פרסום ראשון

עובדי משרד הדתות החליטו: ממחר שביתה כללית

עובדי המשרד לשירותי דת, החליטו כי החל ממחר הם יחלו בשביתה כללית, וזאת כחלק ממאבקם נגד הקיצוץ שמתכנן האוצר. המשמעות: כל האגפים, כולל רישום נישואין וקבורה - יושבתו (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הדתות דוד אזולאי (צילום: כיכר השבת)

פרסום ראשון: עובדי המשרד לשירותי דת הודיעו בשעה האחרונה (שלישי), לשר דוד אזולאי, כי הם החליטו להמשיך במאבק נגד הקיצוצים בתקציבי העובדים ולצאת כבר מחר לשביתה כללית במשרד. העובדים מוחים על כוונת משרד האוצר לקצץ דרמטית את השעות הנוספות של עובדי המשרד.

כזכור, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", רגע לפני שהעובדים יצאו לשביתה, התערב השר דוד אזולאי והצליח לדחות אותה, בניסיון להגיע להסכמות עם משרד האוצר, לאחר שהודיע להם כי הוא תומך במאבק העובדים.

המשמעות של שביתה כללית במשרד לשירותי דת היא, כי כל האגפים במשרד, בהם נישואין, קבורה ומבני דת, לא יפעלו בימים הקרובים עד למציאת פתרון עם משרד האוצר.

"ראינו דיווחים כאילו אנחנו רוצים העלאה בשכר, זה שקר מוחלט, אנחנו בסך הכל מנסים למנוע קיצוץ בשכר שלנו, עובדים כאן בלי סוף ואין מי שמעריך את זה", אמר אחד העובדים במשרד.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", גם ברבנות הראשית שוקלים בימים אלו לצאת לשביתה כללית וזה בשל קיצוץ דומה שנעשה על ידי משרד האוצר, אך בהתערבות של הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו, נעשים ניסיונות להגיע להנבות עם בכירי משרד האוצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר