7 מאכלים שאתם חייבים להכניס לתפריט

שקדים, דג סלמון, יין אדום, אבוקדו, גזר, אורז מלא ותה ירוק: שבעה מזונות שישמרו על המוח שלכם ויהפכו אתכם לבריאים יותר. בואו לקרוא ולשנות את התפריט (אוכל)

יערית אלבז | כיכר השבת |
1. שקדים

השקדים תורמים להתפתחות המוח. הם עשירים בויטמין E המסייע לשמירה על מערכות הלב וכלי הדם. לשקדים יתרונות נוספים - הם מסייעים לתפקוד המוח, משפרים הרגלי למידה וגם את הזיכרון. אכילת 7 שקדים ביום מסייעת גם למערכת העיכול.

2. דג סלמון

מבין כל סוגי הדגים הסלמון ידוע כמי שעשיר באומגה 3 ובחומצות חיוניות. האומגה ידוע כמי שמעניקה הגנה על המוח ומסיעת בשמירת הגוף מפני מחלות ניויונות. האומגה גורמת לחשיבה חדה ובהירה יותר ותורמת לשיפור מערכת העצבים והמוליכם העצביים במוח .

3. יין אדום

היין מכיל חומר טבעי בשם רזרווטרול – חומר מגן שומר על איכות הצמח מפגיעות שונות. היין האדום מכיל חומר זה שהשפעתו על גוף האדם נכרת דווקא במוח. הוא מסייע לשיפור פעילותו של המוח ומשפר את קליטת החמצן במוח ומגן עליו.

4. אבוקדו

האבוקדו מכיל כמות גדולה מאד של אשלגן האחראי על פעילות תקינה של המוח. בנוסף האבוקדו מכיל שמנים חיונים המסייעים בהורדת לחץ הדם וגורמים לזרימת דם תקינה במוח.

5. גזר

הגזר מכיל תרכובת טבעית המיצרת בתאי הצמח הנקראת לוטאולין. אחת מסגולותיה הנחשבות של תרכובת זו היא ההגנה על המוח בפני אובדן זיכרון ושיכחה.

6. אורז מלא

אורז לא מעובד מכיל כמויות יפות של ויטמין b, החשוב לפעילותו התקינה של המוח. האורז המלא אינו מאבד מערכו של ויטמין זה בניגוד לאוז לבן מעובד, ומסייע בויסות רמות ההורמונים בגוף המשפיעה על תפקוד המוחץ.

7. תה ירוק

האנטיאוקסידנטים המצויים בכמות גבוהה בתה הירוק ידועים כמחדשי תאים. תה ירוק יסייע לך בחידוש תאי מוח ומשמש כתרופת חיזור נפלא למערכת החשובה ביותר בגופנו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית