הניתוח הסתיים: "הרב פינטו מתאושש, הרופאים שבעי רצון"

הרב יאשיהו פינטו סיים לפני זמן קצר את הניתוח המסובך שנועד לטפל במחלת הסרטן ממנה הוא סובל בשנה האחרונה. חסידיו עדכנו כי הרב שוהה בחדר ההתאוששות, "הרופאים שבעי רצון" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הרב יאשיהו פינטו (צילום: מגד גוזני)

"הרופאים שבעי רצון": מנהיג קהילות "שובה ישראל" האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו סיים לפני שעה קלה את הניתוח הסבוך בגופו בעקבות מחלת הסרטן ממנה הוא סובל בשנה האחרונה. חסידיו עדכנו כי רופאיו של הרב פינטו שבעי רצון מהניתוח וכי כעת הוא נמצא בחדר התאוששות.

"בדקות האחרונות כבוד האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א סיים ב"ה את ניתוח ויצא לחדר התאוששות. רופאיו מביעים שביעות רצון מהטיפול ברוך ה'" עדכנו חסידי הרב. "נותר לכולנו לאחל לרבנו הצדיק רפואה שלמה ובריאות איתנה. ולכל חברינו, שעודדו ותמכו ובעיקר התפללו, תבורכו כולכם ממקור הברכות".

חסידי הרב פינטו ששוחחו עם "כיכר השבת" הבוקר, זמן קצר קודם הניתוח, הפנו אצבע מאשימה לעבר הפרקליטות שאילצה את הרב לחזור ארצה למרות מצבו וכפתה עליו לעצור את הטיפולים הרפואיים למרות תחנוניו לעכב את המשפט ולאפשר לו לסיים את הטיפולים. גם לאחר משפטו, ניסתה הפרקליטות למנוע מהרב לצאת לטיפולים והשתמשה בחוות דעת לפיהן הרב לא במצב מסוכן, מה שאפשר לטענתם את התפשטות הסרטן בגופו.

כזכור, הרב פינטו החל טיפולים רפואיים במחלת הסרטן לפני מספר חודשים, אולם נאלץ לקטוע אותם ולשוב לארץ למשפטו. חוות דעת רפואית שקבעה כי על הרב לעבור טיפול דחוף במנהטן שבלעדיו חייו בסכנה, לא שכנעה את הפרקליטות שם ניסו למנוע מהרב לצאת כעת לחו"ל, אולם בית המשפט העליון דחה את טענות הפרקליטות שניסתה להציג את הרב פינטו כעבריין נמלט ואישר לרב לצאת לטיפולים.

שופטת בית המשפט העליון ענת ברון התייחסה בפסיקתה לחשש של המדינה כי הרב לא ישוב לארץ והזכירה כי בעבר הרב יצא לטיפול רפואי וחזר במועד שבית המשפט קבע: "דומני כי הגם שהחשש קיים, הוא אינו כצעקתה. רק לאחרונה, בראשית שנת 2015, המבקש יצא מן הארץ לצורך ביצוע ניתוח דחוף אחר – ושב לישראל והתייצב להכרעת הדין בעניינו, ומבחינה זו הצדיק את האמון שניתן בו".

כזכור, הרב פינטו הואשם בפרשת השוחד לתנ"צ אפרים ברכה ז"ל. הוא חתם על עסקת טיעון, הורשע ונגזר עליו עונש של שנת מאסר בפועל וקנס של מיליון שקלים. כעת, ממתינים בסביבתו של הרב לערעור על גזר הדין בבית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר