בגלל התחממות יתר: מעבד GALAXY S6 הוחלף ברגע האחרון

בעיית התחממות שהתגלתה במעבד החדש של ענקית השבבים קוואלקום - Snapdragon 810 גרמה לענקית האלקטרוניקה סמסונג לשקול את החלפת המעבד בדגם חדשני (חדשות, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
השקת מכשיר גלקסי, ארכיון (יח"צ)

ברגע האחרון - סמסונג מנעה את המשבר הבא? דיווחים שהגיעו בימים האחרונים לימדו כי שבב העיבוד החדש של ענקית השבבים קוואלקום, שמספקת את המעבדים ללא מעט ממכשירי הטלפון החכמים בשוק - ה"Snapdragon 810" סובל מהתחממות יתר משמעותית שנובעת ככל הנראה מעיצוב לקוי של ערכת השבבים העוצמתית.

על פי הדיווח שמקורו בסוכנות הידיעות בלומברג, הדבר גרם לענקית השבבים סמסונג לשקול את החלפת ערכת השבבים החדשנית ולבחור שלא לכלול אותה במכשיר הדגל הבא של החברה - Samsung GALAXY S6, אותו אמורה החברה להשיק בתחילת חודש מרץ הקרוב.

חברת סמסונג התמודדה בעבר עם פרשיית הסוללות המתנפחות שגרמה לחברה נזק תדמיתי של ממש. סאגת הסוללות המתפוצצות ככל הנראה גרמה לחברה לשקול את החלפת שבבי העיבוד, למרות העובדה כי מדובר בסדרת המעבדים מהחזקות שניתן למצוא כיום בשוק.

כעת מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל" כי חברת קוואלקום החליטה כי תיצור גרסה חדשה במיוחד עבור מכשירי הגלקסי S6, שתנסה להתגבר על בעיית ההתחממות המדווחת. על פי הדיווח, הגרסה החדשה של ערכת השבבים Snapdragon 810 תסופק לחברת סמסונג בחודש מרץ הקרוב והיא אמורה לגרום לחברה להמשיך ולדבוק במעבדי קוואלקום.

למרות זאת, מספר מכשירים שכבר הושקו, כמו מכשיר ה-2 G FLEX של LG, ימשיכו לעשות שימוש בגרסה הנוכחית של המעבד המתחמם, וטרם ברור עד כמה הדבר עלול להשפיע על ביצועי המכשיר.

התקווה של סמסונג - Samsung GALAXY S6

חברת סמסונג שתולה תקוות רבות במכשיר הדגל הבא שלה, פועלת על פי הדיווחים להטמעת שיפורים משמעותיים במכשיר הדגל החדש. הוא יכלול על פי הדיווחים עיצוב חדש לגמי שיזנח את עיצוב הפלסטיק המסורתי של סדרת GALAXY S, ויחל לעשות שימוש בחיפויי פלסטיק וזכוכית שישוו לו מראה יוקרתי.

השינוי המשמעותי בקו העיצובי, כמו גם שיפור ניכר בחומרת המכשיר, מגיע לאחר הכישלון המהדהד אותה חוותה החברה במכשיר הנוכחי - הגלקסי S5, שנכשל באופן משמעותי בשווקים וגרם לפיטורי בכירי החברה האחראיים על סדרת הדגל של החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר