מצעד כיכר

אלו הזמרים והשירים הכי מושמעים בתשע"ז בתחנות הרדיו החרדיות

אלו הזמרים והשירים שכבשו את תחנות הרדיו החרדיות בשנה האחרונה. פריד ושוואקי בראש, חיים ישראל מככב במקומות הראשונים ובני פרידמן במקום הרביעי ברדיו ובדיגיטל. הדירוג המלא (מוזיקה, מצעד כיכר)

(צילומים: יח"צ / ארכיון כיכר השבת / שאטרסטוק)

הזמר הכי מושמע בתחנות הרדיו החרדיות "קול חי" ו"קול ברמה" במהלך שנת תשע"ז, הוא ענק הזמר החסידי אברהם פריד ששיריו הושמעו בערוצי הרדיו החרדים 1,468 פעמים. במקום השני נמצא הזמר יעקב שוואקי עם 817 השמעות לשיריו - כך עולה מניטור מיוחד של "רדיומטר" עבור "כיכר השבת".

בערוצי הרדיו האינטרנטיים, מחליפים פריד ושוואקי מקומות, כאשר שוואקי נוטל את המקום הראשון עם 8,171 השמעות של שיריו, ופריד מוצב במקום השני עם 7,855 השמעות לשיריו.

הזמרים המושמעים - הדירוג המלא

על פי הניטור, השיר המושמע ביותר בערוצי הרדיו "קול חי" ו"קול ברמה" במהלך השנה האחרונה הוא (כצפוי) "עברי אנוכי" של בני פרידמן, שהושמע 280 פעמים. במקום השני נמצא איתך אני" של אברהם פריד שהושמע 166 פעמים.

בערוצי הרדיו באינטרנט, "למלך" של אוהד מושקוביץ הוא השיר המושמע ביותר, שזכה ל-983 השמעות, ואחריו "לא ימלט" של ברוך שלום שזכה ל-808 השמעות.

השירים המושמעים - הדירוג המלא

מצעד ההשמעות היהודי של כיכר השבת - האתר החרדי המוביל בעולם, נערך בשיתוף רדיומטר - מערכת לניטור תוכן מוזיקלי מבית לינקטון ובשיתוף חברת דה-מדיה, ומתפרסם מדי שבוע בכיכר מוזיקה.

המצעד כולל את עשרת השירים המושמעים ביותר בשבוע שחלף בתחנות הרדיו החרדיות (קול ברמה / קול חי) ובתחנות הרדיו האינטרנטיות (גאולה FM / טוקר FM / ישראל 1 / ערוץ 7 / קול-חי מיוזיק).

  • מפיקים / יח"צנים מוזמנים לשלוח חומרים חדשים למעקב בכתובת המייל Jewish@RadioMeter.co.il
  • להשמעות בכורה ב"כיכר השבת" - desk@kikar.co.il

בשיתוף רדיומטר, ט.ל.ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר