לצאת ממרפאת שיניים עם חיוך

מצד אחד הטיפול הכי מקצועי, מצד שני היחס הכי אישי. במרפאות חיוך פלוס מבינים שבכדי להגיע לתוצאה מושלמת ולהחזיר לך את החיוך גם לפנים וגם לנשמה, חייבים לשלב מקצועיות גבוהה וקידמה טכנולוגית עם הקשבה והבנה שמאחורי כל פה עומד אדם עם חששות, רגשות וצרכים שונים

כיכר השבת | מקודם |
חיוך יפה יותר, מראה מושלם יותר. (צילום: פלאש 90)

השתלות שיניים בחיוך פלוס – השד אינו נורא בכלל.

כשמדברים על השתלת שיניים, מיד עולים חששות, גם מהכאב שעלול להיגרם, גם מעלות הטיפול וגם מאיכות התוצאה. במרפאות חיוך פלוס רואים את שני צידי המטבע ונותנים פתרון מתקדם והוליסטי.

מה מפחיד אותנו?

כשאתה מבין שמצב השיניים שלך לא טוב ושבשביל להחזיר לעצמך את החיוך ואת הביטחון העצמי לפתוח את הפה בכל מקום אתה חייב לעבור השתלת שיניים, מיד עולים אין ספור חששות. אנשים רבים מעדיפים לחייך בפה סגור, לוותר על אוכל שהם אוהבים ואפילו להימנע ממפגשים חברתיים או מלנשק את הנכדים, רק כדי לא לחשוף את המצב העגום של שיניהם. מעבר לזה, הפעולה של הכנסת שתל לחניכיים מצטיירת כמחזה בלהות ואם מוסיפים לזה את העלויות הגבוהות של שיגבו מאיתנו, בעיקר ע"י רופאים פרטיים, מקבלים סיוט מושלם.

מסתבר שאפשר גם אחרת.

בין מגוון הרשתות והרופאים הפרטיים שמציעים השתלות שיניים, יש מקום שמצא את הנוסחא המדויקת להשתלת שיניים מקצועית, ידידותית ואישית שלא תגרום לנו למכור את הבית או את האוטו רק בשביל לקבל חיוך.

מרפאות חיוך פלוס פועלות מאז 1996 בפיקוחו והנהלתו של ד"ר בכור משיח. למשיח יש 14 שנות ניסיון בתחום השתלת השיניים והניסיון הזה לצד אלפי המטופלים שעברו במרפאות חיוך פלוס, הביאו אותו למסקנה ברורה שבכדי להגיע לתוצאה מושלמת ולהחזיר לאנשים את החיוך גם לפנים וגם לנשמה, חייבים לשלב מקצועיות וקידמה טכנולוגית עם הקשבה והבנה שמאחורי כל פה עומד אדם עם חששות, רגשות וצרכים שונים. כי כשמדובר בהשתלות שיניים, לכולנו מגיע גם הטיפול הכי מקצועי וגם היחס הכי אישי. פשוט.

ההבנה הזו יצרה 3 אלמנטים עיקריים המרכיבים את השילוב הזה:

הראשון הוא האבחון – המרפאות מספקות אבחון מלא הכולל הדמיית CT, הערכת מצב ובניית תוכנית השתלה מותאמת אישית, צילום פנורמי דיגיטאלי המאפשר דיוק מקסימאלי במהלך ההשתלה וייעוץ אישי עם ועדת מומחים. הכל במקום אחד, ללא תשלום וללא התחייבות.

השני הוא הטכנולוגיה – כל השתלה מבוצעת תוך שימוש בציוד הרפואי האיכותי ביותר ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום מה שגם נותן לך שקט נפשי, גם שומר על ביטחונך הלכה למעשה וגם מביא לתוצאות מושלמות. לדוגמא, שימוש במצלמה זעירה ומדויקת בעלת סיב אופטי מאפשרת לרופא לראות את אזור השתל באופן מדויק וברור ובכך להימנע מפגיעה בעצבים ובסינוסים. ויצירת כתר זירקוניה באמצעות טכנולוגיה ייחודית המאפשרת סריקה של הפה וחריתה דיגיטלית בחומר חזק ואסתטי, מביאה להתאמה מושלמת לפה ולנראות טבעית של השן.

האלמנט השלישי והחשוב ביותר הוא המעקב והליווי האישי – במרפאות חיוך פלוס תמצאו צוות מקצועי ורופאים מנוסים ואדיבים שילוו אתכם באופן אישי וצמוד לאורך כל תהליך ההשתלה, משלב האבחון דרך הטיפול עצמו ואפילו לאחר מכן בתחזוקה השוטפת.

הגישה הזו והדרך בה היא מיושמת בכל אחת מהמרפאות תגרום לכל אחד להבין מיד

שהשתלת שיניים היא לא דבר נורא כל כך, ושעם הרבה ניסיון ורגישות אפשר להפוך

כל השתלה לתהליך שהוא גם הרבה יותר מקצועי וגם הרבה יותר ידידותי ובטוח

לפרטים נוספים ולחיוך מושלם כנסו עכשיו

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר