במרכז פגישת אדמו"רי גור וסאטמר: גזירת הגיוס ואיסור המילה

כ"ק האדמו"ר מגור הגיע לביקור במעון האדמו"ר מסאטמר, בשלב מסויים בשיחה הנדירה אמר האדמו"ר מהר"י מסאטמר לאדמו"ר מגור כי עם ישראל זקוק לרחמי שמיים גדולים ביותר בתקופה קשה זאת כאשר מתרבות הצרות מבית ומחוץ. "אנו זקוקים לרחמי שמיים" אמרו הרבנים כשדיברו על גזירת הגיוס בישראל, ואיסור המציצה בניו יורק (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

היום בשעות הצהריים הגיע כ"ק מרן האדמו"ר מגור לביקור גומלין מיוחד במעונו של כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמר בירושלים לאחר שאמש ביקר הרבי מסאטמר בביתו.

האדמו"ר מהר"י מסאטמר קיבל את הרבי מגור בכבוד רב ושני גדולי ישראל שוחחו במשך דקות ארוכות בענייני השעה העומדים על הפרק.

בשלב מסויים בשיחה הנדירה, אמר האדמו"ר מהר"י מסאטמר לאדמו"ר מגור כי עם ישראל זקוק לרחמי שמיים גדולים ביותר בתקופה קשה זאת כאשר מתרבות הצרות מבית ומחוץ, כשהרבי מגור מסכים לדבריו.

בהמשך פרט הרבי מסאטמר באריכות את הגזירות הניצבות בפני העם היהודי, כשבישראל מדובר בסכנת הגיוס המרחפת על ראשם של בחורי הישיבות ואילו בארה"ב מדובר על גזירת איסור המציצה בפה במצוות ברית המילה, כאשר האדמו"ר מסאטמר מבקר את השלטונות בניו יורק המתנכלים ומקשים על קיום המצווה כהלכתה.

לסיום שוחחו האדמו"רים בדברי תורה ובמנהגי חסידות ונפרדו לשלום בחביבות רבה.

אחד מהחסידים ששהה במקום אומר ל'כיכר השבת': "היה זה מחזה מרהיב ומרגש כאחד לראות את מרנן ורבנן גדולי ישראל משוחחים יחד מתוך אחדות מופלאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר