רמי לוי: "אצלי מוכרים פסק זמן בזול"

הבעלים של שיווק השקמה התייחס היום לחרם על חברת שטראוס: "המחאה צודקת, אבל יש להצביע על האנשים האמיתיים שאחראים לעשות את השינוי". לוי, שהחל באחרונה להפעיל אתר אינטרנט שיאפשר רכישה מקוונת של מוצרי מזון ומשלוחים ישירים עד לבית הלקוח, אמר: "עד הכניסה שלנו לתחום, המכירות המקוונות בשופרסל ובמגה היוו 1% מהמכירות אצלם"

לוי. המחאה צודקת (פלאש 90)

על רקע החרם המתגבש נגד חברת שטראוס, בעקבות הפערים בין מחירי החטיפים בארץ ובחו"ל, אמר היום רמי לוי: "אצלי באתר מוכרים פסק זמן הרבה יותר בזול".

לוי, הבעלים של רשת רמי לוי שיווק השיקמה, דיבר בפאנל על התנהגות הצרכנים הישראלים באינטרנט שנערך בכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי בירושלים.

על המחאה החדשה אמר לוי: "זו מחאה צודקת, אך יש להצביע על האנשים האמיתיים שאחראים לעשות את השינוי. זה לא רק הקוטג' - זה גם החשמל, הבירוקרטיה, המסים שעולים יותר.

"במגזר הציבורי אם יש בעיה, פשוט מעלים את הארנונה. אנחנו לא פונים למי שבאמת אשם במחאה, וזה המגזר הציבורי. אם הרגולטור היה מפקח שלא יהיו קרטלים, זה לא היה קורה. בסקטור הפרטי יש תחרות ותהיה תחרות. אנחנו מנהלים את העסק שלנו בכך שהכוח הוא בידיים של הלקוח, ומי שמנהל את העסק שלו ככה יצליח".

לוי, שהחל באחרונה להפעיל אתר אינטרנט שמאפשר רכישה מקוונת של מוצרי מזון ומשלוחים ישירים עד לבית הלקוח, אמר: "עד הכניסה שלנו לתחום, המכירות המקוונות בשופרסל ובמגה היוו 1% מהמכירות אצלם. ראינו שהמחיר מאוד קבע, ומי שקנה באינטרנט קנה בלית ברירה כי אין לו זמן או כי הוא לא יכול להגיע פיזית. אני מעריך שתוך 10 שנים, 20% ממכירות מוצרי המזון ייעשו דרך האינטרנט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר