בית המשפט יגזור היום את דינה של "האם המרעיבה"

בצהריים יכריע בית המשפט האם לשלוח את 'האם המרעיבה' לשנת מאסר בפועל כדרישת הפרקליטות. פרקליטה עו"ד יהודה פריד מעריך כי ביהמ"ש יגזור עליה מאסר על תנאי (חרדים)

צביקה ליברמן | כיכר השבת |
האם המרעיבה (צילום ארכיון: פלאש 90)

בשעה 13:00 בצהרים (רביעי) שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, אמנון כהן, יגזור את דינה של "האם המעריבה" מירושלים לאור דרישת פרקליטות מחוז ירושלים לגזור עליה שנת מאסר בפועל, לאחר שלטענתם היא לא עמדה בתנאי הסדר הטיעון ולא שלחה את בנה לטיפולים.

זו לא הפעם הראשונה שבפרקליטות טוענים כי האם הפרה את ההסכם שנחתם עמה. לפני כחמישה חודשים במהלך הדיונים בבית המשפט טענו התובעים בפרשה כי יש כאן הפרת הסכם מצד האם, ולאור זאת דרשו להטיל עליה מאסר בפועל.

פרקליטה של "האם המעריבה", עורך-הדין יהודה פריד מעריך בשיחה עם "כיכר השבת" כי השופט יסתפק בגזר דין מקל שיטיל על האם מאסר על תנאי: "לדעתי בית המשפט יסתפק בהמלצת שירות מבחן וייתן לה מאסר על תנאי. היום לא נעלה אף טענה מפני שאת כל הטענות העלינו בפני השופטים בדיון הקודם, היום אנחנו מגיעים לשמוע החלטה".

בדיון היום התובעים וצוות ההגנה לא צפויים לטעון האחד נגד השני מפני שלדיון קדם שלב הטיעונים לעונש שם טען פרקליטה של האם כי היא עמדה בכל התנאים וכי המדינה עצמה קבעה כי ניתן לסמוך עליה.

"היה זה דיון שנמשך שלוש שעות, אנחנו טענו שהיא קיבלה את כל ההסדרים כפי שסיכמו עמה. גם כך היה מדובר בהסדר טיעון חריג בהיקפו. היא עמדה בכל התנאים שהיו כולל מעצר הבית המלא. הילדים הוחזרו לחזקתה וזו ההוכחה הכי גדולה שסומכים עליה, הילד הקטן מטופל, היא מטופלת, היום היא אישה חולה, מרותקת לכיסא גלגלים, נולדו שלושה ילדים מאז התפוצצות הפרשה. כל שירות המבחן מטעם המדינה קבע שהוא שירות אובייקטיבי קבע כי ניתן להסתפק על ענישה על תנאי", מוסיף עו"ד פריד.

כזכור, האם החרדית הואשמה בניתוק ילדה ממכונת הזנה. לפני שלוש שנים בעצה אחת עם עורכי דינה היא חתמה על הסדר טיעון והודתה שנהגה לנתק את בנה ממכונת ההזנה והרעיבה אותו. היא שהתה במעצר בית במשך שלוש שנים ובהסכם נכתב מפורשות כי האם תגיע לכל הטיפולים שיידרשו ממנה וזו הסיבה שבפרקליטות לא דרשו מאסר בפועל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר