מצעד כיכר

מרדכי בן דוד שני במצעד ההשמעות, בני פרידמן מוביל

"מלך" של מרדכי בן דוד מתמקם גבוה במצעד ההשמעות, אבל לא מצליח לעקוף את "בספר החיים" של בני פרידמן, שנמצא במקומות הראשונים כבר שבועיים ברצף. הדירוג המלא (מצעד כיכר)

מרדכי בן דוד, "מלך" שני בהשמעות ברדיו (צילום: ברוך עזגאווי)

עשרת ימי תשובה כאן, והאווירה מורגשת גם במצעד ההשמעות: "קמתי באשמורת" של הזמר המזרחי יניב בן משיח נמצא במקום החמישי בדירוג ההשמעות בתחנות הרדיו החרדיות קול חי וקול ברמה, ו"ונתנה תוקף" של אברהם פריד במקום הרביעי.

"עושים תשובה" של יעקב שוואקי במקום השלישי ו"מלך" של מרדכי בן דוד מתמקם לו במקום השני. במקום הראשון - בדיוק כמו בשבוע שעבר - נמצא "בספר החיים" של בני פרידמן.

גם בגזרת ההשמעות באינטרנט מוביל בני פרידמן עם "בספר החיים", אחריו "אדם" של אפרים מנדלסון ו"ויהי בישורון" של ברוך לוין. במקום הרביעי באינטרנט, נמצא "מלך" של מרדכי בן דוד.

דירוג ההשמעות המלא:

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המיילJewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר