סינון באנדרואיד שאפשר לחיות איתו – בפשטות ובקלות

בחודשים האחרונים הולכת ותופסת תאוצה, אפליקציה קטנה ואיכותית לסינון תכנים פוגעניים בסמארטפונים וטאבלטים. את האפליקציה היעילה בשם Netspark mobile פיתחה חברת Netspark מהמובילות בעולם בתחום. החידוש באפליקציה הוא כפול – פשטות התקנה והפעלה וסינון אפקטיבי שעדיין מאפשר שימוש נרחב בטלפון. בבדיקה שביצענו לאפליקציה גילינו כי היא מציגה קונספט חדש ומרשים של "סינון תוכן סלקטיבי" (דיגטל)

(צילום: כיכר השבת)

רוב מערכות הסינון וכל הטלפונים ה"כשרים" שקיימים בשוק, דורשים מאיתנו לוותר על לא מעט תכנים ושימושים אם אנחנו רוצים להגיע לרמת סינון סבירה.

פתרון לבעיה זאת הוא הבסיס למספר מוצרי סינון שפיתחה חברת נטספרק (בארץ המוצרים משמשים את אינטרנט רימון ואת המסלול הירוק של סלקום) ועכשיו הוא מגיע אלינו בדמות אפליקציית Netspark mobile למכשירי אנדרואיד.

שיטות הסינון המסורתיות, מתבססות על רשימות אתרים אפליקציות ומילים - והן חוסמות לחלוטין אתרים ואפליקציות.

לעומתם, האפליקציה של Netspark mobile מאפשרת סינון גם בתוך אפליקציות יוטיוב, פייסבוק ובתוך אתרי החדשות.

ב'Netspark' מסבירים כי הטכנולוגיות אותן פיתחה החברה "מבינות" ולומדות את הקידוד והפורמט של אפליקציות ואתרים - מה שמאפשר סינון סלקטיבי, ללא חסימה כוללת, של האתר אליו מעוניין בעל הסמארטפון לגלוש. משמעות הדבר היא שניתן לגלוש כמעט לכל אתר אינטרנט, ללא היחשפות לתכנים בעיתיים.

טכנולוגיות הסינון של Netspark, כוללות מספר פטנטים ייחודיים לזיהוי אוטומטי של תוכן ויזואלי לא הולם בתמונות ובסרטים. טכנולוגיות אלו שפותחו בשילוב עם מדענים מובילים בארץ ובעולם וזכו בפרסים בינלאומיים והם המובילות בקטגוריה שלהם.

את האפליקציה ניתן להוריד בקלות ב-Google play או באתר www.netsparkmobile.com עבור כל מכשיר סמארטפון או טאבלט המבוסס על גרסת אנדרואיד 4.0 ומעלה (שהם רוב המכשירים המתקדמים הנמצאים בשוק כמו -Samsung, LG, HTC ועוד). במצב זה אין צורך להחליף את המכשיר הסלולארי או את החברה הסלולארית בה הלקוח מנוי ובתוך מספר דקות ניתן לגלוש בבטחה ובחופשיות.

המחיר של האפליקציה, נמוך יחסית (10 ש"ח לחודש בתשלום שנתי) והחברה מאפשרת להוריד את האפליקציה לשבוע חינם לצורך התנסות ללא התחייבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר