הרב ברלנד משוטט בעולם, ילדי "שובו בנים" נהנו ביום כיף

מקום שהותו של הרב אליעזר ברלנד לא ברור לאחר שהוא לא נראה ביוהנסבורג, אך בנתיים, ילדי "שובו בנים" בשכונת החומה השלישית בירושלים נהנו מיום כיף מיוחד (חדשות, בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הילדים נהנים ביום הכיף (צילום: באדיבות המצלם)

מקום שהותו של מנהיג קהילת "שובו בנים" הרב הצדיק אליעזר ברלנד לא ידוע, לאחר שביוהנסבורג, לשם גלה מזימבבואה בה שהה בחודשים האחרונים, הוא לא נראה בקרב חסידיו בימי חג הפסח.

אמש (שלישי) נערך כינוס בבית הכנסת של "שובו בנים" בעידו הנביא בירושלים, בו מסר הרב ברלנד שיעור ממקום מחבואו למאות מתלמידיו שהשתתפו בעצרת להצלחתו. השיעור נמשך כשעה וחצי, במהלכו הרב ברלנד לא התייחס למקום שהותו או לכל מה שקורה איתו.

בנתיים, מאות ילדי מוסדות "שובו בנים", תושבי שכונת "החומה השלישית" בירושלים, נהנו מיום כיף מיוחד שנערך עבורם במהלך היום אתמול, אסרו חג.

בשכונה הוצבו מתקנים וטרמפולינות לכל ילדי האזור, ללא עלות, תוך הפקדה על כללי הצניעות והקדושה, במטרה להקל על ההורים.

על היוזמה הברוכה אחראים מספר עסקנים, בראשם בנימין מחלב - חבר המנהל הקהילתי 'בוכרים - מאה שערים' ודוד מילר מארגון 'מתחברים'.

חבר מועצת העיר מיכאל מלכיאלי, מחזיק תיק ספורט חרדי, בירך על היוזמה וציין כי הפעילות הברוכה אמורה להוות סמל ודוגמא ליתר השכונות ברחבי העיר.

העסקן בני מחלב אמר כי "פעילות זו הינה חלק אחד מנדבך העשייה אותה חרטנו על דגלנו לעשות למען תושבי השכונה ובפרט בתקופת החגים. כבר בתקופה הקרובה תערך ישיבה מקצועית עם כלל הגורמים הרלוונטיים בכדי לגבש תוכנית כללית לקיום פעילות נוספות למען תושבי השכונה והאזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר