לאחר הדיווח בכיכר השבת

ברגע האחרון: בוטלה השביתה במשרד הדתות

בהתערבות של שר הדתות דוד אזולאי, הוחלט לפני שעה קלה על ביטול הקיצוץ בתקציבי העובדים במשרד הדתות, מה שמביא לאלתר לביטול השביתה שתוכננה להיפתח ממחר בבוקר (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דוד אזולאי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בהתערבות של שר הדתות דוד אזולאי, הוחלט לפני שעה קלה (שלישי) על ביטול הקיצוץ בתקציבי העובדים במשרד הדתות, מה שמביא לאלתר לביטול הכרזת השביתה של העובדים שתוכננה למחר בבוקר.

בהודעה שנשלחה הערב לעובדים נאמר: "חברים יקרים ערב טוב! לאחר מו"מ ארוך ועיקש ביותר, משרד האוצר הסכים להיענות לדרישות הוועד ולהגיע להבנות הבאות..."

"כל הקיצוץ במשרד יבוטל למעט כוננות אחת בשנה ובנוסף ינוהל מו"מ להוספת שעות נוספות למשרד. כך שהשביתה המתוכננת למחר מבוטלת! ונחדד, כיום לכל עובד יש 24 כוננויות בשנה, יהיה לו מעכשיו 23 כוננויות בשנה. תוך כוונה שגם בכוננות זו העובדים לא יפגעו לאחר קיזוז אל מול חופשות וכדומה".

כזכור, העובדים מחו על כוונת משרד האוצר לקצץ דרמטית את השעות הנוספות של עובדי המשרד. כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", האיום הקודם בשביתה סוכל גם הוא לאחר התערבות של אזולאי וניסיון להגיע להסכמות עם משרד האוצר, לאחר שהודיע להם כי הוא תומך במאבק העובדים.

"ראינו דיווחים כאילו אנחנו רוצים העלאה בשכר, זה שקר מוחלט, אנחנו בסך הכל מנסים למנוע קיצוץ בשכר שלנו, עובדים כאן בלי סוף ואין מי שמעריך את זה", אמר הצהריים אחד העובדים במשרד.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", גם ברבנות הראשית שקלו לצאת לשביתה כללית בשל קיצוץ דומה שנעשה על ידי משרד האוצר, אך בהתערבות של הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו, נעשים ניסיונות להגיע להבנות עם בכירי משרד האוצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר