משתלם בשלמותא

עשרות מתעניינות נרשמו ללימודי "שדכנות" בבית הספר להורות ומשפחה - ´שלמותא´ > בשלוחותיו של בית הספר ברחבי הארץ ניתן לרכוש ידע רב וכלים לפרנסה ולהתנהלות משפחתית

(פלאש 90)

מ´שלמותא´ בית הספר להורות ומשפחה, היחידי לציבור החרדי והדתי, מוסרים כי הרישום לקורסי החורף מסתיים בימים אלו. מנכ"ל שלמותא, הרב שמעון בן טוב אומר כי "בימים בהם הציבור הישראלי מתחיל להבין את חשיבותה של המשפחה בחיי החברה, אנו רואים חשיבות עליונה בקיומן של הדרכות המעניקות לציבור כלים נכונים להתנהלות משפחתית".

הרב בן טוב מספר כי עשרות נשים הביעו את רצונן להירשם לקורס השדכנות ומבהיר כי גם בקרב הגברים קיימת התעניינות ערה אם כי לא כמו אצל ציבור הנשים.

במסגרת קורסי החורף מרחיבים בשלמותא את תחומי הלימוד ומאפשרים גם לימודים המעניקים כלים לפרנסה בעיקר בציבור החרדי, והם פותחים קורס לעורכי חופות וקידושין, למרצים ומרצות, למדריכי חתנים ומדריכות כלות ואף לשדכנים ושדכניות.

אך דומה שהקורס המעניין ביותר מיועד לאלו המעוניינים לעסוק בתחום הסת"ם. הקורס, העונה לשם "וכתבתם", יעניק לתלמידיו את יסודות הכתיבה ואת הלכות כתיבת הסת"ם לפי הנחיותיו והדרכתו הייחודית של המקובל רבי משה בן טוב זצ"ל.

עוד נמסר משלמותא כי מרבית מתכני הלימודים בבית הספר נלמדים גם בשלוחות ברחבי הארץ. בקרוב ייפתחו גם קורסים בתחומים נוספים, כגון ייעוץ משפחתי; הכשרת מורי צדק; הכשרת טוענים רבניים; הכשרת מגשרים; הוראה מתקנת ודמיון מודרך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר