כיכר השבת

מי הוא חרדי?!

החרדיות והרשתות • הרב מוטקה בלוי בריאיון סוער במיוחד

שורת סערות פנים-חרדיות, החל מ'נשות האברכים' והרשתות החברתיות ועד ערבי השירה וההופעות המעורבות, הביאו את איש החינוך הרב מוטקה בלוי ל'אולפן כיכר' לריאיון סוער עם ישי כהן • צפו (ארץ)

224
ישי כהן | כיכר השבת | ב' בטבת | 06.12.21
(צילום: דודי פלוג)

בחודשים האחרונים רעש וגעש הציבור החרדי בעקבות שלל פרשות פנימיות - החל מנשים חרדיות הפעילות ברשתות החברתיות ועד סוגיית ההופעות וערבי השירה לבני הישיבות.

הסערות הללו הביאו את יו"ר ועדת 'משמרת הקודש והחינוך', הרב מרדכי בלוי, ל'אולפן כיכר' לריאיון סוער במיוחד עם ישי כהן בתוכנית 'אחד על אחד', במהלכו הוא מדבר על עצם הריאיון לאתר אינטרנט חרדי וההכרה החרדית, שאלת מי הוא חרדי עולה גם היא על השולחן ולרב בלוי יש תובנה משלו בנושא.

בהמשך הריאיון, הוא מתייחס לערבי השירה והמופעים, כאשר היה מהחלוצים שפעלו להתיר את ההופעות - לפי כללים ברורים, הוא מביע זעזוע מהמצב בחתונות היום, מהטראנסים והריקודים, ולסיום, הוא מתייחס בהרחבה לסוגיית המוגנות כמו גם התלונות במשטרה נגד תוקפי ילדים.

כותרות הריאיון

הבית שבו נולד: "נולדתי בבית של אבי, רבי נחמן בלוי, שאין יהודי שלא הכיר אותו באותם ימים, שהיה חלוץ החינוך התורני, הקירוב, כאן בארץ ישראל, בא מור אבי הקימו בירושלים ישיבה לבני עדות המזרח".

העשייה הציבורית: "כאשר עוד הייתי נער צעיר הקמתי חברת תהילים, כשהייתי בחור ישיבה התחלתי לפעול דרך הנוער האגודתי, בפתח תקווה עשיתי את זה. 'משמרת הקודש והחינוך' בוער בעצמותיי עוד מהבית. כשעזקתי בחינוך ראיתי שיש דברים שצריך לעורר את הציבור ואז התחברתי למשמרת הקודש והחינוך. זה לא משמרות המהפכה, יש דברים שזה סעיף אישי משפחתי שבזה אני לא נוגע, יש לזה אנשים מקצועיים שאחראים על זה. אני מתעסק במה שמאפשרים לי".

ריאיון באולפן אינטרנט: "אני אמשיך להילחם, גם בריאיון הזה אלחם במי שפותח. למה אני בא לפה? היה אתר נוסף ששם היה הפקרות מוחלטת. אנחנו אז כבר ידענו שעולם האינטרנט עומד להתקדם ומונעים אותו מכניסה אצלנו באופן פתוח. היות ואני יודע שאני לא חושב שהציבור החרדי נגמר ברחוב רשב"ם בבני ברק, לא. הציבור החרדי זה לא גוש אחד גדול, יש שחור ויש הרבה אפור".

הרב מוטקה בלוי בריאיון לישי כהן

מי הוא חרדי? "לא מי שנולד לאם חרדית, בשונה מיהודי שמי שנולד לאם יהודייה. חרדי זה מועדון יוקרה. כל מי שחושב שהשולחן ערוך הוא נר לרגליו וגדולי התורה הם קובעים לו את חייו - הרי הוא חרדי".

החתונות וההופעות במגזר החרדי: "מי שמופיע במעורב, הוא פסול, כך קבעו גדולי ישראל. יש פסק הלכה ברור שלא להזמין אדם שהוא חוטא ומחטיא. בלי צרחות בלי שריקות ובלי שטויות ובלי טראנסים. אני הולך לחתונות, ואני נכנס לחתונה וחושב שנכנסתי לדיסקוטק, וכל זה בחתונות של ישיבות פרומריות, שה' ישמור. עומדים לך עם טלית קטן הזמרים והקלידנים ורוקדים כמו בגן חיות. ה' ישמור, זה אפריקה פה? ירידת הדורות ומתיוונים".

נשים חרדיות ברשתות החברתיות: "נשים צדיקות, "נשות אברכים", להתגולל ולהראות את פרצופכם בפוזות שונות, ה' ירחם! ולהגיד לי נשות אברכים? לגדל ילדים לחינוך? צמה ייצא מהם?".

הרב מוטקה בלוי בריאיון באולפן 'כיכר השבת'

תלונות במשטרה על פגיעה בילדים: "יצר הרע לא הלך לשום מקום, והוא גדול בדור שלנו, יש עניין של פריצות. ברגע שילד נפגע - יש רבנים, אסור לסגור בפנים. המשטרה לא תביא לך שום תועלת, אם הוא 'שור מועד' חייב ללכת למשטרה. למשטרה לא תמיד יש את הכלים. חלילה לא לסגור, כל סיפור לטפל אצל המומחים".

צפו בריאיון המלא

תוכן שאסור לפספס
224 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
146
כוכב גדול...
אאאא20.04.22
145
צודק זה מזעזע שהן מגדירות את עצמן נשות אברכים וחרדיות הן ממש לא צנועות
צודק09.12.21
144
😍😍Wow wow Hanan, amazing song. You are so exciting
Sarah08.12.21

הצגת כל התגובות

143
וואהו!!! מדהים!!!
חנן בן ארי08.12.21
142
שיבדוק אצלו בבית קודם
בני ברק07.12.21
141
הוא צודק בכל מילה. כולל בקשר לפגיעות בילדים. שה' ישמור עליו
אריה07.12.21
140
9:55 מוטקה אומר הראתי לך סירטון
איפון של צדיק07.12.21
ברור הוא פושע יש לו 10 סמרטפונים (אני חושבת שאין בעיה בסמרטפון)צבוע שקרן נוכל ורמאי!!!!!!!!!!!!!
אני07.12.21
139
מאיפה הוא יודע מה זה דיסקוטק? מענין באמת!
כהן07.12.21
138
יש כמה דברים שמוטקה צודק.התזמורות הפראיות עם מוזיקה מחרישת אוזניים ,וריקודי הבחורם כמו שבט אפריקאי.... אבל איך הוא יכול להתלונן על הנשים שמכריחים אותן לקבל השכלה ולצאת לעבודה...אז בירכת הלבנה ונרות חנוכה אסור כי זה בחוץ...ולצאת לעבודה עם גברים באוטובוסים צפופים מותר... נראה שמכופפים את השולחן ערוך
אפרת07.12.21
רוצה גם פסקי הלכה איך לעלות לאוטובוס והיכן לשבת? מה קשור אחד לשני?
פקח תנועה07.12.21
137
מחשיד מאוד כל נושא ההגנה שלו על המקרים שהם כהגדרתו חד פעמי אולי היתה לו איזו היתקלות מקרוב עם נושא חד פעמי??????????
,06.12.21
136
יפה ישי!!!
אנכי06.12.21
135
סליחה מי הוא בכלל שיבוא ויתיף איזה דמות חינוכית הוא יש דברים שהוא צודק אבל יש גם שלא. מישהו זוכר את כל המלחמות על הנגנים מחשבים וכדו' אין מה לעשות העולם מתקדם לטוב ולמוטב ואנחנו צריכים לדעת על מה לשים דגש ולא סתם לצאת ולהפוך את כולם ליהודים שאינם שומרים תורה ומצוות בגלל החשיפה שלהם לטכנולוגיה ו
ג'ק06.12.21
134
הרב מוטקה בלוי צודק לחלוטין!!
הרב מוטקה16.12.21
בווווז !! 👎👎👎
אסף ביתן05.02.23
133
בעיקרון, אני מסכים עם רוב דבריו של ר' מוטקה, אבל...לטמון את הראש בחול זה לרמות את עצמנו, לדוגמא, אברתם באופן מוחלט את ההופעות הנפרדות, מה קבלנו... הופעות מעורבות כפי שהיה בחנוכה האחרון. מלאות עד אפס מקום. אברהם את האינטרנט הכשר.. קבלנו אלפים עם שני טלפונים...השני לא תמיד כשר בכלל. וכל אושיות הרשת הח
כמה הערות...08.12.21
132
חחחחחחחחחחחחחח
יהודיה07.12.21
131
עצניקים יעשו הכל בשם התורה וזה הכי גרוע הם עושים טונות חילול שם שמיים, ולא נשכח את מה שעשיתם לקבר של הרב שטיימן זצוק"ל עוכרי ישראל!!!
בוזזזזזזזזזזזזז07.12.21
אתה וסמוטריץ ואמסלם מהליכוד כולכם מדברים אותו דבר מה שאסור אצל שניכם אסור ומה שמותר אצל שניכם מותר או שהם גם יודעים דעת תורה אפילו שהם לא קראו ולא שנו ... או הפוך תחליט לבד...
לוי07.12.21
130
מי שלא אהב את מה שמוט'קה בלוי אמר לא היה צריך להתייחס, ומי שכן התייחס זה בגלל שמוט'קה בלוי הצליח לגעת לו בעצבים רגישים... ההתקפות הקשות "מי שמך לשר ולשופט" רק מראה התפרצות של כאב ותסכול לאנשים שעטפו את עצמם בצלופן כביכול הם עושים את רצון ה' והתורה ובא מישהו שהציג להם את האמת בפרצוף...
שרוליק07.12.21
יכול להיות, אבל יש גם אנשים עם אלרגיה לשטויות מעצבן אותם שאומרים שטויות גם אם אין להם קשר לזה.
אלרגי לשטויות07.12.21
129
מיהו בכלל?!?!איש חינוך?!?! היכן למד להיות איש חינוך, איזה תעודות יש לו, רק יודע לצעוק ולהטיף מוסר לאחרים - טפל בעצמך קודם, גמל לא רואה את הדבש של עצמו!!! ואגב לך תקרא ישיבות רפורמיות לישיבות שאתה למדת בהם לפני שתזלזל בישיבות אחרות, כן בישיבות כמו ישיבות של הקנאים שמעדיפים שיהודים ישראלים ימותו מאשר
ישראל07.12.21
הוא לא אמר רפורמיות, אלא 'פרומריות' שזה אומר בידייש 'שמרניות' (או צוליו"ת בלשון מדוברת). תקרא היטב לפני שאתה משתלח ותוקף.
אבי07.12.21
(טיפש) בפרט על המשפט האחרון שכתבת, כאילו שמישהו מעדיף שישראלים ימותו מאשר ערבים, להיפך הקנאים טוענים שישראלים מתים בגלל הכיבוש וההשתלטות המיותרת. לא ניכנס לזה עכשיו, אבל אל תוציא דברים מהקשרם.
שוטה07.12.21
קודם תלמד לקרוא אחר כך תגיב.....
יוסף07.12.21
128
הרב מוטקה בלוי צודק לחלוטין!!
ח.פ16.12.21
שטויות !! מה בדיוק הופך אותו לרב ? זה שהוא יודע לעשות חילול ה' מיקצועי ?! זה שהוא צועק בלי קשר על כל דבר שזז ?! מפגר ... זה מה שהוא
אסף ביתן05.02.23
127
אבי הקים ישיבה לבני עדות המזרח... חלילה שלא יתערבבו איתנו ויזהמו לנו את הדם היהודי הטהור! קצת מזכיר ימים עברו באירופה... אגב פגיעה בילדים. ' המשטרה לא תעזור,אבל אם שור מועד אז כן' האיש הזוי לחלוטין. החברה שלכם חולה!! התעוררו.
גזענים חולים08.12.21
טמבל זה מוסדות קירוב, וכי חילוני או שבבניקים ירצו ללמוד במוסד חרדי? במקום להגיד תודה, אתה יורק על הבור שאתה שותה ממנו, ועל אלו שעזרו לכם, טוב לדעת מי אתם, אולי עדיף לא להקים לכם שום דבר, תסתדרו לבד ןלכו לשס!
כפוי טובה08.12.21
לצערי הוא צודק שהמשטרה לא תעזור. אני מכיר מקורוב ילד שהתלונן ומסר את שם התוקף ודבר לא נעשה.
יוסי12.12.21
126
לא חייב להיות פגיעה קשה . כל.פגיעה בילד או אדם חייב טיפול מיידי
ב.ט.13.12.21
125
יש למישהו את המספר של משמרת הקודש בבקשה
ללא שם07.12.21
124
מי שמו להיות אחראי על יראת השמים של אחרים? מי שמו לחנך את מישהו אחר? קם לו אדם ומחליט לו להתערב בחיי אחרים ולקבוע בשבילם מה כן ומה לא. אדוני הנכבד תתעסק בענינך ואל תתערב במה שלא נוגע אליך. את הצדקנות שלך תשמור לעצמך.
אבי07.12.21
123
אני מתחבר לכל מילה של מוטקה, ראיון נפלא ומדוייק לכל המגיבים נגדו יש לי רק שאלה אחת, אם כל המאפיין של הציבור החרדי זה רק ללכת לפי השו"ע במה אנו שונים מהמזרוחניקים,? (הציבור הדתי הלאומי) ושוב אני לא נכנס לזה מי יותר ירא שמיים, בטח שתמצאו מזרוחניקים במרכז הרב שהם לא נופלים ביראת שמים שלהם מהרבה מאיתנו
חיים07.12.21
כל מילה בסלע
יהודה07.12.21
הבנתי כל מה שמגדיר אותך זה שאתה לא מזרוחניק? אם כבר רדידות אז אני אענה לך באותו מטבע מה שמגדיר מישהו כחרדי זה שהוא לא מרחיב את הדירה שלו בלי אישורי בניה עד החלון של השכן בדיוק לא כמו שהמזרוחניקים עושים.
פשטן 07.12.21
חחחח חזקקק
אלייצ09.12.21
122
תפסיק לבלבל במוח מי אתה בכלל אני לא מבין מי קבע שיהודי צריך להתנהג כך או כך יהודי מאמין ומקיים מצוות הוא יהודי ואתה לא קובע ואתה מתנהג כמו מנהיג כת טיפש מסריח וחרדי פירושו מי שחרד לדבר השם
יעקב07.12.21
נכון מלך ! 👍👍
אסף ביתן05.02.23
121
בא נגיד שהיה לו פשלה בקטע של הפגיעות של סוטים בילד, נניח שהוא טועה בזה, אבל מה עם שאר הראיון שלו? לדעתי בשאר הדברים הוא צודק! וכי האינטרנט לא הוריד אלפי חרדים מרמתם הרוחנית לרמה אחרת? אני רוצה שיבוא השקרן והטיפש שאין לו חסימה וסינון של נטפרי, ויגיד לי בלי למצמץ שהוא מעולם לא נכשל בראייה אסורה באינט
הא07.12.21
אני רוצה שיבוא השקרן והטיפש שיגיד לי בלי למצמץ שהוא נכשל בראיה אסור באינטרנט ולא ברחוב. אז שלא נצא לרחוב?
משה07.12.21
מה ההשואה בכלל בין רחוב ולמחשב או נייד שאתה יכול לבהות ללא שתיראה תמהוני?... הרחוב זה רחוב, ואף אחד לא יתיישב עכשיו לצפות ולעקוב אחרי איזה... הן בגלל הבושה והן בגלל שזה לא הכי נגיש ונוח. אבל בסמארטפון הקטן כשאתה לבד בחדר... וד"ל, אין כלל השוואה, ואני כלל לא מדבר שברחוב ושכונה חרדית אין כלל המראות
חסימת פיות נורא07.12.21
כן בדוק יש לך סינון של נטפרי , אז תספר לנו אייך נפתח לך כיכר השבת בנטפרי
יהודי פשוט11.12.21
120
איכססס איך הוא מטיף לישי כהן שהוא צריך להתחזק חותם לכם שיש לו קופה של שרצים מאחורי הגב ואני מבין בחכמת הפרצוף
406.12.21
👍👍👍
אסף ביתן05.02.23
119
מוטקה בלוי הצחקת אותי
מי מינה אותך להחליט על ההגדרה של " מיהו 06.12.21
118
אי אי בסוף אמר את הדבר הנכון כשהיהודי לא עושה קידוש הגוי עושה הבדלה... הייתם בשלטון חילולי שבת לא ענינו אמרתם אנחנו בגלות נתוחי מתים לא ענינו אמרתם אנחנו בגלות תקנות לגיוס בנות לא ענינו אמרתם אנחנו בגלות חוק הגיוס לא ענין אמרתם אנחנו בגלות בזתם לכל אלו שאיידישקייט ענינה אותם אמרתם "הם קיצונים" לא הי
ינס06.12.21
117
תכלס' הוא צודק בכל מילה.
אבי09.12.21
116
בסוף נגלה שאתה הקנאי האמיתי שנלחם לשם שמים יש מאחוריך קופת שרצעם איך אתה מסכים לבת שלך לתלם בחמןכה אצלך בבית מאייפון הכל מסריח בדרך כלל הקנאים זה להרגיע את מצפונם האישי אבל הם נכח נגועים בזה עיין ערך פרשת רצח ניסים שטרית ואבי אדרי...מי בכלל הגוף המטונף שנקרא משמרת החינוך האם גם הןא מושחת כועת הרבני
קובי מהצפון07.12.21
115
צריך להבין ש"חרדיות אינה אידאולוגיה אלא אסטרטגיה" המטרה בסוף לעשות את מה שהקב"ה רוצה. את מה שהתורה אומרת. נכון לפעמים חיי רוחניות נראים קשה ויש דרכים ללמוד איך לעבוד בצורה נכונה מתוך חיבור אמיתי לחיים ערכיים אלו. (בין היתר בספרים כמו של הרב שלמה וולבה "בין ששת לעשור" ו"עלי שור") אפשר גם להתפלל על חי
ארי07.12.21
ארי
הגדרה קולעת למושג חרדי, כל הכבוד!08.12.21
התגובה הכי מדויקת!!!
תכל'ס08.12.21
כ"כ צודק!
ללא שם08.12.21
צודק ב- 2000000 אחוז
אסף ביתן05.02.23
114
אתם משחקים לידים של ישי כהן הרי בכוונה הוא הביא את מוטקה בלוי כי הוא יודע שרוב מוחלט של הצופים באתר הם אנשים שהדעות שלהם הם לא בדיוק כמו של מוטקה בלוי אלא כמו של ישי כהן וזה פשוט לרכב על גבו בשביל קצת רייטינג תארו לעצמכם שזה היה הפוך ומוטקה בלוי היה מזמין את ישי כהן לראיון בבית ישראל והסביבה וודאי
יונצ'ופיש07.12.21
בהחלט
יהודי אחד18.01.22
113
מר בלוי מי שמך לשר ושופט עלינו? טול קורה מבין עיניך ועזוב את הציבור בשקט
ישי 07.12.21
ומי שמך להיעלב ממנו? הוא מדבר ומי שרוצה להקשיב שיקשיב, ומי שלא אז לא. הוא לא מכריח אף אחד, יש לו את זכות הדבור, וחופש הביטוי בדיוק כמוך!
107.12.21
סבבה, אבל בן אדם לא יכול לומר שטויות באתר חרדי אתה מבין לבד כמה זה מקוממם. ואגב בדיוק כמוך יש לישי (כותב התגובה) חופש הביטוי וזכות לכתוב מה שהוא רוצה.
שירה07.12.21
112
אחלה ישי
ירושלים07.12.21
111
הוא אומר את האמת ב90 אחוז מהראיון שדיבר, הבעיה היא שאין לו את חן השקר כדי שדבריו יראו יפה ויתקבלו, והוא גם לא דברן טוב כדי לענות קצר וקולע, אבל על עצם ותוכן הדברים הוא צודק!!!!!!!!!!!
אוי אמת07.12.21
110
אמיתית
דיי ישי איןןןןן אמר תדברים הנכונים במקום06.12.21
109
רק תזכורת קטנה... הרב ד"נ בלוי ז"ל, היה בין היתר ממקימי הנח"ל החרדי...לא היה ראש בקיר... היה אדם עתיר זכויות, ואני באופן אישי חייב לו המון...
יוסי06.12.21
לזעוק נגד חרדים שרוקדים מעורב וגולשים במקומות לא טובים באינטרנט זה נקרא ראש בקיר?? על הקטע של אינטרנט אני לגמרי מסכים עם בלוי, וזה כלל לא ראש בקיר
כ06.12.21
108
אני מאוד מאוד נהנתני מריאיון נושאים טובים שצריכים שידנו עליהם אשרכים שאתם פותחים את זה לקהל הרחב וצריכים לציית לגדולי תורה שהם מאורי דורנו וצריך ללכת בין הטיפות בין ישי כהן להרב מוטקה בלוי
אביהו 06.12.21
107
אדם דוחה. גס רוח וכוחני. אותי הוא לא מייצג. לא רואה אותי ואותו שייכים לאותו זרם ביהדות.
איפכא מסתברא06.12.21
106
גמר אותי פתאום הוא מפרשן את גדולי ישראל כשזה מדיע לבעיות מיניות.קיצער פנאט שיכופף בכל לפי מה שנוח שלו
חחחחחחחחחחח06.12.21
105
לא אוהב אותו הוא מפחיד
ריסה14.01.22
104
בדרך כלל אני לא מגיב, אבל מה שכואב ומרגיז מאד, אבא לילדים שמעד חד פעמי , זה יגמרו בחדרי חדרים, כדי לא להרוס משפחה ???????????? אבל הילד שהרגו את נשמתו , זה הפקר ??????????? זה שגמרו לילד את החיים, ואולי דורות שלמים, שישלם על זה מחיר כבד מאד, וזה יהי' למען ישמעו ויראו,
ברוך07.12.21
103
למה הרב בלוי צריך סמארטפון?? הוא הראשון שצריך להתרחק מהדברים הללו הרי הדברים כל כך ברורים אצלו..
אבסורד07.12.21
102
זה לא אתה עם הבת הפרסומאית מזופניק? ............ עצמך תחילה
ירושלים07.12.21
101
שבאו. אלך. בחורים דקה. לפני. שעזבו. את. הישיבה. תספר. למאזנים. אך. דאגתה. להם. גם. עם. היו. ספרדים
דוד07.12.21
100
מוטקה אאוט, בלבול שכל אחד גדול !!!!
נועלה 07.12.21
99
מי התיר לך להתראיין לאמנון לוי היום? ומי כותב לך את המסרים? אתה לעצמך? או שאין לך מסרים בכלל...
צדיק07.12.21
98
ליצן, בקטע טוב
יאיר06.12.21
97
תת רמה
איזו רמה של שיחה06.12.21
96
למה גם לא שמים את הדגש שמה ששנוא עליך לא תעשה לחברך? לא מתרעמים על מציאות שקיימת לצערנו הרב כמו התנהגות לא הולמת שגורמת לחילול ד'!!!!!!!! זה שאדם מקפיד על כל מיני חומרות ולא מסוגל להיות אדם טוב מהיסוד, הוא בטח לא יכול להיות ברמה רוחנית גבוהה ולא יכול בשום אופן להגיד שהשולחן ערוך הוא נר לרגליו...
טעות בדגש06.12.21
95
ממש לא מקצועי , צריך להביא מישהו שיודע לדבר על המגזר , לא מישהו שסתם חופר
ללא שם06.12.21
94
נהנתי מכל רגע 😅😅😅😅🤣😂💪💪💪👌👍
צפיתי 06.12.21
93
הוא מפחד.... הוא מפחד שיהרסו לו את תעשיית המיליונים שהוא עושה בקומה הכשרה אז הוא יורה לכל הכיוונים האנשים האלה אין להם שום דבר נגד עיניהם מלבד כסף ,והרבה כסף!!!
ללא שם06.12.21
92
דקה 17:25 ישי כהן: אנחנו נמצאים יחד בכמה קבוצות משותפות. משותפות איפה ? בשטיבל המקומי ללימוד דף היומי, בעיון ? או בווצאפ ? למוטק'ה היקר יש סמארטפון ? למה לו מותר ולי אסור ? אההההההההה, זה לצורכי פרנסההההההההה .... !
נטלי10.12.21
91
לא הייתי רוצה שילדי יהיו חרדים כמו ילדיו החרדים של מוטקה
חרדי 08.12.21
90
עוד ברלנד ... לחקור את הפרשה לפני שיתיישן...סליחה יזדקן,חולרה
ללא שם07.12.21
חחח תאמין לי יש שם משהוו
אלייצ09.12.21
89
עצניקים יעשו הכל בשם התורה וזה הכי גרוע הם עושים טונות חילול שם שמיים, ולא נשכח את מה שעשיתם לקבר של הרב שטיימן זצוק"ל עוכרי ישראל!!!
בוזזזזזזזזזזזזז07.12.21
מה הקשר עצניקים????????????
בעילום שם08.12.21
88
כמה קשה לשמוע את האמת, אה? הוא אומר דברים נכונים סך הכל.. כמה טומאה נהיה עם האינטרנט כמה איכסה ניהיה בציבור הדתי/ חרד? הכל ניהיה מותר ולגיטימי ואוי למי שיעיר לנו ויאיר את עיננו!! שאפחד לא ינסה להחזיר אותנו למסלול שממזמן ברחנו ממנו! בתוך תוככם אתם יודעים שהוא צודק אבל בשביל להרגיע את הנפש שלכם אתם מ
אחד שדואג07.12.21
מסכימה בכל מילה שאמרת
םלל07.12.21
כל מילה זהב
יהודי אחד18.01.22
שטויות, הוא מגזים ברמות.
אסף ביתן06.02.23
87
היה יהודי לפני עשר שנים קראו לו ר' שמואל כשהוא אמר שהצבור החרדי מתקרר צחקתם.. כשהוא אמר אני נלחם על הכיפות של הילדים שלכם צחקתם ..כשהוא אמר שהכל יתהפך לנו על הראש צחקתם.. לא עבר הרבה זמן רק 10 שנים תראו איפה אתם איפה הנוער שלכם ואיפה תלמידיו ? תמשיכו ללגלג שהם בכבישים וכו' אבל הם נשארו ברמה רוחנית
חיים07.12.21
אף אחד לא התווכח עם ההבנה לאן פני הדור פשוט לא האמינו בדרך של קיצוניות הפגנות וטרטור של כלל הציבור החרדי. הוויכוח היה על הפרקטיקה לא על המהות. אותו ר' שמואל האמין בגזרת גיוס מומצאת קשה להגיד שהוא ראה להיכן הדברים הולכים
מנחם 07.12.21
במקום שרבי שמואל שלך יצעק על האינטרנט, הוא צעק על דברים הרבה יותר קלים כגון גיוס, אתה לוקח קרדיט על משהו שהרב שלך כלל לא צפה. אולי העצניקים יותר שמורים וברוך השם וטוב שכך, אבל זה לא מחמת שרבי שמואל הזהיר מהאינטרנט, אלא זה רק כנספח.
ע07.12.21
כנראה לא שמעת אותו בחיים בכל אופן אינטרנט זה פרט השאלה אם האידישקייט זה החיים, והאברכים ברום המעלה, ומתנתקים מהצבור המתפשר, או שנהפכים למתפשרים בהכל. וזה כולל גיוס חינוך וכן גם אייפון... אי אפשר לסגור מוסדות בקורונה כי ראש הממשלה אמר ולמסור אנשים למשטרה ולהיות בגוש הימין ורק אייפון לא להחזיק לכן ה
חי07.12.21
תגובה הכי מדוייקת
נתי07.12.21
86
החרדים הם שומרי תורה ומצוות ויראי השם המתבדלים מהציונות ומתנגדים לעצם הקיום של השלטון הציוני בארץ ישראל. ומי שתומכים בקיום השלטון הציוני והם שומרי תורה מצוות הם הדתיים הלאומיים, המניפים את דגל הציונות המגן דוד הכחול המסמל את הכוח והעוצמה של הציונות והצבא הציוני וההשתלטות על ארץ ישראל, ומאמינים שעם י
הגדרה של חרדים07.12.21
אתה יכול לחזור לאושוויץ ..........
AA07.12.21
מי אתה שתגדיר מיהו חרדי ???? אני תומך בשילטון ולומד בישיבה חרדית וחרד לדבר ה'
בחור ישיבה06.02.23
אל תדבר שטויות המקור של הסמל מגן דד זה מדוד המלך תבדוק במקורות אז אל תחליט שזה סמל הציונות חוצפן
אסף ביתן06.02.23
85
אני מתבונן בו ואומר איזה איש יפה, כמו אתרוג. רק חבל שהפנימיות שלו כל כך מכוערת והוא כל הזמן מדגיש ניגודים ומחפש הקצנה ומדון
חיים06.12.21
יפה ?????????
אסף ביתן06.02.23
84
"אם הוא שור מועד- חייב ללכת למשטרה"- מה זאת אומרת? להתלבש כחרדי, ולפגוע בילד חרדי או שניים, זה 'בסדר'? זוועת עולם איומה. בושה וחרפה.
קובי06.12.21
83
יפה ישי!!! ענק!!!
אני06.12.21
82
אני חרדי מלידה,ובושה שאיש כמו מוטקה בלוי מייצג משהוא שקשור למגזר.הוא נראה מוגבל.מדבר כמו מוגבל.וחושב כמו מוגבל.לא פלא שהמצב של הציבור החרדי ככ קשה.
ללא שם06.12.21
81
הוא מסביר לנו כיו"ר וועדת הצניעות והקודש וכמפקח חינוכי חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בידור 06.12.21
80
חחח הוא הוריד את המשקפיים לפני שנכנס להתראיין... בגלל שמירת עיניים, כי הרי לשיטתו אסור בכלל אינטרנט, אלא שמשום צורך השעה, ב'הוראת שעה' מותר להתראיין בשביל התועלת.
מוטקה06.12.21
79
מה, הוא עושה קאמבק? בדיחה של יצור
יואב06.12.21
78
עם כל הכבוד לו הוא לא חי את המציאות ... בחורי ישיבה הולכים היום כמעט לכל מקום . אם לא תתן להם הופעות של זמרים חרדים ילכו לחילונים ... אף אחד היום לא יושב בבית כמו חנון ... זה הרע במיעוטו ואין מה לעשות
חיים08.12.21
77
מוטקה סתום את הפה אין לך שום זכות קיום לפוגע אין שום שום סנטימנטים כלפיו זה אנשים חולים
אני07.12.21
76
חחחחח מופע סטנדפ
וועעעליהההה07.12.21
75
נראה על כדורים מסומם
גידי07.12.21
74
כמה עצניקים מסתובבים פה. חשבתי שאין להם אינטרנט
וואוו 07.12.21
73
שימו לב באיזה להיטות הוא מדבר על ערבי שירה, ואיך הוא מחרטט על פוגעים בילדים, לאם עוד עסקני המגזר יתדרדרו.
יעקב 07.12.21
עצוב מאוד
אמת 07.12.21
72
"דיר בעעעעעעעעעעעעעלעק"!!!!!!
חזק!!!!!!!!!!!!07.12.21
71
מוטקה
אני ניכנס לחתונה אני מרגיש בדיסקוטק אויי06.12.21
70
ישי כהן יישר כח !!! עמדת על שלך בצורה נחרצת בנושא הפגיעות המיניות .
ללא שם06.12.21
69
ישי לא מוכן שמוטקה יענה לו על פגיעות, אז למה לעזאזל הוא שואל אותו את השאלה הזאת?
איש יהודי06.12.21
68
ערבי השירה זה הבעיה, ואינטרנט לא?????????????????????? נגד ערבי שירה במקום להלחם באינטרנט. איזה ראש עקום, להתמקד נגד ערבי שירה, במקום להיות נגד הדבר שבאמת מזיק לנשמה היהודית שזה האינטרנט ימ"ש
משה בן אברהם06.12.21
משה בן בלעם
אהה האינטרנט בעיה ! לוגו אתה מגיב פה ?06.12.21
זה מתחזה בשמי
משה בן אברהם07.12.21
רואים שאתה מתחזה, משה בן אברהם מסביר תמיד שאינטרנט הוא כסכין שאפשר לשחרר אדם קשור ולהציל את חייו ואפשר להרוג אדם בו. וכמכונית שאפשר להרוג בה אדם ואפשר לקחת בה אדם לטיפול מציל חיים.
הרוצה בעילום שמו06.12.21
67
יש כאן טעות של הרב בלוי בהשקפה, הרבי אומר בשיחה שעל פי המשנה כל מה שברא הקב"ה בעולמו בראו ךכבודו הטכנולוגיה נבראה לתורה ומצוות, אלא שכדי שיהיה בעולם בחירה איפשר ה' שישתמשו בטכנולוגיה נגד התומ"צ, כמו היד שנבראה לתת צדקה ולהקים נופלים אבל יש בה את האפשרות להרוס, ולכן האינטרנט הוא לא רק לצרכי פרנסה אלא
משה בן אברהם06.12.21
תקשיב יקירי איזה סינון שיש או אין לך, כל החיים זה עבודה עצמית, קמים בבוקר לתפילה גם כשבחוץ קר, בשבת לא נוגעים בפלאפון, כך כל דקה ביום חול עומדים בתוקף ולא נכנסים אלא לאתרים תורניים ונקיים.
משה בן אברהם07.12.21
טלויזיה מראים חילוני, אינטרנט אתה בוחר אלפי אתרי יהדות
משה בן אברהם07.12.21
משה בן בלעם לך לעבוד על מישהו אחר, חה חה באינטרנט כולם צדיקים שבוחרים בטוב??? חי חי חי איזה נאיבי שחי בסרט!!!! נניח שיש 10 אחוז כמוך שאין להם יצר הרע, אבל רוב העולם הם אנשים בריאים עם יצרים, וזה נגד הטבע שיהיה לבן אדם אינטרנט עם אופציות לכל העולם, ושהוא יצמד כביכול רק לשיעורי תורה, כולם יודעים
משה בן בלעם07.12.21
בטלוויזיה לא חוסמים פיות, אבל באינטרנט שמתחפש לנאור, דווקא כן חוסמים, וזה הסיבה שאתה לא יכול לראות את מה שעניתי לדברי ההבל שלך, שאתה טוען שכביכול אינטרנט עדיף מטלויזיה
משה בן בלעם07.12.21
אני בעצמי שמעתי את הרה"צ שלום מרדכי רובשקין, שהוא חסיד חבד אמיתי אלף פעמים יותר ממך, והוא אמר שבכל ה8 שנים שהוא היה בכלא מעולם הוא לא התפתה לצפות בטלווזיה, הרבי התכוין שאפשר להשתמש בטלווזיה לקרב רחוקים, אבל לא שכל חרדי חייב לצפות בטלווזיה או אינטרנט, רק בגלל שיש שם אפשרות לקרב, אלו שיכולים להשפיע ל
אברהם בן שושן07.12.21
למה לשיטתך אינטרנט מסונן לחלוטין כאתרוג או עסקן אסורים? ואם בגלל שזה יכול להביא את האדם לקנות סמארטפון פרוץ, הרי בכל מקרה גם בלי האתרוג הוא יכול לקנות פרוץ, ולהיפך אם תקנה לו אתרוג יתכן שזה ירווה במקצת את צמאונו ויסתפק בזה.
משה בן אברהם07.12.21
אם הוא חרדי נורמלי קדוש ושמור, עם חינוך נורמלי בבית כמו חינוך רבי יואל ראטה, אז למה שירצה לקנות אינטרנט פרוץ? וכי עד האינטרנט חרדים רצו לקנות טלווזייה? מה הקשר? אדרבא על ידי שהחרדי התמים והשמור נחשף לסינון שאינו הכי טוב וחזק, וקצת דברים שם הם ממש מזיקים לנשמתו העדינה, הרי שמשם הדרך להתדרדרות לתהום
משה בן בלעם07.12.21
66
אהבתי את המשפט סיום חח ישי אתה צריך עוד טיפה להתחזק חחחחחח
ללא שם06.12.21
65
הקטע עם הטראנסים😅
הורס מצחוק06.12.21
מישהו מוכן להסביר מה כל כך מצחיק?
מהיטבאל בת מטרד11.12.21
64
שאני רואה את הראיון הזה אני מבינה למה שונאים חרדים....
יהודיה08.12.21
63
קיצער סטנדאפ מוטקה תעשה הסבת מקצוע
אויש 07.12.21
62
אין ספק שלהיות חרדי כן זוהי פריווילגיה. אדם שמשתייך לקבוצה שרוצה לחיות חיי תוכן אמיתיים (הרצון קיים גם אם יש נפילות...החרדים לא נולדו מושלמים) מתוך שמרנות וויתור על מתירנות וחיי שעה. אבל הבעיה שנהיה כיום טשטוש בהגדרת חרדי כאשר קבוצות מודרניות מחריבות את המושג "חרדי" חיים חיי שטחיות ונהנתנות בלי ערכ
יונתן07.12.21
המודרנים רוצים מזמן ללהתנתק הבעיה שהאברכים מנסים לשלוט עליהם
חזיהו09.12.21
הציבור המודרני מת לממח מי שמונע את זה ממנו בינתיים זה גפני ושות'
טיפש 07.12.21
61
אין בעיה לרבנים לבוא לפסול את האינטרנט, סמארטפונים וערבי שירה, אבל מה הם נותנים לציבור כאלטרנטיבה? מי שחי בדור הזה מבין שכמעט אין אפשרות להסתדר בלי אמצעים טכנולוגיים עד שבזמן הלא רחוק הכל יתנהל דרכם - אם זה פעולות כלכליות כמו בנקים, לימודים מתקדמים או תחבורה וכו'. בנוסף, הרבה צעירים לא מסוגלים לשבת
סבתא107.12.21
60
אם אדם רוצה באמת הוא יכול להיות צדיק גמור על ידי צפיה ברבבות שיעורי תורה ביוטיוב מסונן.
ינקי גולדלבסקי07.12.21
השאילה איזה דרגת סינון אתה מדבר? ושנית אפילו בישיבה שאין כלום מלבד גמרא, כמה קשה לנו לרצות רק גמרא, אז באינטרנט שיש מליוני דברים אתה חי בסרט שמישהו ירצה להיות רק צדיק גמור, ולצפות רק בתורה?... די לתמימות וטמינת הראש בחול!
ינקלוביץ07.12.21
59
כל שיטות "ההכלה" של החרדים "יפי הנפש" כדוגמת ולדר ושאר אנשי "דגל" התפוצצו בפרצוף כרגע לא נשאר מה לעשות חוץ מלצעוק
מוכי07.12.21
58
מוטקה בלוי מבטא את הגועל של העסקנות החרדית.
דודו 07.12.21
57
צודק. החברה החרדית היא החברה הכי חולה נפשית בעולם, כי התורה החרדית היא הפך תורת משה מסיני, והכי סובלות הן הנשים והילדות החרדיות, כנראה חטאו חטאים חמורים בגלגול הקודם, והעולם הזה הוא העונש שלהם.
נביא אמת07.12.21
56
הרב מוטקה חזק! מדבר דברים נכונים! כל הכבוד על האומץ, ועל זה שאתה הולך עם האמת שלך! העניין של נשים שמעלים תמונות וסרטונים שלהם ומכשילות הרבים, זה נורא. והסברת כל כך טוב למה אי אפשר לקבל את ילדיהם. גם בעניין של מוגנות, זה מאוד נכון שאם אין ראיה ברורה צריך קודם ללכת לרבנים. כי הרבה פעמים סתם מעללים באנ
בנימין וייס07.12.21
55
לכל המתקיפים: אנא שמרו על ענייניות, ולא סתם לצחוק על בן אדם ולבזות אותו. אי ההסכמה איתו לא נותנת אישור לעבור על הלכות שמירת הלשון.
דרור06.12.21
54
נהניתי מאד מדברי ר' מוטקע! זו אכן ההשקפה האמיתית. כל מילה בסלע. אהבתי גם את הסגנון הירושלמי החד שלו.
ללא שם06.12.21
53
הסכמתי עם ישי בכל מילה!
aviya06.12.21
52
מוטקה היקר אתה לא מעניין כבר איש בצבור אולי אצל "העצניקים" אבל שם צפוף מאד מהזן הזה שאסור אינטרנט ואסור הופעות וכו'
יעקב06.12.21
אותי דווקא כן, אולי אצל החכמולגים למיניהם לא..
יהודי תמים07.12.21
רוב החרדים בדעה שלו דווקא.
נשות האברכים07.12.21
שטויות !
אסף ביתן06.02.23
51
עזוב אותך תתחיל לעשות הופעות סטנדאפ הרבה יותר מתאים לך
מוטקה06.12.21
50
צדיק בן צדיק
נהנתי מהברען שכוייח06.12.21
49
בעע דוחה.... אני ואפסי עוד הוא קובע מי חרדי ומה הם הסטנדרטים איכסה
בעעע06.12.21
48
צבוע!!! שקרן ופושע!!
שקרן מהלך בטוח!!!!! שהוא בעצמו מנהל מחלק07.12.21
47
למה נותנים במה לאיש הזה? מיהו בכלל?
נועם07.12.21
46
מי בדיוק מינה אותך ????? תשאיר את הדברים שלך למי שבגלל מכיר אותך (-;
חרדי07.12.21
45
על מה המהומה? אם בדיני ממונות חייב אדם לבדוק מה התורה אומרת והאם מותר ללכת לערכאות, ק"ו בדיני נפשות. ממתי נהיה לנו איסור לשאול רב בענינים שכאלה? וכי התורה לא מספיקה חלילה לעניני צניעות? בפועל הרבנים מורים לגשת למשטרה. אבל זה לא הנידון. מותר וצריך להתייעץ עם רב לגבי פעולה כל כך חשובה
ובחוקותיהם07.12.21
אין היום לבד סמכות לדון בדיני נפשות. יש סקילה? חנק? טיפול כזה הוא רק בידי מערכת המשפט עד ביאת גואל צדקנו
עם הארץ 07.12.21
44
לכל עשרות המגיבים פה שצוחקים מהרגש היהודי הטהור והפשוט של מוטקה, יש נבואה בחז"ל על זמננו עקבתא דמשיחא, מי שירצה לעשות טוב לא יחשב כמשוגע, כי קום ועשה תמיד מתקבל על כולם, כגון מי שירצה ללמוד אז לא יחשב למשוגע, אבל דווקא מי שירצה לסור מרע, כגון לא לצפות באינטרנט לא להתחבר לקבוצות שונות ברשת, הוא יחשב
חיים דוד07.12.21
43
התשובה לשאלות של ישי ולתגובות של הגולשים היא פשוטה מאד. אם הציבור החרדי התקדם אז בואו. נעשה ערבי שירה ומעורב ושירת נשים ונדבר באופן פתוח על נושאים שהצניעות יפה להם. נשוטט לנו ברשתות החברתיות נצא לעבוד ונתחבר עם חילונים. נתלבש בסגנון זול וצעקני. ומה ישאר מאיתנו (מאיתכם)? - כלום אחד גדול. בעבר היו אנ
קלונימוס הגאון07.12.21
42
בקשר לסוטים מה שאתם לא מבינים מה שמוטקה רצה להגיד, הרי אפשר לאיים על הפוגע בילד שזה פעם הראשונה והאחרונה שהוא מתקרב לילדים, ואם הוא יעז רק לחשוב על עוד פגיעה בילד, הרי שנפרסם בפשקווילים ומודעות אצל כל הצבור החרדי עליו, תאמינו לי שזה הרתעה הרבה יותר גדול מאשר לערב את המשטרה, כי כוח הבושה הרבה יותר מר
א07.12.21
איש יקר, לפני שאת המחפש לאיים ביעילות על הפוגע, אתה מחוייב קודם כל לשמור על החברה מפניו. ולכן, אי דיווח למשטרה על פוגע הרי שזהו פשע ושותפות ברצח, כי התורה השוותה מעשה כזה למעשה רצח!
דגרעשקדרעש07.12.21
41
חחחחחחחחחחחחחחחח בראיון אומר לו ישי כהן שהוא חבר איתו במספר קבוצות ווטסאפ והוא משחק אותה שהוא לא יודע מה זה טוטאר ופיסבוס וכל מיני שגיאות כאלה מה אתה מחרטט מוטק'ה בלוי הוא נגד האינטרנט חחחחחחחחחחחחחחח
יהודי06.12.21
40
ההגדרה שלו רק מבליטה את הצןרך בליבה. לא רק התכנים אלא גם לחשיבה מסודרת. שו"ע נר לרגליו ומצייתתלגדולי ישראל זה גם מרכז הרב והמתנחלים התורניים, יש להם גדולים משלהם. ומה בכלל פירוש ציות לגדולי ישראל? ציות עיוור? היהדות הפכה לכת? הלוא להוויה החרדית פרמטרים הנוגעים לתורתו אומתנותו, יחס לציונות, בחילה בחי
אלי06.12.21
לך תלמד מפסק בשוע שאם רב אומר לך לחלל שבת אז אסור לך להקשיב לו. מה שנאמר אפילו על ימין שהוא שמאל וכו. נפסק ברמבם שקאי על התנאים ואנשי כנסת הגדולה. קיצער לך ללמוד ותפסיק לזרוק סיסמאות
ליהודי פשוט 07.12.21
צויות לגדו"י הוא אפילו כשאומר לך על ימין שהוא שמאל וכו'
יהודי פשוט07.12.21
39
חולה נפש. שישאר בבית. למה מביאים את הדעות העקומות שלו בזמננו?
ללא שם06.12.21
38
מוטקה אתה עם הארץ אין לבית דין סמכות לדון בדיני נפשות רק בממונותץ תברר את ההלכה הרי אישה פסולה לעדות
מוטקה 06.12.21
37
אנחנו יכולים להתווכח , ולהגיד לא וכו , כדי להצדיק את זה שכולנו ברגע זה ממש משתמש באינטרנט בכדי לראות את הראיון, אבל בסוף היום מוטקה צודק, גם אם לדעתינו הוא קיצוני בדיעותיו.
ל06.12.21
36
השקפה איננה היהדות האמיתית בטהרתה אלא תוספת גמישה שכל אחד יוכל להוסיף ולחסר ממנה. בשם ההשקפה נשים עושות תפקיד של גבר ויוצאות לעבוד
השקופהההההההההה06.12.21
35
קנאי מטומטם לבוש סמרטוטים. למה לא צעק באמצע הרעאיון:נאאאאאצצצצייייי! זה היה מאוד משלים.ולחשוב שהמפגר הזה מנהיג את הרוחניות שלנו.......
מתנגד07.12.21
איזה מנהיג... בקושי את המשפחה שלו הוא מנהיג
אלייצ09.12.21
34
אמנם מר בלוי לא הכי מועדף עלי ובפרט שישי כהן בעצמו אומר לו באמצע הראיון "יש כמה קבוצות שאני ואתה נמצאים שם"..... אבל הדברים נכונים ומדברים בעד עצמם.....
איציק07.12.21
33
פונדמנטליסט. מפחיד לשמוע אותו, כמה רוע.
בנצי07.12.21
32
אתה מתכווין כל מי ששומע בקול העסקנים שממשיכים להתערב לו בחייו הוא חרדי...
דוג07.12.21
31
לצערי לא נשאר לנו הרבה ברירות רק להעביר את ילדינו למוסדות "העצניקים" תאמינו לי שאני לא מהם אבל יש לי במשפחה הרבה מהם ואני עוקב בכאבאחרינו ואחריהם תכלס הם שמורים ואנחנו מנסים למנוע דברים נוראים ללא הצלחה מה שמוטקה אמר זה אפילו לא פרומיל ממה שקורה יש דברים שאסור לדבר עליהם...
חיים07.12.21
אתה אוהב עצניקים אבל גולש בכיכר השבת כמה אבסורדי. לגופו של עניין אף אחד לא התווכח עם ההבנה לאן פני הדור פשוט לא האמינו בדרך של קיצוניות הפגנות וטרטור של כלל הציבור החרדי. הוויכוח היה על הפרקטיקה לא על המהות. אותו ר' שמואל האמין בגזרת גיוס מומצאת. קשה להגיד שהוא ראה להיכן הדברים הולכים
אבסורד 07.12.21
מי זה העצנקים זה האלו עם ''גזירת הגיוסס'' חשבתי שאתה מדבר על אלו שיש להם יכולת ראיה פרקטית - ריאלית.
2021 07.12.21
כן, ראיה ריאלית היא לראות איך העצניקים נראים אחרי 10 שנים ואיך הצבור הכללי מה קורה אצל הילדים של העצניקים ומה קורה אצל ילדי "דגל"
לוי07.12.21
30
מה נאמר? היה פעם מישהו שחשב שהוא ראש עיריית בני ברק בפועל.היה אדם נחמד ועליז מאוד, אהוב על התקשורת הצהובה, מצחיק ומשמח את הציבור אבל ללא מודעות עצמית... מי שיודע מבין מיד. הנמשל ברור. בן אדם מתיז ידיעות שירא שמים בכלל לא מכיר( דיסקוטק, נשות אברכים וכו ) עושה קולות וצועק בצורה של היפוך מדברי חכמים בנ
נועם אלימלך07.12.21
29
עד החלק של הפגיעות צחקתי אני לא מסכימה עם הדברים אבל מה אכפת לי אבל לומר כזה דבר על פגיעות זה פשע!!!! חייבים ללכת למשטרה!!!!! אין שום מקום לרחם על בן אדם שפגע ואין מקום לחשוב אם הוא שור מועד או לא מי הוא שיקבע כאלו דברים?? הוא אפילו לא תלמיד חכם
ירושלים07.12.21
דווקא לרבנים יש יותר יכולות נגד הפוגעים. במשטרה רוב התיקים נסגרים בלי כלום. אז זה דווקא לרעת הפוגעים
ציקי07.12.21
28
מה זה חד פעמי? הדיווח על האיש הרע שהתנכל לילד הוא חד פעמי אצל רב פלוני וכבר דווח עליו כחד פעמי לעוד 5 רבנים שונים שגם אצלם קיימת רק עדות אחת על האיש הזה? רק המשטרה יכולה לרכז במחשביה את מספר הפעמים שהתלוננו על אדם[אם הציבור יקשיב לישי ולא למוטקה כמובן...]ולהפוך אותו על הדיווח השני לדו פעמי
ל06.12.21
27
מי זה בכלל??
שירה06.12.21
26
היה יהודי לפני עשר שנים קראו לו ר' שמואל כשהוא אמר שהצבור החרדי מתקרר צחקתם כשהוא אמר אני נלחם על הכיפות של הילדים שלכם צחקתם כשהוא אמר שהכל יתהפך לנו על הראש צחקתם לא עבר הרבה זמן רק 10 שנים תראו איפה אתם איפה הנוער שלכם ואיפה תלמידיו ? תמשיכו ללגלג שהם בכבישים וכו' אבל הם נשארו ברמה רוחנית גבוהה ו
לוי06.12.21
אף אחד לא התווכח עם ההבנה לאן פני הדור פשוט לא האמינו בדרך של קיצוניות הפגנות וטרטור של כלל הציבור החרדי. הוויכוח היה על הפרקטיקה לא על המהות. אותו ר' שמואל האמין בגזרת גיוס מומצאת קשה להגיד שהוא ראה להיכן הדברים הולכים
תמים 07.12.21
גזירת הגיוס זה היה פרט וגם בזה הוא צדק תראה לאיפה אנחנו הגענו בחוק החדש והכל כי התחילו להתפשר והיום מתברר שהויכוח לא היה על הפרקטקה והראיה שוב תראה איפה הצבור הכללי נמצא מבחינה רוחנית ואיפה צבור" העצניקים"
עוזר07.12.21
כמה כואב אבל נכון
חי07.12.21
תכלס צודק
אבל יש עוד כאלה , לא חייב שזה דווקא עצני07.12.21
מה זה קשור פה לר' שמואל
יהודי תמים07.12.21
25
מוטקה מחנך מראה לעליבות החרדית
יענקל06.12.21
24
איש נבזה כלומניק היום
לא שווה במה06.12.21
23
סיפורי בלוי האיש שמונע במשך עשורים מהחרדים הופעות צנועות התחננו אליו שיאשר אז שלא יתלונן אחרי זה על מעורב
ללא שם06.12.21
שאלה הלכתית לא לשם קיטור : "אם אסור שגבר ישיר מול נשים אז למה מותר שרב ימסור הרצאה לבחורות סמינרים שבסוף ההרצאה יוצאות ואומרות שהם משוגעות על הרב הזה ....והרב מקבל אהדה מנשים ,זה צנוע ? זה לא אותו דבר כמו גבר ששר מול נשים ? וממתי היה אסור לנשים לראות גבר שר גם בחתונות הבנות שרות והזמר שר לציבור איפ
באמת ובתמים07.12.21
22
ישי כהן מתנהג בסוף הראיון כמו בולשביק סותם פיות מכוער!!! חבל שהוא לומד מחביריו בתקשורת השמאלנית הדיקטטורית לשסע את דברי המרואיין, זה שדעתו נחרצת אינו מקנה לו את הזכוות לסתום את פי העומד מולו. בפרט שלדעתי מוטקה הוא זה שצודק בויכוח המטופש ביניהם!. אני ליוויתי מקרוב משפחה שחייה נהרסו לחלוטין מכל הבחי
ה07.12.21
דווקא בנושא הזה היה מותר וצריך ישי כהן לא לתת לא לדבר- להגן על אנשים שפוגעים בילדים?!?!?! אסור לתת לאנשים כאלה אפילו זכות דיבור!!!! ישי דיבר במפורש על אנשים שיודעים בוודאות שפגעו בילדים. אבל אני מאד מצטערת על המשפחה שהחיים שלה נהרסו אבל קצת יותר על הילד/ ילדה שחייו נהרסו כי פגיעה יכולה לגרום לטראומ
ללא שם07.12.21
21
ח
האדם הזה צודק בהחלט. בסופו של יום אי אפש07.12.21
20
מוטק'ה אתה לא משפיע אל אף אחד כבר! ואתה תגיד לנו מיהו ישיבישער למה כי הסמארטפון שלך מוחבא בכיס ורואים רק את הזינגלאך שלך!
יהודי06.12.21
19
מוטקה אתה פשוט. משוגע שמחפש צומי. ומחפש כבוד. ביגלל טיפשים. כמוך יש כל שנה כשלושת אלפים. נושרים. חבל שנותנים לך במה .
דוד 06.12.21
הנושרים הם רק בגלל האשים כמוך שחושבים שהם יותר חכמים מכולם.
יוסי07.12.21
18
חח שרופה על שרופים !!!!!! נדירים האנשים האלה...צריך אותם!
מי06.12.21
17
90 אחוז מהתגובות הולכים ללכלך ולתקוף את מוטקה בלוי בצורה הכי קשה. התכוננו!
חסימת הפה שלי06.12.21
16
האם עידכן כי ביום שני זאת חנוכה התראיין ברדיו 103 בשעות הבוקר ואיזה רב אישר זאת ?
שלמה06.12.21
15
מפקח וותיק פשוט צחוק
חחחחחחחחחחח06.12.21
14
לא מבין את הטענה שלך למוטקה שוב ושוב, שהצבור החרדי השתנה ויש להם אינטרנט, נו ואז מה? האם זה אומר שזה טוב ומותר??? אתה מביא ראיה ממתיוונים? זה כמו שאני אביא ראיה שרוב עם ישראל אינם חרדים או דתיים, והעולם היהודי השתנה, ולכן כנראה שהחילונים צודקים! על זה בדיוק הזעקה שהחרדים משתנים, זה שהם משתנים זה לא
האמת06.12.21
13
אני מאוד תמה עליו. הוא מגדיר שחרדי זה מי שהשו"ע הוא נר לרגליו והוא נשמע לגדולי ישראל, אבל לאורך הראיון, הוא מוסיף הרבה מאוד חומרות שאינן כלל בשו"ע, אלא חומריות גרידא שאנשים מוסיפים לעצמם וכופים על שאר הציבור תחת טרור מנטלי ש'מי שלא יעשה כך- לא יהיה חרדי'! כאילו שיעודנו בעולם הוא להיות חרדים. לא כן.
יחגיערג06.12.21
12
לשאילה שלך ישי, אם מוטקה נגד האתר כיכר, אז למה הוא הגיע להתראיין, מה השאילה הזאת? התשובה היא: פשוט כי אין ברירה! כי מה לעשות שהרבה חרדים כן נמצאים באינטרנט, זה כמו שגדולי ישראל אסרו טלוויזיה, ובכל זאת שלחו אנשים שידברו בטלווזיה בשביל החילונים כדי לעורר אותם. הבנת?
דודי06.12.21
11
לא כל כך הבנתי כבוד "הרב" לא מחזיר סמארטפון? הוא לא חבר בקבוצות השונות? כדברי המנחה... מי הוא בכלל שידבר?????? ואיך הוא מגדיר ומקטלג את הבת שלו עצמו ובשרו??
אנונימי06.12.21
10
בחורים צריכים קצת מרחב ובין היתר הם רוצים קצת לשמוע מוזיקה
בלבול שכל06.12.21
שישמעו מוזיקה מה הקשר למופעים מעורבים?
צי07.12.21
9
"השקופה"
סובייקטיבי06.12.21
8
יאוווו אני נשפכת מצחוק כל הראיון.....🤣🤣🤣🤣 אבל יש לציין שזה עצוב!! ישי אתה צודק בכל מילה!!! תודה על הראיון ותודה שהבעת את הדעה שלך שהיא הצודקת!!!! חשוב מאוד שאמרת את דעת גדולי תורה בכזאת נחרצות!!!
אני חיה בסרט06.12.21
7
האינטרנט הוא סולם, אפשר לרדת איתו לשאול תחתיות ואפשר לעלות איתו לגובהי מרומים, כמובן שלב ראשון להיות עם סינון טוב כאתרוג או עסקן; לדוגמא; אדם קם בבוקר לצלילי ניגון חסידי, בזמן הכנת ארוחת בוקר הוא שומע שיעור חומש, בארוחה הוא שומע שיעור משניות, בדרך לעבודה או לכולל הוא שומע דף יומי, במנוחת הצהריים הוא
משה בן אברהם06.12.21
לנ: כבודו עם אינטרנט (אולי מסונן ואולי לא) ואתה נגד מי שמטיף לשימוש חיובי באינטרנט מסונן, בשם גדולי ישראל.
משה בן אברהם07.12.21
חה חה איך שאתה חי בסרט, עוד לא ברור לי אם אתה כותב את זה בצחוק או שבאמת אתה מאמין לשטויות שאתה כותב, מה שבטוח שאין לך דעת גדולי ישראל ואין לך השקפה של גדולי ישראל, ההשקפה שלך לא היתה מתאימה אפילו לא למזרוחניקעס הישנים
נ07.12.21
6
ישי כהן התותח
אובייקטיבי06.12.21
5
ואאו ישי אלוףףף!!!! ומוטקה חי בקוקוסססססס
אאאאאא06.12.21
4
מבלבל ת'מח אין טיפת תוכן
צדיק06.12.21
3
"ברגע שילד נפגע - יש רבנים, אסור לסגור בפנים. המשטרה לא תביא לך שום תועלת, אם הוא 'שור מועד' חייב ללכת למשטרה. למשטרה לא תמיד יש את הכלים. חלילה לא לסגור, כל סיפור לטפל אצל המומחים". אני מזועזע לגמרי מהדברים האיומים האלו. לא לדווח למשטרה, כי לא יצא מזה כלום?! וכן לדווח רק אחרי שאדם ידוע כ'מועד' לפג
קובי06.12.21
2
מוטקה אתה פאסה תעזוב את הציבור שחרר אותנו
מוטקה06.12.21
1
גם אם הוא צודק זה לא הדרך היום כי היום אם תחנוק בחורים ולא תרשה להם ללכת לערבי שירה חרדים אז הם ילכו לחילונים והיום כיוון שיש כ"כ הרבה פיתויים של סמארטפונים וכדו' אם תגיד שחייבים שבכל הפלאפונים הכשרים לא יהיה כלום אז הם יקנו לא כשר היום צריך לקרב.
צ'יבצ'ער מצוי06.02.23
אולי גם יעניין אותך
אחד על אחד

ניר ברקת: "זהו יום של חשבון נפש; החרדים יודעים לכבד"

ישי כהן | 04.05.22

הרצח, השכול והרצון באחדות

הגן על בנו בגופו ונרצח | האח בריאיון דומע

ישי כהן | 03.05.22

יורה לכל הכיוונים • צפו

אלי אבידר: הרוטציה לא מעניינת את בנט

ישי כהן | 20.04.22

אחרי ההדחה מגל"צ

"אני לא ביביסט": ברדוגו מדבר בריאיון סוער • צפו

ישי כהן | 19.04.22

הממשלה והרפורמה

הממשלה והרפורמה בסלולר הכשר: שר התקשורת באולפן

ישי כהן | 18.04.22
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

מדבר על הכל

ח"כ משה גפני יורה לכל הכיוונים בריאיון חג מיוחד

ישי כהן | 17.04.22

מדבר על הכל • צפו

גנץ בריאיון: צר לי שאין ייצוג חרדי בממשלה

ישי כהן | 16.04.22

ריאיון לוחמני • צפו

הגר"ד לאו: "לא חושש מהדחה, לא פוגע בי"

ישי כהן | 22.01.22

תקציב, חרדים ומדינה

ח"כ משה גפני בראיון לוחמני לישי כהן • צפו

ישי כהן | 02.11.21
ש

בעלי עסקים?

כך תזהו חשבונית פיקטיבית • מסייעים למניעת פשיעה וטרור 

כיכר בשיתוף רשות המיסים | מקודם

צפו

פרויקטור הקורונה מסכם גל רביעי בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.10.21

סיפורה של הפוליטיקה הישראלית

תם עידן נתניהו? עמית סגל בריאיון מרתק

ישי כהן | 18.10.21

באולפן 'כיכר'

נתניהו, בנט והחרדים? העיתונאי בן כספית בריאיון

ישי כהן | 12.10.21

שמונה שנים להסתלקותו

הגעגועים למרן; הרבנית יהודית יוסף בריאיון

ישי כהן | 04.10.21
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

"טובים השניים"

יהודה שוקרון ואלעד כהן בריאיון חג משעשע

ישי כהן | 25.09.21

הריאיון המלא

נשיא המדינה בריאיון מיוחד לישי כהן • צפו

ישי כהן | 23.09.21

ישראל הראשונה נגד השנייה

על ההגמוניה: אבישי בן חיים בריאיון • צפו

ישי כהן | 23.09.21

ההחרמה, הגזירות ו'הבוס'

שר החוץ יאיר לפיד בריאיון בלעדי לישי כהן

ישי כהן | 22.09.21
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

באולפן 'כיכר השבת'

רה"מ לשעבר אהוד ברק בריאיון מיוחד • צפו

ישי כהן | 22.09.21

בני גנץ בריאיון חג

שר הביטחון גנץ מדבר על הכל בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.09.21