חשש בירושלים: חלפן הכספים נעלם

עקבותיו של ש', חלפן כספים מוכר בירושלים, נעלמו מאז תחילת השבוע. אנשי עסקים ומנהלי מוסדות שניסו להשיג אותו מביעים חשש כי הוא נמלט מהארץ. מקורביו: "הסיפור יתברר כעורבא פרח" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בימים האחרונים, מחפשים מנהלי מוסדות ואנשי עסקים חרדיים אחר ש', אחד מחלפני הכספים הידועים באזור ירושלים, שמאז תחילת השבוע נעלמו עקבותיו.

החשש הגדול בקרב אנשי העסקים הוא שמא ש' ברח עם סכומי כסף גדולים שהושקעו אצלו.

בשיחה עם אחד ממנהלי המוסדות בעיר, נשמע הלה מודאג וזאת מאחר שלדבריו השקיע כספים אצל החלפן שנעלם. "הוא נחשב בעיניי לאיש הגון וישר ולכן אני מנסה להרגיע את עצמי" אומר האיש.

"בוודאי הוא יחזור" הוא אומר באופטימיות, "אולם עדיין זה מצב מלחיץ ומטריד, אני מחפש אותו מיום ראשון בבוקר ואין קול ואין עונה".

במקביל, מקורביו מכחישים את השמועות כאילו והוא ברח מן הארץ, ומסבירים כי הוא יצא לחו"ל למטרה מסויימת ואין ספק כי יחזור בעוד כמה ימים וכל הפרשה תתברר כעורבא פרח. "זה ניסיון של אנשים לייצר מהומה בחינם" אמר אחד ממקורביו.

יצויין, כי לדברי מנהלי המוסדות ואנשי העסקים ששוחחו עם כיכר השבת, ש' הנו אדם אמין ונחשב לאחד מגדולי החלפנים בירושלים כשהינו נחשב למתמחה במיוחד בהעברת סכומים גדולים בין מדינות שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר