דרמה בש"ס

מנכ"ל רשת החינוך מרדכי מרדכי מתפטר מתפקידו

דרמה ברשת מעיין החינוך התורני של תנועת ש"ס: כחודש בלבד לאחר מינויו לתפקיד מנכ"ל רשת החינוך, מפתיע היום (רביעי) מרדכי מרדכי בצעד דרמטי ומודיע על התפטרותו, במכתב ששיגר למועצת חכמי התורה. גורמים ברשת ל"כיכר השבת": הוא העדיף שלא להרוס לעצמו את הקריירה • פרסום ראשון (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
עוזב בטריקת דלת. מרדכי מרדכי (צילום: פלאש 90)

דרמה ברשת מעיין החינוך התורני של תנועת ש"ס: חודש בלבד לאחר מינויו לתפקיד מנכ"ל רשת החינוך, מפתיע היום (רביעי) מרדכי מרדכי בצעד דרמטי ומודיע על התפטרותו.

ל"כיכר השבת" נודע כי מרדכי מרדכי הגיש מכתב לחברי מועצת חכמי התורה של התנועה בה כתב כי החליט לעזוב את תפקידו כמנכ"ל הרשת.

גורמים ברשת החינוך אומרים ל"כיכר השבת" כי בשיחות סגורות תקף מרדכי בחריפות את בכירי הרשת וכינה אותם "אנשים רעים".

לדבריהם, מרדכי טוען כי הוא שנים עוסק בעשייה ציבורית ומעולם לא פגש באנשים רעים כאלו. לדבריו, הוא אינו רוצה להרוס את הקריירה הציבורית שלו ולכן בכוונתו לעזוב את הרשת כבר בימים הקרובים.

אתר "כיכר השבת", פנה לקבל את תגובת של מרדכי מרדכי אך הלה השיב כי אינו מעוניין להגיב ורק טען כי לא כינה את עובדי הרשת כ"אנשים רעים".

יצוין כי בתנועת ש"ס ינסו לשכנע את מרדכי מרדכי להישאר בתפקידו אך קשה לראות שזה יקרה.

כזכור, בשעות הצהריים של יום חמישי י"א בסיון, לאחר חודשים ארוכים של חוסר וודאות בעקבות כוונתו של מנכ"ל הרשת הקודם, יואב בן צור, להתפטר מתפקידו, נפלה ההחלטה למנות את מרדכי מרדכי למנכ"ל רשת החינוך.

בעברו, כיהן מרדכי כמנכ"ל משרד הפנים תחת אלי ישי וכמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון תחת אריאל אטיאס.

מרדכי מרדכי בת"ת "תפארת יוסף" בת"א, בשבוע שעבר (צילום: כיכר השבת)

מרדכי מונה להיות אחראי על הצד הארגוני, התקציבי ועל הקשר עם משרדי הממשלה, כאשר בנוסף אליו, דובר כי ימונה יו"ר מרכזי, שיהיה אחראי על הפן החינוכי והערכי ברשת.

רק בשבוע שעבר, יצא מרדכי מרדכי לסיור ראשון במוסדות רשת החינוך של התנועה באשדוד ובתל-אביב. בין היתר ביקר מרדכי בבית הספר "שערי ציון" באשדוד ובבית הספר "תפארת יוסף" שע"י שערי ציון בתל-אביב וכן בתלמוד תורה "אמרי דוד" בתל-אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר