לאחר יומיים במעצר

ראש עיריית אלעד יצחק עידן שוחרר למעצר בית

לאחר שהות של יומיים במעצר, שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, החליט בצהריים (שלישי) לשחרר את ראש עירית אלעד יצחק עידן למעצר בית. עד שבת ישהה עידן בבית אמו בבני-ברק, לאחר-מכן ישהה בביתו ובעוד עשרה ימים ישוב לעבודה סדירה בבניין עיריית אלעד (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יצחק עידן (צילום ארכיון: שמואל קמינקר)

ראש עיריית אלעד יצחק עידן שוחרר בצהריים (שלישי) ממעצר ונשלח למספר ימי מעצר בית בתנאים מגבילים למרות בקשת התביעה להאריך את מעצרו.

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, החליט לשחרר את ראש עירית אלעד למעצר בית בבני-ברק, שם ישהה בבית אמו המתגוררת בעיר במשך שלושה ימים עד לסוף השבוע.

לאחר-מכן ישוב לביתו בעיר אלעד ובעוד עשרה ימים ישוב לתפקוד מלא מבניין עיריית אלעד.

פרקליטו, עו"ד ערן בן עמי אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "כל הטענות שלנו התבררו כנכונות. אמרנו מלכתחילה שאין לו קשר לסיפור הזה, הרב עידן שיתף פעולה עם החוקרים ונתן להם תשובות מפורטות ומלאות באופן שהניח את דעתם ולכן החליטו לשחרר אותו".

"לדעתי אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו נמצאים בתקופה של לפני בחירות ועל רקע זה התרחשה החקירה", טוען עו"ד בן עמי.

עו"ד בן עמי מוסיף כי "ביומיים הקרובים הוא ישהה בבית אמו בבני ברק וביום שישי יוכל כבר לשוב לביתו שבאלעד ולהתחיל לעבוד מהבית, ועשרה ימים לאחר מכן ישוב לתפקוד מלא בבניין העירייה כראש העיר".

"אני בטוח שיצחק עידן ימשיך לפעול לטובת תושבי העיר", אומר פרקליטו.

יצויין כי גם יזם הנדל"ן מוטי כהן שנעצר יחד עם ראש העיר שוחרר על-ידי בית המשפט למעצר בית.

עידן וכהן נעצרו בבוקר יום ראשון בפשיטה של חוקרי היחידה לחקירות הונאה, בשל שורת חשדות שהתבררו במשך חודשים של חקירה סמויה. בין החשדות נגד השניים, קבלת ומתן שוחד, מעשי מרמה, הונאה והלבנת הון. כשרוב החשדות נוגעות למתן היתרי בנייה וקבלת שוחד בתמורה לכך. בשעות אחר-הצהריים של יום ראשון האריך בית המשפט את מעצרם ביומיים, וכעת, החליט לשחררם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר