חדשות האוכל

אסטרולוגיה: המזון שמתאים למזל שלכם

בני מזל עקרב? תתחילו לתבל את האוכל. המזל משפיע לא רק על האופי, אלא גם קובע מה המזון המומלץ ביותר לצלחת שלנו, וממה כדאי להתרחק • המדריך השלם לאוכל ומזלות (אוכל)

דינה פלר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

ממש כמו שלדיאטנים יש דעה ברורה בנוגע לתזונה שלנו, כך גם לאסטרולוגים. המזל משפיע לא רק על האופי או הנטייה למחלות כאלה או אחרות, אלא גם קובע איזה מזון אמור להופיע על השולחן שלנו.

המזל משפיע באופן ישיר על הגוף ולפיכך גם קובע אילו מזונות יטיבו עם בריאותנו, ואילו עשויים לגרום ההיפך בדיוק. כמו כל הורוסקופ, גם המדריך האסטרולוגי הזה נוטה להכללות, אך אם כבר ניסיתם את כל הדיאטות האפשריות, למה שלא תנסו גם את דיאטת הכוכבים?


המזלות מתחלקים לארבע קבוצות: מים, אש, אוויר ואדמה, ולכל קבוצה יש תפריט מומלץ משלה.

מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן

לא במפתיע מציעים למזלות אלה להרבות באכילת דגים שונים. לסרטנים מומלץ להוסיף לתפריט הרבה מוצרי חלב, אבטיחים ומלונים. מוצרי חלב גם יטיבו עם מערכת העיכול החלשה האופיינית לסרטנים.

האסטרולוגים סבורים שהאוכל של בן מזל סרטן אמור להיות עדין ולא מתובל. בשונה ממנו לעקרב כדאי לאכול דווקא מאכלים מתובלים, עם הרבה בצל ושום, שמשתלבים טוב עם מזגם החם של האנשים האלה. דגים לא פעם מתאפיינים מבט מעט קודר על המציאות ומרירות כללית. שני מזונות מנוגדים יעזרו להם להתמודד עם הבעיה: פירות יער ופירות הדר חמוצים, כמו גם דבש טבעי ומיצי פירות מתקתקים.

מזלות האש: קשת, טלה ואריה

המזלות החמים, כלומר קבוצת האש, הם ככל כנראה המזלות הישראליים ביותר כי מציעים להם להרבות באכילת בשר על האש, ולרוב בני המזלות האלה גם אוהבים אותו מאוד. טלה נחשב לאחד המזלות הבריאים ביותר בהורוסקופ, וכל מה שאסטרולוגיה מבקשת ממנו זה לצמצם את צריכת הקפאין והאלכוהול.

נקודות התורפה הידועות של האריה הן לב וכלי הדם, לכן גם בהכנת בשר על האש מומלץ לבני המזל האלה לבחור בבשר דל שומן ולהקפיד לא לצבור משקל יתר. האיברים החלשים של הקשת הם כלי הדם והכבד, לכן ככל שירבו להחליף שומן מן החי בשומן מן הצומח, למשל שמן זית ושמן קנולה, כך יטיבו עם גופם.

מזלות האוויר: מאזניים, דלי ותאומים

המאכל המתאים ביותר לקבוצה זו הוא בשר עוף על כל סוגיו. מערכת העצבים העדינה של התאומים זקוקה לחיזוק בצורת מאכלים עשירים בוויטמין B, ביניהם גבינות, ביצים, אגוזים ודגנים. בני מזל מאזניים לעיתים קרובות סובלים מבעיות שונות בתפקוד הכליות, לכן הם הראשונים שצריכים לעבור לתזונה דלת נתרן ותבלינים.

בני מזל דלי מסתדרים טוב יותר ממזלות אחרים עם קפאין ויין, אך אוכל עתיר שומן ומאכלי בקר כבדים לא פעם גורמים להם להרגשה רעה.

מזלות האדמה: גדי, שור ובתולה

הסמל התזונתי של קבוצה זו הם ירקות שורש, כמובן. בני מזל שור נוטים להשמנה ומרבים להצטנן, לכן כדאי להם להקפיד על אוכל דל קלוריות מבוסס על ירקות, ולהרבות גם באכילת פירות עשירים בוויטמינים כדי לחזק את המערכת החיסונית. הבתולות מרבות להתלונן על בעיות עיכול שונות, לכן לבני המזל הזה חשוב להקפיד על אוכל עדין וקל לעיכול, וגם לאכול בשעות קבועות. גדי הוא המזל הפסימי ביותר, אך תה טוב עם פירות יבשים מסוגל להמתיק את יגונו הנצחי בלי לפגוע בבריאות, וברגעים של עצבנות, הפוקדים אותו לעיתים קרובות, ניתן לנשנש שקדים ואגוזים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר