מצעד כיכר

בשירים הכי מושמעים השבוע: ר' בן ציון שנקר ז"ל

השבוע במצעד השירים המושמעים ביותר: שירי חברון לרגל שבת חיי שרה, ושלוש קלאסיקות של ר' בן ציון שנקר ע"ה שנפטר בשבוע שעבר (מוזיקה, מצעד כיכר השבת)

כיכר מוזיקה | כיכר השבת |
ר' בן ציון שנקר ז"ל בראיון שהעניק לפני מותו (צילום: צילום: Yiddish Book Center / יוטיוב)

מצעד ההשמעות: שלושה משיריו של בעל המנגן החסידי ר' בן ציון שנקר ז"ל כבשו בשבוע האחרון את רשימת עשרת השירים המושמעים בתחנות הרדיו החרדיות "קול חי" ו"קול ברמה".

מדובר ב"אשת חיל" שנמצא במקום השלישי, "מזמור לדוד" שנמצא במקום השביעי ו"ולירושלים עירך" שנמצא במקום השמיני. במקום הראשון, אם שאלתם, נמצא מרדכי בן דוד עם "חברון מאז ולתמיד" ואחריו "איתך אני" של אברהם פריד.

באינטרנט, כובש את המקום הראשון "ימין השם" של ישי ריבו, אחריו נמצא "מציאות שלימה" של שלומי גרטנר ובמקום השלישי "מישהו דופק בדלת" של רועי ידיד ויהודה סעדו.

לדירוג המלא:

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המייל Jewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר