דלף לרשת: כך נראה מכשיר האייפון החדש שיושק בקרוב

תמונות שדלפו לרשת מציגות את מכשיר האייפון החדש והמוזל שצפויה אפל להשיק בעוד מספר חודשים. בנוסף, היא צפויה להשיק שני דגמים משודרגים למכשירי הדגל של החברה (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
התמונות שדלפו (מימין) לצד הדגם המוזל הקודם (צילום מסך)

כך יראה האייפון הבא: חודשים לאחר שהשיקה ענקית הטכנולוגיה אפל את צמד מכשירי האייפון שלהאייפון 6 ואייפון 6 פלוס, דלפו לרשת תמונות של מכשיר האייפון המוזל אייפון 6C, אותו צפויה החברה להשיק בחודשים הקרובים יחד עם מכשירי האייפון 6S.

כל חדשות הדיגיטל בכיכר השבת:

על פי ההערכות, החברה צפויה להשיק בחודשים הקרובים לא פחות משלשה דגמי אייפון שונים, הכוללים גרסאות משודרגות של אייפון 6. לפי ההערכות המכשיר המשודרג יכונה "אייפון 6S", גרסה משודרגת לאייפון 6 פלוס, והגרסה המוזלת "אייפון 6C".

מכשיר האייפון 6C צפוי להכיל את אותה החומרה שמוצעת כיום במכשיר האייפון 6, הכוללת כאמור חיפוי פלסטי במקום חיפוי האלומיניום בגרסה היקרה. מכשירי האייפון 6S והאייפון 6S צפויים לכלול עדכוני חומרה שישדרגו את הביצועים שלהם לעומת הדגם הנוכחי.

כזכור, למרות התחזיות הקודרות, צמד האייפונים שהושקו במהלך חודש ספטמבר זכו להצלחה מסחררת בשווקים ברחבי העולם, כשמכירות האייפונים שהוצעו לראשונה בשני דגמים בעלי מסכים בגדלים שונים שברו את כל שיאי המכירות של ענקית הטכנולוגיה אפל וגרמו לחברה לעקוף את נתוני המכירות של המתחרה הקוריאנית סמסונג.

נכון לעתה, טרם ברור מתי יושק המכשיר המוזל כמו גם מתי תחל אפל לשווק אותו ברחבי העולם. סביר להניח עם זאת כי אירוע ההשקה יתוכנן לספטמבר, שנה לאחר השקתו של האייפון 6. מכירתו לפי הצפוי תחל מספר שבועות לאחר אירוע ההשקה.

צפו בצילומים שדלפו:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר