חברת "דובק" תוזיל את מחירי הסיגריות שלה בתחילת 2014

לאור פניות של לקוחות והמחאה הציבורית הנרקמת בימים אלו נגד העלאת מחירי הסיגריות משיווק חברת פיליפ מוריס, מודיעה חברת דובק כי בכוונתה להוזיל את מחירי הסיגריות שלה והחל מינואר הקרוב מחיר כל חפיסה יוזל בכמה שקלים.

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

השובע הודיעה חברת "דובק" הישראלית כי תוזיל את מחירי הסיגריות שלה. בין שקל ל-3 שקלים יופחתו ממחיר כל חפיסה. בניגוד למחירי שאר שאר הסיגריות, שעתידים לעלות בקרוב.

העלאת מחירי הסיגריות היא שערורייתית, וגורמת לזעם רב בציבור ולמחאה חברתית הנרקמת בימים אלו. במיוחד לאור העובדה כי רק לאחרונה העלה משרד האוצר את המס על הסיגריות בכמה שקלים. "למה מעלים לנו שוב ," שואלים ברחוב, "איפה זה יגמר" ? תוהים מעשנים רבים.

בעקבות פניות רבות שהגיעו לפתחה של חברת דובק בנוגע להעלאת מחיר הסיגריות, החליטה חברת דובק לבוא לקראת הציבור הרחב ולהוריד את מחירי הסיגריות.

חברת דובק מייצרת ,בין היתר, את סיגריות "רויאל" שמחירן עומד על 22 שקלים. המחיר המוזל יעמוד כעת על 20 שקלים בלבד. חפיסת "נובלס" תוזל בשקל ומחירה החדש יהיה 24 שקלים, חפיסת "מוסטנג" תוזל בשקל וחצי ותעמוד על מחיר של 21 שקלים, בדומה לסיגריות "היי ויי". סיגריות מסוג "אן ויי סי" יוזלו ב-3 שקלים ומחירן שעומד כיום על 23 שקל, יעלה 20 שקלים בלבד לחפיסה.

יו״ר חברת דובק רועי גהל: "בניגוד לחברות אחרות אשר בשבילם השוק בישראל מסתכם בנייר של דוחות רווח והפסד בסוף שנה, אנו, כחברה ישראלית, מחויבים להישאר נאמנים לצרכן הישראלי ולהעניק לו את הסיגריות האיכותיות והטריות ביותר, במחיר נגיש המותאם לכיס הישראלי. לכן, אנו שמחים לבשר ללקוחותינו על הורדת מחירי הסיגריות של חברת דובק כבר בתחילת החודש הקרוב".

יש לציין, כי בשונה מסיגריות המיובאות מחו"ל שמרגע ייצורן מגיעות למעשן, עוברים חודשים רבים, מה שעלול לפגוע בטעמן ופריכותן של הסיגריות.

לעומתן, הסיגריות של דובק, מיוצרות אך ורק בישראל ומשווקות באופן מיידי. דבר השומר על הטריות, המרקם המשובח והטעם הייחודי של הסיגריה.

רק אמש פורסם כי חברת "פיליפ מוריס" צפויה להעלות את מחירי הסיגריות שהיא משווקת בישראל.על פי ההערכות, צפוי מחיר חפיסה להתייקר בשקל בממוצע, לאחר שהחברה החליטה על העלאת מחירים. הסיגריות שמחירן עומד לעלות הן מרלבורו, פרלמנט, נקסט, אל.אם וסוגים נוספים.

העלייה הנוכחית במחירי הסיגריות מצטרפת לשורת התייקרויות נוספות במחירי הסיגריות בשנים האחרונות, רובן ככולן כתוצאה מהעלאות המס הדרמטיות.

במאי השנה, עלו מחירי הסיגריות בכשלושה שקלים לחפיסה, כאשר שר האוצר יאיר לפיד חתם על תיקון לצו תעריף המכס ומס הקנייה, וזה אושר לאחר מכן על ידי הכנסת. לפי הצו, יועלה המס המוטל על סיגריות, טבק לסיגריות, סיגרים ושאר מוצרי הטבק. התיקון קבע כי יוטל מס בשיעור של כ–10% על מלאי הסיגריות הקיים בידי עוסקים, ומס בסכום של 159.18 שקל לקילוגרם על מלאי של טבק לסיגריות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר