הרשימה השבועית

מצעד כיכר: אלו השירים הכי מושמעים ברדיו החרדי בחנוכה

גם ימי החנוכה לא הצליחו להזיז מהמקום הראשון במצעד ההשמעות בתחנות הרדיו החרדיות "קול חי" ו"קול ברמה" את "עברי אנוכי" של בני פרידמן. מי במקום השני? הנה הנתונים (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מצעד ההשמעות של כיכר השבת ורדיו-מטר: גם ימי החנוכה לא הצליחו להזיז מהמקום הראשון במצעד ההשמעות בתחנות הרדיו החרדיות "קול חי" ו"קול ברמה" את "עברי אנוכי" של בני פרידמן, שמככב בראש המצעד כבר במשך מספר שבועות ברצף.

במקום השני בהשמעות בתחנות הרדיו, נמצא "על הניסים" של גד אלבז, אחריו "חשוף" של יעקב שוואקי, "אתך אני" של אברהם פריד ו"הטוב הטוב" בביצועו של יונתן רזאל.

השיר הכי מושמע בשבוע האחרון בתחנות הרדיו האינטרנטיות הוא "חשוף" של יעקב שוואקי, אחריו "הנרות הללו" של אברהם פריד, "מאמין בניסים" של יעקב שוואקי ו"אור חדש" של שלמה שמחה.

מצעד ההשמעות המלא:

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המייל Jewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר