שערורייה בירושלים: הסיקריקים משחיתים תחנות אוטובוס

הסיקריקים בשכונת גאולה ממשיכים להרוס את תחנות האוטובוס ואת השלטים הדיגיטליים המודיעים על שעת הגעת האוטובוס. התושבים טוענים כי מטרת הסיקריקים שלא יבואו לקוחות לערוך קניות בשכונה. יוסי דייטש ל"כיכר השבת": "זו שערורייה, חייבים לראות איך עוצרים את זה" (חרדים, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(שמואל בן ישי - חדשות 24)

אין גבול לקנאים: תושבי שכונת גאולה בירושלים התעוררו הבוקר (ראשן) והבחינו בתחנות האוטובוס החדשות שהוצבו בשכונה כשהם הרוסות ומושחתות, ככל-הנראה על ידי הסיקריקים תושבי השכונה.

הקנאים ריססו בספריי את התחנות ואף השחיתו את הלוח הדיגיטלי המעדכן את הנוסעים על שעת הגעת האוטובוס.

"הקנאים ממאה שערים הורסים כאן את כל היופי החדש של שכונת גאולה כדי שלא יבואו לעשות כאן קניות", טוענים התושבים, "זה כבר בלתי נסבל שהם משתלטים לנו על השכונה ולא נותנים לנו להתנהל כמו בני אדם".

לטענתם, "אחרי שנים רבות עיריית ירושלים שיפצה את שכונת גאולה והם באים והורסים לנו הכל. מי סובל מזה שהם השחיתו את התחנות? הקשישים שיצטרכו לעמוד עד שיגיע האוטובוס. זה דרך ארץ, זו דרכה של תורה?".

יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה בחודש האחרון שהסיקריקים משחיתים את התחנות בשכונת גאולה.

מ"מ ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש זועם על ההרס שהשאירו אחריהם הסיקריקים. בשיחה עם "כיכר השבת" אומר דייטש כי "זו שערורייה. זה לא הגיוני, חייבים לראות איך עוצרים את זה. אנחנו משקיעים הרבה כסף בשביל רווחת הציבור ובאם כמה תמהוניים והורסים לך הכל, ומי מפסיד מזה? אנחנו, הציבור החרדי. חייבים לראות איך עוצרים את זה".

זועם, יוסי דייטש (צילום: כיכר השבת)

"זה המקום היחיד בירושלים שזה קורה", אומר דייטש, "זה משחיר את התדמית שלנו. איפה למדנו שמותר לעשות דבר כזה, באיזה בית מדרש לומדים לעשות את זה. זה לא בשם התורה והיראה, ועלינו להוקיע אותם. אני מתבייש בהם. מה אני יענה כשמנכ"ל עיריית ירושלים מעביר לי תמונות של המעשים החמורים האלו? אין לי מה לענות לו, זה קורה רק בשכונות החרדיות".

דייטש קורא למשטרה לעצור את האנשים שעומדים מאחורי התופעה: "המשטרה כבר מזמן הייתה צריכה לטפל בתופעה הזאת, אני מוכן לתת למשטרה את כל העזרה בשביל לתפוס אותם. צריך לתפוס את אנשים האלו ולהכניס אותם לכמה שנים בכלא רק זה מה שיעצור אותם. זה תופעה שלצערי מתרחבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר