המצעד החצי שנתי

דירוג: אלו השירים והאמנים הכי מושמעים במדיה החרדית

לראשונה במוזיקה היהודית: מצעד מיוחד לסיכום החורף שחלף בתחנות הרדיו החרדיות. מי הם 10 הזמרים המושמעים ביותר? מהם 10 השירים המושמעים ביותר? כל הנתונים בדירוג מיוחד (מוזיקה)

כיכר מוזיקה | כיכר השבת |
אברהם פריד, יעקב שוואקי, חיים ישראל, בני פרידמן ושלומי גרטנר - הכי משומעים ברדיו (צילומים: יח"צ)

לראשונה במוזיקה היהודית: "כיכר השבת" ו"רדיומטר" מגישים מצעד השמעות מסכם לחורף שחלף בתחנות הרדיו החרדיות הרגילות והאינטרנטיות. מי הם עשרת הזמרים המושמעים ביותר? מהם עשרת השירים המושמעים? הנתונים המלאים נחשפים.

הדירוג מתבסס על נתונים שנוטרו מיום שני א' בתשרי ה'תשע"ז (3/10/16) עד מוצ"ש יב' בניסן ה'תשע"ז (8/4/17), ומתייחס להשמעות מעל 40% מהיצירה בתחנות הרדיו הרגילות, ומעל 50% בתחנות הרדיו האינטרנטיות.

הזמרים הכי מושמעים בחורף תשע"ז

בגזרת הרדיו, מוביל אברהם פריד את רשימת הזמרים המושמעים ביותר, עם 806 השמעות בתחנות "קול חי" ו"קול ברמה". אחריו, במקום השני, נמצא יעקב שוואקי עם 485 השמעות. במקום השלישי נמצא חיים ישראל עם 336 השמעות, ברביעי: בני פרידמן עם 332 השמעות, ובמקום החמישי: שלומי גרטנר עם 292 השמעות ברדיו.

בגזרת האינטרנט, מוביל יעקב שוואקי עם 4,689 השמעות של שיריו, במקום השני נמצא אברהם פריד עם 4,332 השמעות, בשלישי: ליפא שמעלצר עם 3,078 השמעות לשיריו, ברביעי: בני פרידמן עם 3,020 השמעות ובחמישי חיים ישראל עם 2,522 השמעות לשיריו.

(ניטור: רדיומטר)

השירים הכי מושמעים בחורף תשע"ז

במקום הראשון בהשמעות בתחנות הרדיו "קול חי" ו"קול ברמה" נמצא "עברי אנוכי" של בני פרידמן, שזכה ל-188 השמעות. במקום השני, שירו של אברהם פריד "אתך אני" שזכה ל-127 השמעות. במקום השלישי נמצא "מאמין בניסים" של יעקב שוואקי שהושמע 65 פעמים, במקום הרביעי נמצא שירו של גד אלבז "מאיפה להתחיל" שהושמע 54 פעמים, ובמקום החמישי ברדיו נמצא איציק אורלב עם 52 השמעות לשירו "השם אחד".

השיר הכי מושמע ברדיו החרדי בחורף תשע"ז: עברי אנוכי של בני פרידמן

בגזרת הרדיו האינטרנטי, מוביל אוהד מושקוביץ עם שירו "למלך", שזכה ל-564 השמעות, ואחריו "לא ימלט" של ברוך שלום בלסופסקי שזכה ב-472 השמעות. במקום השלישי נמצא אלי הרצליך עם שירו "בחכמה יבנה בית" שזכה ל-446 השמעות, ברביעי: "ובמקהלות" של מרדכי בן דוד עם 430 השמעות, ובמקום החמישי בהשמעות ברדיו האינטרנטי בחורף תשע"ז: ברי וובר עם שירו "יחד" שזכה ל-417 השמעות.

(ניטור: רדיומטר)

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המייל Jewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר