזה מוסיף ידע מטורף(כל השירים החסידיים שבחיים לא הייתי מורידה לנגן-משם)
טלי16.12.22
אתם שומעות שירים חסידיים ווווואווווווו כל הכבוד לא בקטע רע אבל אני לישמוע חסידי לא מסוגלתת🥺זה ממש מעצבן באוזן טוב יפה לכם תהנוווו😅😅😜אבל מישתדלת לשמוע שירים דתיים וזה קשה ה עוזר
פשייייייייייייי18.12.22
לא, אבל אצל יואלי,אם הוא משמיע-כן!!!!!!!
טלי19.12.22
גם אני אין לי כח לישמוע את כל השידור אני שרופה על יואלי אבל עולה על העצבים הבנות הפלצניות שעולות לשידור ולא מעניין אותם שזה יואלי מדבר איתם מבלבלות את השכל ויורדות שיעמוםםםםםם אין על יואלוש
יואלי יחתיךךךךך🥰😘18.12.22
חחח תאמת אני כן אוהבת לישמוע אותו מאוד רק שאן לי כזה זמן אני חוזרת לבית מאוחר מהלימודים
אפרת18.12.22
כן,רק נגמר השיעור ואני במרוץ הביתה, (לפעמים אני מקשיבה גם בשיעור אם כבר גמרתי לעשות את התרגול ואין מה לעשות)
טלי19.12.22
חחח כן אני מנצלת את הימים שגומרים מוקדם כדי לישמןע אותו יש לו תוכניות אששש
אפרת19.12.22
שוב אני גםממש אוהבת אותו ותמיד כיף לישמוע מי שאת אוהבת אבל המאזינות החופרות דייייייי
יואלי יחתיךךךך🥰🥰🤩😘19.12.22
חחחחח, קחי רטלין,תאמיני לי שווה את זה !חחח
טלי19.12.22
יוווווו גם לכם יש קשב וריכוז אין מה להתבייש זה בנורמל😄😜
יואלי יחתיךךךך🥰🤩🤩19.12.22
לי ממששששש לא, האחרונה שיש לה זה אני,חחחח דברתי על אחרת...
טלי20.12.22
ברור🤩😉
אפרת16.12.22
באיזה שעה ואיפה? נו בואו נראה אם אתם זוכרות!
טלי16.12.22
באחד עשרה וחצי מצד שמאל של הבמה
רחלי17.12.22
ווווואאאאאאאאאאאאווווווו שכחת שגם בסוף ההופעה באותו מקום!
טלי17.12.22
חחח הורסת רשמתי תגובות ולא העלו 🤩🤭
אפרת18.12.22
נראה לי יואלי צריך לשלם לי אחוזים בגלל שאני משכנעת פה אחת אחת לבוא לבת קול הבאתי לו בערך 100 כולל החברות שלי שגם לא מפה-מהכיתה וכל מי שאני מכירה שגעתי אותה על זה!חחחח
טלי19.12.22
18
סורי על החפירות, אבל אני זאת שכתבתי בזופניק הקודם על זינגער, לפני כולםםםםם! סוף סוף יהיה סוג שלזופניק רק למוזיקה!ישששששש!
טלי15.12.22
אני זה שהצעתי להם פה את הרעיון. וכנראה קראו אותי. אז
האדמור מזופניק.16.12.22
חמוד, כל מגיב שני פה כתב להם את זה!
טלי16.12.22
17
ישר ששמעתי היום את התוכנית והייתה מאזינה בשם טלי מאלעד ידעתי שזאת טלי מכאן אני ישר מקשרת עניינים מה נראה לכן
שירה15.12.22
נווווווווווווווווווווווו אניייייייייייייייייייייי הייתי???????????????????
טלי16.12.22
אבל אני לא באמת גרה באלעד,די קרוב!
טלי16.12.22
ואוו היית פצצה והרעיון שלך בחדר בריחה היה מטורף חבל שהמוכרת לא זרמה איתך
שירה16.12.22
כן,הא? קרציה! כל מה שניסתי לא הלך,התחלתי בטוב,אחרי זה איימתי עליה,והיא היתה עקשניתתתתת יאווווו,ויואלי לא נתן לי עוד הזדמנות,באסה!
טלי17.12.22
שמעתי אותך הית פצצהה רק חבל שהיא לא זרמה🙃🤩
אפרת18.12.22
כן, אוףףף,מילא היה נותן לי עוד צאנס כמו לכולם,אבל לא נתן,לא נורא....
טלי18.12.22
חחח יש לו קטעים שכן וקטעים שלא😂
אפרת18.12.22
16
צה הקשר עכשיו התמונה מההילולה של הרב אלעזר אבוחצירא? זה היה בתמוז!!
מה נסגר?15.12.22
15
מעניין אם יצא דואט עם אברהם פריד ואלייצור זה יכול להיות מגניב
ויווש15.12.22
14
איציק וינגרטן יפה לך איך כזה מהר הגעת לחו"לל יאוו אם ככה את ממש תותח!! סתם בלי קשר לחו"ל את נמבר וואן!! ואומן בנשמה 👍🙌👏 ואוו שתדע שהשיר שלך שמח תמיד עושה לי את היום!! בהצלחה!!❤
אחת חמודה16.12.22
חתונה של דודה שלו הוא נגן שם חינם
לא כזה נכון16.12.22
דיי איזה חמוד!! אין הוא ממש נסיךך רואים עליו- שמעתי שהוא משמח גם בבתי חולים וכזה...
אב18.12.22
ברור הגיע כ״כ מהר לחול שאפילו בארץ לא הספיקו לקלוט את העוצמות שלו וכנראה שבחול שומעים דברים שישראלים עדיין לא זכו לשמוע חי בסרט
מייבין16.12.22
מה שמדהים אותי אצל איציק ואין את זה כמעט להרבה זמרים זה הרציונל(רצון)בכול שיר שלו העניין של השמחה ממש בולט ולא צריך לנחש למה הוא מתכוון. זה ממש מיוחד בעניי ובנוסף, עבורי השירים שלו הם בערך שיעור מוסר בשמחה אמיתית מהי? שמעתי אותו ברדיו והוא דיבר על זה גם ממש יפה ושונה-אתה השראה❤
אחת מייבינה...🤣18.12.22
13
בלוך גנבה את כל ההצגה... תמונה תותחית
....16.12.22
רק שעת שמש עליזה בלוך
עליזה17.12.22
12
בא לי להקיא חבורת מתלצים
חבורת מתלצים16.12.22
11
וואי זופניק נחמד כזה- חצי פוליטיקה לא מבינה בכלל🤭 וחצי מוזיקה🥰
שירציון❤15.12.22
10
ההילולא של הבבא אלעזר זה כה תמוז
אלי16.12.22
9
המאבטח של גדולי הדור..... אהבתי.. הם לא זזים מהבית בלעדיו? ה ישמור ויציל
שרגא בנבשיתי16.12.22
8
האתר שלכם מכובד מידי מכדי להביא את מאיר רובינשטיין
לזופניק15.12.22
7
אחלה זופניק השבןע 👍🍒 בננות זוכרות השבוע ניפגשיםם איזה כף🤩🤩❤️❤️
אפרת16.12.22
בטחחחחחחחחחחחחח
טלי16.12.22
וואלה, איפה? בבת קול? איפה שם?
אבג17.12.22
כע,תבואייייי, 11:30 ליד הבמה מצד שמאל,וגם בסוף ההופעה באותו מקום!
טלי17.12.22
ניראה לי שאנחנו הולכות להיפגש שם הרבה בנות🤭😄😇😇
אפרת18.12.22
ישששששששש הכי כיףףףף,אין על המגיבות של זופניק ביחוד,וכיכר השבת!!!!!!!!!!!!!!
טלי18.12.22
6
מז'תומרת המדור 'זינגער' החדש יהיה על בסיס יומי? ייפרד מ'זופניק'? מה בדיוק. ?? יא אלללה שלכם למה אתם לא מפרטים. ואיך 'עודד בן עמי' מכונה 'המיתולוגי? פחחח..אתם עושים צחוק?
האדמור מזופניק.16.12.22
5
היי בנות אני לא הולכת לבת קול ההורים שלי לא מסכימים בגלל הדלקת נרות חנוכה כי אני לא יספיק להגיע קיצר אני לא יראה את יואלי באסה😥😥 אבל חברות שלי שהן גם מעריצות שלו יגיעו ואני יעדכן אותן על המקום שאתן נפגשות ועכשיו זה מופנה אלייך טלי שבמקום לספר לי את כל הסיפורים על יואלי תספרי להן והם יעבירו לי
שירה16.12.22
מההההההההההההההההה?????? זה מוקדם!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תצאי מההופעה יותר מוקדם,חבלללל אוףףף לא פייר, אבל לא נורא ההורים יותר חשובים מהכל,כל הכבוד לך,אל תדאגי אספר להם הכללל ואולי גם אביא להם סרטונים ותמונות! כל הכבוד לך!!בטוח לא תפסידי מזה ששמעת להורים!
טלי17.12.22
תודה על העידוד 💖💖💖 דרך אגב לחברות שלי שבאות קוראים אורית ורותי והם כבר ידברו איתך שם גם תחליפו אחת עם השנייה מספרי טלפון וככה נוכל לייהות בקשר😉😉😉
שירה18.12.22
אין בעיה, רק לא הבנתי דבר אחד, איךךךךך למען השם את מגיבה בזמן השידור של יואלי, זה הסחת דעת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טלי18.12.22
אני מגיבה בשידור של יואלי חס וחלילה לא יעלה על הדעת בכלל אין מצב שאני מפספסת מילה ממה שהוא אומר חיים שלי בלב💖💖💖💖🥰🥰🥰🥰🥰😘�
שירה19.12.22
זה היה בשתיים ומשהו... אדון אותך לזכות שזה היה באמצע שיר חסידי משעמם!חחח את גם מגיבה לשידור?
טלי20.12.22
4
זה נהיה מדור המעריצות של דיקמן
אשכרה17.12.22
חחחחחח, כן הא?
טלי17.12.22
3
ואי תגובה הכי מאוחרת שלי עד היום! היה אחלה זופניק ואני עוד אתגעגע אליו לטובת זינגר איציק עשית בשכל שאפו!! טלי הקשבתי לשידור (כמובן בשידור חוזר) איזה חמודה את!! חחחח הרגת אותי איך איימת עליה!! אבל באת מוכנה כמו שצריך וזה וואי יואלי הורג אותי לפעמים איך הוא קשוח עם מאזינים.... שיהיה בריא
מריים18.12.22
כןןןן,תודה!!!!!!!!!!!! ת היום עלתה מריים,זו את??????????
טלי18.12.22
לא חיים שלי אני לא מאזינה למאסטר פליי😉 בזמן שנותר לי אני מקשיבה לזמן אוויר😁 (אגב שמתן לב שאני תגובה ראשונה?!?)
מריים18.12.22
הא,חשבתי.... ואגב את ממש לא ראשונה,הראשונה היום למעלה -את האחרונה! ולמה את מקשיבה לזמן אוויר למען השם,הרב פרסומות!
טלי19.12.22
כי הכי צחוקים זמן אוויר אפילו שיש פרסומות אני מעסיקה תצמי בזמן הזה!!! יש את הרב ויספיש וחדשות התעשיה ובכללי מלאא צחוקים🤣 אני מכורה❤🍒
מריים19.12.22
באמת?????????? אבל לפחות בזמן הפרסומות תעברי ליואלי!!!! בגלל שאת לא שומעת אותו את לא מודעת כמה יותר מעניין שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טלי20.12.22
2
התמונה של יואלי זה מתחת לרדיו נכון ? תענו לי דחוף
ירושלמי19.12.22
כו,בטח, אבל למה זה כזה דחוף??????????????
טלי19.12.22
1
יש איזה כיף לי בנות אני באה לבת קול אבא שלי קנה לי כרטיס מי שרוצה לראות אותי אני בשורה שלוש כיסא מספר 2 מחכה לכן במקום מפגש שקבענו כבר עם פול אנרגיות
שירה20.12.22
מההההההההההההההההההההההה עוד כמה שעות ואני שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טלי21.12.22
נוווווו איך היה בסוף? נפגשתן?
מריים21.12.22
ברור שנפגשנו ושתדעי טלי שאת אחת החמודות
שירה22.12.22
יהההה איזה סאטלות😱😂 כמה בנות הייתן??? איזה מגניבות🍒❤
מריים22.12.22
יאוווו, איפה אפרת ושירציון, הן שקרניותתתת,חיכיתי להן שעות והן לא הגיעוווו!!!!!! הבריזו בענקקקקק שובבות!!!!!!!!!
טלי22.12.22
חחחחחחחחח מצחיק שאשכרה רושמים שירציון חחחח זה לא השם שלי... אבל הייתי חולה!! הייתי אמורה לבוא!!!! אבל הייתי חולה עם חום התבאסתי רצחח
שירציון❤27.12.22
חחחחחחחחח מצחיק שאשכרה רושמים שירציון חחחח זה לא השם שלי... אבל הייתי חולה!! הייתי אמורה לבוא!!!! אבל הייתי חולה עם חום התבאסתי רצחח
שירציון❤27.12.22
חחח גם את אבל למה אפרת לא באה ושירציון וכולם, עמדתי כמו פסל החרות במקום המפגש,ואף אחת לא באה, שאלתי 2000 בנות מתוך 3000 אם קואים להם.....
טלי22.12.22
איזה צחוקים ברגע האחרון קניתי כרטיס אבל אפילו שנייה לא ישבתי על הכיסא כי עמדתי רק ליד יואלי הייתי שם עם החברות שלי באסה שלא ראית אותן ובסוף כשנגמר היה הכי מצחיק אריאל דרעי דיבר עם המאבטחים והוא אמר להם 'איך אני מוציא את יואלי?' כי היו שם מיליון מעריצות אבל יואלי רץ ממש מהר ורדפנו אחריו כמו מטורפות
שירה22.12.22
סטומות,כן ראיתי,נחנקתי מצחוק אבל אני לרגע לא חשבתי לעלות אליו,הוא לא מעניין וכשראיתי שאף אחת לא באה להפגש,אז ידעתי שלפחות את תהיי ליד יואלי,ואז ראיתי אותך,ואחת הפדחניות הגדולות בעולם,מה את וחברות שלך צורחת לו כל הזמן"יואלי",התביישתי בשבילכן,אבל אפילו לא הספקנו לדבר או להחליף מספרים כי ברחת אליו ישר
טלי22.12.22
חחחחחחחחחחחח😂😂😂 איזה סתומות אני מתהההה רגע מה זה עמדנו ליד יואלי למה הוא היה על הבמה? ומיסכן תמיד רודפים אחריו מקווה ששרית לא הייתה שם וראתה היא הייתה חוטפת עצבים😤
מריים22.12.22
ואיזה באסה טלי שבסוף ההופעה לא יצא לי לפגוש אותך כי פשוט רדפנו אחרי יואלי ואחרי זה כבר הייתי חייבת ללכת הביתה ולהספיק את האוטובוס לאשקלון אבל העיקר ראיתי אותך ושתדעי שאת אחת המתוקות והעיקר שראיתי איך את נראית ומקסימום ניפגש במופע הבא אוהבת💖💖💖
שירה22.12.22
חחח, לא נורא באמת העיקר שראינו אחת את השניהה!!! יששש,חמודה ,ואת קטנטונתתתת!
טלי22.12.22
אולי גם יעניין אותך
זופניק

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.04.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של פורים

זופניק | 28.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 14.03.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 07.03.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 29.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 22.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 15.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 08.02.24
ש

אלפי אנשים כבר מרוויחים

המנוי הזה שווה בממוצע 2,473 שקלים בחודש!

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 01.02.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 25.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 18.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 11.01.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 04.01.24

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 28.12.23

ללא חשש רכילות

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של השבוע

זופניק | 21.12.23