חדשות האוכל

נשיא איסלנד מתנגד לתוספת של פרוסות אננס על פיצה

עוד טרם טעמנו את השילוב המסקרן הזה שפחות נפוץ בארץ, אבל אם תשאלו את נשיא איסלנד, למשל, תוספת של פרוסות אננס על פיצה זה פשע של ממש (חדשות האוכל, בעולם)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
החתיכות הצהובות זה אננס. הייתם טועמים? (צילום: shutterstock)

אנחנו מודים, עוד לא ניסינו את השילוב הזה, אבל אם פירות יכולים להתבשל עם בשר ולהעניק לו ארומה מיוחדת, יתכן מאוד שגם פיצה תקבל אננס בברכה. לכן, די מוזר היה לשמוע את הצהרתו החד-משמעית של נשיא איסלנד, גודי יוהאנסון שביקר בשבוע שעבר בבית ספר יסודי במדינתו והודיע לתלמידים שהוא ממש לא מחבב פיצה עם אננס.

החשיפה יכלה לחמוק מתחת לרדאר, אלמלא הרשתות החברתיות התמלאו בזעם כלפי הנשיא עם הטעם השמרני. בתגובה, פרסם נשיא מדינת האי בצפון האוקיינוס האטלנטי פוסט בפייסבוק בו הוא מנסה להרגיע את הרוחות ואומר כי הוא "אוהב אננס, אבל לא על פיצה" וכי הוא "שמח שאין לו סמכות להוציא את הפיצה עם האננס מחוץ לחוק".

והנה אזרח בריטי מודאג בשם ג'יימס ווייר שהחליט לשגר לנשיא פיצה עם אננס דרך שגרירות איסלנד בלונדון בניסיון לשכנע אותו לחזור בו מאמירותיו השנויות במחלוקת:

"ניסיתי לשלוח לו פיצת אננס כדי לשנות את דעתו ולגרום לו לטעום ולראות שגם פיצה זכאית לטעמים פירותיים יותר" כתב ווייר בחשבון היוטיוב שלו.

בינתיים בישראל: הנשיא רובי ריבלין מחנך את חיילי גולני ומתלבט אם לקבל את ההתנצלות של יחיאל לוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר