שוב: פשיטה של הוצאה לפועל על 'החינוך העצמאי'

פקחי הוצאה לפועל הגיעו הבוקר אל משרדי עמותת 'החינוך העצמאי' בירושלים כשהם מחרימים מהמקום מחשבים וציוד משרדי זאת בשל תביעה של אחת העובדות (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90; וידאו: ניוזליין)

חודשיים אחרי שוב הוצאה לפועל במשרדי החינוך העצמאי: בשעה האחרונה (רביעי) הגיעו פקחי הוצאה לפועל אל משרדי עמותת 'החינוך העצמאי' בירושלים כשהם מחרימים מהמקום מחשבים וציוד משרדי.

מתברר כי הפעם מדובר בתביעה כספית של מורה נוספת הטוענת כי העמותה חייבת לה תשלומי כמה משכורות שלא הועברו לחשבונה זאת על אף ההבטחות החוזרות ונשנות.

בעקבות התביעה "פשטו" פקחי ההוצאה לפועל על חדרי מחלקת הרווחה והחרימו ציוד בשווי החוב הכספי.

לרוע מזלם של העובדים הם לא הספיקו לנעול את חדריהם ולנסות למנוע את הפעולה זאת מאחר שרובם היו מחוץ למשרדים בשל העובדה שהיו בדרכם להשתתף בהלווייתה של אימה של אחת המנהלות.

רק לאחר דין ודברים ממושך הזעיק אחד העובדים הבכירים עורך דין שכעת מנסה לנהל משא ומתן עם הפקחים בנוגע להחזרת הציוד בתמורה להעברת הכסף.

תגובת הנהלת החינוך העצמאי לא התקבלה.

כזכור לפני כחודשיים, הגיעו פקחים מטעם ההוצאה לפועל אל משרדי החינוך העצמאי בירושלים כשהם מבקשים לקחת מהמקום מחשבים וציוד משרדי, זאת בעקבות תביעה משפטית שהגישה אחת העובדות כנגד העמותה על חוב בסך 200 אלף שקלים לאחר שלטענתה משכורתה לא שולמה במשך תקופה ארוכה.

לאחר שבהנהלת החינוך העצמאי התעשתו והעבירו באופן מידי את תשלום החוב לעובדת עזבו אנשי ההוצאה אל הפועל את המקום ללא ביצוע העיקול.

ראשי העמותה טענו אז כי מדובר באי הבנה מצערת. לדבריהם, החינוך העצמאי נמצא בהליכים משפטיים מול העובדת מזה תקופה לגבי תשלום החוב אולם לטענתם היא לא העבירה את פרטי חשבון הבנק ולכן לא ניתן היה לשלם את החוב האמור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר