פרידמן עדיין מוביל, פריד במקום השני: אלו השירים הכי מושמעים ברדיו

בני פרידמן עדיין מוביל במקום הראשון במצעד ההשמעות ברדיו החרדי עם שירו "עברי אנוכי", כך עולה מניטור השמעות השירים השבועי בתחנות הרדיו "קול חי" ו"קול ברמה". ומי נכנס לעשירייה הראשונה? (מצעד כיכר)

כיכר מוזיקה | כיכר השבת |
ארבהם פריד (צילום: מנדי הכטמן)

בני פרידמן עדיין מוביל במקום הראשון במצעד ההשמעות ברדיו החרדי עם שירו "עברי אנוכי", כך עולה מניטור השמעות השירים השבועי בתחנות הרדיו "קול חי" ו"קול ברמה" שמבצעת "רדיומטר" עבור "כיכר השבת".

במקום השני ברדיו נמצא השיר "איתך אני" של אברהם פריד, אחריו "ושמרו" של עדי רן ו"פורים חגיגה" של להקת הקינדרלך. "המלך" של עמירן דביר חותם את החמישיה הראשונה.

בתחנות הרדיו האינטרנטיות, נמצא במקום הראשון "למלך" של אוהד מושקוביץ, אחריו "איתך אני" של אברהם פריד, "עברי אנוכי" של בני פרידמן, "I CAN BE" של יעקב שוואקי ו"מלך העולם" של חיים ישראל ואודי דמארי.

הדירוג המלא:

(רדיומטר)

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המייל Jewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר