העובדים באלעד זועמים: אין שי לחג, נערכים לסכסוך עבודה

המאבק בעיר אלעד מתחדש: ועד העובדים בעיר הפיץ היום לעובדים מכתב בו הוא מפרט פעולות נגד העובדים שיינקטו על ידי העירייה, כאשר בין היתר לא יינתן שי לחג לעובדים. מחר צפויים העובדים להפגין מול לשכת ראש העיר, כאשר במקביל נערכים העובדים לסכסוך עבודה לאחר חג הפסח (בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
יצחק עידן, ראש עיריית אלעד (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

העיר אלעד ממשיכה לסעור, והפעם על המוקד: החלטת העירייה שלא להעניק שי לחג לעובדים, ו"גזירות שמד" על משכורות העובדים.

בהודעה שנשלחה היום לעובדיה העירייה על ידי ועד העובדים נכתב: "במהלך החודשים האחרונים ניהל ועד העובדים מלחמת חורמה נגד הכוונות לפגוע בשכרכם העובדים. כחלק מההישגים במלחמה זו קיבלנו התחייבות חתומה על-ידי ראש העיר כי שכרם של העובדים לא ייפגע".

"לצערנו, הנהלת העירייה אינה עומדת במילתה וראש העיר אינו מכבד את הניירות עליהם הוא חתום" כתבו בועד העובדים והוסיפו "בימים אלו, חתמו ראש העיר, המנכ"ל והגזבר על גזירות שמד למשכורותינו. אל השעות הנוספות שקוצצו באכזריות עומדות להצטרף גם שעות הכוננות".

"במקום לקצץ בשומנים ויותר במשכורות של הבכירים, בחרה הנהלת העירייה לממן כ-50% מתכנית ההבראה (למעלה מ-2,000,000 ₪) משכרם של העובדים, כמו כן יפוטרו עובדים ותיקים ויקלטו עובדים חדשים אחרים, וזאת מבלי לשבת בתום לב ובהגינות מול ועד העובדים, תוך פעולה חד צדדית".

"היום מתברר כי גם מתנה לחג לא נקבל מהעירייה".נכתב לעובדים.

"זה הזמן לומר: עד כאן, לא עוד" אומרים בועד העובדים באלעד "אם עד היום הבאנו הביתה משכורות שהיו יכולות להיחשב סבירות, הרי שהנהלת העירייה מביאה אותנו עד לפתחו של הביזיון. לא ייתכן שעובד שמסר את נפשו במשך עשר שנים לעיריית אלעד יחזור הביתה עם משכורת מינימום, איננו עובדי פרך"

העובדים מתכננים לקיים מחר עצרת מחאה מול לשכת ראש העיר, ומנכ"ל העירייה, בנוסף מתכננים בועד העובדים, לחלק במהלך העצרת הבהולה שי מקוצץ לעובדים "במעמד זה, יחולק לעובדים השי המקוצץ לפסח שינתן השנה, לראשונה בתולדות העירייה, מוועד העובדים בלבד. הנהלת העירייה אינה רואה צורך להעניק לכם מתנה לחג" נכתב בהודעה שנשלחה לעובדים.

במקביל יוזמים בוועד העובדים פנייה להסתדרות, בכדי לפתוח בסכסוך עבודה בעירייה מיד לאחר חג הפסח, מה שיגרום לשיבוש הפעילות הסדירה של העירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר