חשיפה

תופעה: גורמים פרטיים מתחזים ל"פעילי צניעות"

גורם בכיר ב"וועד לטוהר המחנה" בירושלים, חושף במהלך ראיון ל"כיכר השבת" כי גורמים פרטיים מתחזים לפעילים מטעם הוועד ופועלים על דעת עצמם. הנה שני מקרים רק מהשבוע: מבנה של ארגון חסד נאטם בשל בעיות צניעות, מודעות שמתפרסמות בביתר, בהם מופיעה תמונת אישה עם דברי גנאי נגדה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
למצולם אין קשר לכתבה (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

השבוע פורסם ב'כיכר השבת' שפעילים שהזדהו כאנשי 'משמרת הצניעות', השתלטו באישון ליל על מבנה של ארגון חסד מוכר בירושלים ואטמו אותו, בעקבות בעיות "צניעות חמורות", כלשונם.

הפעילים רוקנו את תכולת המבנה, כולל מצרכי מזון וציוד משרדי, ואטמו את המבנה בצורה כזו שתמנע את המשך פעילות הארגון. אותם פעילים הודיעו למנהלי הארגון כי המקום נסגר בשל בעיות צניעות חמורות שהתגלו לאחרונה במקום. "שלחנו לכם מספר התראות והנושא לא תוקן", אמרו הפעילים. 

עכשיו, מסתבר, שמדובר בפעילים מטעם עצמם. אמש (שני) הכחיש גורם רישמי ב'וועד לטוהר המחנה', הארגון המזוהה כמשמרת הצניעות בירושלים, כל קשר לפרשה.

"אנחנו אישית לא טיפלנו בסיפור הזה", אומר הגורם בשיחה עם 'כיכר השבת', "אכן - היו תלונות על בעיות צניעות, אבל לפי בדיקה שלנו, את המעשה ביצעו תושבים בשכונה שהפריעו להם בעיות הצניעות במקום. הם גם הזדהו בפני ארגון החסד כ'משמרת הצניעות'".

הגורם אף הגיב למודעות שמתפרסמות בימים אלו בביתר בהם מופיעה תמונה של אישה עם דברי גנאי חמורים נגדה, כשעל המודעוה חתום ה'וועד לטוהר המחנה': "אין לנו שום קשר למודעות הללו. מדובר בסכסוך פנימי כשאחד מהצדדים זייף את הלוגו שלנו והשתמש בשם שלנו. אגב הכתובת שמופיע במודעה גם היא לא נכונה".

הגורם מבהיר: "אנחנו לא מתחבאים, אנחנו אומרים ומביעים את דעתינו בדרכים שלנו, ולא בפרסום מודעות כאלו או אחרות".

אותו גורם, שמסרב שנפרסם את שמו, מתייחס גם למודעות שמתפרסמות בשכונת סנהדרייה בירושלים נגד 'מדריך חתנים'. "אכן יצאנו נגדו", הוא אומר, "בלי להכס לפרטי המקרה, אותו אדם פרסם שאנחנו נותנים לו המלצה בזמן שההיפך הוא הנכון, ולכן הודענו שאנחנו לא הענקנו לו הסכמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר